Ale tohle už je celkem hárdkórová čeština... Ve dvou krátkých větách, tolik chyb... Opravdu je takový problém si to po sobě 2x přečíst, než to odešleš???Pavel Vrtiška píše:Nevým zda-li to tu už bylo, ale dám to sem http://jrportal.dpp.cz/jrportal/Aktuality.aspx?mi=1 22.7.2011 začne výluka ve vršovicích. Akorád bude celkem vtipné jak se budou linky 4,6,7 a 22 obracet ve stejné smičce Čechovo nám.
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Výluky a jiná omezení
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Co je na tom vtipného? To je standartní postup pří vršovických výlukách.Pavel Vrtiška píše:Nevým zda-li to tu už bylo, ale dám to sem http://jrportal.dpp.cz/jrportal/Aktuality.aspx?mi=1 22.7.2011 začne výluka ve vršovicích. Akorád bude celkem vtipné jak se budou linky 4,6,7 a 22 obracet ve stejné smičce Čechovo nám.
Re: Výluky a jiná omezení
Dle JŘ to vypadá, že 4 a 22 vnitřní objezd, 6 a 7 vnější. A NTD 32 Kubán - Hostivař; 37 Kubán - ÚDDP. Zřejmě přejezd u Edenu. A podle JŘ X7 do 7. srpna.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 23.4.2011 20:40
- Bydliště: u linky 9,10,16,58,59
Re: Výluky a jiná omezení
Nevým zda-li to tu už bylo, ale dám to sem http://jrportal.dpp.cz/jrportal/Aktuality.aspx?mi=1 22.7.2011 začne výluka ve vršovicích. Akorád bude celkem vtipné jak se budou linky 4,6,7 a 22 obracet ve stejné smičce Čechovo nám.
Naposledy upravil(a) Pavel Vrtiška dne 15.7.2011 9:05, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
MM, 9001: SSZ na odbočení do ulice Na Veselí už je nakresleno...a nepochybně bude postaveno. Přestože tam nebudou přes Na Pankráci přechody, stát bude na světlech i protisměr aut směr Pankrác . Jak píše MM, my bychom doporučili stavební úpravu, lepší kanalizování pohybů v křižovatce a ve směru dc jen jeden jízdní pruh. Jako druhou věc bychom doporučili maximálně účelovou signalizaci, která by stopla auta jen při výjezdu tramvaje. Přesto bude SSZ...
Re: Výluky a jiná omezení
1) Souhlas. Co tam dělá SSZ nechápu.
2)Souhlas.
3)V podstatě souhlasím, ale zde bych zapracoval na preferenci MHD. Zejména u autobusů na SSZ Slavia. Autobus dojede díky preferenčnímu pruhu k SSZ, kde pak čeká na zelenou, takže tam bych zavedl detekci a autobus bych, pokud to půjde, rovnou pustil do křižovatky. Podržení zelené by stačilo.
Řidiči tram na křižovatkách s vyplou SSZ: Dle pravidel by se nemělo vjíždět do křižovatky, pokud vím, že jí neprojedu, ovšem když to nedodržují auta, tak tam ta tram může stát do večera.
4) a 5) Nemohu posoudit.
2)Souhlas.
3)V podstatě souhlasím, ale zde bych zapracoval na preferenci MHD. Zejména u autobusů na SSZ Slavia. Autobus dojede díky preferenčnímu pruhu k SSZ, kde pak čeká na zelenou, takže tam bych zavedl detekci a autobus bych, pokud to půjde, rovnou pustil do křižovatky. Podržení zelené by stačilo.
Řidiči tram na křižovatkách s vyplou SSZ: Dle pravidel by se nemělo vjíždět do křižovatky, pokud vím, že jí neprojedu, ovšem když to nedodržují auta, tak tam ta tram může stát do večera.
