Stránka 7 z 405

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 23.8.2019 13:53
od Karosák
Bobik píše:
23.8.2019 6:10
parrot píše:
22.8.2019 13:02
Nějak hapruje i preference na Italské od Muzea. Po krátkém odbavení cestujících v zastávce a rozjezdu padne do jízdy na stůj.
Jestli to nebude tím, že s preferencí se nedělalo nic, ale přesunula se zastávka. Takže teď se volno logicky nestíhá... 8-[
Tam se s preferencí docela dělalo, protože i přesuny zastávek byly zásadní. DC jsou 2 kontakty + a -, ZC pak vzdálený + na vjezdu do zastávky, který dá povel k vypuštění kolizního směru, ev. prodlouží volno pro kolizní BUS a pak je u sloupku blízký +, který dá povel "krléš" že už je odstanicováno a může se přidělit volno po hlavní. No a pak u čáry je -.
+ = přihlašovák
- = odhlašovák
Důvod proč po rozjezdu ze zastávky Italská ZC padne stůj může být vyčerpání maximálního prodloužení, čekající nárok BUS, nebo vadný odhlašovák, ale to vařím z vody. Tohle chce osahat několika průjezdy ideálně ve vícero denních dobách.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 23.8.2019 9:25
od Ústečák
von Špilberk píše:
23.8.2019 8:56
parrot píše:
22.8.2019 13:02
A ještě jedna otázka... proč při jízdě s linkou 7 rovně po Radlické na křižovatce se Ženskými domovy svítí z obou stran zelená pro auta a tramvaji rovně stůj? Šlo by to prosím přenastavit? Tramvaji volno rovně po přihlášení stejně jako na Otakarce padne až v další rundě.
Tak to jsem zvědav. Provoz po Radlické rovně je "dočasný" a když je něco dočasné, tak semafory pro tramvaje se v Praze zásadně neupravují, bo to časem přece nějak vyhnije.
Vůbec bych řekl, že si po prázdninách budeme na Radlické naplno užívat skutečnost, že preference MHD je prioritou města. I u Anděla ZC bude veselo, protože na křižovatce Plzeňská x Radlická dříve na jedno volno bez problémů projely dva vlaky (když řidič první tramvaje nechrápal). Teď to díky ROV JumboJet nejde, takže jedno volno = 1 tramvaj. Navíc je tam samozřejmě pevný cyklus, takže volno vlevo se vybírá, i když doleva nic nejede (a i když nic nejede z Radlické vpravo) + provoz BUS na kolejích (ZC). Takže tento semafor (5.512) by potřeboval urychleně nový program a to taky určitě v Praze nejdééé. [-o<
(Bude to připomínat Želvu od Strojimportu, kde se ve špičkách taky nárazově štosují tramvaje, zvláště když se tam sjedou dvě linky - obě vlevo (10+11 nebo 11+16). No a než to Želva odbaví, tak od Flory stihnou přijet všechny ostatní linky, které místem jezdí. #-o )

No a celý ten antipreferenční bordel si budeme užívat jen proto, že si někdo odfajfkoval "úsporu" jedné max. 10 denní výluky, protože víc času by na repanelizaci 20m propadlého esíčka nebylo potřeba. Tak jsme teda ušetřili - hurá. =D> :zadnice
Ono se to první týden nečekaně celé vysype, napíše se o tom pár článků, až se do toho bude muset hrábnout. Samozřejmě je ale nanejvýš blbé, že se o problému opět ví předem, ale bude nutné jím nejdříve reálně projít. Na druhou stranu se jedná o pražský standard, že.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 23.8.2019 8:56
od von Špilberk
parrot píše:
22.8.2019 13:02
A ještě jedna otázka... proč při jízdě s linkou 7 rovně po Radlické na křižovatce se Ženskými domovy svítí z obou stran zelená pro auta a tramvaji rovně stůj? Šlo by to prosím přenastavit? Tramvaji volno rovně po přihlášení stejně jako na Otakarce padne až v další rundě.
Tak to jsem zvědav. Provoz po Radlické rovně je "dočasný" a když je něco dočasné, tak semafory pro tramvaje se v Praze zásadně neupravují, bo to časem přece nějak vyhnije.
Vůbec bych řekl, že si po prázdninách budeme na Radlické naplno užívat skutečnost, že preference MHD je prioritou města. I u Anděla ZC bude veselo, protože na křižovatce Plzeňská x Radlická dříve na jedno volno bez problémů projely dva vlaky (když řidič první tramvaje nechrápal). Teď to díky ROV JumboJet nejde, takže jedno volno = 1 tramvaj. Navíc je tam samozřejmě pevný cyklus, takže volno vlevo se vybírá, i když doleva nic nejede (a i když nic nejede z Radlické vpravo) + provoz BUS na kolejích (ZC). Takže tento semafor (5.512) by potřeboval urychleně nový program a to taky určitě v Praze nejdééé. [-o<
(Bude to připomínat Želvu od Strojimportu, kde se ve špičkách taky nárazově štosují tramvaje, zvláště když se tam sjedou dvě linky - obě vlevo (10+11 nebo 11+16). No a než to Želva odbaví, tak od Flory stihnou přijet všechny ostatní linky, které místem jezdí. #-o )

