Zkrátka obyvatelé Prahy jsou nadšení z těchto akcí...thriller2 píše:Ano, Nike běh. A za týden zase Addidas běh. Minulou sobotu Prague Pride. Furt něco.Karosák píše:Teď jsem plnil sobotu a je tam patrné plošné omezení-nebude na vině nějaký maratón?
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Re: Výluky a jiná omezení
Ano, Nike běh. A za týden zase Addidas běh. Minulou sobotu Prague Pride. Furt něco.Karosák píše:Teď jsem plnil sobotu a je tam patrné plošné omezení-nebude na vině nějaký maratón?
Re: Výluky a jiná omezení
Zdá se to býti zde http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/zmeny ... ague-2014/Karosák píše:Teď jsem plnil sobotu a je tam patrné plošné omezení-nebude na vině nějaký maratón?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Teď jsem plnil sobotu a je tam patrné plošné omezení-nebude na vině nějaký maratón?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Nějak jsem tu zapomenul od pátku upozornit na následující:
DPP má asi značné problémy s ukončením výluk plánovaných do tohoto pátku 29.8.2014 - řidiči TRAM by měli vidět automaticky v mailu (zadali si ten svůj do systému) v pátek uzavřené směny na neděli za týden a na vyžádání v SMS by měli vidět směnu v daný den a 4 následujících = dnes v pondělí do tohoto pátku 29.8.2014, ale skutečnost je taková, že dosud (25.8.2014 v 13.15) jsou směny řidičů TRAMvají DPP uzavřeny jen do čtvrtka 28.8.2014!
DPP má asi značné problémy s ukončením výluk plánovaných do tohoto pátku 29.8.2014 - řidiči TRAM by měli vidět automaticky v mailu (zadali si ten svůj do systému) v pátek uzavřené směny na neděli za týden a na vyžádání v SMS by měli vidět směnu v daný den a 4 následujících = dnes v pondělí do tohoto pátku 29.8.2014, ale skutečnost je taková, že dosud (25.8.2014 v 13.15) jsou směny řidičů TRAMvají DPP uzavřeny jen do čtvrtka 28.8.2014!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Karosák: Taky bych jim to naklikal. Když jsem mohl takto naklikat celá ta schémata na těch velkých barevných ZPI na Strakonické, Cínovecké a V Holešovičkách bodík po bodíku včetně návrhu písma, tak tohle zvládnu taky. A vyhrálo to cenu Dopravní stavba roku 2013.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Výluky a jiná omezení
Že technik DPP stojí na hodinu peníze...tak snad doufám, že DP má při svém počtu BUSE panelů a podobných věcí, které potřebují IT pracovníka, pracovníka IT zaměstnaného nastálo, tudíž je placený nějak měsíčně a ne od hodiny.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Karosák: Jenže ty hledání min hraješ pro zábavu, IT technik si naúčtuje za hodinu takovou řachu, že se na to radší vykašlali...
Reálně by se na tom taky daly dost vytřískat body. Lidem zlepšil cestování, osobně se zasadil o řešení problému atd.
To samé platí ty sloupky.... Sloupek stojí 250 000 Kč/ks a neumí kromě nápisu vozovna naprosto nic, ale asi bude problém v tom, že kdo je objednal pořád v DPP pracuje...
Reálně by se na tom taky daly dost vytřískat body. Lidem zlepšil cestování, osobně se zasadil o řešení problému atd.
To samé platí ty sloupky.... Sloupek stojí 250 000 Kč/ks a neumí kromě nápisu vozovna naprosto nic, ale asi bude problém v tom, že kdo je objednal pořád v DPP pracuje...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
To chápu, nadefinuješ zřejmně symbol pro celé pole jako u BUSE a pak ho jen vyvoláváš číslem a on to tahá z paměti. No jistě by to šlo naprogramovat pružněji, a to se už vůbec nezmiňujeme o diodovém tablu, ale taky mi hlava nebere, že to nikdo nezvládl, byť po terčíku, naklikat. Vždyť je to jako zahrát si v práci párkrát hledání min A měl by hotovo, dali by se předdefinovat i další texty...pusťte mě k tomu, já si zaklikámMartin Šubrt píše:... ale terčík po terčíku se to tam musí naprogramovat. To je 2 nebo 3 roky zpět, tj. stále nikdo nenaprogramoval...
