Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 12.3.2014 20:59

Blaueminence píše:A taky nechápu, proč je problém opravit tu trať až na Ortenovo náměstí, takhle tam zůstane pár set metrů panelů uprostřed trati...
Protože se to bude dělat až na podzim / příští rok.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 12.3.2014 20:25

Blaueminence píše: A taky nechápu, proč je problém opravit tu trať až na Ortenovo náměstí, takhle tam zůstane pár set metrů panelů uprostřed trati...
Tipuju peníze. Ty panely od NádrHol po Orteňák jsou v relativně dobrém stavu a ještě nějakou dobu vydrží. Rozpočet je omezený a přijde mi rozumné raději peníze vrazit do rozmlácenějšího kusu.
Navíc pokud se nepletu, křižovatka u elektrárny se spláchne jako věc vyvolaná Blankou, jenže se obávám, že trať na Orteňák se do toho jaxi už nedá nacpat.

Blaueminence
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 04.3.2012 21:48

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Blaueminence » 12.3.2014 18:41

Teď jsem jel kolem a uprostřed zastávky Nádraží Holešovice a dál u zmiňované křižovatky někdo cosi vyznačil oranžovým sprejem, bohužel jsem to nestačil vyfotit, souvisí to nějak? A taky nechápu, proč je problém opravit tu trať až na Ortenovo náměstí, takhle tam zůstane pár set metrů panelů uprostřed trati...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 12.3.2014 10:13

Fořtík píše:... Přeci jen bumlík do křižovatky asi nikdo dávat nebude... (-X
No máš pravdu, že bumlíky by v křižovatce byly značně nebezpečné a navádění ani nepomohli - ovšem (u odpovědných nyní "velmi oblíbené") naváděcí balisety by v několika kusech -cca 6-ti (minimum po dvou na 2 vjezdy i 1 výjezd DC) až 11-ti (viz v místech všech žlutých puntíků v příloze)- "projít" a následně pomoci mohly!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od willyjeff » 12.3.2014 5:54

No já vám nevim, osobně si myslím, že spoléhat při jízdě DC (například s linkou 12), že se tam vejdu, auta budou hezky u obrubníku a čumák mého vozu nevybočí do jejich jízdy, je celkem vošajstlich. Argumentace po následném kontaktu by byla podle mě pro ŘT velmi obtížná. Já osobně beru celou tuto rekonstrukci jako čisté přídání kolizních míst (těch ideálních pro skřípnutí).

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Fořtík » 12.3.2014 4:11

Dobrý, dík, takhle je to lepší! =D> Ovšem co zabrání autům, aby nejela prostředkem :?: Přeci jen bumlík do křižovatky asi nikdo dávat nebude... (-X

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 12.3.2014 1:52

Fořtík: snad skica pomůže:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Fořtík » 11.3.2014 17:42

MM-Mikulovsky píše:
MOp píše:Stávající stopa, likvidace esíčka v přímém směru ve směru Troja.
to znamená v přímém směru cca takto? = mezi sjezdovku od ul. Na Zátorách a nájezd IAD ze samostatného pruhu na TT směr Výstaviště Holešovice bude těsně na délku soupravy = nově TRAM při jízdě křižovatkou z vedlejší PK nebudou muset přeci jen oficiálně (byť jen těsně) dávat přednost IAD na hlavní PK DC =D> , ale bude zcela sebrán souběžný (dosud velmi těsný až nedostatečný) pruh IAD podél TT po hlavní ZC?
:shock: :shock: Přiznám se, že i když jsem to několikrát a opakovaně četl, tak jsem vůbec nepochopil, o čem toto pojednává. Může mi to někdo vysvětlit? :shock: :shock:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od P_V » 11.3.2014 11:30

Martin Šubrt píše:Pokud jsem to viděl, tak ve směru z centra od podjezdu se ta kolej nenápadně pozvolňoučky ;-) bude blížit k obrubníku tak, aby došlo k maximálnímu překvapení pro souběžně jedoucího řidiče. Připomínkovali jsme to, ale nakonec se to snad bude řešit pouze vodorovným a svislým značením, abychom tam něměli každodenní lisovačku.
Ten obrubník se nebude pozvolňoučky vzdalovat do volného prostoru, který se tam kvůli tomu už 10 let chystá? :(
Vůbec, to příčné uspořádání od Zátor až k výstavišti je letitá ostuda korunovaná tím, že místo na posun tam nechybí a patří městu.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 11.3.2014 11:24

Pokud jsem to viděl, tak ve směru z centra od podjezdu se ta kolej nenápadně pozvolňoučky ;-) bude blížit k obrubníku tak, aby došlo k maximálnímu překvapení pro souběžně jedoucího řidiče. Připomínkovali jsme to, ale nakonec se to snad bude řešit pouze vodorovným a svislým značením, abychom tam něměli každodenní lisovačku.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 11.3.2014 11:23

Na tyto dotazy nejsem kompetentni odpovedet. Uvidime za 30 dni, az bude rust kolejova konstrukce.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.3.2014 10:48

MOp píše:Stávající stopa, likvidace esíčka v přímém směru ve směru Troja.
to znamená v přímém směru cca takto? = mezi sjezdovku od ul. Na Zátorách a nájezd IAD ze samostatného pruhu na TT směr Výstaviště Holešovice bude těsně na délku soupravy = nově TRAM při jízdě křižovatkou z vedlejší PK nebudou muset přeci jen oficiálně (byť jen těsně) dávat přednost IAD na hlavní PK DC =D> , ale bude zcela sebrán souběžný (dosud velmi těsný až nedostatečný) pruh IAD podél TT po hlavní ZC?

Či bude nějak rozumně/účelně využito alespoň části tohoto dosud značně nevyužitého prostoru?
1.) vytvoření 1 samostatného souběžného pruhu IAD = podél TRAM ZC bude moci jet souběžně minimálně totožným směrem (respektive nekolizním = při TRAM jedoucí rovně bude moc IAD i vpravo, ale pokud TRAM pojede vpravo, tak jedno IAD jedoucí rovně zatarasí cestu následujícím IAD vpravo)
2.) vytvoření dvou souběžných řadících pruhů pro IAD - pokud pro jízdu TRAM ZC vpravo nebude moci křižovatkou projet pár (cca do celkové délky 15 až 20m) IAD, tak tato nezablokují možnost odbočení IAD vpravo, protože tam pro tuto bude samostatný jízdní/odbočovací pruh.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 11.3.2014 9:49

9001 píše:A nejsou to tedy trochu vyhozené peníze?
Zřejmě se všechny tyhle plány na úpravy v Holešovicích odsouvají na tak neurčitou dobu, že než na ně dojde, tak se reko TT dostatečně amortizuje.
Stejně jako je příprava RTT Bělohorská až po Vypich důkazem, že v dohledné době nebude Bělohorská radiála.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 11.3.2014 9:30

A nejsou to tedy trochu vyhozené peníze?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 11.3.2014 7:22

Stávající stopa, likvidace esíčka v přímém směru ve směru Troja.

Odpovědět