Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Tom 11 » 12.8.2009 16:26

=D> Tak proto ta brzká kolaudace.. :)
Akorát si teď přesně nepamatuju,podrobnosti,v případě zájmu doplním..

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Radek » 12.8.2009 15:20

Výluka Klapkova má být ukončena již 23.8. =D>

milbi
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16.5.2009 19:26
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od milbi » 25.7.2009 20:56

Koukám, že ROPID výjimečně nezaspal a plán výluky Libeňáku je už zveřejněn (http://www.ropid.cz/mimoradnosti/Libens ... 7x769.html).
Jen nevím, zda je vhodné, že platný stav do 14.8. nechali až na konci, když je tak krátký a snadno jde přehlédnout.

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od opocenskylukas » 23.7.2009 13:53

Chci se zeptat 31.července bude výluka Anděl-Sídliště Řepy znamená to že může nastat situace že šejdrový negarantovaný kurz I.20 nezatáhne ale bude to směna celodenní s tím že dokud to půjde tak by jezdil jako negarance na I.10?A proč při takových výlukách v délce např. 6h zatahují nízké vozy?To nejde je přehodit na jiná pořadí která na trati zůstávají?

milbi
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16.5.2009 19:26
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od milbi » 23.7.2009 13:49

Dovolím si zveřejnit e-mailové vyjádření zaměstnance DPP k chybějící informaci o výluce tram dne 22.7. na stránkách DPP.
Zaměstnance DPP, oddělení komunikace píše:Dobrý den,
broušení kolejnic 22. 7. 2009 spadá do druhé etapy broušení. Při přepisu zprávy o této etapě na internetové stránky došlo k chybě, za kterou se vám omlouváme. Zpráva již byla doplněna.
Co se týká informací o nové publikaci Dopravního podniku, jedná se o zcela jiný typ informace, takže význam obou zpráv nelze srovnávat. Nicméně i tyto informace mají na našich stránkách své místo, i o ně je ze strany cestujících zájem. Aktuality na stránky řadíme jak podle významu, tak podle stáří.
S díky za oznámení o chybě
PK

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Proxy » 23.7.2009 9:29

mart337 píše:A co se týče dispečerů při nehodách, při stržené troleji u Nuselských schodů také přijel dispečer na Bělehradskou a hlásil, že je stržená trolej a za chvíli pojede NAD. Možná to byla vyjímka, ale že by si DP mohl dovolit zřídit speciál útvar pro info cestujících při MU a výlukách, když se šetří kde se dá, tak to dost pochybuju.
Já si myslím, že zřízení speciálního útvaru by nebyl takový finanční problém, ale problém je v tom, že si každá jednotka hraje na vlastním písečku :oops: však si spočítej kolik různých oddělení v DP se věnuje informování cestujících a každá to dělá po svém. Kdyby se v podniku vytvořila jednotná komunikační strategie ve vztahu k cestujícím, bylo by to o mnoho jednodušší...

Např. u metra máme "útvar", který nasazujeme při mimořádných situacích na pomoc staničnímu personálu, ale účel této "pohotovosti JPM" je primárně podpora provozu a nikoliv informování cestujících... A tak je to podobně ve všech různých provozních útvarech :roll:

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od OMH » 23.7.2009 9:18

demon píše:Za východní moc mluvit nemůžu, ale třeba třeba takový Londýn nebo Řím do těch ostudných rozhodně počítej ! Takže i ta západní (ev. v tomhle případě severní nebo jižní)...
Ano, v metru v Římě potkat člověka v saku/obleku není tak běžné jako v Praze. Jinde v tom hraje fakt, že město je pro auta více přízpůsobené, např. Mnichov a tak cestují více autem než MHD (ač kvalita MHD je zde výborná).

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 23.7.2009 6:20

Za východní moc mluvit nemůžu, ale třeba třeba takový Londýn nebo Řím do těch ostudných rozhodně počítej ! Takže i ta západní (ev. v tomhle případě severní nebo jižní)...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od fricoolinek2 » 23.7.2009 3:40

OMH píše: Ale cestování metrem či tramvají není v Praze ničím podřadným. Jsou města v Evropě, kde to je jinak, ale Praha to není!
A která to jsou?

Alespoň v obecné rovině: Jsou to ty "západní" nebo ty "východní"? Tipuju tu druhou možnost.

