Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Výluky a jiná omezení
může mi někdo prosím říct, zda se bude v období 3.-5.6. konat nějaká výluka v břevnově a okolí (linky 22, 25, 57)? já doufám, že ne - mám návštěvu a nerad bych jim ukazoval kvality PID v podání hotlinera... díky za info!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Nevím jak se nakonec rozhodla P6, ale loni se psalo, že při REKO TT "Kulaťák"- Podbaba se MČ ke stavebním činnostem připojí a bude totálně REKO i vozovky s chodníky!
Re: Výluky a jiná omezení
Nemá náhodou být celá trať vlastně zhotovená znovu jako otevřená, případně zatravněná s kolejnicemi S49? Hlavně se také musí udělat komplet spodek tratě a věřím, že pod ní bude mnoho inženýrských sítí, takže to nebude jen akce DP, ale i ostatních subjektů.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.8.2009 20:10
- Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd
Re: Výluky a jiná omezení
Jistěže, mi to neuniklo. Pochybuji o tom, že rekonstrukce tak malé tratě jako ta naše,Petr píše:Já nevím, jestli Vám to nějak uniklo, ale kromě stavby probíhá rekonstrukce úseku Vítězné náměstí - Podbaba. Kdy a kam byste Kaliforňana chtěl dát?Rashid píše:Když jsem si minulý pátek přečetl definitivní podoby výluky v Dejvicích tak mi to zcela zkazilo náladu. Tu tam se rozplynul můj bláhový sen o instalaci Kalifornianu v Zelené ulici.
by trvala 3 a půl měsíce. Tipuji, že by rekonstrukce časově zabrala asi max 3 týdny. Ale do té doby než by k tomu došlo by klidně mohly kachny končit na Kalifornianu, který bych umístil
na místo dnešní zastávky Zelená zc. Tedy těsně před křižovatkou ulic Jugoslávských
partyzánů a Zelená.
Moje představa:
Od 16.května až 1.září - stavba smyčky a nové tramvajové tratě. Linka 8 ukončena v Zelené.
Od 8.srpna do 1.září vyloučen provoz na zbytku tratě a její následná rekonstrukce.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Já nevím, jestli Vám to nějak uniklo, ale kromě stavby probíhá rekonstrukce úseku Vítězné náměstí - Podbaba. Kdy a kam byste Kaliforňana chtěl dát?Rashid píše:Když jsem si minulý pátek přečetl definitivní podoby výluky v Dejvicích tak mi to zcela zkazilo náladu. Tu tam se rozplynul můj bláhový sen o instalaci Kalifornianu v Zelené ulici.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Ovšem nejezdit mezi Karlákem a Pavlákem, což je o víkendu nejzatíženější úsek a ještě s tebou popsaným efektem, že proti to jede... Uff, to je pekelná odvaha. Ono, i když si přečtu, že to nejede, na Pavlák je to pěšky 10-15 min do kopce a metrem přes Florenc se nikomu o víkendu nechce. Prognózuju rozsáhlý mediální průser
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Bohužel jednosměrné výluky neměly NAD skoro nikdyMartin Šubrt píše:Inovace bez legrace A zítra to vypadá ještě na upgrade. Od 12 do 18 hodin jednosměrná výluka Karlák - Pavlák zcela bez NAD... Nebo je to překlep. No, snad to 291 zvládne .
Osobně to považuju za velmi zákeřné, protože lidé marně čekající na zastávce vidí, že v opačném směru to jezdí a vůbec je nenapadne studovat výlukové papíry, které jsou připíchnuté někde bokem a obsahují tisíce údaje, ale nikoliv ty důležité. Jasný nápis, že "Tato zastávka je dočasně mimo provoz" obvykle chybí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Inovace bez legrace A zítra to vypadá ještě na upgrade. Od 12 do 18 hodin jednosměrná výluka Karlák - Pavlák zcela bez NAD... Nebo je to překlep. No, snad to 291 zvládne .TK_ píše:To se takhle dělalo vždycky, nebo to je teď novinka, dělat náhradní dopravu za tramvaje ne od zastávek tramvají, ale o kus dál?
Mám na mysli:
- Florenc - Palmovka, pěší přesun Bílá Labuť/Těšnov - Florenc
- Kulaťák - Podbaba, pěší přesun Vítězné náměstí - Dejvická
- Nádrhol - Dělnická, pěší přesun Nádraží Holešovice - Nádraží Holešovice
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Trolej Fidlovačka - však je pátek 13.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Nevim ted z hlavy jestli je to planovane nebo se neco stalo v Nuslich, 7, 24 a 18 jezdi pres IPP.
