Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Informovanost při výlukách
Už to bylo řečeno tisíckrát, ale řeknu to potisícíprvý: Kurňa to nejde udělat info o výluce pořádně?
Dnes výluka Nádr.Hostivař - Strašnická, v provozu NAD X26 (Hotliner). Při příjezdu busem od Petrovic koukám na sloupek (zastávka 154/183/271 DC) a na něm žádné info. Odtud tedy X26 asi nejede, vydávám se tedy dolů do smyčky, cestou míjím dispečerské auto, jehož osazenstvo mi mohlo vše říct, ale jen projelo kolem. Můžete namítnout, že když smyčka není tram obsazena, tak to lidi může napadnout - nenapane, protože prázdná smyčka je běžný metrolinkový standard. Tady na příchozí cestě do smyčky mohla třeba stát tabule "tram nejezdí, vrať se na zastávku 271" nebo páskou zabráněný vstup, pak by to mohlo někoho trknout, ale nic. Došel jsem tedy 200m k zastávce tram a přečetl si info o výluce. O NAD bylo psáno, že jede, cituji: "Ze zastávky 154 směr Skalka v ulici P. Mráze". Kdo nezná názvy ulic, je vedle, kdo zná aspoň zastávky busů, má vyhráno a vrací se 200m zpět. Malá mapa by nezaškodila, nebo tiskárna neumí obrázky? Na sloupku 154 žádné info nebylo, ale X26 tam opravdu zastavila. Na dalších sloupcích bus byly JŘ X26 v klasickém formátu = žlutá A5 přivázaná provázkem dozadu nebo na stranu sloupku.
Po celé dráze tram bylo jediné info na sloupkách žlutá A4 nad JŘ, čísla linek nepřeškrtnutá, JŘ beze změny, prostě na celém Zahraďáku se zastávky tvářily, jakoby se normálně jezdilo.
To je kruci problém vyrobit (nebo ukrást před hospodou) 4 tabule, který se daj před sloupek a každý (většina) se jich všimne a bude vědět, že něco je jinak? Nebo koupit 10 černých pytlů na odpadky a zakrýt jimi označníky zastávek?
Za tuhle etudu* posílám Dopravnímu podniku
_
(slovensky ostuda )
Dnes výluka Nádr.Hostivař - Strašnická, v provozu NAD X26 (Hotliner). Při příjezdu busem od Petrovic koukám na sloupek (zastávka 154/183/271 DC) a na něm žádné info. Odtud tedy X26 asi nejede, vydávám se tedy dolů do smyčky, cestou míjím dispečerské auto, jehož osazenstvo mi mohlo vše říct, ale jen projelo kolem. Můžete namítnout, že když smyčka není tram obsazena, tak to lidi může napadnout - nenapane, protože prázdná smyčka je běžný metrolinkový standard. Tady na příchozí cestě do smyčky mohla třeba stát tabule "tram nejezdí, vrať se na zastávku 271" nebo páskou zabráněný vstup, pak by to mohlo někoho trknout, ale nic. Došel jsem tedy 200m k zastávce tram a přečetl si info o výluce. O NAD bylo psáno, že jede, cituji: "Ze zastávky 154 směr Skalka v ulici P. Mráze". Kdo nezná názvy ulic, je vedle, kdo zná aspoň zastávky busů, má vyhráno a vrací se 200m zpět. Malá mapa by nezaškodila, nebo tiskárna neumí obrázky? Na sloupku 154 žádné info nebylo, ale X26 tam opravdu zastavila. Na dalších sloupcích bus byly JŘ X26 v klasickém formátu = žlutá A5 přivázaná provázkem dozadu nebo na stranu sloupku.
Po celé dráze tram bylo jediné info na sloupkách žlutá A4 nad JŘ, čísla linek nepřeškrtnutá, JŘ beze změny, prostě na celém Zahraďáku se zastávky tvářily, jakoby se normálně jezdilo.
To je kruci problém vyrobit (nebo ukrást před hospodou) 4 tabule, který se daj před sloupek a každý (většina) se jich všimne a bude vědět, že něco je jinak? Nebo koupit 10 černých pytlů na odpadky a zakrýt jimi označníky zastávek?
Za tuhle etudu* posílám Dopravnímu podniku
_
(slovensky ostuda )
Re: Výluky a jiná omezení
Mam dotaz. Proc na Radlicke, kde je ted vyluka a jezdi tam bus, proc jsou pro NAD udelany samostatne zastavky ( spolecne s nocnim busem ) a pritom se zastavuje v zastavkach tram. To nejak nechapu.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Mě přijde taková logická praxe, že když zřizují úřad, tak budu zavádět zároveň i jeho kontrolu. Město si zřídilo Ropid, aby se měly problémy na koho svádět, ale nějak pozapomělo na jeho kontrolu? Nechápu to. Je to tu všechno úplně naruby.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
willyjeff: A kdo by to měl hlídat? O tom bych radši pomlčel nebo to někoho napadne a bude další funkce a prachy poletí oknem.