4) a 5) Nemohu posoudit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Dovoluji si odporovat, MU TRAM - auto si tam snad nevybavuji, byť pár auto v. auto jo, tak jsem přesvědčen, že vzhledem k provozu jen jedné jediné "obyčejné" TRAM linky prostě i dvě minuty čekání (ve směru DC, když TRAM jede z vedlejší za IAD) ani řidiče té TRAM "nezabije".9001 píše:5) A kde by SSZ potřeba byla. Viz to na veselí, tam se nepostaví...
Ovšem pokud by chtěl někdo skutečně v onom místě TRAM "pomoci" - preferovat ji, tak účelnější než SSZ by byly stavební úpravy (zúžení/respektive rozdělení na přímo a vpravo) komunikace od Arkád a změna přednosti po směru TT.
I zde musím nesouhlasit ano občas (v poměru kolikrát za den jimi projíždějí) i TRAMvajáci zablokují křižovatku, ale velmi často to je vynucené právě okolní IAD - jinak by křižovatkou neprojely (jako např velmi často na Staroměstské.9001 píše:3) Tady tak trochu souhlas s OHM. Třeba Želivského, Ohrada, Slavia, třeba i Průběžná je SSZ potřeba. Nepřehledné křižovatky s velkou účastí provozu ze všech směrů. Takže tady SSZ ANO.
K MM a zavírání řidičů IAD. V tomhle případě si myslím, že si můžete podat s řidiči IAD ruce. Co někteří řidiči tram vytvoří za konfliktní situace na křižovatkách s vypnutou SSZ a jsou na hlavní taky stojí za to, ale to je zase jiné povídání.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 09.7.2011 14:30, celkem upraveno 1 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Také se přidám do diskuze.
1) Některé SSZ jsou opravdu na hlavu. Osobně mi přijde zbytečné třeba i SSZ na Mezi Hřbitovy. Neříkám, že to tam bylo ideální, ale MÚ tam snad už dlouho nebyla a při svých častých cestách, jsem si ani nevšiml nějaké extra zdržování.
2) Palmovka a řidiči IAD. Ač tomu nebudete věřit i řidiči IAD mají mozek, takže o přednosti vědí, ale prostě funguje slušnost. Chápu, že tomu nechcete věřit, ale je to tak. Viz když je tramvaje najetá v křižovatce, tak ji auto z druhého směru pustí dokončit průjezd.
3) Tady tak trochu souhlas s OHM. Třeba Želivského, Ohrada, Slavia, třeba i Průběžná je SSZ potřeba. Nepřehledné křižovatky s velkou účastí provozu ze všech směrů. Takže tady SSZ ANO.
K MM a zavírání řidičů IAD. V tomhle případě si myslím, že si můžete podat s řidiči IAD ruce. Co někteří řidiči tram vytvoří za konfliktní situace na křižovatkách s vypnutou SSZ a jsou na hlavní taky stojí za to, ale to je zase jiné povídání.
4) Příklad SSZ na dvě věci je ted nová SSZ u Mitasky. Má obdobné chování jako na nadraží Strašnice. V sobotu dopoledne, nechává volno pro tram a nechá vykysat auto odbočující doleva. Až řadiči dojde, že tam stojí auto, které chce doleva, tak ho pustí a pro změnu nechá vykysat tramvaj jedoucí ZC, která měla volno prakticky od svého výjezdu ze Zahradního města. Přitom za celou dobu co tam jezdím, jsem tam nezažil MÚ tram/auto...¨
5) A kde by SSZ potřeba byla. Viz to na veselí, tam se nepostaví...
1) Některé SSZ jsou opravdu na hlavu. Osobně mi přijde zbytečné třeba i SSZ na Mezi Hřbitovy. Neříkám, že to tam bylo ideální, ale MÚ tam snad už dlouho nebyla a při svých častých cestách, jsem si ani nevšiml nějaké extra zdržování.
2) Palmovka a řidiči IAD. Ač tomu nebudete věřit i řidiči IAD mají mozek, takže o přednosti vědí, ale prostě funguje slušnost. Chápu, že tomu nechcete věřit, ale je to tak. Viz když je tramvaje najetá v křižovatce, tak ji auto z druhého směru pustí dokončit průjezd.
