Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: Výluky a jiná omezení
Ježišmarjajózef
Re: Výluky a jiná omezení
Souhlasím s tebou,,,poslední dobou jsou vozíčkáři rozmazlení čím dál víc,,,že Řepy byly bez NP pořadí, nebo garance? Můžou bejt rádi, že to bylo o víkendu,,,myslím, že třeba oproti tomu Aradu jsme na tom ještě dobře,,,,Petr píše:4021 píše:(...)přece jsou mnohem důležitější přepravní vztahy, kde je potřeba přímý spojení a kde ne... a ne to aby na každý koncový trati jezdila NP tramvaj.. holt výluka, no tak to pár týdnů přežijou.. to je stejně jako v úsecích kde jezdí NP tramvaje a jezdí tam nenízkopodlažní NAD... taky to nikdo neřeší...(...)
Re: Výluky a jiná omezení
Ještě mě napadla jedna možnost,,,proč třeba nezavést tramvajovou linku, která by byla pouze pro vozíčkáře? jako jsou ty autobusy 1, 2, 3, tak tady by to mohla být ta tramvaj,,,Jezdila by třeba v 30 minutovém intervalu a postupně by projela celou sítí,,,Chápu, že jízdní doba by byla delší, ale bohužel, když je na vozejčku, tak nemůže počítat stím, že bude stejně rychlej jako ostatní zdraví, prostě má hendikep a stím se musí smířit,,,
Re: Výluky a jiná omezení
Nechápeš vůbec co sem tim chtěl říct. Já celou dobu reaguju na návrh 9001, díky kterýmu sice byly nízkopodlažní spoje v těch úsecích, ale uplně zrušil (i nenízkopodlažní) přímé spojení HRadčanská - Strossmayrák - Vltavská - Palmovka!! Když jsou pro vás ti vozíčkáři takový bohové, tak co když nějaký vozíčkář potřebuje z Hradčanský na Vltavskou nebo na Palmovku, no?
Samozřejmě že je to špatně a nějak bych to řešil, jestli to má řešení, aby byli NP spoje všude kde v trvalým stavu jsou. Ale návrh 9001 je celej špatně. Jestli by to jinak nešlo, tak je to holt smůla. Přece kvůli nějaký výrazný menšině nebudu rušit přímý spojení pro velký množství lidí. Nehledě na to, že v trase Hradčanská - Palmovka trvale jezdí tři linky (1, 15, 25)... při návrhu 9001 by tam nebyla jediná...
A co třeba nízkopodlažní autobusy? Ty na Petřinách nebo v Modřanech nejezdí? Furt jenom ty tramvaje.. tramvaje..
Třeba nasadit ty wany na 21 neni špatnej nápad... ale kurvit linkový vedení v půlce Prahy a rušit páteřní přímá spojení jenom kvůli tomu, že v jednom úseku by nebyly NP spoje... to budou každou chvíli škatulata hejbejte se s linkama tramvají v Praze při dnešním stavu kolejí a možnosti využívání nízkopodlažních vozů... to se bude hašteřit co druhý týden když budou nějaké výluky končit a začínat... celá Praha v tom bude mít uplný zmatek, včetně těch vozíčkářů, ale hlavně, že budou mít pořád NP spojení...sice po každý jinam a v různých časech, ale hlavně že bude. Určitě jich je spousty co toho využije...
A víte o tomto? http://www.ropid.cz/cestujeme/Mikrobusy ... d-1.3.2009)__s191x666.html
Podle mě když je toto k mání, je uplně zbytečný nějak MHD kvůli vozíčkářům řešit. Je to zadarmo, pro ně mnohem pohodlnější... vůbec třeba nechápu proč ještě jezdí berlobusy kdež je toto.
Ale samozřejmě je pravda, že nízkopodlažnost je obecně lepší, na západě už je normální že jsou všechny vozy MHD nízkopodlažní.. to jen u nás je to pořád něco navíc... bohužel... ale když je takových jiných možností krom té tramvaje, tak vůbec nechápu proč z toho děláta takovou kauzu když kvůli výluce bude dočasně provoz NP tramvají v jednom úseku přerušen... kdyby jiná možnost nebyla, tak neřeknu... ale ony jsou!