Na to co vytváří ted by stačil jeden pořádný člověk, který to projde než se to pustí do tiskárny...
Na to co vytváří ted by stačil jeden pořádný člověk, který to projde než se to pustí do tiskárny...
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Tak to je spíš problém, že nad Ropidem asi není žádný kontrolní orgán a dělá si vlastně co chce. (viz. různé nesmyslné změny LV).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 421
- Registrován: 16.5.2009 19:26
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Jenze ti, co jsou za to placeni, stejne produkuji informacni materialy chybne - viz nedavno mapka s Cechovo namesti vs. Cechova ctvrt, nyni ROPID je svem zarijovem letaku tvrdi, ze linka 21 bude od zari v useku Staromestska - Cechuv most odklonena pres Malostranskou a DPP zase krasne cesky: "Linky číslo 3, 17 a 52 je ve směru od centra ze zastávky Pobřežní cesta odkloněny do obratiště Nádraží Braník, kde je ukončena společně s linkou číslo 21".
Cim min informaci, tim mene chyb se da napachat...
Cim min informaci, tim mene chyb se da napachat...
Naposledy upravil(a) milbi dne 29.8.2011 21:48, celkem upraveno 1 x.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Těm, kdo jsou za to placení?Pavel Vrtiška píše:No jo, ale ten teploměr je mnohem složitějiší udělat, a dělat to při každé výluce, nevím nevím komu by se do toho chtělo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 23.4.2011 20:40
- Bydliště: u linky 9,10,16,58,59
Re: Výluky a jiná omezení
No jo, ale ten teploměr je mnohem složitějiší udělat, a dělat to při každé výluce, nevím nevím komu by se do toho chtělo.9001 píše:Tady bych řekl jediná škoda, že se tohle neudělalo před lety. Mohly jsme mít jezevčíky i při výlukákách. resp by nemusel kvůli jední přidané zástávce mizet a je jedno jestli to je KN, Dlážděná a nebo Prašný most.
Re: Výluky a jiná omezení
souhlas. ale teď už je to stejně nejspíš jedno, papírové orientace zmizí cca do 2-3 let (?), pokud se nemýlím...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Tady bych řekl jediná škoda, že se tohle neudělalo před lety. Mohly jsme mít jezevčíky i při výlukákách. resp by nemusel kvůli jední přidané zástávce mizet a je jedno jestli to je KN, Dlážděná a nebo Prašný most.
Re: Výluky a jiná omezení
Ano, šlo o individuální zpracování nejmenovaným člověkem
(nejmenovaným proto, jelikož nevím, zda se k tomu chce veřejně přihlásit - přeci jen, jde o něco "jiného" než je standart)
(nejmenovaným proto, jelikož nevím, zda se k tomu chce veřejně přihlásit - přeci jen, jde o něco "jiného" než je standart)
Re: Výluky a jiná omezení
Na páteři u fotek z nasazení 69xx na 7 a T3M na 12, jsou boční cedule s jezevčíkem a informacemi o NAD-NTD (X7 + 37 a X12 + 32). Navíc v bíločerném provedení. Protože se to výrazně odlišuje od žlutočerné klasiky, tak předpokládám že šlo o jednorázovku s nasazením daného vozidla. Samozřejmě toto provedení bych uvítal častěji. Ale asi u DP věc (skoro) nemožná
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Očekávané je potvrzeno. Od 1. září se ruší provizorní zastávka na Karláku směrem k Lazarské.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Výluky a jiná omezení
Není interval jako interval, kde mám tramvají "naskládaných" víc, můžu se pokusit např. o interval 3 minuty, kde mám méně, budu požadovat interval 5 min apod. Prostě by to umožnilo dispečerům rozšíření možností v tom, jaký typ příkazu by pak mohli řidičům dát. A i při intervalu 3 minuty (a koneckonců ani 5 minut) není problém nechat např. každý druhý vlak otočit na Královce a postupně pořadí srovnávat.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
vencavasek: Tak ono ve výsledku to přináší více problémů než užitku. Když si vezmeš že si udržíš interval, ale zbytek máš totálně v háji, takže ti vznikne díra, kterou si pak vozíš pořád a v důsledku ti vůz co má zatahovat do Strašnice objeví na Bílé Hoře.
Takže než vymýšlet takovýhle koniny, tak opravdu zavést X, které tam bude dokud se to nesrovná.. To může být cca 1 kolo. (Např, 22 pár pořadí do času otočíš na Královce, další třeba na Radošovické a je klid.)
Takže než vymýšlet takovýhle koniny, tak opravdu zavést X, které tam bude dokud se to nesrovná.. To může být cca 1 kolo. (Např, 22 pár pořadí do času otočíš na Královce, další třeba na Radošovické a je klid.)