Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
fricoolinek2: Záleží co by se kutalo. Kdyby se nedělala Nádražní, tak může jedna linka jezdit na Hlubočepy.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Brejšín: 22 a 25 na BH a 23 na Vypich (možná dokonce jen ve špičkách)...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Co myslíte, až bude opět výluka na Barrandově, přijde už konečně DPP k rozumu a nasadí X-12 v nostalgické trase napáječů 126/128? T.j. ulicí K Barrandovu? Když byla opět zprovozněna zast. Geologická DC, tak už skutečně nevím, co tomu brání.
Výhody:
- kratší čas
- větší pohodlí pro cestující - klikatění, kdy se člověk sotva drží X jízda po témeř rovné silnici
- snažší pro řidiče
- vyšší bezpečnost - sice ta pravděpodobnost je malá, ale žel. přejezd je jistým rizikem (nehoda Citybusu v Hradci před lety)
- vynikající pro NBH 18
Nevýhody:
- neobsloužení úseku Hlubočepy - Lihovar v případě výluky Sídliště Barrandov - Smíchovské nádradží snadné řešení v podobě midibusové linky NAD X-32 proloženou s linkou 120 (příp. natažení linky 128)
Výhody:
- kratší čas
- větší pohodlí pro cestující - klikatění, kdy se člověk sotva drží X jízda po témeř rovné silnici
- snažší pro řidiče
- vyšší bezpečnost - sice ta pravděpodobnost je malá, ale žel. přejezd je jistým rizikem (nehoda Citybusu v Hradci před lety)
- vynikající pro NBH 18
Nevýhody:
- neobsloužení úseku Hlubočepy - Lihovar v případě výluky Sídliště Barrandov - Smíchovské nádradží snadné řešení v podobě midibusové linky NAD X-32 proloženou s linkou 120 (příp. natažení linky 128)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Brejšín: a já jsem přesvědčen, že se pleteš v:
po prohození
linka 25:
.....
Vypich - Malovanka stupeň obsazení bude 3-4 (páč na Vypichu od BH spousta lidí přesedá na BUSy potažmo část bude chtít na 22 do centra a výhodnější mají přesednou na její nástupní = jistotě sednutí si)
linka 22:
Vypich - Malovanka stupeň obsazení 3-4
po prohození
linka 25:
.....
Vypich - Malovanka stupeň obsazení bude 3-4 (páč na Vypichu od BH spousta lidí přesedá na BUSy potažmo část bude chtít na 22 do centra a výhodnější mají přesednou na její nástupní = jistotě sednutí si)
linka 22:
Vypich - Malovanka stupeň obsazení 3-4
Re: Výluky a jiná omezení
Znovu - dnes:
linka 22:
Bílá Hora - Vypich stupeň obsazení 1-2
Vypich - Malovanka stupeň obsazení 3-4
linka 25:
Vypich - Malovanka stupeň obsazení 2-3
po prohození
linka 25:
Bílá Hora - Vypich stupeň obsazení 2-3 (díky dvojnásobnému intervalu)
Vypich - Malovanka stupeň obsazení 4-5
linka 22:
Vypich - Malovanka stupeň obsazení 2-3
linka 22:
Bílá Hora - Vypich stupeň obsazení 1-2
Vypich - Malovanka stupeň obsazení 3-4
linka 25:
Vypich - Malovanka stupeň obsazení 2-3
po prohození
linka 25:
Bílá Hora - Vypich stupeň obsazení 2-3 (díky dvojnásobnému intervalu)
Vypich - Malovanka stupeň obsazení 4-5
linka 22:
Vypich - Malovanka stupeň obsazení 2-3
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Sirka: Jak mohl mluvit o nepobírání na Drinopolu a jeho okolí, když tam by dle zdejší diskuze byla kapacita totožná, protože by se žádná z linek (22 a 25) nezkrátila na Malovanku, ale jen se jim prohodily konečné Vypich s BH, aby na vzdálenější BH jezdila sice ta méně častější, ale zato více ZC pravidelnější linka (25)?
