To právě nechci nějaký překuplovávání. Nesčetněkrát jsem zažil sunutí vlaku po nehodě bez funkčních spřáhel atp. Prostě zasunou popředu přes spojku po čumáku do lodě a sbohem a ne tam dělat manipulace jak na nákladovým nádraží.MM-Mikulovsky píše:pokud nutně potřebuješ po předu do lodí, tak:MF píše: Z levé na pravou ti je při sunutí do vozovny plat prtný. Jediný opodstatněný je z pravé na levou a popředu do lodí...
a) po předu na DO, zpětným pohybem přes mnou zakreslenou spojku a pak vpřed do lodi
b) udělat ještě jednu spojku - tak aby se po vjezdové koleji dalo "po čumáku" nejen na DO, ale alespoň i na jednu či dvě poslední odstavné koleje v lodích vedle DO
Ovšem nevidím nutnost zajíždět s vadným vlakem do lodi "počumáku" = při sunutí se do areálu vozovny zajede zpětným pohybem (vlastně v ten moment vlečením) na objízdnou, připřáhne se před vadný vlak jiný (původně čekající nejlépe na koleji před kantýnou), původní sunoucí se odpojí a vadný vlak se zasune zpětně do lodi.
Jako problém podstatný vidím, že na nejistě dlouhou dobu jsou VO chudší o 3 až 4 koleje, protože:
1.) prostor budoucího DO není dokončen a kolejově napojen na vjezdovou kolej
2.) i v případě dokončení předchozího bodu je ten prostor použitelný pro opačný vjezd a výjezd z/na Evropskou ulici = na hlavní komunikaci zpětným pohybem (= couváním) = obecně vadnou manipulací! - tuto vadu nejlépe odbourává mnou navržená kolejová propojka v harfvě VO.
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Výluky a jiná omezení
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
pokud nutně potřebuješ po předu do lodí, tak:MF píše: Z levé na pravou ti je při sunutí do vozovny plat prtný. Jediný opodstatněný je z pravé na levou a popředu do lodí...
a) po předu na DO, zpětným pohybem přes mnou zakreslenou spojku a pak vpřed do lodi
b) udělat ještě jednu spojku - tak aby se po vjezdové koleji dalo "po čumáku" nejen na DO, ale alespoň i na jednu či dvě poslední odstavné koleje v lodích vedle DO
Ovšem nevidím nutnost zajíždět s vadným vlakem do lodi "počumáku" = při sunutí se do areálu vozovny zajede zpětným pohybem (vlastně v ten moment vlečením) na objízdnou, připřáhne se před vadný vlak jiný (původně čekající nejlépe na koleji před kantýnou), původní sunoucí se odpojí a vadný vlak se zasune zpětně do lodi.
Jako problém podstatný vidím, že na nejistě dlouhou dobu jsou VO chudší o 3 až 4 koleje, protože:
1.) prostor budoucího DO není dokončen a kolejově napojen na vjezdovou kolej
2.) i v případě dokončení předchozího bodu je ten prostor použitelný pro opačný vjezd a výjezd z/na Evropskou ulici = na hlavní komunikaci zpětným pohybem (= couváním) = obecně vadnou manipulací! - tuto vadu nejlépe odbourává mnou navržená kolejová propojka v harfvě VO.
Re: Výluky a jiná omezení
já jsem pro, mnou zelenou linkou zakreslený, přejezd z levé koleje na pravou:[/quote]MM-Mikulovsky píše:
Z levé na pravou ti je při sunutí do vozovny plat prtný. Jediný opodstatněný je z pravé na levou a popředu do lodí...
ale nemá cenu se bavit o neděli, když už žádná nebude
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
1.) Prodloužení TT na Dědinu bylo vždy plánováno jako etapa vedení na Dlouhou míli - jen se to (moc až skoro vůbec) neprezentuje.gabuliatko píše:... on někdo tramvajím na Dědinu věřil? Smysl by měla pouze v případě protažení na Dlouhou míli a postavení obrovského P+R, ...
