Jó a tedy (jen pro svou zaslepenost svým někdejším mnohaletým zaměstnáním u dráhy) chceš říct, že je pravda následující tvrzení 9001?cwapa píše:MM -M - je to marný, je to marný, je to marný. Myslím si, že Chocholoušek by si smlsnul. Tobě možná už ani on nepomůže.
Rozhodně nesoudím podle jedné a "jen" regionální tratě - ta byla pouze příkladem, a to rozhodně (protože je plně součástí IDS JMK - všechny vlaky jsou linka S8) nejlepším pro srovnání s tvorbou JŘ tramvají v Praze, která je defakto krajem zhuštěným na malém prostoru - byť i toto srovnání si již také, hned ve stejném příspěvku, zkritizoval!!!9001 píše:... Jenom se ještě zeptátm. Ty soudíš počet spojů podle jedné regionální tratě? Trochu nelogické... Taky se v Praze a Brně posilují jenom tratě kolem hřbitovů. V Praze 11 a 19 a v Brně letos 2 a 6 k Ústřednímu hřbitovu.
A hlavně dokud nepochopíš co napsal Jirka tak se s tebou není o čem bavit. MHD je o tom, že ráno tam večer zpátky a nebo sem tam nějaké cesty přes den.
Vlak je více omezen poptávkou. Když jsem býval u tety na prázdninách, tak jezdilo pár spojů. cca v 6 (pro lidi do práce), cca v 7 školní, cca v 10 doktor a zpět cca 17 lidi z práce. V sobotu jel v cca 10 a nedeli ve 3 aby se lidi dostali do nemocnice (návštěvy).
Nebo snad mám mámení a (také např.) na trati 010 (Praha -) Kolín - Česká Třebová u R865 do Brna vyjíždějícího ze "Smícháče" v 5:32 není ta samá poznámka č. 27 (= jede v prac. dny a sobotu,..28.X., ..., nejede ..., 29.X.)???!!! Letošní Brněnské tramvajové JŘ hodnotit nebudu (nestudoval jsem je - ovšem tebou uvedené posílení jen linek 2 a 6 bývalo skutečně dříve zvykem), ale ano DPP posílil jen dvě konkrétní linky 11 a 19 jezdící kolem hřbitovů, ale nevidím jedinou, kterou by naopak omezil proti srovnatelným dnům, takže celková denní kapacita poskytnutá pražskou MHD byla opravdu vyšší, ale u ČD tomu tak nebylo a jejich prohlášení o zvýšení kapacity sobotních spojů o 3500 míst k sezení je vlastně klamavou reklamou, jenž je žalovatelná!!!
Na toto se dá reagovat jedině otázkou:9001 píše:MM- Proč by se ČD měli starat? Smlouvy mají a proč by dělali něco navíc, když to nkdo nezaplatí. Takže v tvém případě jdi vypráskat krajský úřad Jihomoravského kraje (který jako dalších 13 dělá objednávnky na tvoje spoje a udělalo smlouvu s těmi "špatnými ČD smlouvy na 10 let) a přestat nás tu otratovat blbostma.
..........
Ve výsledku. Běž si onanovat před žluté vlaky a autobusy a neobtěžuj PR články od SA. Jak už ti píšu opakovaně. Radši se věnuj řízení a nově ti přidám, že by už tohle jednání stálo za návštěvu doktora..
Proč by se DPP (a potažmo jeho zaměstnanci - včetně, tebou nenáviděných, řidičů TRAM) mělo starat o kvalitu přepravy a to včetně přístupu k cestujícím a jejich informovanosti při výlukách apod.? Vždyť svojí pozici má jistější než ČD, protože všechny své služby má pojištěny nejen smlouvou s jejich objednavatelem, ale i tím, že je jím plně vlastněn (naopak kraje objednávající regionální dopravu v ČD nemají ani jedno promile)!!!
Rozhodně jsem tu na TF jedinkrát nevelebil služby firem p. Jančury (jen jsem sdělil, že se nebráním jejich použití, ale některé - železniční jsem ještě, narozdíl od některých zde, nepoužil) - jen jsem konstatoval, že se díky jejich existenci konečně mění přístup ČD k zákazníkům! A velmi lituji, že to narozdíl od DPP nešlo bez té konkurence. Jó, neříkej nesmysl, že DPP zvyšuje kvality služeb, protože v PID i přímo MHD má další konkurenční firmy - ty mu totiž v kvalitě služeb nesahají většinou ani po kotníky (což dokazují neustále se opakující snahy MČ a obcí, aby konkrétní linky "jezdil" DPP a ne soukromí dopravci)!!!
Jó a na závěr použiji tvůj styl diskuse (byť mne tedy argumenty, narozdíl od tebe, rozhodně nedošly):
Přestaň tu konečně dokola onanovat svou nenávist ke slušným lidem, kteří každou minutu během výkonu svého povolání berou na sebe odpovědnost za životy desítek až stovek lidí nejen ve "svém" vozidle, ale i v jeho okolí!!!
PS: Ve tvém textu, jenž je zlomkem mého, je tolik překlepů, že kdo to má číst?