Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.10.2011 13:18

cwapa píše:MM -M - je to marný, je to marný, je to marný. Myslím si, že Chocholoušek by si smlsnul. Tobě možná už ani on nepomůže. #-o
Jó a tedy (jen pro svou zaslepenost svým někdejším mnohaletým zaměstnáním u dráhy) chceš říct, že je pravda následující tvrzení 9001?
9001 píše:... Jenom se ještě zeptátm. Ty soudíš počet spojů podle jedné regionální tratě? Trochu nelogické... Taky se v Praze a Brně posilují jenom tratě kolem hřbitovů. V Praze 11 a 19 a v Brně letos 2 a 6 k Ústřednímu hřbitovu.

A hlavně dokud nepochopíš co napsal Jirka tak se s tebou není o čem bavit. MHD je o tom, že ráno tam večer zpátky a nebo sem tam nějaké cesty přes den.
Vlak je více omezen poptávkou. Když jsem býval u tety na prázdninách, tak jezdilo pár spojů. cca v 6 (pro lidi do práce), cca v 7 školní, cca v 10 doktor a zpět cca 17 lidi z práce. V sobotu jel v cca 10 a nedeli ve 3 aby se lidi dostali do nemocnice (návštěvy).
Rozhodně nesoudím podle jedné a "jen" regionální tratě - ta byla pouze příkladem, a to rozhodně (protože je plně součástí IDS JMK - všechny vlaky jsou linka S8) nejlepším pro srovnání s tvorbou JŘ tramvají v Praze, která je defakto krajem zhuštěným na malém prostoru - byť i toto srovnání si již také, hned ve stejném příspěvku, zkritizoval!!!
Nebo snad mám mámení a (také např.) na trati 010 (Praha -) Kolín - Česká Třebová u R865 do Brna vyjíždějícího ze "Smícháče" v 5:32 není ta samá poznámka č. 27 (= jede v prac. dny a sobotu,..28.X., ..., nejede ..., 29.X.)???!!! Letošní Brněnské tramvajové JŘ hodnotit nebudu (nestudoval jsem je - ovšem tebou uvedené posílení jen linek 2 a 6 bývalo skutečně dříve zvykem), ale ano DPP posílil jen dvě konkrétní linky 11 a 19 jezdící kolem hřbitovů, ale nevidím jedinou, kterou by naopak omezil proti srovnatelným dnům, takže celková denní kapacita poskytnutá pražskou MHD byla opravdu vyšší, ale u ČD tomu tak nebylo a jejich prohlášení o zvýšení kapacity sobotních spojů o 3500 míst k sezení je vlastně klamavou reklamou, jenž je žalovatelná!!!
9001 píše:MM- Proč by se ČD měli starat? Smlouvy mají a proč by dělali něco navíc, když to nkdo nezaplatí. Takže v tvém případě jdi vypráskat krajský úřad Jihomoravského kraje (který jako dalších 13 dělá objednávnky na tvoje spoje a udělalo smlouvu s těmi "špatnými ČD smlouvy na 10 let) a přestat nás tu otratovat blbostma.
..........
Ve výsledku. Běž si onanovat před žluté vlaky a autobusy a neobtěžuj PR články od SA. Jak už ti píšu opakovaně. Radši se věnuj řízení a nově ti přidám, že by už tohle jednání stálo za návštěvu doktora..
Na toto se dá reagovat jedině otázkou:
Proč by se DPP (a potažmo jeho zaměstnanci - včetně, tebou nenáviděných, řidičů TRAM) mělo starat o kvalitu přepravy a to včetně přístupu k cestujícím a jejich informovanosti při výlukách apod.? #-o #-o #-o #-o #-o Vždyť svojí pozici má jistější než ČD, protože všechny své služby má pojištěny nejen smlouvou s jejich objednavatelem, ale i tím, že je jím plně vlastněn (naopak kraje objednávající regionální dopravu v ČD nemají ani jedno promile)!!!

