Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Kdo vi co bude, az se postavi propojeni tunelu, kteremu trat vadila.. Jednokolejka je vec ryze docasna a vime, co je jednotkou dočasnosti - jeden furt či dříve platilo 21 let..
Re: Výluky a jiná omezení
Měl bych dotaz na délku trvání jednokolejného provizoria. Bude trvat pouze po dobu výstavby chybějící části tunelu Blanka (v oblasti dosavadního vyústění stávajícího mostu) a posléze se obnoví dočasně provoz po obou kolejích a nebo se bude jednokolejně jezdit než se postaví nový most? Dočkáme se ho vůbec?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
a foto z místa
Majesty píše:Niekoľko foto z dnešného rána. Začalo sa s navážaním rampy na tunel. Včera bola znesená trolej v rušených úsekoch tramvajové trate a rozoberá sa dlažba v mieste výhybiek.
Re: Výluky a jiná omezení
m@rtin: po provizoriu (starém mostě) se člověk ještě sveze po výluce kdy bude jak jsem pochopil svedena trať na východní kolej mostu
Re: Výluky a jiná omezení
Jak mám rozumět "poslední den provozu na Trojské před Blankou"?
Měl jsem za to, že tam bude výluka pár měsíců a pak se tam tramvaje zase vrátí. To byl tento víkend poslední, kdy se bylo možné svézt po starém mostě?
Díky
Měl jsem za to, že tam bude výluka pár měsíců a pak se tam tramvaje zase vrátí. To byl tento víkend poslední, kdy se bylo možné svézt po starém mostě?
Díky
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Výluky a jiná omezení
Koukám, že ohledně výsledného stavu i provizoria jsme se už zdárně dobrali k cíli, to je dobře. Jen teda úplně nechápu, proč je na skenu projekltové dokumentace napsáno (c)prazsketramvaje, ale to nevadí.
Ohledně přestavby Trojské cca 1995 a posunu zastávek Trojská. Tou dobou se teprve rozhodovalo o přesné trase Městského okruhu. Rozhodně nebyla k dispozici žádná dokumentace, se kterou by bylo již možné se koordinovat. Zato existovala potřeba rekonstrukce trati a rovněž tak existoval požadavek na přiblížení zastávky zástavbě, což se obojí splnilo. Pravá ruka tedy konala a levá ještě nevěděla, kdy a co konat bude. Vzhledem k tomu, že současný stav zastávek Trojská slouží již zmíněných cca 15 let a je pro cestující velkým usnadněním proti stavu předchozímu, tak si myslím, že je naprosto zbytečné tady nad něčím plakat. Možná se tady najde i pamětník z řad řidičů, který by popsal stav trati před a po tehdejší opravě, což byl pro mě jako cestujícího obrovský rozdíl.
Ohledně přestavby Trojské cca 1995 a posunu zastávek Trojská. Tou dobou se teprve rozhodovalo o přesné trase Městského okruhu. Rozhodně nebyla k dispozici žádná dokumentace, se kterou by bylo již možné se koordinovat. Zato existovala potřeba rekonstrukce trati a rovněž tak existoval požadavek na přiblížení zastávky zástavbě, což se obojí splnilo. Pravá ruka tedy konala a levá ještě nevěděla, kdy a co konat bude. Vzhledem k tomu, že současný stav zastávek Trojská slouží již zmíněných cca 15 let a je pro cestující velkým usnadněním proti stavu předchozímu, tak si myslím, že je naprosto zbytečné tady nad něčím plakat. Možná se tady najde i pamětník z řad řidičů, který by popsal stav trati před a po tehdejší opravě, což byl pro mě jako cestujícího obrovský rozdíl.
Re: Výluky a jiná omezení
taky se divim. ale tady jsem prostě nechápal jak to bude fungovat... tak doufám v nějaký fotožurnál z místa výluky
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Mozek evidentně pobralKarlosK píše:fajn, takže pokud to můj mozek pobíra tak na holešovické straně přibude výhybka která svede obě koleje do jedné a za mostem v troji se zase rozdělí !?