Samozřejmě že je to špatně a nějak bych to řešil, jestli to má řešení, aby byli NP spoje všude kde v trvalým stavu jsou. Ale návrh 9001 je celej špatně. Jestli by to jinak nešlo, tak je to holt smůla. Přece kvůli nějaký výrazný menšině nebudu rušit přímý spojení pro velký množství lidí. Nehledě na to, že v trase Hradčanská - Palmovka trvale jezdí tři linky (1, 15, 25)... při návrhu 9001 by tam nebyla jediná...
A co třeba nízkopodlažní autobusy? Ty na Petřinách nebo v Modřanech nejezdí? Furt jenom ty tramvaje.. tramvaje..
Třeba nasadit ty wany na 21 neni špatnej nápad... ale kurvit linkový vedení v půlce Prahy a rušit páteřní přímá spojení jenom kvůli tomu, že v jednom úseku by nebyly NP spoje... to budou každou chvíli škatulata hejbejte se s linkama tramvají v Praze při dnešním stavu kolejí a možnosti využívání nízkopodlažních vozů... to se bude hašteřit co druhý týden když budou nějaké výluky končit a začínat... celá Praha v tom bude mít uplný zmatek, včetně těch vozíčkářů, ale hlavně, že budou mít pořád NP spojení...sice po každý jinam a v různých časech, ale hlavně že bude. Určitě jich je spousty co toho využije...
A víte o tomto? http://www.ropid.cz/cestujeme/Mikrobusy ... d-1.3.2009)__s191x666.html
Podle mě když je toto k mání, je uplně zbytečný nějak MHD kvůli vozíčkářům řešit. Je to zadarmo, pro ně mnohem pohodlnější... vůbec třeba nechápu proč ještě jezdí berlobusy kdež je toto.
Ale samozřejmě je pravda, že nízkopodlažnost je obecně lepší, na západě už je normální že jsou všechny vozy MHD nízkopodlažní.. to jen u nás je to pořád něco navíc... bohužel... ale když je takových jiných možností krom té tramvaje, tak vůbec nechápu proč z toho děláta takovou kauzu když kvůli výluce bude dočasně provoz NP tramvají v jednom úseku přerušen... kdyby jiná možnost nebyla, tak neřeknu... ale ony jsou!
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Zamysli se, prosím, co si napsal...4021 píše:(...)přece jsou mnohem důležitější přepravní vztahy, kde je potřeba přímý spojení a kde ne... a ne to aby na každý koncový trati jezdila NP tramvaj.. holt výluka, no tak to pár týdnů přežijou.. to je stejně jako v úsecích kde jezdí NP tramvaje a jezdí tam nenízkopodlažní NAD... taky to nikdo neřeší...(...)
Není to hulvátství nejtvrdšího kalibru? Nechováš se k invalidům touto větou jak mocipáni před 20 lety? Chceš je izolovat? Zavřít do ústavů? Aby NEPŘEKÁŽELI? Prostě je výluka, tak ať si trhnou na pár týdnů nohou a jezdí si na vozíku jen kolem baráku? Tohle je názor na facku a né na diskuzi na fóru. Myslím si, že když je výluka, a standardem je, že v běžném provozu np spoje někam vypravujeme, tak by mělo být naší ctí je tam dostat i během výluky za každou cenu. Kdo tvrdí něco jiného, ten by si měl vyzkoušet na týden život na vozíčku. Určitě by si jako vozíčkář člověku, který ti řekne: Vem si dovolenou na pár týdnů v práci, protože je výluka, a pár týdnů to bez práce vydržíš moc poděkoval. Je mi z takovýhle názorů na zvracení!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Výluky a jiná omezení
A je tu zase to oblíbené "lidé budou utíkat do aut"... drtivá většina cestujících co jezdí MHD ať bude linkový vedení jakýkoliv, stejně tou MHD jezdit bude, protože jinou možnost nemá. Většina lidí pokud může jet autem, tak tim autem jede!! Už si to uvědomte!! Až bude MHD ze zlata, pak možná přesedlaj... ale takový to že se někde změní trasy linek nebo přestanou jezdit NP a hned tu na fórech zase všichni píšou, jak davy lidí utečou do aut... to sou jenom řeči... pro nás jsou změny linek možná podstatný a řešíme je tu jak divý, ale většinu lidí to vůbec ale vůbec nezajímá... tu zajímá leda interval, počet přestupů a jak to jezdí narvaný...9001 píše:To 4021 Ale to není jenom o vozíčkářích Co třeba matky s kočárky? Pro ně je NP spoj taky podstatné zkulturnění dopravy. Tímto příštupem se jim opravdu o víkendu vzít auto dítě do sedačky kočárek do kufru a jet.A ono i v pracovní den to není takový problém, pokud víš kudy jet tak se dostaneš skoro všude srovnatelně s MHD. Pak by jsme taky mohli říct na co kupovat NP vozy. Aby některé linky jezdily 100% NP a některé hlavně koncové úseky na sídliští nebo jiných hojně osídlených oblastech byly s VP
Jenže co ještě lidem na městu nedošlo, že pokud chtějí aby lidi jezdili MHD musí se taky tomu přizpůsobit. Tímto přístupem se nahrává A spíš na okraj. 15T je na tom obdobně s nápr. tlaky jako 14T. Kam tu budeme posílat když jich tu bude 250(500 ekv T3) , tedy půlka vozového parku. Ano vím že je to daleko, ale víme jak dlouho se opravy slibují a myslím že současná finanční situace nějakému závratnému zlepšení moc do karet nehraje.