Diky tomu cesta KN-IPP trvala krasnych 16 minut
Diky tomu cesta KN-IPP trvala krasnych 16 minut
Naposledy upravil(a) kruťák dne 13.5.2011 16:49, celkem upraveno 1 x.
Re: Výluky a jiná omezení
To se takhle dělalo vždycky, nebo to je teď novinka, dělat náhradní dopravu za tramvaje ne od zastávek tramvají, ale o kus dál?
Mám na mysli:
Mám na mysli:
- Florenc - Palmovka, pěší přesun Bílá Labuť/Těšnov - Florenc
- Kulaťák - Podbaba, pěší přesun Vítězné náměstí - Dejvická
- Nádrhol - Dělnická, pěší přesun Nádraží Holešovice - Nádraží Holešovice
Re: Výluky a jiná omezení
Taky bych řekl, že je jedině dobře (v rámci této akce se zastávkou ČD) TT v diskutovaném směru na Suchdol vytáhnout ven ze sevřené zástavby Dejvic, dřív než někoho napadne na ten středový pás nasázet stromy, a tím stavbu v podstatě definitivně znemožnit.MF píše:Lepší postavit trať teď, než za deset let o x milionů dráž.
Re: Výluky a jiná omezení
Řekl bych, že NAD bude postačující. Trať do Podbaby nepatří mezi vytížené, uvědom si, že vlastně začínají prázdniny, tak¨že obsazenost 107, 147 bude minimální.Rashid píše:Když jsem si minulý pátek přečetl definitivní podoby výluky v Dejvicích tak mi to zcela zkazilo náladu. Tu tam se rozplynul můj bláhový sen o instalaci Kalifornianu v Zelené ulici.
Výluka bude trvat až do 1.září a do té doby jsme zcela závislí na přeplněných autobusech, které pendulují Suchdol - Dejvická. Toto rozhodně za náhradní autobusovou dopravu nepovažuji.
Prostě nechápu proč zde nebude zřízena NAD, která Vás odveze až na Vítězné náměstí, kde
můžete bez problémů přestoupit na linky 20 a 26.Chápu, že jízda po kolejích a přestup hrana x hrana zde použít opravdu nejde.Už vidím ty nadšené nejen hendikepované, kteří potřebují zajít třeba na poštu, jak lezou po schodech na Dejvické do podchodu a pak znova po schodech nahoru.
A mimochodem, nástup do autobusů je také zcela na Lotyšské peklem. Zastávka je v oblasti
značného parkování vozidel a tak autobusy rozhodně nebudou zajíždět těsně ke krajnici
a tak tu máme další komplikaci. Přitom by alespoň stačilo autobusové linky 108,180 a 217
ukončit někde poblíž Podbaby, tím by aspoň plnily funkci NAD. Je zajímavé, že v případě krátkodobých-několikahodinových výluk (třeba nadcházející I.P.Pavlova-Nám Míru) se NAD objednává. Odpusťe možná moji zaujatost, jsem trvalým rezidentem, ale hlavně uvědomte si ,že tato výluka potrvá 3 a půl měsíce. Všimněte si, že jim nestojíme, ani za to aby vytiskli výlukové letáky.
Stejně tak nechápu celý smysl stavby tramvajové traťi do nikam. A její načasování je slušně
řečeno hrozné. Tunel Blanka je rozestavěná a stále jsou značné omezení a objíždky.
Prodloužení metra také komplikuje dopravu a hlavní omezení teprve přijdou. A do toho
ještě začne stavba tramvajové tratě s její rekonstrukcí.
Prosím všechny, zda náhodou někdo neví proč dojde k posunutí Lotyšské DC. Důvod tohoto konání opravdu nechápu.To nemá logiku. Přestup na metro je přece blíže z Vítězného náměstí,spíš bych Lotyšskou posunul blíže k Zelené.Kolik jim Billa dala úplatek, že před jejím
obchodem bude stavět tramvaj ? Prostě nevím. A zastávky v Podbabě, které se přesunou
někam na konec prahy, kde nikdo nebude nastupovat. Divná logika.