3) Tady tak trochu souhlas s OHM. Třeba Želivského, Ohrada, Slavia, třeba i Průběžná je SSZ potřeba. Nepřehledné křižovatky s velkou účastí provozu ze všech směrů. Takže tady SSZ ANO.
K MM a zavírání řidičů IAD. V tomhle případě si myslím, že si můžete podat s řidiči IAD ruce. Co někteří řidiči tram vytvoří za konfliktní situace na křižovatkách s vypnutou SSZ a jsou na hlavní taky stojí za to, ale to je zase jiné povídání.
4) Příklad SSZ na dvě věci je ted nová SSZ u Mitasky. Má obdobné chování jako na nadraží Strašnice. V sobotu dopoledne, nechává volno pro tram a nechá vykysat auto odbočující doleva. Až řadiči dojde, že tam stojí auto, které chce doleva, tak ho pustí a pro změnu nechá vykysat tramvaj jedoucí ZC, která měla volno prakticky od svého výjezdu ze Zahradního města. Přitom za celou dobu co tam jezdím, jsem tam nezažil MÚ tram/auto...¨
5) A kde by SSZ potřeba byla. Viz to na veselí, tam se nepostaví...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Osobně jsem přesvědčen, že skutečně jsou a žel přibývají (jako houby po dešti) křižovatky a přechody pro chodce, kde je SSZ na škodu, ale na druhou stranu zpomalení provozu (a to nejen pomocí SSZ) je dobré pro bezpečnost těch v provozu nejzranitelnějších - chodců!!!
Situace na horní Palmovce má dva důvody:
1.) Po výstavbě nového SSZ na něm byl spuštěn naprosto nesmyslný cyklus totální preference TRAM (a dopadalo to tak, že mezi TRAM stihlo projet jediné auto, přitom kdyby se jedna TRAM pozdržela jen pár desítek vteřin, tak jich projely desítky a zároveň s tou TRAM potom jiná protijedoucí).
2.) Jsem na 1000(slovy tisíc)% přesvědčen, že (jak psal chemik) 90% řidičů IAD pouštějící TRAM při vypnuté SSZ na Palmě totiž vůbec nemají ani ponětí, že sami mají přednost (když pouští zejména křižující TRAM, tak příslušné dopravní značky mají již X desítek metrů za sebou) - jinak by to dopadalo jako na vjezdu/výjezdu ulice Na Veselí, kde TRAM často dlooouuuhóóó čekají než je chce pustit poslední auto v koloně!
Několikrát jsem jel v dopravní špičce přes velké křižovatky jako Ohrada, Želivského či Slávia s vypadlou SSZ - a rozhodně nechci to zažívat denně, páč co tam byli schopni mnozí řidiči IAD předvádět bylo na její totální "uzamčení" až mnohonásobnou MU (byť bez účasti TRAM, ale i přímo na TT)! Ve srovnání s tím situace na Klárově bez SSZ s atypicky vyosenou křižovatkou je naprosto slabý odvar.
PS: Postavil by li někdo navíc na všech dnes mimoúrovňových křižovatkách na magistrále SSZ, tak by se jó IAD jedoucí z jednoho konce města na druhý vyplatilo jezdit pořádnou oklikou než durch centrum!!!
Situace na horní Palmovce má dva důvody:
1.) Po výstavbě nového SSZ na něm byl spuštěn naprosto nesmyslný cyklus totální preference TRAM (a dopadalo to tak, že mezi TRAM stihlo projet jediné auto, přitom kdyby se jedna TRAM pozdržela jen pár desítek vteřin, tak jich projely desítky a zároveň s tou TRAM potom jiná protijedoucí).