Pokud ta maminka s kočárkem může jet autem tak s nim pojede hned aniž by se dívala jestli tam u ní jezdí NP tramvaje nebo ne... ono jezdit s kočárkem MHD je dost nepohodlný, i když jede NP spoj... pro maminky s kočárkem je MHD prostě nouzovka... přes den je otec s autem v práci a málokdy má mladá maminka svý auto... takže většinou to jinak než tu nouzovku využít ani nejde.
Kdy se to odnaučíte furt řikat jak lidi přelezou do aut... dyť je to tak ohraný.. přitom to neni vůbec pravda!
A řikám, je to výluka, tak se s tim nic nedá dělat, v trvalým stavu by to byl problém, ale takhle...
Re: Výluky a jiná omezení
Jo to ano, ale na to zase nemáme chechtáky...Matošo píše: Tak dneska máme zase jiný prostředky na to zkrátit dobu na minimum... ale to by se mušelo chtít...
- Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Tak dneska máme zase jiný prostředky na to zkrátit dobu na minimum... ale to by se mušelo chtít...DavidD píše:Ale zato nemůžeš udělat revoluci v dopravě za nějakých 3 roky co tu máme trochu nízkopodlážních vozidel...Ono i naučit se psát trvalo déle než 3 roky.9001 píše: Podle tvého přístupu bychom si nejspíš nepsali a ještě byli v jeskyni. Jde o to zatraktivnit MHD,aby ji používalo více lidí, což hláška nějak si museli poradit moc nepodporuje.
Nejedná se o víkend,ale o podstatně dělší dobu
Re: Výluky a jiná omezení
Ale zato nemůžeš udělat revoluci v dopravě za nějakých 3 roky co tu máme trochu nízkopodlážních vozidel...Ono i naučit se psát trvalo déle než 3 roky.9001 píše:Podle tvého přístupu bychom si nejspíš nepsali a ještě byli v jeskyni. Jde o to zatraktivnit MHD,aby ji používalo více lidí, což hláška nějak si museli poradit moc nepodporuje.Josef píše:A japak to dělaly v 70 a 80 letech? taky si musely poradit,,,já bych z jednogo víkendu nedělal díru do světa,,,
Nejedná se o víkend,ale o podstatně dělší dobu
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Podle tvého přístupu bychom si nejspíš nepsali a ještě byli v jeskyni. Jde o to zatraktivnit MHD,aby ji používalo více lidí, což hláška nějak si museli poradit moc nepodporuje.Josef píše:A japak to dělaly v 70 a 80 letech? taky si musely poradit,,,já bych z jednogo víkendu nedělal díru do světa,,,
Nejedná se o víkend,ale o podstatně dělší dobu
Re: Výluky a jiná omezení
A japak to dělaly v 70 a 80 letech? taky si musely poradit,,,já bych z jednogo víkendu nedělal díru do světa,,,
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
To 4021 Ale to není jenom o vozíčkářích Co třeba matky s kočárky? Pro ně je NP spoj taky podstatné zkulturnění dopravy. Tímto příštupem se jim opravdu o víkendu vzít auto dítě do sedačky kočárek do kufru a jet.A ono i v pracovní den to není takový problém, pokud víš kudy jet tak se dostaneš skoro všude srovnatelně s MHD. Pak by jsme taky mohli říct na co kupovat NP vozy. Aby některé linky jezdily 100% NP a některé hlavně koncové úseky na sídliští nebo jiných hojně osídlených oblastech byly s VP
Jenže co ještě lidem na městu nedošlo, že pokud chtějí aby lidi jezdili MHD musí se taky tomu přizpůsobit. Tímto přístupem se nahrává A spíš na okraj. 15T je na tom obdobně s nápr. tlaky jako 14T. Kam tu budeme posílat když jich tu bude 250(500 ekv T3) , tedy půlka vozového parku. Ano vím že je to daleko, ale víme jak dlouho se opravy slibují a myslím že současná finanční situace nějakému závratnému zlepšení moc do karet nehraje.
