Protože se to bude dělat až na podzim / příští rok.Blaueminence píše:A taky nechápu, proč je problém opravit tu trať až na Ortenovo náměstí, takhle tam zůstane pár set metrů panelů uprostřed trati...
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Výluky a jiná omezení
Tipuju peníze. Ty panely od NádrHol po Orteňák jsou v relativně dobrém stavu a ještě nějakou dobu vydrží. Rozpočet je omezený a přijde mi rozumné raději peníze vrazit do rozmlácenějšího kusu.Blaueminence píše: A taky nechápu, proč je problém opravit tu trať až na Ortenovo náměstí, takhle tam zůstane pár set metrů panelů uprostřed trati...
Navíc pokud se nepletu, křižovatka u elektrárny se spláchne jako věc vyvolaná Blankou, jenže se obávám, že trať na Orteňák se do toho jaxi už nedá nacpat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Výluky a jiná omezení
Teď jsem jel kolem a uprostřed zastávky Nádraží Holešovice a dál u zmiňované křižovatky někdo cosi vyznačil oranžovým sprejem, bohužel jsem to nestačil vyfotit, souvisí to nějak? A taky nechápu, proč je problém opravit tu trať až na Ortenovo náměstí, takhle tam zůstane pár set metrů panelů uprostřed trati...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
No máš pravdu, že bumlíky by v křižovatce byly značně nebezpečné a navádění ani nepomohli - ovšem (u odpovědných nyní "velmi oblíbené") naváděcí balisety by v několika kusech -cca 6-ti (minimum po dvou na 2 vjezdy i 1 výjezd DC) až 11-ti (viz v místech všech žlutých puntíků v příloze)- "projít" a následně pomoci mohly!Fořtík píše:... Přeci jen bumlík do křižovatky asi nikdo dávat nebude...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
No já vám nevim, osobně si myslím, že spoléhat při jízdě DC (například s linkou 12), že se tam vejdu, auta budou hezky u obrubníku a čumák mého vozu nevybočí do jejich jízdy, je celkem vošajstlich. Argumentace po následném kontaktu by byla podle mě pro ŘT velmi obtížná. Já osobně beru celou tuto rekonstrukci jako čisté přídání kolizních míst (těch ideálních pro skřípnutí).
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Dobrý, dík, takhle je to lepší! Ovšem co zabrání autům, aby nejela prostředkem Přeci jen bumlík do křižovatky asi nikdo dávat nebude...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Přiznám se, že i když jsem to několikrát a opakovaně četl, tak jsem vůbec nepochopil, o čem toto pojednává. Může mi to někdo vysvětlit?MM-Mikulovsky píše:to znamená v přímém směru cca takto? = mezi sjezdovku od ul. Na Zátorách a nájezd IAD ze samostatného pruhu na TT směr Výstaviště Holešovice bude těsně na délku soupravy = nově TRAM při jízdě křižovatkou z vedlejší PK nebudou muset přeci jen oficiálně (byť jen těsně) dávat přednost IAD na hlavní PK DC , ale bude zcela sebrán souběžný (dosud velmi těsný až nedostatečný) pruh IAD podél TT po hlavní ZC?MOp píše:Stávající stopa, likvidace esíčka v přímém směru ve směru Troja.
Re: Výluky a jiná omezení
Ten obrubník se nebude pozvolňoučky vzdalovat do volného prostoru, který se tam kvůli tomu už 10 let chystá?Martin Šubrt píše:Pokud jsem to viděl, tak ve směru z centra od podjezdu se ta kolej nenápadně pozvolňoučky bude blížit k obrubníku tak, aby došlo k maximálnímu překvapení pro souběžně jedoucího řidiče. Připomínkovali jsme to, ale nakonec se to snad bude řešit pouze vodorovným a svislým značením, abychom tam něměli každodenní lisovačku.
Vůbec, to příčné uspořádání od Zátor až k výstavišti je letitá ostuda korunovaná tím, že místo na posun tam nechybí a patří městu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Pokud jsem to viděl, tak ve směru z centra od podjezdu se ta kolej nenápadně pozvolňoučky bude blížit k obrubníku tak, aby došlo k maximálnímu překvapení pro souběžně jedoucího řidiče. Připomínkovali jsme to, ale nakonec se to snad bude řešit pouze vodorovným a svislým značením, abychom tam něměli každodenní lisovačku.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Na tyto dotazy nejsem kompetentni odpovedet. Uvidime za 30 dni, az bude rust kolejova konstrukce.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
to znamená v přímém směru cca takto? = mezi sjezdovku od ul. Na Zátorách a nájezd IAD ze samostatného pruhu na TT směr Výstaviště Holešovice bude těsně na délku soupravy = nově TRAM při jízdě křižovatkou z vedlejší PK nebudou muset přeci jen oficiálně (byť jen těsně) dávat přednost IAD na hlavní PK DC , ale bude zcela sebrán souběžný (dosud velmi těsný až nedostatečný) pruh IAD podél TT po hlavní ZC?MOp píše:Stávající stopa, likvidace esíčka v přímém směru ve směru Troja.
Či bude nějak rozumně/účelně využito alespoň části tohoto dosud značně nevyužitého prostoru?
1.) vytvoření 1 samostatného souběžného pruhu IAD = podél TRAM ZC bude moci jet souběžně minimálně totožným směrem (respektive nekolizním = při TRAM jedoucí rovně bude moc IAD i vpravo, ale pokud TRAM pojede vpravo, tak jedno IAD jedoucí rovně zatarasí cestu následujícím IAD vpravo)
2.) vytvoření dvou souběžných řadících pruhů pro IAD - pokud pro jízdu TRAM ZC vpravo nebude moci křižovatkou projet pár (cca do celkové délky 15 až 20m) IAD, tak tato nezablokují možnost odbočení IAD vpravo, protože tam pro tuto bude samostatný jízdní/odbočovací pruh.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
Zřejmě se všechny tyhle plány na úpravy v Holešovicích odsouvají na tak neurčitou dobu, že než na ně dojde, tak se reko TT dostatečně amortizuje.9001 píše:A nejsou to tedy trochu vyhozené peníze?
Stejně jako je příprava RTT Bělohorská až po Vypich důkazem, že v dohledné době nebude Bělohorská radiála.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
A nejsou to tedy trochu vyhozené peníze?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Stávající stopa, likvidace esíčka v přímém směru ve směru Troja.