Jakého ředitele? Generálního?9001 píše:Možná by to chtělo poslat do schránky přímo pana ředitele, aby řešil opravdu to co lidi pálí...
Pusť si pár dílů toho Blaníku, pak se zamysli, jak říkal Martin, kolik % reality takhle funguje a pak zkus něco napsat znova.
Možná ještě dopravní ředitel, nebo nějaký srdcař z jízdní služby či JDCT...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
MF: Právě co si já pamatuji, tak bylo, že 51 se protahovala po vnitřní se sklopenou hrazdou a na vnější stála KT na 24. (z dob kdy se jezdilo na Ládví jenom v KT).
Možná by to chtělo poslat do schránky přímo pana ředitele, aby řešil opravdu to co lidi pálí...
Možná by to chtělo poslat do schránky přímo pana ředitele, aby řešil opravdu to co lidi pálí...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Ještě k mastodontům. Když jsem se při dokončování RTT Staroměstská ptal, proč den před zprovozněním mastodont neumí napsat MIMO PROVOZ, což by bylo fajn, když tam stáli lidi, bylo mi řečeno, že by to uměl, ale terčík po terčíku se to tam musí naprogramovat. To je 2 nebo 3 roky zpět, tj. stále nikdo nenaprogramoval...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
No jo, takhle to bylo. Už zapomínám.MF píše:Bylo to tak, že pokud byla jedna či druhá kolej obsazena KT, nesmělo se předjíždět jakýmkoliv vlakem.
Jen nechápu, kdo a proč vymyslel ten dnešní úplný zákaz předjíždění, když to fyzicky jde.
Jo, tohle už mě taky napadlo. Ale to je zas o tom, že by byly buď 2 linky na Radošovické (půl 22 a 26) nebo 3 linky na Kubáni (půl 22, 24 a 26), a DP se chce obojímu vyhnout, i když nevím proč. (viz výše) Takže jsme ve slepé uličce.9001 píše:Von: A co pásmo? Říčanova - Kubánské náměstí/ Malovanka - Radošovická? Počet kachen totožný a půlka 22 bude ok.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 24.8.2014 17:15, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
velmi děkuji - za uvedení mnou prosazovaných "překryvných" linek/spojů místo vložení krátkých do centrální části trasy dlouhých, protože toto řešení má celkově (mnou v minulosti zde popsaných) několik provozních výhod.9001 píše:Von: A co pásmo? Říčanova - Kubánské náměstí/ Malovanka - Radošovická? Počet kachen totožný a půlka 22 bude ok.
Re: Výluky a jiná omezení
Bylo to tak, že pokud byla jedna či druhá kolej obsazena KT, nesmělo se předjíždět jakýmkoliv vlakem. Ovšem pokud byla jedna nebo druhá kolej obsazena jiným vlakem než KT, předjíždět se dalo a to i tím KT . Chtěli byste po DP logiku?von Špilberk píše:Radošovická: Předjíždět KT s KT bylo zakázáno už dříve. Dnes je zakázáno předjíždět cokoli čímkoli. Jde to jen na příkaz dispečinku. Zažil jsem, když mne s dvojicí RP předjížděla dvojice T6, ale řidič si musel sklopit hrazdu. Jestli se fyzicky předjede KT s KT nevím, nikdy jsem to neviděl.
Teď je smyčka prakticky jednokolejná. Neřeší se, že tam může jet jen sólo atp. I KT s KT se vejde, ale musí stát řádně mezi námezníky a dát bacha na hrazdu...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Von: A co pásmo? Říčanova - Kubánské náměstí/ Malovanka - Radošovická? Počet kachen totožný a půlka 22 bude ok.