Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Veškeré informace a hlášení: méně je často více
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Taky digitální panely u vstupů: zobrazují něco tak dlouhého a složitě formulovaného, že to nikdo nečte. Nestačilo by Úsek Kačerov - Háje uzavřen. - a střídat s anglickou verzí?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
To bylo v připomínkách již při poslední výluce metra s koncem na Kačerově... Ale proč to řešit... Osobně jsem takové cestující, kteří si nechali metro s orientací Kačerov ujet, zaznamenal. A to i minule o víkendu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
Mám dva drobné postřehy k výluce M-C: Jel jsem z Pavláku na Bůďu. Metro mi ujelo před nosem, takže jsem tam 10 minut stepoval. Za tu dobu se ani jednou neozval rozhlas, že by někde jako něco bylo.
A za druhé: přijelo metro s orientací Kačerov. Od Pražského povstání se ozývalo klasické: "upozorňujeme cestující, že tento vlak končí ve stanici Kačerov."
Zkrátka proč dělat nějaké výlukové hlášení, když můžeme použít to zatahovací.
Docela bych se nedivil, kdyby se ve všední den našel nějaký dezorientovaný cestující, který po tomto hlášení vystoupí na Povstání nebo Pankráci, a bude čekat na příští metro na Háje.
A za druhé: přijelo metro s orientací Kačerov. Od Pražského povstání se ozývalo klasické: "upozorňujeme cestující, že tento vlak končí ve stanici Kačerov."
Zkrátka proč dělat nějaké výlukové hlášení, když můžeme použít to zatahovací.
Docela bych se nedivil, kdyby se ve všední den našel nějaký dezorientovaný cestující, který po tomto hlášení vystoupí na Povstání nebo Pankráci, a bude čekat na příští metro na Háje.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Nejakej sikula zas strhnul trolej mezi Knizecim a Plzenkou
Re: Výluky a jiná omezení
Když tak na to koukám, mohlo se zkusit udělat dvojí zřetězení! Mohla se udělat 24/14/6. 24 Spořilov - Orteňák, 14 Orteňák - Lazarská a 6 Lazarská - Kubáň.
Akorát nevím, jestli by to všechno sežvejkal Apex.
Výstaviště bude teda bonbónek. Ještě do toho 91 - bude to zajímavý.
Akorát nevím, jestli by to všechno sežvejkal Apex.
Výstaviště bude teda bonbónek. Ještě do toho 91 - bude to zajímavý.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Karosák: Podoba prázdninových 6 a 24 je odůvodněna tím, že Spořilovu není radno současnou 24 měnit na 14 jen na prázdniny, když by se tam v září zase vrátila 24. Prý není možné lidem okolo výluky servírovat tolik změn...tak se naservírují asi jedinému místu, kde změny v létě nehrozily - Holešovicím. Zatímco ze Spořilova je fuk, jestli přijede 24, 14 nebo 856 , furt to jede jedním směrem, z Masny jede 24 jinam, 14 vůbec a 6 přebírá roli 24. Přijde mi to jako brutálně horší ve vztahu k počtu cestujících, co to zmate...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
To prohození 24 za 6 přes Stross. je proto, abychom po 3 letech uspořádali holešovickým další číselné kakuro? Nebo si nejaky !d!ot zase hraje s cisilky a nejde alespon tu 24 nechat jak je? Nebo je snad nedotknutelná vazba Vršovice-Republika, která teď stejně není?
Jinak 6 za Karlákem bude mít alespoň nějaké využití, to beru.
Jinak 24 a 6 bude proložena a končit v PKOJF na jedné koleji? Nebo prázdninová 17 prořídne a vše pojede nahoru?
Jinak 6 za Karlákem bude mít alespoň nějaké využití, to beru.
Jinak 24 a 6 bude proložena a končit v PKOJF na jedné koleji? Nebo prázdninová 17 prořídne a vše pojede nahoru?
Re: Výluky a jiná omezení
S_M_Lomoz: 15.7.2015 se otvírají obálky, pak se nesmí nikdo odvolat a možná na podzim by se teoreticky mohlo začít. DPP tuhle reko zatím nezmiňuje, je to velmi nejisté.
