Nu, tohle je spíš záležitostí dispečerů Ikdyž je to spíš sisyfovská práce, neb v Praze stále ještě neumíme hradit spoj za spoj, ale hradíme vyloučený úsek Což přináší někdy tragikomické situace, jako při současné výluce v Modřanech, neb tramvajová linka 16 a náhradní autobus X16 mají rozdílné provozní parametryDamir Holas píše:Mno, s člověkem, co má výluky na starosti, bych si někdy vážně rád pohovořil... Ono naprosto stejně si totiž v srpnu při "filmovací" výluce v centru na Dlážděnce ujížděly tramvaje a náhradní bus X-3...
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení - X5
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Výluky a jiná omezení - X5
Mno, s člověkem, co má výluky na starosti, bych si někdy vážně rád pohovořil... Ono naprosto stejně si totiž v srpnu při "filmovací" výluce v centru na Dlážděnce ujížděly tramvaje a náhradní bus X-3...Sirka píše:K výluce na lince 5 dne 20.9. - nevěřil jsem tomu, jak je možné zbabrat tak jednoduchou výluku... Nevím, co by mělo být jednodušší, než když každý jeden vůz tramvaje je nahrazen jedním vozem autobusu, ale DP ukázal, že i tohle umí zkazit. Když pominu fakt, že NAD nemusela vůbec jezdit (nestačilo by 5 ukončit na Kolbence a pak metrem+3? Při srpnovém broušení to šlo...) a že první tři čtvrtě hodiny se prázdné busy honily tam a zpátky za prázdnými tramvajemi, tak budiž... Myslíte, že autobusy v zast. Nový Hloubětín čekaly na tramvaje zc? Myslíte, že autobusy stíhaly přijet od Lehovce na Nový Hloubětín dostatečně včas? Ne, ne, ne, nikoliv a ještě jednou ne! O inteligentním odbočování z kolejí ze zast. Kbelská do ulice Kbelská radši nebudu vůbec mluvit... Na dráze to jde, v Praze ne . Takhle že maj vypadat výluky? Co na to Martin Šubrt?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Ten už toho měl až po krk a skutečně už s tím švihnul, hovořil jsem s ním u strašnické vozovny. Celou dobu se snažil o zlepšení, ale boj s větrnými mlýny lze tušit již z jeho článků jež lze nalézt třeba na PrT. A navíc on neměl na starost organizaci výluk, ale informování při nich.
Výluky a jiná omezení - X5
K výluce na lince 5 dne 20.9. - nevěřil jsem tomu, jak je možné zbabrat tak jednoduchou výluku... Nevím, co by mělo být jednodušší, než když každý jeden vůz tramvaje je nahrazen jedním vozem autobusu, ale DP ukázal, že i tohle umí zkazit. Když pominu fakt, že NAD nemusela vůbec jezdit (nestačilo by 5 ukončit na Kolbence a pak metrem+3? Při srpnovém broušení to šlo...) a že první tři čtvrtě hodiny se prázdné busy honily tam a zpátky za prázdnými tramvajemi, tak budiž... Myslíte, že autobusy v zast. Nový Hloubětín čekaly na tramvaje zc? Myslíte, že autobusy stíhaly přijet od Lehovce na Nový Hloubětín dostatečně včas? Ne, ne, ne, nikoliv a ještě jednou ne! O inteligentním odbočování z kolejí ze zast. Kbelská do ulice Kbelská radši nebudu vůbec mluvit... Na dráze to jde, v Praze ne . Takhle že maj vypadat výluky? Co na to Martin Šubrt?
Re: Výluky a jiná omezení
Jen směr smíchov - a jakse pojede zpět? Manupulačně?
Re: Výluky a jiná omezení
No, je to trochu, tak, jak je to uvedeno na pěkně barevném letáčku, vyvěšeném na zastávkovém sloupku, řekl bych, kostrbaté.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Mohl by prosím někdo ten text ještě přeložit do češtiny?trainzjohny píše:Tohle jsem našel u autobusových kolegů - tedy nějaké to info je Odkaz na obrázek z citybus.cz
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Tohle jsem našel u autobusových kolegů - tedy nějaké to info je Odkaz na obrázek z citybus.cz
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Já myslel, že to tam někde v té skrumáži drobného textu je uvedené S prominutím je tenhle výlukový leták tak přehledný, že jsem jej raději ani nečetlDamir Holas píše:Mě zase fascinuje, že i když se při výluce posiluje 253, tak na těch krásných oranžových letácích o tom není ani slovo...