No a celý ten antipreferenční bordel si budeme užívat jen proto, že si někdo odfajfkoval "úsporu" jedné max. 10 denní výluky, protože víc času by na repanelizaci 20m propadlého esíčka nebylo potřeba. Tak jsme teda ušetřili - hurá. =D> :zadnice

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 23.8.2019 6:10
od Bobik
parrot píše:
22.8.2019 13:02
Nějak hapruje i preference na Italské od Muzea. Po krátkém odbavení cestujících v zastávce a rozjezdu padne do jízdy na stůj.
Jestli to nebude tím, že s preferencí se nedělalo nic, ale přesunula se zastávka. Takže teď se volno logicky nestíhá... 8-[

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.8.2019 13:02
od parrot
von Špilberk píše:
22.8.2019 8:08
Já zas mohu potvrdit, že jsem včera večer viděl u Vladimírky Eltodo i naše dráteníky. Takže doufám, že šotek byl nalezen a odstraněn. 8-)

Dříve jsem reklamoval vzdálené rádio do Otakarky od Nuselských schodů. Problém trvá, ale už ho dokážu lépe popsat. Takže: to vzdálené rádio nereaguje na požadavek rovně, typicky l.11. Výzva se rozsvítí až po zablokování výhybky. Naopak na požadavek vlevo (l.6) reaguje normálně.
Jen doplním, že pokud při jízdě s linkou 11 svítí zelená rovně pro auta, tramvaji svítí stůj, a po přihlášení se do SSZ se čeká až do dalšího cyklu...

Nějak hapruje i preference na Italské od Muzea. Po krátkém odbavení cestujících v zastávce a rozjezdu padne do jízdy na stůj.

A ještě jedna otázka... proč při jízdě s linkou 7 rovně po Radlické na křižovatce se Ženskými domovy svítí z obou stran zelená pro auta a tramvaji rovně stůj? Šlo by to prosím přenastavit? Tramvaji volno rovně po přihlášení stejně jako na Otakarce padne až v další rundě.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.8.2019 12:10
od ZXS91
Mám podezření na nefunkční přihlášení z dálky na Prašňáku odspoda. Můžete na to někdo mrknout? Ď 8-)

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.8.2019 11:17
od Karosák
Vladimírka předána a prý včera večer odstraněna. Závada naše i Eltodová.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.8.2019 8:08
od von Špilberk
Já zas mohu potvrdit, že jsem včera večer viděl u Vladimírky Eltodo i naše dráteníky. Takže doufám, že šotek byl nalezen a odstraněn. 8-)

Dříve jsem reklamoval vzdálené rádio do Otakarky od Nuselských schodů. Problém trvá, ale už ho dokážu lépe popsat. Takže: to vzdálené rádio nereaguje na požadavek rovně, typicky l.11. Výzva se rozsvítí až po zablokování výhybky. Naopak na požadavek vlevo (l.6) reaguje normálně.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 21.8.2019 10:13
od Karosák
Děkuji za potvrzení. Minulý týden jsem zatahoval po 100 letech od Spořilova na PA a stalo se totéž. Předal jsem to, ale s rezervou, že nevím, jestli je jeden pokus platný. Takže potvrzeno, je tam chyba :(

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 21.8.2019 7:52
od von Špilberk
SSZ Vladimírka nereaguje na zatahující vlaky od Horek. Po přestavení výhybky vlevo nedojde k rozsvícení výzvy a musí se s kličkou.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.8.2019 22:19
od demon
Odpoledne to chodilo, takže fakt asi ty hasiči...

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.8.2019 15:24
od Bobik
Většinou je to rozházený po průjezdu hasičů a chvíli to trvá, než se to zase srovná.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.8.2019 13:46
od kruťák
Postřeh obyčejného kaštana dnes mezi 11:50 a 12:03 na IPP. Dolní světla pustí tram, horní ji zastaví. Uplynou 2 minuty, pustí to horní a před čumákem padnou dolní na stůj. Někdo si s tím hrál ručně, nebo nějaký nový program? Docela to zdržovalo a přitom by stačilo, kdyby ty světla počkaly pár sekund.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.8.2019 11:40
od demon
Tak já taky. Poprvé sem viděl, že malý Olšanský umí vložit volno tramvaji před odbočujícími auty. =D>
Jenže naopak velký stojí pořád za vyliž :zadnice, ZC projede jen jedna souprava a pak to drží nesmyslně dlouho volno do Jičínský i když nikde nic a NNŽ ZC je ten samej opruz. 9 vlevo taky jen jeden kus za cyklus a tak i s 26 počkáš celej cyklus*. Když k tomuhle přičteš úžasnou Želvu, tak jen od Hlaváku nabereš 4 minuty jako nic...

* i když tam tě dokáže podržet něco DC, pokud je tam zrovna hozená vexle vpravo.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.8.2019 10:38
od von Špilberk
Před časem jsem si stěžoval na Chodovskou a Pražské Povstání. Hlásím zlepšení a děkuji. @3644