Re: Výluky a jiná omezení
S_M_Lomoz: V plátku Prahy 10 se píše, že z kraje června bylo vydáno stav. povolení a že se nepředpokládá zahájení dřív, jak koncem prázdnin. Krom nějakých prací u křižovatky Eden, kdy by se to hodilo stihnout o prázdninách kvůli nižší frekvenci. Hlavní práce píšou podzim-zima.
Re: Výluky a jiná omezení
Mimochodem: kdy se aspoň teoreticky počítá s Vršovickou? Ještě letos? Kdyby vlezla termínově do Bělehradské, tak by to bylo vážně maso.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Ano, 31 bude mít rozsah provozu 6-20 a interval 15-18-15 s bude vypraveno v sólech.ZXS91 píše:A jestli tamější informace sedí (jakože ano, ještě nikdy se nelišily), tak sedlovej interval d-31 bude krásný návrat do dob dávno minulých. 18 minut, to tu hodně dlouho nebylo
Mmch, kdy naposledy se jezdilo s lidma obloukem od Muzea k Míráku ?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
modroko : Mě to spíš přijde, že šetří politicky a ne reálně... Vyhazují se peníze na šotoušoviny a přitom to chybí jinde...
Re: Výluky a jiná omezení
Já bych to popsal jednou scénou...Rozkaz ten zněl jasně! Šetřit se přece musí. A lidi jsou to poslední o co tady asi jde, nebo mi to občas přijde.Martin Šubrt píše:Já nějak nepobírám, proč 31? Nestačila 11 po 6 minutách v sóle na Olšany a po 12 na Spojovací 6-20? Protože současně nechápu zase rušení 4. Ječná skoro teče i normálně a počet spojů na prázdniny osekat o 35 % je dost brutální věc, když tam zůstávají jen nespolehlivé 22+22 a 10+16... Navíc se v souvislosti s Barrandovem současně brutálně osekává spojení Smíchova s centrem, kde přes Palačák bude jezdit o 52 % spojů méně... To už je za hranicí příšernosti... Nelze jen spoléhat na to, že všichni na Barrandov pojedou metrem z centra až na Smícháč... Tenhle souběh rušení linek souběžně s nárůstem intervalu z 8 na 10 min ve špičce působí neuvěřitelné nepoměry v nabídce a poptávce na léto. Třeba Nusle mají optimální pokles spojů jen o 20 %, to je snesitelný, možná až moc, když tam nejsou studenti, ale ta Ječná a Palačák, ty hrozně řvou. 4 bych rozhodně nechal jezdit aspoň do toho 8.8. do začátku výluky Plzeňské, pak už bych zrušení chápal, ale do té doby...ZXS91 píše:A jestli tamější informace sedí (jakože ano, ještě nikdy se nelišily), tak sedlovej interval d-31 bude krásný návrat do dob dávno minulých. 18 minut, to tu hodně dlouho nebylo
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Já nějak nepobírám, proč 31? Nestačila 11 po 6 minutách v sóle na Olšany a po 12 na Spojovací 6-20? Protože současně nechápu zase rušení 4. Ječná skoro teče i normálně a počet spojů na prázdniny osekat o 35 % je dost brutální věc, když tam zůstávají jen nespolehlivé 22+22 a 10+16... Navíc se v souvislosti s Barrandovem současně brutálně osekává spojení Smíchova s centrem, kde přes Palačák bude jezdit o 52 % spojů méně... To už je za hranicí příšernosti... Nelze jen spoléhat na to, že všichni na Barrandov pojedou metrem z centra až na Smícháč... Tenhle souběh rušení linek souběžně s nárůstem intervalu z 8 na 10 min ve špičce působí neuvěřitelné nepoměry v nabídce a poptávce na léto. Třeba Nusle mají optimální pokles spojů jen o 20 %, to je snesitelný, možná až moc, když tam nejsou studenti, ale ta Ječná a Palačák, ty hrozně řvou. 4 bych rozhodně nechal jezdit aspoň do toho 8.8. do začátku výluky Plzeňské, pak už bych zrušení chápal, ale do té doby...ZXS91 píše:A jestli tamější informace sedí (jakože ano, ještě nikdy se nelišily), tak sedlovej interval d-31 bude krásný návrat do dob dávno minulých. 18 minut, to tu hodně dlouho nebylo