Asi zase informujeme ve stylu, že lidé v Modřanech jsou již na výluky zvyklí, takže si 253 sami najdou Ostatně každý marketingový odborník potvrdí, že nejlepší a nejlevnější reklama je zákaznická "šuškanda". tak proč toho nevyužít i u dpp...
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Výluky a jiná omezení
Mě zase fascinuje, že i když se při výluce posiluje 253, tak na těch krásných oranžových letácích o tom není ani slovo...
Re: JŘ při výluce na KOMOKO
Už jsem tu někde psal na začátku měsíce, že v ranních hodinách se začátkem školního roku (oproti prázdninovému stavu) ubylo něco spojů a prodloužily se intevaly a máš pravdu v tom, že s nastávající výlukou (když pominu ty každovýlukově až nesnesiteně přeplněné autobusy) se doprava z modřan ještě zhorší...itelv píše:Koukal jsem na ranní jízdní řády z Dvorců při výluce na Modřanské trati. Vůbec nerozumím tomu, proč interval d-17 je až do 7:30 více než 10 minut. Navíc není-li v provozu 21. Jezdívám v té době teď pravidelně a nemám pocit, že by tramvaje jezdily poloprázdné. Ani zkrácení intervalu na 253 nemůže vše vynahradit - tedy podle mě. Co si o tom myslíte ostatní?
IAD nám pomáhej...
JŘ při výluce na KOMOKO
Koukal jsem na ranní jízdní řády z Dvorců při výluce na Modřanské trati. Vůbec nerozumím tomu, proč interval d-17 je až do 7:30 více než 10 minut. Navíc není-li v provozu 21. Jezdívám v té době teď pravidelně a nemám pocit, že by tramvaje jezdily poloprázdné. Ani zkrácení intervalu na 253 nemůže vše vynahradit - tedy podle mě. Co si o tom myslíte ostatní?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Výluky a jiná omezení
Já v to druhé už spíš doufám, než věřím.
Myslel jsem to jako 16 zrušit a nechat v Braníku kočit něco jiného. A na lince 10 půlený interval.
Spojení na M-C by zajistila linka na Budějovickou, ale chybí tam trať.
Myslel jsem to jako 16 zrušit a nechat v Braníku kočit něco jiného. A na lince 10 půlený interval.
Spojení na M-C by zajistila linka na Budějovickou, ale chybí tam trať.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Věřím v to druhé...Absolut píše:A upřímně řečeno, nedivím se jim, protože změny plánované na konec letošního roku přinesou Ropidu buď zkázu, nebo slávu..
Jedna M do Braníka a druhá do Modřan ? Není to pro tu větev moc ? Souprava po dvou minutách tam myslím potřeba není, resp. pro Braník je to moc, pro Modřany po 4 minutách zase málo.Absolut píše:Myslím si, že by tam jedna linka měla končit, ale směrově to nemusí být 16, takže to nahrává lince M10.
To co chybí Modřanům je hlavně funkční spojení na M-C.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Výluky a jiná omezení
Na Ropidu pracují pořád A upřímně řečeno, nedivím se jim, protože změny plánované na konec letošního roku přinesou Ropidu buď zkázu, nebo slávu.
Škoda, že X16 není v trase Nádraží Braník - Dvorce - BUDĚJOVICKÁ.
Mimochodem, poslední dobou se snažím v Braníku sledovat d-16 a výsledek mého sledování je, že by se klidně sneslo tuhle linku v téhle větvi zrušit. Jediným problémem je vlastní smyčka Nádraží Braník, kde dochází ke slušnému přestupu na tramvaj z vlaku, z a-106 a z a-121. Myslím si, že by tam jedna linka měla končit, ale směrově to nemusí být 16, takže to nahrává lince M10.
Škoda, že X16 není v trase Nádraží Braník - Dvorce - BUDĚJOVICKÁ.
Mimochodem, poslední dobou se snažím v Braníku sledovat d-16 a výsledek mého sledování je, že by se klidně sneslo tuhle linku v téhle větvi zrušit. Jediným problémem je vlastní smyčka Nádraží Braník, kde dochází ke slušnému přestupu na tramvaj z vlaku, z a-106 a z a-121. Myslím si, že by tam jedna linka měla končit, ale směrově to nemusí být 16, takže to nahrává lince M10.