Jenže co ještě lidem na městu nedošlo, že pokud chtějí aby lidi jezdili MHD musí se taky tomu přizpůsobit. Tímto přístupem se nahrává A spíš na okraj. 15T je na tom obdobně s nápr. tlaky jako 14T. Kam tu budeme posílat když jich tu bude 250(500 ekv T3) , tedy půlka vozového parku. Ano vím že je to daleko, ale víme jak dlouho se opravy slibují a myslím že současná finanční situace nějakému závratnému zlepšení moc do karet nehraje.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
To je dosti nepřehledné, to bych spíš volil ukončení 3 v Braníku a 16 v Modřanech - stejně 90% cestujících z 3 jedoucí do Modřan jede z Palačáku/Karláku.pawel píše:modřany viz výše, příp. prodl. spoje d-16 o Pd.
Re: Výluky a jiná omezení
víkendové petřiny se daj vyřešit dvěma soupravama wana+vlek na 18. o víkendu se ND přežije a dá se to nastavit tak, aby se tam ty wany pokud možno nepotkaly.
modřany viz výše, příp. prodl. spoje d-16 o Pd.
osobně doufám, že na to dojde, protože se mi to nezdá jako až tak velký problém.
modřany viz výše, příp. prodl. spoje d-16 o Pd.
osobně doufám, že na to dojde, protože se mi to nezdá jako až tak velký problém.
Re: Výluky a jiná omezení
Jo a co takhle spojení Hradčanská - Vltavská? Hradčanská - Palmovka? To ti nic neřiká? K čemu ze Sparty dvě linky na Palmovku...
Kvůli pár vozejčkářům v Modřanech a na Petřinách maj tyhle lidi přijít o přímý spojení? Jako sociální myšlení je sice hezký, ale je třeba to nepřehánět...
Jako to je hrozná chyba... dělat trasy linek na základě možnosti vypravování nízkopodlažních vozů... kam sme se to dopracovali... přece jsou mnohem důležitější přepravní vztahy, kde je potřeba přímý spojení a kde ne... a ne to aby na každý koncový trati jezdila NP tramvaj.. holt výluka, no tak to pár týdnů přežijou.. to je stejně jako v úsecích kde jezdí NP tramvaje a jezdí tam nenízkopodlažní NAD... taky to nikdo neřeší...
Neřikám, že to nemá řešení, taky bych se pokusil o to, aby šlo vypravit NP tramvaje na ty Petřiny, do Modřan a tak, ale tvůj návrh je fakt mega zhoršení oproti tomu stavu co opravdu bude.
Kvůli pár vozejčkářům v Modřanech a na Petřinách maj tyhle lidi přijít o přímý spojení? Jako sociální myšlení je sice hezký, ale je třeba to nepřehánět...
Jako to je hrozná chyba... dělat trasy linek na základě možnosti vypravování nízkopodlažních vozů... kam sme se to dopracovali... přece jsou mnohem důležitější přepravní vztahy, kde je potřeba přímý spojení a kde ne... a ne to aby na každý koncový trati jezdila NP tramvaj.. holt výluka, no tak to pár týdnů přežijou.. to je stejně jako v úsecích kde jezdí NP tramvaje a jezdí tam nenízkopodlažní NAD... taky to nikdo neřeší...
Neřikám, že to nemá řešení, taky bych se pokusil o to, aby šlo vypravit NP tramvaje na ty Petřiny, do Modřan a tak, ale tvůj návrh je fakt mega zhoršení oproti tomu stavu co opravdu bude.