2.) Jsem na 1000(slovy tisíc)% přesvědčen, že (jak psal chemik) 90% řidičů IAD pouštějící TRAM při vypnuté SSZ na Palmě totiž vůbec nemají ani ponětí, že sami mají přednost (když pouští zejména křižující TRAM, tak příslušné dopravní značky mají již X desítek metrů za sebou) - jinak by to dopadalo jako na vjezdu/výjezdu ulice Na Veselí, kde TRAM často dlooouuuhóóó čekají než je chce pustit poslední auto v koloně!
Několikrát jsem jel v dopravní špičce přes velké křižovatky jako Ohrada, Želivského či Slávia s vypadlou SSZ - a rozhodně nechci to zažívat denně, páč co tam byli schopni mnozí řidiči IAD předvádět bylo na její totální "uzamčení" až mnohonásobnou MU (byť bez účasti TRAM, ale i přímo na TT)! Ve srovnání s tím situace na Klárově bez SSZ s atypicky vyosenou křižovatkou je naprosto slabý odvar.
PS: Postavil by li někdo navíc na všech dnes mimoúrovňových křižovatkách na magistrále SSZ, tak by se jó IAD jedoucí z jednoho konce města na druhý vyplatilo jezdit pořádnou oklikou než durch centrum!!!
Re: Výluky a jiná omezení
Pane Chemiku, souhlasím, že se buduje v poslední době plno nesmyslných SSZ. Ale tvrdím, že z celkového počtu, jich je většina v pořádku.chemik píše:Předpokládám že to myslíte Ironicky, žejo?OMH píše: Ve většině případech je SSZ přes den zapotřebí.
Re: Výluky a jiná omezení
Kdyz vy to nevidite v souvislostech. Dokud budou provize, tak nikdo neprocitne.Martin Šubrt píše:Situace se má tak. V Praze máme 570 semaforů, reálně ve špičce jich potřebujeme max. 300, večer, v noci a o víkendu tak 20. Místo toho jich nepřetržitě běží cca 400... A do roku 2020 jich má být ve městě celkem 1000, z čehož dle úchylky odboru dopravy tudíž celý den poběží cca 800... Pokud se nestane zázrak a vedení Kocourkova nějakým záhadným způsobem neprocitne...chemik píše:ja to rikam furt - zrusit vsechny semafory!
Re: Výluky a jiná omezení
Myslím, že příklad horní Palmovky nám krásně ukázal, že to není pravda.OMH píše:Ve většině případech je SSZ přes den zapotřebí.
Re: Výluky a jiná omezení
Předpokládám že to myslíte Ironicky, žejo?OMH píše: Ve většině případech je SSZ přes den zapotřebí.
Na velkejch a přehlednejch křižovatkách bych ssz okamžitě zrušil. Jmenuju jenom SSZ, kde jezdí tramvaje - Podolská vodárna, Výtoň, Palačák, Želivského, Ohrada/Bishopova... Atd, atd, atd
A pr*elní semafory po 100 metrech, jako je na Evropský, to je výplod choré mysli...
Re: Výluky a jiná omezení
Za účelem zdržování provozu... Krásný příklad mám kousek od baráku. Dřive tu nebyl semafor a dalo se krásně projíždět křižovatkou. Od doby, co tu je semafor se zde štosují auta a byla tady také nehoda (omlácené boky, zlomené zavěšení kola, vysypané skla)... Holt řidič viděl zelenou a na nějakou přednost zprava vůči protijedoucímu vozidlu, které jelo rovně a on zatáčel doleva asi zapomněl. Krásný příklad je/bylo vypnuté SSZ na Palmovce. SSZ se vyplo a najednou se jezdilo lépe.OMH píše:Ve většině případech je SSZ přes den zapotřebí.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Zrusena je z duvodu zemnich praci na prilehlem chodniku/vozovce. Zaroven je kvuli rozestaveni stavebni techniky nemozne pouziti vyjezdu ze jmenovane smycky smer Zahradni mesto.francovka píše:Od 7.7.2011 do odvolání (cca na měsíc) je zrušena nástupní zastávka Radošovická pro linky 19 a 51.