Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od willyjeff » 12.5.2013 17:46

Fíhá. V době šetření mě celkem zaráží, že vytvořili tu výluku na Orteňáku tak, jak jí vytvořili. Dvě celé a velmi dlouhé linky naprat do obousměrných vozů, jen aby mohli obsloužit úsek Nádrhol - Orteňák, kde stejně jezdí autobus. Když už se chtějí ušetřit vozokm, tak mě překvapuje, že nejsou ukončené na Výstavišti (pro linku 24) resp. 14 by mohla jet z Vltavský na Špejchar. Úsekem Výstaviště - Nádrhol - Orteňák bych vedl linku 34, na které by stačilo všehovšudy 3, 4 KTN pořadí. Další možnost by byla úprava linkového vedení např. autobus linky č. 201, který by nejel vlevo na Barikádníky, ale rovně na Orteňák a pak by pokračoval dál směr Holešovičky...Přijde mi, že tohle je ta nejdražší možnost, která se naskýtá, nebo se pletu? Vidím to moc laicky?

Jebi
Uživatel
Příspěvky: 67
Registrován: 18.11.2010 13:24
Bydliště: průnik 214, 225, 264, 568
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Jebi » 12.5.2013 12:00

von Špilberk píše:Já viděl zeleně podbarvený výlukový leták v tramvaji a musím říct, že čistě esteticky se mi plakát líbí. Jen doufám, že v době úspor a snižování nákladů zvládl DP změnu designu plakátů interními silami a není za tím zakázka pro nějaké designérské studio za x milionů Kč.
Jinak čistě z praktického hlediska je ta změna k ničemu, proto doufám, že neznamenala žádné vícenáklady. :wink:
Co já vím, tak to vymýšlel DPP ve spolupráci s Ropidem. Cílem je hlavně sjednocování vzhledu informačních materiálů vydávaných oběma organizacemi.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 12.5.2013 10:00

Karosák: Já nový leták nedělal. To by neměl název změna trasy, ale změna v dopravě ;-) A neobsahoval by větu, že cestující musí při přestupu na náhradní dopravu... ale větu, že platnost jízdenky se při nutnosti použít náhradní dopravu neprodlužuje. Dále by obsahoval nikoli popis, kde je co odkloněno a zkráceno, ale výpis celých tras s tlustou kurzívou vyznačenou změnou. Tj. opět byla změněna spíše forma, nikoli obsah. Na podobu letáku se nás, kteří je cestujícím poskytují, nikdo nezeptal.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 12.5.2013 9:50

Já viděl zeleně podbarvený výlukový leták v tramvaji a musím říct, že čistě esteticky se mi plakát líbí. Jen doufám, že v době úspor a snižování nákladů zvládl DP změnu designu plakátů interními silami a není za tím zakázka pro nějaké designérské studio za x milionů Kč.
Jinak čistě z praktického hlediska je ta změna k ničemu, proto doufám, že neznamenala žádné vícenáklady. :wink:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 11.5.2013 0:35

Na elektronické mapě sítě je vyčerveněná (jako že ve výluce) smyčka Harfa, nevíte co se tam děje? 8-[
Plakát na webu DPP mi nepřijde úplně nechutně zelenej...a vypadá designově jako od MŠ :P

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od trainzjohny » 10.5.2013 9:23

Kdo to ještě neví tak máme nový vzhled výlukových letáků. Nově jsou odporně zelené. První je na výluku na Orteňák.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 09.5.2013 10:21

willyjeff píše:depáci v HL jsou prostě zkušenější, co se týče oprav na KT8 než v jiných provozovnách.
Asi ano, ale stejně: 1. den výjezd HL, zatažení MO, 2. den výjezd MO, zatažení HL. Jednu noc by pár kačen v Motole snad přežilo.
willyjeff píše:Ta výměna vozů mezi HL a MO měla takový průběh, že si to depáci v noci sami vyměnili. Pokud nebyla nehoda nebo nějaká závada.
Tak to jsem nevěděl.
Navíc nejde jen o jalové km těch KT, ale taky o případné jalové km dalších vozoven, které budou muset nahradit hloubětínské výkony na jiných linkách.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od willyjeff » 09.5.2013 9:12

Mě napadá jeden celkem logický argument a to, že depáci v HL jsou prostě zkušenější, co se týče oprav na KT8 než v jiných provozovnách.

