Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.11.2011 12:15

9001: Hele na každé lince, kde KT jezdí (jezdilo) se takové místo najde (3 - křižovatky za Maniny DC a Bílá labuť DC; 9 Újezd ZC) a nejsou tam ty auta tak často odraná, takže Albertov DC by se vyřešil jednoduše - žlutým dočasným vodorovným značením "dřívější STOP ČÁRY" pro IAD a opatrností řidičů TRAM, díky které ten tvůj problém je výjimečný.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 06.11.2011 12:13

Láďa píše:
9001 píše:MM: KT na 7 není moc dobrý napád. To by bylo na Albertově hodně orvaných aut...
Zákaz zastavení a je po problému.
:lol: Bavíme se o tom samém místě? Jde mi o směr DC, přímo na Albertově, kde KT v oblouku pro linku 7 hodí zadkem do jízdního pruhu.

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Láďa » 06.11.2011 12:08

9001 píše:MM: KT na 7 není moc dobrý napád. To by bylo na Albertově hodně orvaných aut...
Zákaz zastavení a je po problému.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 06.11.2011 12:07

MM: KT na 7 není moc dobrý napád. To by bylo na Albertově hodně orvaných aut...
Možná tam je ještě jeden problém. Co s víkendem? Nechat jezdit KT po 7 minutách...

Škoda, že nevložili oblouk do Zámecké z NBS a mohlo být pro problému :D

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.11.2011 11:32

chemik píše:Tak proč tam cpeš ty závorky, když pak napíšeš, že je nemáme číst?
Aby sis je, v případě zájmu, přečetl dodatečně. Defakto jsou takovým, do hlavního textu, vloženým PS.

MŠ: Já ten cíl pochopil, ale protože "jejich" řešení plodí ve směru ZC nutnost přestupu cestujících NBS-Zámecká, tak není pro mne invenční, když tam hlavně týden dopředu u WC v Zámecké bude "ležet" ten správný kalifornien pro bezpřestupové řešení s KT. No a ani to "skákání" řidičů na následná pořadí by nebylo potřeba - když by se stanicovalo až v Nuselské za sjezdovkou ze Zámecké a byl tam řidič (či dispečer) pro pomoc s obratem. Každé KT by bylo vypraveno se dvěma klíči, aby při nájezdu do zastávky řidič jeden podal okénkem kolegovi, dojel poté celou délkou TRAM do zastávky, otevřel dveře, vypl řízení, stáhl PTG, otočil odpojovač, zamkl kabinu a než přešel nadruhou stranu, tak tu mu kolega připravil (postavil výhybku do Zámecké, odemkl kabinu, otočil odpojovač, zvedl PTG a zapl řízení).
Prostě je to (až na to urychlení pomocí druhého řidiče) z "velké železnice okouknuté" úvraťové řešení přímých spojení pomocí obousměrných souprav (jezdí tak určitě na mnoha místech, ale jedno za všechny Znojmo - Hrušovany nad Jevišovkou - Brno), a protože toto řešení s výlukovou 34 Kubáň(či Čechovo nám.) - NBS by nevyžadovalo kratší interval na 7, tak je rozhodně lepší.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 06.11.2011 11:30

MMM: Hlavním cílem tototo "podivného" opatření jest to, aby 7 ve směru do centra jela bez přestupu jen objezdem Synkáče. Nedivím se, že to někoho napadlo. No a pokud linka jede jedním směrem celá, měla by i druhým. Což jde takhle, nebo by 7 do v KT ve směru z centra přistoupil na NBS druhý řidič, tramvaj by přejela připojení Minské, začala by "couvat" a ještě před kolejí do symčky by po kaliforňanovi přejela do svého směru a pokračovala na ÚDDP. Při 6 minutách to má ovšem vadu moc potřebných spojů.

Takže popravdě bych tady na přímý průjezd smyčkou ve směru dc rezignoval. Nechal 7 i 24 ve standardních intervalech na Pankrác a Spořilov a skutečně zavedl třeba tu 34 (Radošovická) Kubáň - Zámecká (NBS). Na ní se těch 6 minut přežije, lidé se dovezou na NBS na přestup i na 18 a 24 a tedy i na tu 7. Stejně z té objíždějící 7 lidé o zastávku dál budou na 18 a 24 čekat.

