MM-Mikulovsky píše:ja bych tu l.4 poslal na Andel/Plzenska zc - vystupni, Na knizeci a andel dc = ze zastavek l.7dc veme lidi na koh-i-noor + netreba neustale prehazovat zadnou rucni vyhybku v oblasti andela + jsem presvedcen, ze radlicka je od plzenske prujrzdnejsi nez naopak!
nebo druha moznost za cenu cca dvou poradi je od zborovske zc po l.7 na radlickou, prehodit na l. 7 na synkac a zpet, zase prevlect na 4 na kuban, kde bp a zpet na radlickou a dokolecka, protoze takovato zdvojena kolecka maji uz rozumnou delku a nebudou dve linky kolotocem o 8 a vice kolech za smenu + zajistilo by se prime spojeni kubane - kohinorky az se zborobska - radlicka.
Taky mně napadlo to poslat opačně, ale přeci jenom ve špičce jsou v tomto směru poměrně velké zácpy a pak taky by vznikala kolize Na Knížecí mezi 4 a 7 při odjezdu z konečné na čas, protože abys to se 4 stíhal, v kolik vyrazit z Plzeňské a Na Knížecí stát nemůžeš. V opačném směru tento problém odpadá, na Plzeňské můžeš stát jak dlouho chceš.
Co se týká prodloužení do Radlic, je to zajímavé řešení, které ale naráží na "nadlimitní" obsluhu Radlic a vyšší vozokm, kvůli kterým se prodlužuje interval (z 8 x 10 na 10 x 12, jak je uváděno výše). Ledažeby se ten interval prodloužil ještě víc. To by museli spočítat "kompetentní". O něco by stoupla obslužnost Radlic a o něco poklesla obslužnost ostatních úseků (třeba při intervalu 12 x 15 minut), na druhou stranu by zase všechno jelo z Nádražní a ne zvlášť z Plzeňské.