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 4021 » 22.7.2009 21:05

http://pidservis.ic.cz/report.php?no=619&style=standard - ve spodu stránky další nové krátkodobé výluky na konci července
http://pidservis.ic.cz/report.php?no=629&style=standard - první dvě výluky na začátek srpna

A vypadá to teda že od 14.8. (20h) do 24.8. (0.30h) bude uzavřen Libeňák. Bude to převlíkání 1 a 14 na Dělnický. Jinak linky 3, 15 a 54 odkloněny přes Karlín a zavedena 31 (sólo vozy) Palmovka - Spojovací.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od gabuliatko » 22.7.2009 17:48

Oskar píše:Což je ovšem absolutní kravina, protože v základní dopravní obsluze, která je ztrátová a tedy státem dotovaná, nemůže jezdit víc, než jeden dopravce, právě proto, aby se minimalizovaly ztráty.
Není, dá se chodit pěšky.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od mart337 » 22.7.2009 12:35

PvvS píše:Chjo... V jinych DP neni problem, aby dispeceri objeli i v pripade vykolejeni, nebo jinyho problem, kterej bude trvat delsi dobu (tak nad 2 hodiny) a je nasazena ND , zastavky a vyvesili cedule s informacema proc , na jak dlouho (zhruba) a kde jezdi ND.Naklady jsou minimalni . Papir a toner do laserovky je na vytisteni rekneme 20 listu A4 v korunovych urovnich. Podlozky z kartonu se pouzivaji opakovane, pripadne se dokoupi. Naklady pri vetsim odberu opet mizivy. A spagat na uvazani.... JR se v pripade kratkodobejsich preruseni , kdy tam stejne nejede ani kolo , nemusi menit.
Ale vždyť ta cedule na těch sloupcích je. Ta žlutá nad jízdními řády. Problém je ten, že se nikdo nevzrušuje a nečte je, protože jsou tam poměrně často a každý čeká, že to většinou jezdí normálně.
Fakt je, že v případě výluky na Masaryčce se asi měla opatření znásobit a mohli se pro info nasadit třeba nějací brigádníci (jako na IPP při výlukách v oblasti Míráku), protože zde je poměrně značný pohyb cestujících i mimopražských neznalých místní situace.
Za dnešní finanční situace ale všichni šetří kde se dá. A argumenty, že před pěti lety, kdy lístky byly levnější, to šlo jinak jsou zcestné. Cena jízdenek se zvedla díky dražším vstupům - energiím. A problém je i v tom, že i magistrát se snaží přispívat míň než dříve.
A co se týče dispečerů při nehodách, při stržené troleji u Nuselských schodů také přijel dispečer na Bělehradskou a hlásil, že je stržená trolej a za chvíli pojede NAD. Možná to byla vyjímka, ale že by si DP mohl dovolit zřídit speciál útvar pro info cestujících při MU a výlukách, když se šetří kde se dá, tak to dost pochybuju.

Uživatelský avatar
Oskar
Uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: 10.6.2006 11:17
Bydliště: Ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Oskar » 22.7.2009 9:58

Josef mimo jiné píše:DPP je jen firma vy jste její zákazníci. Pokud, že nejste s jejímy službami spokojeni, tak můžete cestovat s nějakým jiným dopravcem.
Což je ovšem absolutní kravina, protože v základní dopravní obsluze, která je ztrátová a tedy státem dotovaná, nemůže jezdit víc, než jeden dopravce, právě proto, aby se minimalizovaly ztráty.

milbi
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16.5.2009 19:26
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od milbi » 22.7.2009 9:24

PvvS píše:Chjo... V jinych DP neni problem, aby dispeceri objeli i v pripade vykolejeni, nebo jinyho problem, kterej bude trvat delsi dobu (tak nad 2 hodiny) a je nasazena ND , zastavky a vyvesili cedule s informacema proc , na jak dlouho (zhruba) a kde jezdi ND.Naklady jsou minimalni . Papir a toner do laserovky je na vytisteni rekneme 20 listu A4 v korunovych urovnich. Podlozky z kartonu se pouzivaji opakovane, pripadne se dokoupi. Naklady pri vetsim odberu opet mizivy. A spagat na uvazani.... JR se v pripade kratkodobejsich preruseni , kdy tam stejne nejede ani kolo , nemusi menit.
Ještě si pamatuju, jak někdy v roce 2004, když došlo ke stržení troleje u Výstaviště nebo nehodě mezi Újezdem a Andělem jezdilo dispečerské vozidlo a tlampačem hlásilo, že z těch a těch důvodů je úsek mimo provoz. A šlo to. O kolik jsou náklady v roce 2009 vyšší? A porovnejte prosím i s cenou jednotlivých jízdenek v roce 2004 a 2009.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od PvvS » 22.7.2009 9:13

Chjo... V jinych DP neni problem, aby dispeceri objeli i v pripade vykolejeni, nebo jinyho problem, kterej bude trvat delsi dobu (tak nad 2 hodiny) a je nasazena ND , zastavky a vyvesili cedule s informacema proc , na jak dlouho (zhruba) a kde jezdi ND.Naklady jsou minimalni . Papir a toner do laserovky je na vytisteni rekneme 20 listu A4 v korunovych urovnich. Podlozky z kartonu se pouzivaji opakovane, pripadne se dokoupi. Naklady pri vetsim odberu opet mizivy. A spagat na uvazani.... JR se v pripade kratkodobejsich preruseni , kdy tam stejne nejede ani kolo , nemusi menit.

Odpovědět