2.) Ono totiž uvedené uvést před postavením úseku na Dědinu by jej rovnou "odrovnalo" - vzneslo by to odpor proti natažení tranzitní povrchové dopravy do obytné části města = získání kladného závěru IEA!!!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Výluky a jiná omezení
Martine, nezlob se, ale on někdo tramvajím na Dědinu věřil? Smysl by měla pouze v případě protažení na Dlouhou míli a postavení obrovského P+R, jinak nahradit tramvají linku 218 za současného znemožnění průjezdu dnešní 179 fakt není dobrý nápad.m@rtin píše: Hlavně tím udělali medvědí službu tramvajím na Dědinu. Stačí si zajít ke kadeřníkovi, do Billy nebo slyšet sousedy. Vlna proti TT tady byla dost dlouho a Evropská ji zabaila možná úplně
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
já jsem pro, mnou zelenou linkou zakreslený, přejezd z levé koleje na pravou:MF píše:Hlavně nechápu proc by se na přejezdu nemohl měnit směr jízdy. Stejně by byl pouzivany obcas a tak by byl vetsinou v zakladnim tedy primem smeru. Navic az se tam neco slozite posune tak pak se to bude slozite obkuplovavat a zase zastrkovat z druhe strany. Prejezd z prave koleje na levou jako je v KO by stacil...
1.) v pravidelném provozu (= po vybudování a zprovoznění objízdné koleje) se na vjezdové koleji bude jezdit v 99,99% případu po hrotech = maximálně možně se vyloučí hrozba odbočení některého z podvozků vlaků do kolejové spojky!
2.) v provozu před zprovozněním objízdné koleje (což není jisté jestli bude jen do příštího roku) se díky této spojce dají koleje budoucího DO využívat jako kterékoliv jiné odstavné koleje haly!
Re: Výluky a jiná omezení
Hlavně tím udělali medvědí službu tramvajím na Dědinu. Stačí si zajít ke kadeřníkovi, do Billy nebo slyšet sousedy. Vlna proti TT tady byla dost dlouho a Evropská ji zabaila možná úplněvon Špilberk píše:Tak to je fakt výsměch všem, kteří tam bydlí, pracují nebo tam musí projíždět.MOp píše:dle JPP na 14.12.
Do Vokovic posílám upřímnou soustrast.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
Tak to je fakt výsměch všem, kteří tam bydlí, pracují nebo tam musí projíždět.MOp píše:dle JPP na 14.12.
Do Vokovic posílám upřímnou soustrast.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
dle JPP na 14.12.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
Odkud a kamBobik píše:termín otevření 26.11. padá.
Re: Výluky a jiná omezení
když se tam před lety vešel křížový přejezd, tak proč by se tam neměl vejít dnes Hold by na něm vlaky měnily směr jízdy. To není nic proti ničemu. Navíc by bylo možné, aby byly výhybky uzamykatelné jako jsou v KO.Bobik píše:Já se obávám, že se tam prostorově nevejde.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Výluky a jiná omezení
Jo jinak ráno jsem se dozvěděl, že termín otevření 26.11. padá.
Re: Výluky a jiná omezení
A to nešel udělat přejezd na trati? Ano, vím, zbytečně by zpomaloval, ale vozovně by pomohl.
Naposledy upravil(a) johndj dne 20.11.2013 7:06, celkem upraveno 1 x.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Výluky a jiná omezení
Já se obávám, že se tam prostorově nevejde.
Re: Výluky a jiná omezení
Hlavně nechápu proc by se na přejezdu nemohl měnit směr jízdy. Stejně by byl pouzivany obcas a tak by byl vetsinou v zakladnim tedy primem smeru. Navic az se tam neco slozite posune tak pak se to bude slozite obkuplovavat a zase zastrkovat z druhe strany. Prejezd z prave koleje na levou jako je v KO by stacil...