Rozhodně jsem tu na TF jedinkrát nevelebil služby firem p. Jančury (jen jsem sdělil, že se nebráním jejich použití, ale některé - železniční jsem ještě, narozdíl od některých zde, nepoužil) - jen jsem konstatoval, že se díky jejich existenci konečně mění přístup ČD k zákazníkům! A velmi lituji, že to narozdíl od DPP nešlo bez té konkurence. Jó, neříkej nesmysl, že DPP zvyšuje kvality služeb, protože v PID i přímo MHD má další konkurenční firmy - ty mu totiž v kvalitě služeb nesahají většinou ani po kotníky (což dokazují neustále se opakující snahy MČ a obcí, aby konkrétní linky "jezdil" DPP a ne soukromí dopravci)!!!
Jó a na závěr použiji tvůj styl diskuse (byť mne tedy argumenty, narozdíl od tebe, rozhodně nedošly):
Přestaň tu konečně dokola onanovat svou nenávist ke slušným lidem, kteří každou minutu během výkonu svého povolání berou na sebe odpovědnost za životy desítek až stovek lidí nejen ve "svém" vozidle, ale i v jeho okolí!!!

PS: Ve tvém textu, jenž je zlomkem mého, je tolik překlepů, že kdo to má číst?

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od cwapa » 30.10.2011 10:46

Radek píše:Je ovšem pikantní, že se na pátek 28. prodávaly levné Lidlenky. Později se patrně zděsili množství rezervací na pátek a začali narychlo přidávat kapacitu.
Kdybys jsi se o to víc zajímal, nebo tam dělal, tak by jsi zjistil, že to přidávání kapacity se dělá každý rok. Jo a ne jednou, ale vícekrát ročně.

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od cwapa » 30.10.2011 10:41

MM -M - je to marný, je to marný, je to marný. Myslím si, že Chocholoušek by si smlsnul. Tobě možná už ani on nepomůže. #-o

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Radek » 30.10.2011 10:34

MM-Mikulovsky píše: 2.) Posílení zbylých spojů v pátek 28.10. nekritizuji - ba naopak velmi kvituji.
Je ovšem pikantní, že se na pátek 28. prodávaly levné Lidlenky. Později se patrně zděsili množství rezervací na pátek a začali narychlo přidávat kapacitu.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 30.10.2011 10:11

MM- Proč by se ČD měli starat? Smlouvy mají a proč by dělali něco navíc, když to nkdo nezaplatí. Takže v tvém případě jdi vypráskat krajský úřad Jihomoravského kraje (který jako dalších 13 dělá objednávnky na tvoje spoje a udělalo smlouvu s těmi "špatnými ČD smlouvy na 10 let) a přestat nás tu otratovat blbostma.

Jenom se ještě zeptátm. Ty soudíš počet spojů podle jedné regionální tratě? Trochu nelogické... Taky se v Praze a Brně posilují jenom tratě kolem hřbitovů. V Praze 11 a 19 a v Brně letos 2 a 6 k Ústřednímu hřbitovu...

A hlavně dokud nepochopíš co napsal Jirka tak se s tebou není o čem bavit. MHD je o tom, že ráno tam večer zpátky a nebo sem tam nějaké cesty přes den.
Vlak je více omezen poptávkou. Když jsem býval u tety na prázdninách, tak jezdilo pár spojů. cca v 6 (pro lidi do práce), cca v 7 školní, cca v 10 doktor a zpět cca 17 lidi z práce. V sobotu jel v cca 10 a nedeli ve 3 aby se lidi dostali do nemocnice (návštěvy).

Ve výsledku. Běž si onanovat před žluté vlaky a autobusy a neobtěžuj PR články od SA. Jak už ti píšu opakovaně. Radši se věnuj řízení a nově ti přidám, že by už tohle jednání stálo za návštěvu doktora..

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od OMH » 30.10.2011 10:00

A nebo hlupáci nerozumí vysvětlivkám v jízdních řádech...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.10.2011 9:43

Jirka: Žádná deformace - jen naprosté rozhořčení z viditelně nelogického přístupu k zákazníkům:
1.) V ten pátek 28.10. nemusela být odpoledne nadbytečná "nedělní" nabídka spojů - jak píšeš JŘ mají složen pro konkrétní dny = z toho pátku by defakto vznikl "svátek před volným dnem", po čemž tu někdo "volal" i ohledně JŘ DPP.
2.) Posílení zbylých spojů v pátek 28.10. nekritizuji - ba naopak velmi kvituji.
3.) Kritizuji lživou prezentaci ČD
...V sobotu bude kapacita vlaků navýšena o více jak 3 500 míst k sezení...
, protože proti "běžné" sobotě jelo méně spojů:
a) Tak jejich celková kapacita byla velmi totožná - nikoliv posílená, ale navíc v omezeném výběru spojů, jemuž se cestující museli přizpůsobit #-o #-o #-o !!!
b) V prostředním ze tří volných dní zvýšení kapacity by bylo přímo nesmyslné - v naprosté většině případů, kdo chtěl někam jet, tak odjel v den předchozí a vrací se v následující (-X (-X (-X.

