Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2115
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petrpes » 28.9.2015 10:40

Integráček, celej Posavád (nervák z Kukaně, co posílá na DPP anonymní stížnosti z Řep, apod.) :x

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4068
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 27.9.2015 7:51

Martin Šubrt píše:a to by se za výluku Vršovické ještě měla vejít Vozovna Střešovice...
Tak teď už souhlasím úplně se vším. :D

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 26.9.2015 15:57

Přece jen přes tu křižovatku jede pak ta linka jen v jednom směru.

Zima je na krku, každý týden dobrý a to by se za výluku Vršovické ještě měla vejít Vozovna Střešovice...

Nevím, podle koho byl Integráček někdy před pěti lety původně kreslen, a jelikož nemám na starost integraci, nevím ani, jak bude využíván.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4068
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 26.9.2015 11:14

MŠ: Tak ona Nádražní nezvládá už od Anděla + křižovatka Ostrovského Z:arrow: Vltavská, takže další linka to zhorší tak jako tak, i když na Knížecí uhne. Když jsme u toho, co se zvažovalo: zvažovalo se taky začít RTT Vršovická až po skončení RTT Plzeňská, a tím se celému tomuhle vyhnout :?:

P.S.: toho Integráčka kreslili podle Vás :?: :lol: :lol:

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 26.9.2015 10:32

Nejde jen o šetření, musí tam někde zůstat místo na porouchaný vlak, dispečerské otočení něčeho apod. Obraty 4 na Smícháči se daly nakreslit pouze při 100 % pravidelnosti a spolehlivosti všeho. Která zkušenostmi z posledních týdnů s tímto opatřením není pravidlem. Odstavit něco do Radlické nejde, bo tam jezdí auta. Samozřejmě se zvažovalo vše. Byly tam ale už situace, kdy Nádražní s počtem tramvají nezvládala, zejména při nějakých zpožděních a vláčcích na 9, které pak k řešení potřebují na Smíchově také obě koleje. Žádné řešení není úplně vhodné, nakonec se přijalo tohle i s ohledem na to, že jde o 14 dní a pak už 4 pojede na Kotlářku.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4068
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 26.9.2015 9:57

Martin Šubrt píše:Plzeňka: Furt se musí dojet až na Smíchovské nádr., dostaneme vynadáno, proč nedojedeme s lidmi k metru, když tam stejně jedeme, vozokilometrově se taky zaplatí totéž, neb pořád je Smíchov o dost víc než Knížecí...
Já to schválně změřil: objezd Knížecí mi vyšlo 1,3 km a obrat Smícháč 2,4 km. Takže jestli honíme úsporu 1 km a je důležitější než bordel, který to udělá na křižovatce Ženské domovy + očekávatelnou nepravidelnost přenesenou i na l.7, tak je opravdu zle. :?
Vynadat by neměl skoro kdo, protože l.9 na Plzeňce už skoro prázdná + navíc l.16, takže v té taky navíc l.4 by už skoro nikdo nezbyl. 8-)

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 26.9.2015 9:30

Plzeňka: Furt se musí dojet až na Smíchovské nádr., dostaneme vynadáno, proč nedojedeme s lidmi k metru, když tam stejně jedeme, vozokilometrově se taky zaplatí totéž, neb pořád je Smíchov o dost víc než Knížecí...

Karosák: Ano, 4 se vrátí do trvalého stavu ve špičkách. "Prázdniny" jsou navrženy jen na linkách výlukových. Skutečné podzimní prázdniny 29. a 30. 10. ale na povrchu budou, přičemž ten prodloužený interval na výlukových linkách se dál prodlužovat nebude.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2115
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petrpes » 26.9.2015 9:13

Kde končila 6 v počátcích provozu smyčky Smíchovské nádraží, no....? Toto všechno už tady bylo, nevím proč nemůže být výstupní na Plzeňce i dnes :D

No a toto se klidně mohlo "jmenovat" X6 :D
http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortal ... 14%29Z.pdf

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 26.9.2015 1:18

A konečná Plzenka nikoho nenapadla? :devilsmokin A nebo ještě dábelštější myšlenka jezdit od Anděla manipulačně :devilsmokin

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 26.9.2015 1:09

gabuliatko píše:....
Nevešlo. Druhá kolej použít nelze protože není nástupní hrana a lidi by se motali 9 pod nohama. (ale v Hlubočepích je volno)
......
vím, že výluk je stále hodně, ale k těm hlubočepím - hádej, kde obrací l.16(mimo ranní špičku PD) #-o
Z:idea: bingo, tam kde má být volno, ale ono tomu tak není, jak jsem se zrovna včera také opět osobně přesvědčil!

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3635
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 25.9.2015 22:19

Stejně celou tu komedii s Radlickou nechápu. Dřív tam točilo kdeco...není to žádná stavebně extrémní trať, koleje tam prostě normálně vedou ulicí. Nějakej vokruh....
Jinak to "prázdninové" protazeni intervalů se předpokládám, z důvodu potřeby pokrýt 4 týká jen té zkrácené 7 a sedla 37, že?
No dobrý, ale až tu Vrsovickou dodělají, tak se naředí co? 4 zase jen do špiček?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 25.9.2015 21:27

MM-Mikulovsky píše:ja bych tu l.4 poslal na Andel/Plzenska zc - vystupni, Na knizeci a andel dc = ze zastavek l.7dc veme lidi na koh-i-noor + netreba neustale prehazovat zadnou rucni vyhybku v oblasti andela + jsem presvedcen, ze radlicka je od plzenske prujrzdnejsi nez naopak!

nebo druha moznost za cenu cca dvou poradi je od zborovske zc po l.7 na radlickou, prehodit na l. 7 na synkac a zpet, zase prevlect na 4 na kuban, kde bp a zpet na radlickou a dokolecka, protoze takovato zdvojena kolecka maji uz rozumnou delku a nebudou dve linky kolotocem o 8 a vice kolech za smenu + zajistilo by se prime spojeni kubane - kohinorky az se zborobska - radlicka.
Opačný objezd má naději na povolení od Policie limitně se blížící nule, jede do okruhu a povoluje se jen při katastrofě ;-). Do Radlic moc vozkm...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3074
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 25.9.2015 18:53

Kdyz mi DP hodi aspon nejakou brigadnickou almuznu, tak klido :)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3635
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 25.9.2015 18:31

Tak si nějaké pujc a můžeš ;-)

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3074
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 25.9.2015 18:04

MF: to chapu, na druhou stranu on vyhybkar musi byt nutne ridic? Jak moc kvalifikovany pracovnik je potreba? Ja bych si tam klidne sel s tagem stoupnout :-D

Odpovědět