Re: Výluky a jiná omezení
Ačkoliv si osobně nemyslim, že by tam situace byla tak špatná, mám dojem, že Brejšín mluvil o oblasti Drinopolu a okolí, nikoliv o Malém Břevnově. Ale tahle diskuze je zbytečná, protože na jakýkoliv dotaz vám všem přijde odpověď, že jde jen o dočasný stav a samozřejmě se po konci výluky vše vrátí do dnešního stavu...MM-Mikulovsky píše:Kde v by ne pobíraly?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.2.2012 21:33
- Bydliště: V noci s dalekohledem je to jediná zastávka, kde je vidět na tubus metra, ale jede se tam 20minut
Re: Výluky a jiná omezení
Kaliforňan na Červeném Vrchu: http://www.youtube.com/watch?v=KvyeQBs3 ... ture=g-upl
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Kde v by ne pobíraly? Na těch 3 zastávkách BH, Malý Břevnov a Obora Hvězda, ze kterých většinou 22 veze minimálně 1/2 sedaček prázdnouBrejšín píše:Protože půlka šotoušků plánující změny prstem po mapě nechápe, že spoje jedoucí od BH ve standardním intervalu by nepobírali v Břevnově ...
a z nichž si zájemci na přestup mají "pospíšit" a učinit jej na Vypichu, kde možno stanicování dvou souprav a nikoliv až na nyní poslední společné zastávce Brusnice, která je jen na délku jednoho vlaku?
Či ve špičce stejně kapacita na stání v úseku BH - Vypich zdaleka nenaplněna a velké procento ("větší polovina") vystoupí na Vypichu a jde na tu 25 či BUS linky!
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Ta Chotkova-Bude se měnit železo v oblouku? Mi přijde tak akorát, je to dosti popraskané a ožvýkané.
A už se šťourají v Kubáni. Podle zaměření si myslím, že alespoň vrchol do smyčky by mohl být vyměněn. U býv. Oerlikonu je už krabice na výstroj nové E(R)OV, na výjezdu u zastávky dnes zakopali chráničku od chodníku k železu
A už se šťourají v Kubáni. Podle zaměření si myslím, že alespoň vrchol do smyčky by mohl být vyměněn. U býv. Oerlikonu je už krabice na výstroj nové E(R)OV, na výjezdu u zastávky dnes zakopali chráničku od chodníku k železu
Re: Výluky a jiná omezení
Protože půlka šotoušků plánující změny prstem po mapě nechápe, že spoje jedoucí od BH ve standardním intervalu by nepobírali v Břevnově a musel by se obnovit provoz nějaké přicmrdávky, nebo by 22 z Vypichu musela najet minutu před tu 25, což by zase od stolu řvali, že není umožněn přestup z té 25 na 22 a který č....k to vymyslel. Takže ve finále by to vyšlo dráž, něž to je nyní.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18.11.2010 13:24
- Bydliště: průnik 214, 225, 264, 568
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Tady mi přijde asi nejlepší se zeptat tamních cestujících, co by radši, jestli 22 nebo 25. Ona ta 22 je na Malostranský skoro stejně rychle jako ta 25 na Hradčanský. Proč vlastně ta M22 všechny tak drásá? Než byla 22 Metro, tak taky jezdily na bílou horu dvě linky a nikomu to nevadilo, ne?MM-Mikulovsky píše:Mne právě napadlo, že když pásmování by bylo uznáním chyby + navíc všichni zde víme, že by bylo potřeba i na druhé straně (Radošovická/Nádr. Strašnice - Nádraží Hostivař, ale nemáme jedinou TRAM linku pásmovanou na obou koncích), tak co takhle na BH protáhnout 25 (čímž koncový úsek tratě sice bude mít poloviční počet spojů, ale jadoucích převážně pravidelně a, navíc zatím, k nejbližší stanici =M=A) a všechny 22 ukončit na Vypichu?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
I to už tady v době porevolučního šetření bylo, jenou končila na Vypichu 8, pak zase 22, pak zase jezdily obě na BH.
Ale jinak je číslo 23 stále volné Ale 25 na BH, proč ne...
Ale jinak je číslo 23 stále volné Ale 25 na BH, proč ne...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Mne právě napadlo, že když pásmování by bylo uznáním chyby + navíc všichni zde víme, že by bylo potřeba i na druhé straně (Radošovická/Nádr. Strašnice - Nádraží Hostivař, ale nemáme jedinou TRAM linku pásmovanou na obou koncích), tak co takhle na BH protáhnout 25 (čímž koncový úsek tratě sice bude mít poloviční počet spojů, ale jadoucích převážně pravidelně a, navíc zatím, k nejbližší stanici =M=A) a všechny 22 ukončit na Vypichu?Láďa píše:Dle mě si to uvědomuje, ale pásmování by bral jako uznání chyby. A to přeci nemůže udělat.
No nic, jdu se jich zeptat na fb.
Re: Výluky a jiná omezení
Dle mě si to uvědomuje, ale pásmování by bral jako uznání chyby. A to přeci nemůže udělat.
No nic, jdu se jich zeptat na fb.
No nic, jdu se jich zeptat na fb.