Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
To by mě zajímalo kdo tou 31 bude jezdit...
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
A jestli tamější informace sedí (jakože ano, ještě nikdy se nelišily), tak sedlovej interval d-31 bude krásný návrat do dob dávno minulých. 18 minut, to tu hodně dlouho nebylo
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Doprava.cx - Archaicky vypadající stránky za kterými se skrývá KMD (Kroužek městské dopravy).
Ale nejvíce mě irituje to černé pozadí...
Ale nejvíce mě irituje to černé pozadí...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
Co jste to zase vytáhli Vždyť už to tu bylo s odkazem na komplet LV před týdnem.
von Špilberk píše:Výluka Evropská http://doprava.cx/vylukyab.php:Vítězné náměstí - Nádraží Veleslavín, Nádraží Veleslavín - Divoká Šárka (jen v nočním provozu)
od 20. 6. (0.30 hod.) do 8. 8. (0.30 hod.) - rekonstrukce tramvajové trati v Evropské ulici
Re: Výluky a jiná omezení
Na Káčku jsou odkazy na JŘ NAD a NT:
5 + 20 převlíkání na Malostranské u metra
26 odklon do Podbaby
X26 Vítězné náměstí - Nádraží Veleslavín
2 Nádraží Veleslavín - Divoká Šárka
noční spoje jen odhaduji: 51 odklon do Podbaby a X51 Vítězné nám. - Divoká Šárka
5 + 20 převlíkání na Malostranské u metra
26 odklon do Podbaby
X26 Vítězné náměstí - Nádraží Veleslavín
2 Nádraží Veleslavín - Divoká Šárka
noční spoje jen odhaduji: 51 odklon do Podbaby a X51 Vítězné nám. - Divoká Šárka
Re: Výluky a jiná omezení
Jestli to nebude tím, že se jedná o "DOTČENÉ" linky, jedoucí jinak než pravidelně. Někde dříve byl uveden odkaz na to, že na Malostranské bude 5 a 20 zřetězena a tudíž je to ta dotčená linka.kruťák píše:Podle DPP jezdí pětka stále do Šárky
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/dejvi ... -tramvaji/Dotčené linky: 5, 20, 26 a 51
Re: Výluky a jiná omezení
Ona ale 5 bude dotčena taky - na Malostranské se bude řetězit s 20, do Podbaby pojede místo ní 26.kruťák píše:Podle DPP jezdí pětka stále do Šárky
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/dejvi ... -tramvaji/Dotčené linky: 5, 20, 26 a 51
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Podle DPP jezdí pětka stále do Šárky
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/dejvi ... -tramvaji/Dotčené linky: 5, 20, 26 a 51
Re: Výluky a jiná omezení
Bobik píše:Jo až bude tramvaj na letiště, coby "rychlík" k metru to smysl mít bude.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Výluky a jiná omezení
Přesně. Na metru není ani sidliště, ani Červený vrch. Proto jsem chápal kalif na Bořislavce, zatímco smysl smyčky ČV využívaný od Šárky mi uniká. Když tam navíc ani z tohoto směru nejsou zastávky a výstupní/nástupní je až na Veleslavíně.XSC píše:Vzhledem k tomu, že metro obsluhuje budoucí OC a nádraží, sídliště nikoliv, tak tam poptávka je.thriller2 píše:Copak tam vůbec po otevření metra zůstala nějaká poptávka po tramvajích? Nejezdí náhodou prázdné jako vedle na Petřiny?
Jo až bude tramvaj na letiště, coby "rychlík" k metru to smysl mít bude.
Re: Výluky a jiná omezení
Vzhledem k tomu, že metro obsluhuje budoucí OC a nádraží, sídliště nikoliv, tak tam poptávka je.thriller2 píše:Copak tam vůbec po otevření metra zůstala nějaká poptávka po tramvajích? Nejezdí náhodou prázdné jako vedle na Petřiny?
Re: Výluky a jiná omezení
Bavíme se se o stavu bez výluky? Jinak mi naprosto nedochází, v čem by měl být zastávkový bus po Evropské atraktivnější než tramvaj i kdyby jezdil po kolejích jako po buspruhu a stál ve stávajících zastávkách. Bus je pomalejší, hlučnější, kvůli ryvům méně pohodlný a navíc skončí na Dejvické.9001 píše:Oru: S vyhrazeným pruhem na kolejích určitě.
...
Při výluce souhlasím, že tramvaj Červeňák - Šárka je z ekonomického a dopravního hlediska blbost.
Jinak ano, lidí v tramvajích o něco ubylo, ráno ve špičče je to tak akorát lehce k stání, před chvílí (úterý cca 22.00) jsem jel 20 z Hradčanské a z Kulaťáku na Hadovku na stojáka a ani dál to nebývá prázdný. Tak půlka lidí je tranzit skrz Dejvice.
Metro asi stáhlo i pár lidí z aut, pár sousedů začalo jezdit MHD a je to vidět na parkování i na provozu.
Re: Výluky a jiná omezení
Copak tam vůbec po otevření metra zůstala nějaká poptávka po tramvajích? Nejezdí náhodou prázdné jako vedle na Petřiny?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Oru: S vyhrazeným pruhem na kolejích určitě.
Jinak to vidím jako v Hostivaři... Pokud tramvaj funguje, tak se najde dos ochotných lidí minimálně v ranní špičce s ní jet. Jakmile je výluka jezdí se na Skalku na metro... Tady taky tipuji většinové fárání do metra...
Jinak to vidím jako v Hostivaři... Pokud tramvaj funguje, tak se najde dos ochotných lidí minimálně v ranní špičce s ní jet. Jakmile je výluka jezdí se na Skalku na metro... Tady taky tipuji většinové fárání do metra...
Re: Výluky a jiná omezení
No, to bych zase u zastávkového provedení busu netvrdil. Loňská půlroční výluka to ukazovala dost jasně.9001 píše:ORu: Ono reálně je atraktivnější na Evropské bus