Sečteno potrženo = ČD dělá ze svých zákazníků hlupáky, jak pečuje o jejich dobro a přitom tomu tak viditelně není!
- (-X (-X (-X (-X To se prostě nesmí stávat!!!!

Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 07.9.2004 17:53
Bydliště: JZM

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Jirka » 30.10.2011 8:50

Obávám se, že tady dochází k zásadnímu nepochopení z důvodu profesionální deformace člověka, který se pohybuje v prostředí MHD. Je potřeba si uvědomit, co vede dráhy k posílení svátečního provozu na železnici. Je to především migrace studentů a pracujících z opačných koutů republiky, Slovenska a pod. domů na prodloužený víkend. Což znamená posílení hlavně dálkových vlaků.

Na rozdíl od MHD to ale neznamená, že jich pojede n-krát více, ale že bude posílena jejich kapacita, tedy více vozů na jednotlivých spojích. Některé byly posíleny velmi výrazně (čtrnáctivozový "denní" rychlík se v dnešní době už moc běžně nevídá).

Druhá věc je, že na železnici v zásadě není něco jako sobotní a nedělní JŘ. Pro každý vlak je stanoven rozsah jeho provozu a to i na některé jednotlivé dny a je často přizpůsoben víkendu jako celku, ne strikně sobota/neděle.

Kyby tomu tak nebylo a v pátek 28.10. se jezdilo jako v neděle/svátek bez vyjímky, tak by to na mnoha tratích znamenalo, že na začátku víkednu se ráno nedostanu nikam, odpoledne bude kapacita opačným směrem, než je víkednová frekvece (protože ač pátek, jezdíme jako v neděli, kdy se vracíme domů z chaty, chalupy atd.).

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.10.2011 0:58

cwapa píše:
MM-Mikulovsky píše: ...V sobotu bude kapacita vlaků navýšena o více jak 3 500 míst k sezení. .... kvůli svátku 28.října a Dušičkám, tak mi to už fakt rozum nebere!!! ......
Tak to jsi na tom opravdu hodně bledě, nevím na co ten rozum máš. ......
Takže znova - v sobotu 29.10.2011 jezdily vlaky ČD nikoliv podle sobotního, ale podle nedělního JŘ, jenž čítá méně spojů a přitom bylo ČD prezentováno, že v sobotu bude kapacita spojů posílena - jaký mohl být ve skutečnosti výsledek?
No asi takový, že kapacita byla maximálně stejná s každou jinou sobotou, jen proti ní byla "vtěsnána" respektive spřažena do menšího počtu vlaků!!!
9001 píše:Napsal bych to jednoduše. Někdo si spoj nezaplatil a tak nejede.

K ČD. Jaké je vlastně postavené ČD na trhu? Pokud to přirovnám Praze, tak Ropid v případě ČD kraje, obce u R a více MD si objedná spoje a ty ČD odjezdí bez ohledu na poptávku. Pokud má někdo zájem si připlatit na dušičky, tak mu vlak rádi vypraví. Takže kdo je výsledku odříznutý od světa?

Oslavné ody na Jančuru bych ve vlacích říkal až tak po roce provozu. Nelze hodnotit něco co jezdí 14 dní...
1.) Jenže ten(ty) spoj(e) co nejel(y) v kalendářně běžnou sobotu 29.10., jel(y) v jí předcházející sváteční den pátek 28.9. ježděný dle sobotních JŘ. Logické však bylo jezdit 28.10. jako neděli/svátek a sobotu 29.10. jako běžnou sobotu a v rámci těch dvou dnů by byl počet spojů naprosto shodný s tím uskutečněným nelogickým "výplodem"!

2.) Ano ČD je "jen" dopravce - jako DPP, oba plní požadavky objednavatelů (nejčastěji organizátorů IDS - v Praze a Středních Čechách Ropidu a ČD v JMK fa Kordis), ale jakto že DPP je schopen více méně sám od sebe (v reakci na závěry různých průzkumů či podnětů od cestujících) u objadnavatele prosazovat návrhy na zvýšení služeb cestujícím a ČD toho viditelně schopno není?