Re: Výluky a jiná omezení
fajn, takže pokud to můj mozek pobíra tak na holešovické straně přibude výhybka která svede obě koleje do jedné a za mostem v troji se zase rozdělí !?MOp píše:Jelikož se bude jezdit pouze po východní mostovce, tak je splítka bezpředmětná.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Jako bys nevěděl, že v této republice neví levá ruka co dělá pravá. Jinak možná s tím tak původně bylo počítáno, ale nakonec se to někdo rozhodl změnit.P_V píše:MOp: Tímto mi dokonale uniká, proč se tedy zastávka Trojská před lety rekonstruovala a přesunula o 100 m výš. Domníval jsem se tehdy že už je to příprava na odbočení na nový most, a ono se to zase bude přesouvat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Taky mi není jasné vše (zejména proto, že nový stav je zakreslen přes stávající), ale protože znám alespoň ty nejzákladnější pravidla kreslení výkresů, tak to nejzákladnější chápu takto:KarlosK píše:Mop: v tom aby se čert vyznal doufám že se pak trojská dočká nějaké výraznější změny (rekonstrukce)
1.) zastávky Trojská budou uprostřed vozovky - v místě současné koleje ZC bude ostrůvek zastávky DC a obě koleje s protějším ostrůvkem východně od něj, v prostoru současné koleje DC bude jízdní pruh IAD DC.
2.) Úrovňové křížení TT nad (v kopci - severně) zastávkou bude pro IAD ve směru Povltavská – Trojská vlevo (opačně nikoliv – pojede podél TT) a Trojská z kopce – vpravo Trojská + nově rovně (s malým esíčkem přes TT) Povltavská a samozřejmě zachované Trojská od ZOO - vlevo Trojská do kopce
3.) Jižně od zastávek se TT ve středu ulice Povltavské stočí s ní východně a počítám (není již vidět ve výkresu), že následně zase jižně (místo současného esíčkovitého nájezdu na levém břehu Vltavy na prozatímní most) přímo na nový Trojský most navazující na podjezd pod železniční tratí u Holešovického nádraží .
PS: TT a zastávky u Nádraží Holešovice mají být ve středu čtyř pruhové vozovky – současné, tam prováděné, práce ji asi uvádějí do plánovaného stavu. A již loni před prvním termínem zítra započaté výluky TT, kvůli jejímu prozatímnímu zjednokolejnění, bylo předneseno na pravidelném školení řidičů TRAM, že během ní TT a zastávky u elektrárny budou uvedeny do konečného stavu - TT ve středu podjezdu pod železniční tratí a zastávky jižně od něj (asi v prostoru současné zatáčky - sjezdu z vozovky).
Re: Výluky a jiná omezení
MOp: Tímto mi dokonale uniká, proč se tedy zastávka Trojská před lety rekonstruovala a přesunula o 100 m výš. Domníval jsem se tehdy že už je to příprava na odbočení na nový most, a ono se to zase bude přesouvat.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Jelikož se bude jezdit pouze po východní mostovce, tak je splítka bezpředmětná.
Re: Výluky a jiná omezení
Absolut: takže pokud chápu tak bude od provizoria jen jedna kolej (žádná splítka jako byla při stavbě nového spojení v Seifertově?)
Mop: v tom aby se čert vyznal doufám že se pak trojská dočká nějaké výraznější změny (rekonstrukce)
Mop: v tom aby se čert vyznal doufám že se pak trojská dočká nějaké výraznější změny (rekonstrukce)
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Zatím stále platná podoba zastávek Trojská je tato..
Vadí mi, že nebude společná tram + bus 112 v obou směrech..
Vadí mi, že nebude společná tram + bus 112 v obou směrech..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.