Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 4021 » 01.1.2011 19:40

Tady to máte s podrobnostmi: http://pidservis.vhd.cz/report.php?no=2 ... e=standard

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4690
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 01.1.2011 17:53

jen hadam, nevim..
palmovka - balabenka - to by mohl byt panylek..
hradcanska - prasnak - ze by dilatace pred splitkovou vyhybkou? tusim uz se zde prebrusovalo..
Dalsi, zejmena nocni vyluky vypadaji na sjezdove vyhybky, hodne se jich na podzim nestihlo..
No a ty denni vyluky by mohlo byt to brouseni.

jaluh
Uživatel
Příspěvky: 354
Registrován: 29.4.2006 20:34
Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od jaluh » 01.1.2011 17:14


Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4690
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 01.1.2011 17:10

tak to sem vrazte. :-)

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Tonda Ježek » 01.1.2011 17:04

Štěpán píše:V emailu se mi od DPP objevil dlouhý seznam krátkých lednových výluk. To se zase budou brousit koleje nebo co?
Asi ano. Koukal jsem, že v noci bruska řádí na Áčku.

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Štěpán » 01.1.2011 17:00

V emailu se mi od DPP objevil dlouhý seznam krátkých lednových výluk. To se zase budou brousit koleje nebo co?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 01.1.2011 9:07

Fořtík píše:Milane, Kublov v současné podobě rušit ani přesouvat nejde. Myslel jsem, že jako Podolák a tramvaják víš, kam lidi z Kublova prchají
No připadá mi, že nejvíc lidí chodí jižně kolem (staré) sokolovny - čili na Podolském nábřeží vylezou u jižního začátku zastávky DC, má původní (nepřesně popsaná) představa byla, že by se mi líbili obě zastávky proti sobě těsně na jih od tohoto místa = nový jižní konec zastávek by byl coby kamenem dohodil od plavečáku - cca o polovinu blíž než od nynějšího sloupku ZC. Po již uvedeném názoru, že zastávky kolem Dvorců by měli odpovídat již plánům napojení nových TT, bych Kublov asi nechal - respektive přeci jen zastávku ZC přemístil na úroveň nynější DC, čímž by (už nebyla tak markantně blízko Podolské vodárně ZC a) lidé by měli z ní přeci jen blíž nejčastějšímu přístupovému místu.
chemik87 píše:Ale Milan neni Podolák jako já, nebo ty. Milan je (neuraz se, Milane) naplavenina z Mikulova ;)
Já se neurážím, jen bych dodal hrdá na své rodiště Hradec Králové. Praha mi jej jinak skutečně hóódně stylem architektury připomíná. No vlastně není divu, vždyť obě města mají dost podobnou historii - např. byla to královská města, či se na jejich rozvoji podepsali stejní významní architekti jako Gočár, Kotěra .. . Jen v menším Hradci to, dle mne, je díky jeho rozměrům více nápadné. Na druhou stranu asi díky jeho rozměrům v něm, narozdíl od větší Prahy a několika srovnatelných či dokonce menších měst (Plzně, Liberce ...), nezavedli TRAM (kterých by bylo jistě jako ve srovnatelných městech max. pár tratí s počtem linek cca do pěti kusů), ale "jen" trolejbusové linky s rozhodně hustší, pro obyvatele praktičtější, sítí tratí.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od chemik » 31.12.2010 23:04

Fořtík píše:Milane, Kublov v současné podobě rušit ani přesouvat nejde. Myslel jsem, že jako Podolák a tramvaják víš, kam lidi z Kublova prchají
Ale Milan neni Podolák jako já, nebo ty. Milan je (neuraz se, Milane) naplavenina z Mikulova ;)

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Láďa » 31.12.2010 21:49

XSC píše:Když už jsme u těch výluk, jak to vypadá s Libeňákem? V plánu ho nevidím, takže opět odsunut na lepší časy?
Na příští rok zatím v plánu není, více i o jiných pražských mostech a jejich stavu zde.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Fořtík » 31.12.2010 21:46

