Stránka 49 z 460
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 17.4.2020 0:43
od Karosák
Kolo štěstí se nám rozběsnilo, takže SSZ Švehlova x Práčská bylo spuštěno s částečně provizorním HW a.... jasně, pevným cyklem
Díky tlačítkům byla posílena zrůdnost malého Edenu, takže antipreferenční synergie obou Edenů získává nový rozměr.
Další luxusní 90 s pevný cyklus nasazen na Brusnici (DIO kvůli výlukám / uzavírkám na Pohořelci).
Celkově jsme se na lince 22 posunuli s preferencí a plynulostí i díky tlačítkům o cca 8 let zpět.
Také nechápu kde berou média ty fotografie prázdných dálnic světových metropolí. Těšil jsem se na to i v Praze a nějak...
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 17.4.2020 0:43
od Bobik
Když ono přimět politiky, aby něco skutečně dělali, je trošku problém. Zvlášť dneska, když jsou všichni zavřený doma.
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 16.4.2020 19:40
od kruťák
Tak už jsou to dva týdny a stále se nic nestalo. V noci pořád všude stojím na každém semaforu jak ***. Vidím to na klasickou politickou techniku "utáhnutí na vařený nudli", aneb řekneme, že to intenzivně řešíme a fskučnosti nám to je u
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 16.4.2020 8:03
od von Špilberk
Bez kolon, ale pomaleji. Řidiče v Praze zdržuje úprava semaforů, zpoždění nabírají i autobusy
https://zdopravy.cz/bez-kolon-ale-pomal ... oru-46976/
Jelikož to zdržuje i auta, tak se s tím možná bude trochu něco dělat.
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 15.4.2020 19:54
od Bobik
Nad Džbánem jsi projel v pohodě? Zřejmě klika.
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 15.4.2020 18:03
od Karosák
Po někdejší lince 7 dnes vyhrává antipreferenčního bludišťáka linka 26
Šárka dvoje čekání, bo tlačítka a 20 čekající u sloupku, takže 2 minuty na odjezdu no problem. Tlačítka u vozovny VO, tlačítka Červený Vrch, 120 vteřin cyklus Hadovka - frézování, tlačítka Špejchar, tlačítka Letenský tunel, Řásnovka bez preference > výkopové práce, tlačítka Krásova, tlačítka Sladkovského nám., Mezi Hřbitovy prodloužena kolizní fáze K Červenému dvoru bo uzavírka Malešické, pevná Průběžná
Na Evropské nás čeká ještě další etapa asfaltu - Hadovka - Bořislavka pruh DC.
Z ostatních pak můžeme očekávat rozkoš při obnově SSZ Poděbradská x Hloubětínská a přenosné SSZ se vyrojilo u OC Hostivař (Švehlova x Práčská).
Mírná úleva na Poděbradské - DIO postoupilo do další fáze a SSZ Podkovářská už zpět v dynamice
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 08.4.2020 9:21
od kyk
Než naskočí paywall zastavte načítání stránky. Doporučuji i vypnout AdBlock.
Výhodu mají ti s pomalejší linkou.
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 08.4.2020 5:39
od Bobik
No, nepřekvapivý závěr. Každopádně díky za výstižné sesumírování.
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 07.4.2020 22:35
od demon
Z poměrně rozsáhlé kritiky nařízení panu radnímu ve výsledku resultuje, že "tramvajový provoz opatření neovlivnilo, dochází však ke zpoždění nočních autobusů...".
Asi se holt se zpožděními a čekáním u tramvají počítá, zbytek se dočteš ve zmíněný diskuzi na Fb.
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 07.4.2020 19:58
od Bobik
Předplatný nemám a nepřečtu si. Asi to mají rozbitý blbě, nebo je někdo výhodář.
P.S. Píše se tam nějakou náhodou něco rozumnýho, nebo se jen mlátí sláma?
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 07.4.2020 19:44
od P_V
Nemám předplatné a přečtu si, asi to máte rozbitý
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 07.4.2020 17:57
od von Špilberk
Kdo má předplatné (já ne), ten si
přečte...
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 06.4.2020 11:32
od demon
Zdůvodní ti to krizí stejně jako zdůvodnil plošný omezování preference a fertig…
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 06.4.2020 11:20
od Karosák
Do doby zavedení dynamického řízení místem projíždějte se zvýšenou pozorností s ohledem na bezpečnost provozu a rozhledové poměry
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 06.4.2020 8:24
od von Špilberk
06.04.2020 Obnova signalizace Sokolovská - Na Břehu: pevný program
V Praze dočasně ubyla signalizace s preferencí tramvají. SSZ 9.233 Sokolovská – Na Břehu, která byla po obnově uvedena do provozu 4. dubna, funguje v pevném řízení, namísto původní prakticky absolutní preference. Navíc je pevný program zkonstruován pro tramvaje velmi nevýhodně. Přestože jezdí v hlavním směru a intenzity aut na kolizních vjezdech jsou velmi slabé, například volno pro tramvaje z centra činí pouze 21 sekund v cyklu 60 sekund. Důvodem je především fakt, že je zapínána nově zřízená vyklizovací šipka pro auta ve směru z centra, přičemž tento pohyb nevykonává v průměru ani jedno vozidlo za cyklus. Obnova signalizace proběhla současně s rekonstrukcí tramvajové trati.
Co dodat