Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 11.11.2014 15:55

johndj píše:Tuší někdo, proč od středy budou na lince 12 intervaly v PD 6/8/6/20? Je to jen kvůli Smíchovu? Bude zrušena NAD?
Že by první vlaštovka? Např. na lince 11 místo kraviny jménem 13 ideální interval.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od thriller2 » 11.11.2014 13:37

Protože blíž ke Smíchovu => větší zájem cestujících.

U Arbesova náměstí právě vzniká zbrusu nová zastávka:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

johndj
Uživatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05.4.2009 21:17
Bydliště: Zličín
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od johndj » 11.11.2014 13:16

Tuší někdo, proč od středy budou na lince 12 intervaly v PD 6/8/6/20? Je to jen kvůli Smíchovu? Bude zrušena NAD?

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od willyjeff » 10.11.2014 9:58

MF píše:O žádném zákazu výpravy určitých typů do sm. Vypich není nikde zmínka. Nejspíš si to vybrečeli někteří řidiči a podnik jim (jak jinak) vyšel neoficielně vstříc a určité typy tam teď nenasazuje. Z smyčky jsem jel s T3, KT, T6. Jedině s 15T jsem nejel. No a problém jsem nějak nenašel. Jestli někdo nemůže naklonit či přizvednout své dvěstěkilové tělo a někam nedohlédne, tak ať jde dělat nědo jiného.
Připadá mi to, jako kdybych já si stěžoval, že vedle ve vesnici se mi špatně vyjíždí a chtěl koupit jiné auto #-o
Hm, já teda mám jen 75kg a 195cm, ale já teda při vyjíždění z vypichu koukal skrz dveře pro řidiče a první dveře a snažil jsem se najít tu správnou škvírku, abych měl aspoň trochu výhled na trať do centra, o tom, že už tam dávno mám čumák nemluvě. Když jsem se vyklonil až k čelnímu sklu, prostě jsem přes sloupek dveří neviděl. Jo, možná, kdybych se spíš nahnul vpravo jako směrem k zrcátku, ale to bych zase nedosáhl na knipl. Asi máš, MF, delší ruce, jinak nevim :D Škoda, že to je takhle narychlo, zkusil bych udělat nějaký intruktážní videjko :P

btw. když je to vlastní iniciativa podniku, proč se to zase muselo dělat stylem: "tak ste si to vyřvali, tak tím zavaříme i všem ostatním!" nové JŘ horkou jehlou, znovu předělávat už napsané směny. To už vůbec nechápu, proč to nemohlo počkat a taky je najednou divný, že se na nájezdový km vůbec nehledí. To už je slušná šílenost, strašnice na 25, hloubětín na 22 :-X . Hlavně, že se hlídá, jestli náhodou nejsou strašnicím uměle snižovaný výjezdy, když jezdí (jezdil) linku 7 žižkov...

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MF » 09.11.2014 15:53

O žádném zákazu výpravy určitých typů do sm. Vypich není nikde zmínka. Nejspíš si to vybrečeli někteří řidiči a podnik jim (jak jinak) vyšel neoficielně vstříc a určité typy tam teď nenasazuje. Z smyčky jsem jel s T3, KT, T6. Jedině s 15T jsem nejel. No a problém jsem nějak nenašel. Jestli někdo nemůže naklonit či přizvednout své dvěstěkilové tělo a někam nedohlédne, tak ať jde dělat nědo jiného.
Připadá mi to, jako kdybych já si stěžoval, že vedle ve vesnici se mi špatně vyjíždí a chtěl koupit jiné auto #-o

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 09.11.2014 13:02

Na Radlické cosi bylo. Nesměly tam wany (jestli i KT si nepamatuju) kvůli obrubníku v nástupní zastávce, která je v obloučku. Nakonec byl obrubník esteticky přiuříznut.