Prostě na co šáhnou, se promění v popel viz zprasená Hradčanská,Národní třída či Sparta s jejím legendárním přechodem pro chodce.
A proto sbohem překrásná smyčko a traťi.Jak rád jsem zde sedával, bohužel nahradí tě trávník plný hovínek od pejskařů. Sbohem předjízdná koleji, ty která si tak dobře sloužila k odstavování porouchaných vlaků. Sbohem občanská vybavenosti sloužící nejen řidičům. Nikdy nezapomeneme.Čeká tě urbanistický a nekoncepční paskvil, který by nevytvořil snad ani student 1.ročníku FA ČVUT.
Zajíždění busů ke kraji je možné pokud bude respektováno DZ. Víc pro to DP udělat nemůže. Prostě tam bude zákaz zastavení a o jeho rspektování se musí starat jiné složky.
Nevím kde chceš ukončit v oblasti Podbaby linky od Dejvické, když to tam je jedno velké staveniště už nyní.
Výlukové letáky jsem viděl vytištěné. Akorát tam mají chybu - začátek výluky v roce 2011, konec v roce 2010.
Trať do nikam je z důvodu toho, že ČD mají zpoždění ve zřízení zastávky. Lepší postavit trať teď, než za deset let o x milionů dráž.
Tunel Blanka a metro A je úplně mimo tuto oblast a souvislost s touto stavbou to nemá.
Stanice Lotyšská se posouvá na úroveň Billy. Asi proto, že od této stanice se do té Billy chodí. Zastávky Zelená budou obsluhovat prostor původní smyčky. Budou jen z druhé strany dnešních výhybek smyčky.
Předjízdná kolej se sice hodila k odstavování, ale je jedno jestli pojedu odstavit o 500 m dále na jednu z předjízdných kolejí nové smyčky. Mimojiné, trávník podél odstavky byl vždy pěkně pos..án.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Nepadlo tu upozornění, že výluka je naplánována mimo semestr na vejšce v Suchdole - čili velké procento cestujících pravidelných BUS linek "zmizí"?Rashid píše:Když jsem si minulý pátek přečetl definitivní podoby výluky v Dejvicích tak mi to zcela zkazilo náladu. Tu tam se rozplynul můj bláhový sen o instalaci Kalifornianu v Zelené ulici.
Výluka bude trvat až do 1.září a do té doby jsme zcela závislí na přeplněných autobusech, které pendulují Suchdol - Dejvická. ...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.8.2009 20:10
- Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd
Re: Výluky a jiná omezení
Když jsem si minulý pátek přečetl definitivní podoby výluky v Dejvicích tak mi to zcela zkazilo náladu. Tu tam se rozplynul můj bláhový sen o instalaci Kalifornianu v Zelené ulici.
Výluka bude trvat až do 1.září a do té doby jsme zcela závislí na přeplněných autobusech, které pendulují Suchdol - Dejvická. Toto rozhodně za náhradní autobusovou dopravu nepovažuji.
Prostě nechápu proč zde nebude zřízena NAD, která Vás odveze až na Vítězné náměstí, kde
můžete bez problémů přestoupit na linky 20 a 26.Chápu, že jízda po kolejích a přestup hrana x hrana zde použít opravdu nejde.Už vidím ty nadšené nejen hendikepované, kteří potřebují zajít třeba na poštu, jak lezou po schodech na Dejvické do podchodu a pak znova po schodech nahoru.
A mimochodem, nástup do autobusů je také zcela na Lotyšské peklem. Zastávka je v oblasti
značného parkování vozidel a tak autobusy rozhodně nebudou zajíždět těsně ke krajnici
a tak tu máme další komplikaci. Přitom by alespoň stačilo autobusové linky 108,180 a 217
ukončit někde poblíž Podbaby, tím by aspoň plnily funkci NAD. Je zajímavé, že v případě krátkodobých-několikahodinových výluk (třeba nadcházející I.P.Pavlova-Nám Míru) se NAD objednává. Odpusťe možná moji zaujatost, jsem trvalým rezidentem, ale hlavně uvědomte si ,že tato výluka potrvá 3 a půl měsíce. Všimněte si, že jim nestojíme, ani za to aby vytiskli výlukové letáky.
Stejně tak nechápu celý smysl stavby tramvajové traťi do nikam. A její načasování je slušně
řečeno hrozné. Tunel Blanka je rozestavěná a stále jsou značné omezení a objíždky.
