Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 06.4.2020 11:20
Do doby zavedení dynamického řízení místem projíždějte se zvýšenou pozorností s ohledem na bezpečnost provozu a rozhledové poměry
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=434
Do doby zavedení dynamického řízení místem projíždějte se zvýšenou pozorností s ohledem na bezpečnost provozu a rozhledové poměry
Co dodat06.04.2020 Obnova signalizace Sokolovská - Na Břehu: pevný program
V Praze dočasně ubyla signalizace s preferencí tramvají. SSZ 9.233 Sokolovská – Na Břehu, která byla po obnově uvedena do provozu 4. dubna, funguje v pevném řízení, namísto původní prakticky absolutní preference. Navíc je pevný program zkonstruován pro tramvaje velmi nevýhodně. Přestože jezdí v hlavním směru a intenzity aut na kolizních vjezdech jsou velmi slabé, například volno pro tramvaje z centra činí pouze 21 sekund v cyklu 60 sekund. Důvodem je především fakt, že je zapínána nově zřízená vyklizovací šipka pro auta ve směru z centra, přičemž tento pohyb nevykonává v průměru ani jedno vozidlo za cyklus. Obnova signalizace proběhla současně s rekonstrukcí tramvajové trati.
Reálně se tedy neděje nic a ještě se na mě sesypala horda aktivistů, podle nichž je dobře, že na každé křižovatce 2 minuty čekám, protože bych jinak jel jako prase a zabíjel ty obrovské davy chodců. Prostě bezpečnost woeJak pisi, operativne vse resime. Ty ktere bezne v noci jsou na blikacku, tak by meli byt stale.
To se už někdy povedlo