Milane, Kublov v současné podobě rušit ani přesouvat nejde. Myslel jsem, že jako Podolák a tramvaják víš, kam lidi z Kublova prchají - cca 45% přes přechod na začátku a ten zbytek 25% se vrací zpět a míří skrz park do Podolské ulice a někam k náměstíčku, kam ústí ulice Pravá a Levá. ;-)

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1553
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od XSC » 31.12.2010 21:38

Když už jsme u těch výluk, jak to vypadá s Libeňákem? V plánu ho nevidím, takže opět odsunut na lepší časy?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 31.12.2010 19:51

Absolut píše:... Současně je uvažován přesun zast. "Dvorce" do ul. Modřanská.
Jako těsně před křižovatku s Jeremenkovou za výjezdem z obratiště do centra? No v takové poloze bych to ještě bral i s mírným zhoršením přestupu s BUS 124 (potažmo 118 - dokud nebude TT v Jeremenkově, po jejímž zprovoznění bude ta jistě bez BUSu), který by znamenal přejít dvě ulice místo jedné. Tuto nevýhodu totiž vyvažuje zlepšení dostupnosti TRAM pro lidi z okolí obratiště (a ti co nyní chodí nejvíc od severu budou mít mnohem blíže než současnou Dvorce tu nově vloženou). Ovšem při současném stavu na silnicích se obávám o bezpečnost cestujících během příchodu a vyčkávání na ostrůvku DC před křižovatkou.
Martin Šubrt píše:Taky bych Dvorce šoupnul do Modřanské, ale to by hypoteticky pak tramvaj, co přijede z Jeremenkovy a jela na most, neměla zastávku na nábřeží.... I když si přesnou polohu mostu nevybavuju, tak severně až nad bazénem by být neměl... To by šel směrem k Lihovaru dost divně... Ale pokud se mýlím, neměla by se rekonstrukce TT příští rok plánům budoucím přizpůsobit?
S požadavkem, aby rovnou byly postaveny zastávky v poloze vhodné pro připojení nové TT Budějovická - Dvorce a Dvorce - Lihovar, nemůžu nesouhlasit. Přikládám výřez polohy Dvoreckého mostu z UP Prahy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 31.12.2010 19:31

Absolut píše:Projekt šikmého Dvoreckého mostu (studie) obsažený v konceptu nového územního plánu uvažuje novou zast. "Podolí" zhruba v úrovni vjezdu do Žlutých lázní (z jednoho konce zastávky by to bylo kousek k bazénu a z druhého zase do Žlutých lázní). Současně je uvažován přesun zast. "Dvorce" do ul. Modřanská.
Taky bych Dvorce šoupnul do Modřanské, ale to by hypoteticky pak tramvaj, co přijede z Jeremenkovy a jela na most, neměla zastávku na nábřeží.... I když si přesnou polohu mostu nevybavuju, tak severně až nad bazénem by být neměl... To by šel směrem k Lihovaru dost divně... Ale pokud se mýlím, neměla by se rekonstrukce TT příští rok plánům budoucím přizpůsobit?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Absolut » 31.12.2010 19:10

Projekt šikmého Dvoreckého mostu (studie) obsažený v konceptu nového územního plánu uvažuje novou zast. "Podolí" zhruba v úrovni vjezdu do Žlutých lázní (z jednoho konce zastávky by to bylo kousek k bazénu a z druhého zase do Žlutých lázní). Současně je uvažován přesun zast. "Dvorce" do ul. Modřanská.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 31.12.2010 19:05

Tak vzhledem k mezistaničním vzdálenostem by se rozhodně vešla zastávka navíc. Kublov by byl vstřícně v poloze zastávky z centra, nábřeží pro auta jednopruh, žádná světla, dvoupruh je absurdní, když nemá u tunelu žádnou kapacitní návaznost. Mezi Kublovem a Dvorci by pak bylo 2x400m mezistaniční vzdálenost...

Odpovědět