Takže tady si myslím, že dobrá vůle a nápad nejsou úplně tím, co bylo třeba. Už kvůli tomu, že se na ÚDDP a Radlickou a celým Nuselským údolím + na Pankrác bude zbytečně vozit ten interval 6 minut a na některých místech to spíš bude dělat problémy.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od chemik » 06.11.2011 11:26

Tak proč tam cpeš ty závorky, když pak napíšeš, že je nemáme číst?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.11.2011 11:22

Tak ty závorky (jež jsou defakto vsuvkami/poznámkami) se pokus nečíst! Z:idea: Z:idea: Z:idea:
PS: Pro jejich snadnější rozpoznání ti jejich obsah zmenším.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Fořtík » 06.11.2011 11:13

Bude to zajímavé! :-P

BMW: Milanovo textu nerozumím jenom já, nebo je nás víc? Ono vyznat se v tý hromadě závorek moc nejde... :roll:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.11.2011 10:55

chemik píše:johohó, to bude švanda k popukání! Linka 7 po 6ti minutách na Andělu, Palackého mostě, Průběžný atd. Dočkat se nemoha!
Taky si myslím, proto toto řešení není pro mne invenční (ale raději nebudu říkat jaké). Invenční je ten kalifornien a KT na 7 a (výlukové posile za 24) 34 Zámecká/NBS (Prázdné obrat přes onu povrchovou výhybku a zajetí do kraje Nuselské ul. z něhož by stále byla odkloněna IAD.) - Kubáň (Na to by cca 4 vozy stačili, ale kdyby nebyly, tak nižší počet by mohl točit přes Minskou s přestupem na 6 a 24 na Čechově náměstí. Při této kratší trase by navíc l.34 nemusela na NBS měnit PTG, protože by nejezdila přes žádné EOV s pracovními trolejovými kontakty.).

PS: Nejdokonalejším řešením by bylo dočasné posunutí zastávky Nám. Bří Synků ZC za sjezdovku ze Zámecké, aby obrat KT na 7 i 34 se konal při jediném stanicování v místě + při cestě ZC by byl přestup 24 - 34 hrana - hrana!
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 06.11.2011 11:27, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od chemik » 06.11.2011 2:12

johohó, to bude švanda k popukání! Linka 7 po 6ti minutách na Andělu, Palackého mostě, Průběžný atd. Dočkat se nemoha!

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od martyn » 06.11.2011 1:08

Tramvaj označená jako linka 7 přijede z Radlické na NBS. Zde změní orientaci na linku 37, dojede do symčky Vozovna Pankrác a zpět do zastávky NBS v Zámecké a odtud opět jako linka 7 do dílen. A jelikož to bude po dobu výluky jediná linka v úseku Otakarova-Koh-i-noor (6ka pojede z IPP přes Mírák na Čechovo náměstí a 24ka na Spořilov), bude na takto trasované sedmičce zkrácen ve špičce interval na 6 minut, v sedle na 8 minut.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.11.2011 0:52

martyn píše:Od 15. listopadu na současnou etapu výluky v Nuslích naváže uzávěra zastávky Otakarova. A odklon linky 7 ve směru Radlická-ÚDDP je vyřešen opravdu invenčně :D
No nenapínej - ovšem mne (po této tvé narážce - fakt jsem to ještě nikde nečetl) napadla KT a využití kalifornienu po předchozí etapě položeného u WC v Zámecké. Takže by to bylo: Radlická - ..... - Divadlo na Fidlovačce - Nám. Bří Synků - přejezd sjezdové výhybky ze Zámecké, změna směru, protisměrný pohyb vpravo do Zámecké, přejetí kalifornienu na správnou kolej - Nádraží Vršovice - ... ÚDDP. (V opačném směru je to naprosto jasné - jízda bez změny stanoviště/směru přes Zámeckou a obratiště Nám. Bří Synků.)

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od martyn » 06.11.2011 0:23

Od 15. listopadu na současnou etapu výluky v Nuslích naváže uzávěra zastávky Otakarova. A odklon linky 7 ve směru Radlická-ÚDDP je vyřešen opravdu invenčně :D

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od chemik » 05.11.2011 12:32

vzhledem k úsporám bych řek, že tam maximálně zvednou hranu a daj takový ty dlaždice s vyrážkou pro nevidomé.

Odpovědět