Ta výměna vozů mezi HL a MO měla takový průběh, že si to depáci v noci sami vyměnili. Pokud nebyla nehoda nebo nějaká závada. Dneska se do toho tahají jízdní řády a řidiči, aby se co nejvíc ušetřilo.

A ta 24/6 je ráno v šejdru, takže tam bude vždy nějaký šejdrista a odpoledne ať si to brigoši třeba sežerou, do bubákova mě nikdo nedostane :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 09.5.2013 9:03

MM-Mikulovsky píše:spíše by jsem přirovnal k rotaci MO-HL 14T-KTN cca před 3 roky kvůli havarijnímu stavu Řep a zákazu 14T tam
:idea: Jo, to bylo asi ono. Jen si nepamatuji, jestli byla ta rotace tak intenzivní jako teď mezi MO-PA. Mám pocit, že ty vozy byly přesunuty "trvaleji".

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.5.2013 8:35

von Špilberk píše:.... Vlastně nikdy jsem nechápal, proč, když je někde přejezd, musí všechny kačeny vyjíždět a zatahovat do HL, i když jedou přes celou Prahu. Mohl to být problém před X lety, protože řidiči jiných vozoven neměli papíry na KT, ale to už dlouho neplatí.
A od té památné chvilky, kdy byla vynalezena rotace vozů 14T/15T mezi MO-PA, to už nechápu vůbec. :-k Navíc v MO bylo jeden čas kačen dost.
spíše by jsem přirovnal k rotaci MO-HL 14T-KTN cca před 3 roky kvůli havarijnímu stavu Řep a zákazu 14T tam

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 09.5.2013 8:09

Loni jsme měli na PA pár šejdrových KT, když se dělala Flora. Jen to mělo ten zádrhel, že se vyjelo odpoledne z PA a končilo se ve 2 v noci v HL, což pankrácké řidiči opravdu hodně bavilo. #-o #-o
A předtím, nevím kdy přesně, jsme měli pár kačen, protože se jezdilo Kubáň - Hostivařská. (opravoval se úsek Hostivařská - smyčka)
Ale jinak se to prostě nevyužívá a to, že se to proplácí snad není argument. Má se šetřit, nebo ne :?:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 09.5.2013 7:52

von Špilberk píše:Jalové km se dají odstranit přesunem několika KT do MO. Nevím, proč by část pořadí l.14 nemohl vypravovat Motol. Vlastně nikdy jsem nechápal, proč, když je někde přejezd, musí všechny kačeny vyjíždět a zatahovat do HL, i když jedou přes celou Prahu. Mohl to být problém před X lety, protože řidiči jiných vozoven neměli papíry na KT, ale to už dlouho neplatí.
A od té památné chvilky, kdy byla vynalezena rotace vozů 14T/15T mezi MO-PA, to už nechápu vůbec. :-k Navíc v MO bylo jeden čas kačen dost.
Logické by to bylo a dokonce na PA takhle rotovaly při nějaké výluce možná 2 roky zpátky.

Ovšem dokud budou výjezdy a zátahy plně proplácené nevidím v tom problém.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 09.5.2013 7:18

Jalové km se dají odstranit přesunem několika KT do MO. Nevím, proč by část pořadí l.14 nemohl vypravovat Motol. Vlastně nikdy jsem nechápal, proč, když je někde přejezd, musí všechny kačeny vyjíždět a zatahovat do HL, i když jedou přes celou Prahu. Mohl to být problém před X lety, protože řidiči jiných vozoven neměli papíry na KT, ale to už dlouho neplatí.
A od té památné chvilky, kdy byla vynalezena rotace vozů 14T/15T mezi MO-PA, to už nechápu vůbec. :-k Navíc v MO bylo jeden čas kačen dost.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petrpes » 09.5.2013 4:26

24/6, nástup po 15 hod, do 22 něco, brigádnické číslo :]

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od willyjeff » 09.5.2013 1:33

Tak řetězení 2 linek na kolejovém přejezdu jsme zažili už několikrát. Pamatuju si na přejezdu Sparta jsme se převlíkali jednu dobu mezi 25 a 26 (protože byl kaliforňan i na Husinecký) a celkem nedávno na Bořislavce.

A 24/6, která dopoledne zatáhne do SA je jako jediné pořadí negarantované.

Odpovědět