Vypich: vsadím se, že když bude potřeba něco otočit, tak se to otočí. Jen to tam není v pravidelném vypravení.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od willyjeff » 09.11.2014 12:49

9001 píše:A co Radlická? Nebylo to tam stejné?
Tak to asi jak tam vůbec nejezdíme, tak si nevybavuji, že by se něco takového dělo. Vlastně poprvý v životě jsem na Radlický byl minulej rok s X-B :D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 09.11.2014 12:36

willyjeff píše:
Martin Šubrt píše:Oponent: Řidiči si SSZ nevyřvali. Mělo tam být už asi 15 let a čekalo se jen na tu rekonstrukci. Bohužel příslušné technické složky toho měly v létě moc v Hostivaři i na Průběžné, takže se stavba SSZ zde prostě nestihla. Projekt je rok schválený a připravený a teď se prostě jen začal se zpožděním stavět.
Celá rekonstrukce Břevnova se prostě "povedla". Bravo mistře zhotoviteli. Ovšem k pousmání je i fakt, že se zkolaudovalo a najednou se nesmí ze dne na den po dvouměsíčním provozu provozovat určité typy. Tedy dobře, jenže když bude potřeba to KT8 či 15T otočit na Vypichu, tak to budou dělat jak :idea:
A co Radlická? Nebylo to tam stejné?

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od willyjeff » 09.11.2014 11:28

Martin Šubrt píše:Oponent: Řidiči si SSZ nevyřvali. Mělo tam být už asi 15 let a čekalo se jen na tu rekonstrukci. Bohužel příslušné technické složky toho měly v létě moc v Hostivaři i na Průběžné, takže se stavba SSZ zde prostě nestihla. Projekt je rok schválený a připravený a teď se prostě jen začal se zpožděním stavět.
Celá rekonstrukce Břevnova se prostě "povedla". Bravo mistře zhotoviteli. Ovšem k pousmání je i fakt, že se zkolaudovalo a najednou se nesmí ze dne na den po dvouměsíčním provozu provozovat určité typy. Tedy dobře, jenže když bude potřeba to KT8 či 15T otočit na Vypichu, tak to budou dělat jak :idea:

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 09.11.2014 11:19

Oponent: Řidiči si SSZ nevyřvali. Mělo tam být už asi 15 let a čekalo se jen na tu rekonstrukci. Bohužel příslušné technické složky toho měly v létě moc v Hostivaři i na Průběžné, takže se stavba SSZ zde prostě nestihla. Projekt je rok schválený a připravený a teď se prostě jen začal se zpožděním stavět.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od willyjeff » 09.11.2014 2:37

Petrpes píše:Směny předělány, JŘ také, od PO na lince 25 4 garance ze SA a zbytek T3M a T3SU :•)
A Hloubětín 2x22 a 2x26, abysme ty kačenky taky někam vyvenčili :)

Filip

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Filip » 09.11.2014 2:14

Jak jsem už psal, tohle je potřebné SSZ a byla chyba, že se nezprovoznilo s rekonstrukcí tratě.
Proti tomuto SSZ zatím jsou jenom ti, co nevidí do tohoto průseru, který tam teď je

Oponent
Uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: 08.11.2007 21:05

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Oponent » 09.11.2014 0:29

Bobik píše:Adam108 - pleteš se, je tam problém. Z některých typů tram prostě není vidět, jestli se od BH neřítí jiná tramvaj (např KT). Je to prostě v tak blbym úhlu, že tam vidět není a musíš v kabině provádět všelijaký brikule, abys tam dohlídnul. Takže tady to SSZ, který si mimochodem vyřvali právě řidiči tram naprosto chápu. Ovšem taky chápu (nejen) tvé oprávněné obavy nad kvalitou jeho funkce. Nezbývá než doufat, že bude nastaveno správně a v noci vypnutý (já vím, zbožné přání).
Jak lze spolehlivě určit dobu pobytu tramvaje, končící na Vypichu? To zkrátka správně nastavené nebude. A vypínat SSZ v noci, když argumentem pro její zřízení je bezepčnost dopravy? Tahle kauza je zkrátka ukázkový příklad toho, jak si řidiči tramvají v Praze právě "vyřvali" dalších sto SSZ na tramvajové síti, zapnutých 24 hodin denně, která nebudou fungovat správně.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petrpes » 07.11.2014 21:54

Koukám že to jsem přehlédl, fakt jsou tam KO...

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od martyn » 07.11.2014 20:48

Vokovická SUčka tam nebudou, místo nich kobyliská RP.

Odpovědět