Prodloužení metra také komplikuje dopravu a hlavní omezení teprve přijdou. A do toho
ještě začne stavba tramvajové tratě s její rekonstrukcí.
Prosím všechny, zda náhodou někdo neví proč dojde k posunutí Lotyšské DC. Důvod tohoto konání opravdu nechápu.To nemá logiku. Přestup na metro je přece blíže z Vítězného náměstí,spíš bych Lotyšskou posunul blíže k Zelené.Kolik jim Billa dala úplatek, že před jejím
obchodem bude stavět tramvaj ? Prostě nevím. A zastávky v Podbabě, které se přesunou
někam na konec prahy, kde nikdo nebude nastupovat. Divná logika.
Prostě na co šáhnou, se promění v popel viz zprasená Hradčanská,Národní třída či Sparta s jejím legendárním přechodem pro chodce.
A proto sbohem překrásná smyčko a traťi.Jak rád jsem zde sedával, bohužel nahradí tě trávník plný hovínek od pejskařů. Sbohem předjízdná koleji, ty která si tak dobře sloužila k odstavování porouchaných vlaků. Sbohem občanská vybavenosti sloužící nejen řidičům. Nikdy nezapomeneme.Čeká tě urbanistický a nekoncepční paskvil, který by nevytvořil snad ani student 1.ročníku FA ČVUT.
Výluka bude trvat až do 1.září a do té doby jsme zcela závislí na přeplněných autobusech, které pendulují Suchdol - Dejvická. Toto rozhodně za náhradní autobusovou dopravu nepovažuji.
Prostě nechápu proč zde nebude zřízena NAD, která Vás odveze až na Vítězné náměstí, kde
můžete bez problémů přestoupit na linky 20 a 26.Chápu, že jízda po kolejích a přestup hrana x hrana zde použít opravdu nejde.Už vidím ty nadšené nejen hendikepované, kteří potřebují zajít třeba na poštu, jak lezou po schodech na Dejvické do podchodu a pak znova po schodech nahoru.
A mimochodem, nástup do autobusů je také zcela na Lotyšské peklem. Zastávka je v oblasti
značného parkování vozidel a tak autobusy rozhodně nebudou zajíždět těsně ke krajnici
a tak tu máme další komplikaci. Přitom by alespoň stačilo autobusové linky 108,180 a 217
ukončit někde poblíž Podbaby, tím by aspoň plnily funkci NAD. Je zajímavé, že v případě krátkodobých-několikahodinových výluk (třeba nadcházející I.P.Pavlova-Nám Míru) se NAD objednává. Odpusťe možná moji zaujatost, jsem trvalým rezidentem, ale hlavně uvědomte si ,že tato výluka potrvá 3 a půl měsíce. Všimněte si, že jim nestojíme, ani za to aby vytiskli výlukové letáky.
Stejně tak nechápu celý smysl stavby tramvajové traťi do nikam. A její načasování je slušně
řečeno hrozné. Tunel Blanka je rozestavěná a stále jsou značné omezení a objíždky.
Prodloužení metra také komplikuje dopravu a hlavní omezení teprve přijdou. A do toho
ještě začne stavba tramvajové tratě s její rekonstrukcí.
Prosím všechny, zda náhodou někdo neví proč dojde k posunutí Lotyšské DC. Důvod tohoto konání opravdu nechápu.To nemá logiku. Přestup na metro je přece blíže z Vítězného náměstí,spíš bych Lotyšskou posunul blíže k Zelené.Kolik jim Billa dala úplatek, že před jejím
obchodem bude stavět tramvaj ? Prostě nevím. A zastávky v Podbabě, které se přesunou
někam na konec prahy, kde nikdo nebude nastupovat. Divná logika.
Prostě na co šáhnou, se promění v popel viz zprasená Hradčanská,Národní třída či Sparta s jejím legendárním přechodem pro chodce.
A proto sbohem překrásná smyčko a traťi.Jak rád jsem zde sedával, bohužel nahradí tě trávník plný hovínek od pejskařů. Sbohem předjízdná koleji, ty která si tak dobře sloužila k odstavování porouchaných vlaků. Sbohem občanská vybavenosti sloužící nejen řidičům. Nikdy nezapomeneme.Čeká tě urbanistický a nekoncepční paskvil, který by nevytvořil snad ani student 1.ročníku FA ČVUT.