3.) Jančurovými vlaky jsem ještě (narozdíl od BUS) nejel, ale ódy pět už určitě možné je - díky existenci těch konkurenčních vlaků prokazatelně začíná ČD měnit přístup k cestujícím (viz. "Vyjede RegioJet, začněte uklízet, nařídily České dráhy personálu" v sobotní i-dnes i tištěné MFD), žel zatím jen na tratích s přímou konkurencí právě jančurových vlaků!

Prostě suma sumárum - podtrženo sečteno přístup k cestujícím hodnotím následovně:
DPP - (zejména v reakci na značení výluky TT Synkáč - PA) =D> =D> =D> =D> =D>
ČD - (kvůli balamucení o vyšší celkové kapacitě spojů v určitý den, když ten den jede méně spojů než by bylo logické) @3643 @3643 @3643 @3643 @3643

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Syrda » 30.10.2011 0:02

Pár obrázků ode mne
http://kolejarz.wz.cz/zaloha-PC/PA292085.JPG - Na Veselí u věznice, poprvé
http://kolejarz.wz.cz/zaloha-PC/PA292095.JPG - Na Veselí u věznice, podruhé
http://kolejarz.wz.cz/zaloha-PC/PA292158.JPG - začíná stavba druhého přejezdu
http://kolejarz.wz.cz/zaloha-PC/PA292271.JPG - místo Pankráckých T3R.P jsou k vidění Strašnické T6A5 nebo T3SU

A byly dnes nějaké 15T na lince? Několik spatřeno na cvičných jízdách. Ale na lince nic.

Uživatelský avatar
piskvorrr
Uživatel
Příspěvky: 391
Registrován: 09.6.2010 12:48

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od piskvorrr » 29.10.2011 22:09

thriller2 píše:ještě jsem viděl "ujíždět mi" bus x-18, a v zastávce stály dvě ženský. Tak se jich ptám, proč jako nejely tím busem, a ony, že čekají na tramvaj.. :shock: Tak jsem šel radši dál.
Podobně včera večer u sloupku Na Zámecké směr Nusle cedule visely, ale přesto: "Nevíte, kdy odtud pojede osmnáctka? Já už tu na ní čekám dvacet minut..." "Teď nejezdí, opravujou koleje, jezdí místo ní autobus" "Ale já potřebuju tramvaj, osmnáctku, na Povstání!!!" Nakonec se mi podařilo ji nasměrovat na NAD, ale tvářila se dost podezřívavě, jako bych tu nejedoucí tramvaj ukrad' :lol:

Potěšila mě na Otakarově na chodníku šipka jako kráva a stejně velký nápis ve smyslu "náhradní doprava za tram 11 a 18 támhle @3632 " - té si dost lidí všimlo.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 29.10.2011 18:42

Když, pane MOpe, chvilku počkáte, pošlu celý FŽ. Jinak křiž. do Zámecké už leží, sváří se, vytěžena je kolej směr Spořilov a hlavně se v tichosti objevil kaliforňan u Nuselské radnice :)

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 7080 » 29.10.2011 18:02

MOp píše:Nove krizeni jiz lezi? Je vytezena od X Zamecka po X Taborska jen jedna nebo obe koleje?

A foto od oblouku Na Veseli asi take nikdo?
V poledne ještě neleželo. Tam výše jsem už nebyl, ale podle toho jak je naplánovaná objízdná trasa pro 139, to nevypadá na obě koleje najednou.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 29.10.2011 17:43

Nove krizeni jiz lezi? Je vytezena od X Zamecka po X Taborska jen jedna nebo obe koleje?

A foto od oblouku Na Veseli asi take nikdo?

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 7080 » 29.10.2011 17:38

MOp píše:Nemate nekdo foto z dneska z reka na Synkaci? Asi se tam chvili nepodivam a rad bych videl, co se tam deje.
Foto nemám, ale popíšu. Dráteníci statečně natahují příčňáky. Je položená celá kolej od Otakarovy až ke křížení se Zámeckou. Do centra v poledne nebylo položeno. Mezi Otakarovou a vjezdem na Synkáč už docházelo k zalévání kolejí asfaltem.

Odpovědět