Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od -KUBI- » 17.2.2016 21:03

Křižíkova, Invalidovna ani Palmovka nejsou bezbariérové, takže důvod hledej zde

uzivatel35

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od uzivatel35 » 17.2.2016 20:22

add výluka Karlín: Opravdu je potřeba náhradní autobus X-8? Pro úsek Urxova-Palmovka? Vždyť každý, kdo bude chtít cestovat z Invalidovny na Palmovku nebo na Křižíkovu, Florenc či něka dále tímto směrem, tak nastoupí do metra a nepojede NADkou jednu zastávku a pak přestupovat na tramvaj. V opačném směru to samé. A lidé z Urxovy, co nechtějí nebo nemohou udělat ani krok pěšky, tak pojedou na Křižíkovu a pak se na Invalidovnu či Palmovku vrátí metrem. Opravdu je potřeba takto vyhazovat peníze?

lupinek
Uživatel
Příspěvky: 51
Registrován: 15.11.2015 20:36
Bydliště: na lince 156

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od lupinek » 10.2.2016 9:36


Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od mart337 » 07.2.2016 20:46

MOp píše:Splítková kolej s výměnou je pouze ve vjezdové části (důvodem je směrové přiblížení kolejí v oblouku). Řešení výjezdové části zůstane zachováno v současné podobě, žádné přidání oblouku k Hlávkovu mostu se nekoná. Takže žádné záhady a konspirační teorie.
A jak bude řešené odbočení z hlavní od Labutě? Tam by se alespoň krátká alá Bruselská hodila.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 06.2.2016 21:57

Už se to řešilo na modrých. Bude tam v osekaném provedení 12. Viz DPP a JŘ :-)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.2.2016 20:39

#-o mne zas nějak nesedí:
lupinek píše:.....
28: Březiněveská - ... (po lince 3) ... - Palmovka (zvláštní tramvajová linka, v provozu pouze v pracovní dny, v sobotu od 7 hodin a v neděli od 9 hodin; interval 8 minut ve špičce pracovních dnů, 10 minut v sedle pracovních dnů, 20 minut v sobotu ráno, 15 minut v sobotu dopoledne a odpoledne, 20 minut v neděli dopoledne, 15 minut v neděli odpoledne, 20 minut celotýdenně večer; na linku budou v pracovní dny nasazeny soupravy, vozy KT8 nebo vozy 14T a v sobotu a neděli sólo vozy)
...........

Z:arrow: co bude s úsekem l8 Palmovka - Starý Hloubětín, jehož náhradu nikde nevidím :?:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 06.2.2016 18:13

Renonc. Nahrad Invalidovna sluvkem Krizikova.

milbi
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16.5.2009 19:26
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od milbi » 06.2.2016 17:04

lupinek píše: 8: Nádraží Podbaba - ... - Invalidovna - Urxova (západně od křižovatky se Šaldovou ulicí); na linku budou nasazeny vozy KT8
21: Nádraží Braník - ... (po lince 3) ... - Invalidovna - Urxova
Opravdu přes Invalidovnu, nebo je to renonc?

lupinek
Uživatel
Příspěvky: 51
Registrován: 15.11.2015 20:36
Bydliště: na lince 156

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od lupinek » 06.2.2016 8:52

Čechovo náměstí / Bohemians - Koh-i-noor - Kubánské náměstí od 27. 2. (0.30 hod.) do 12. 4. (0.30 hod.)
dokončení rekonstrukce tramvajové trati ve Vršovické ulici, rekonstrukce části vjezdu do tramvajové smyčky Kubánské náměstí a oprava části tramvajové křižovatky Koh-i-noor

Změny linkového vedení:

4: Kotlářka - ... - Vršovické náměstí - Čechovo náměstí (výstup na Čechově náměstí, nástup v Minské ulici)
7: Radlická - ... - Bohemians - (ve směru tam Vršovickou a Moskevskou ulicí, ve směru zpět Minskou ulicí) - Čechovo náměstí (průjezdní)
13: Černokostelecká - ... - Nuselské schody - Otakarova - Nádraží Vršovice - Bohemians - (ve směru tam Vršovickou a Moskevskou ulicí, ve směru zpět Minskou ulicí) - Čechovo náměstí (průjezdní)
22: Bílá Hora - ... - Vršovické náměstí - Čechovo náměstí (výstup na Čechově náměstí, nástup v Minské ulici)
24: Ortenovo náměstí - ... - Divadlo Na Fidlovačce - Otakarova (T) - Náměstí bratří Synků (výstup v ulici Na Zámecké, nástup v tramvajové smyčce)

32: Kubánské náměstí - ... (po lince 22) ... - Nádraží Hostivař (zvláštní tramvajová linka v denním provozu)
37: Kubánské náměstí - ... (po lince 7) ... - Ústřední dílny DP (zvláštní tramvajová linka v denním provozu)

55: Vozovna Kobylisy - ... - Lazarská - ... - Bohemians - Čechovo náměstí (Z) - Čechovo náměstí (v Minské ulici)
57: Bílá Hora - ... - Lazarská - ... - Vršovické náměstí - Čechovo náměstí (výstup na Čechově náměstí, nástup v Minské ulici)
59: Sídliště Řepy - ... - Lazarská - ... - Vršovické náměstí - Čechovo náměstí (výstup na Čechově náměstí, nástup v Minské ulici)

65: Kubánské náměstí - ... (po lince 55) ... - Ústřední dílny DP (zvláštní tramvajová linka v nočním provozu)
67: Kubánské náměstí - ... (po lince 57) ... - Nádraží Hostivař (zvláštní tramvajová linka v nočním provozu)

Změny tramvajových zastávek:

Po dobu výluky se ruší zastávky Koh-i-noor, Slavia a Kubánské náměstí (ve směru od Koh-i-nooru); zastávky Nádraží Hostivař na střední koleji tramvajové smyčky (výstupní a nástupní) nebudou v nočním provozu obsluhovány. Zastávky Čechovo náměstí (v Minské ulici) a Kubánské náměstí (nástupní) budou obsluhovány i v nočním provozu.

Náhradní autobusová doprava:

zavedena v úseku Čechovo náměstí - Kubánské náměstí


Urxova - Palmovka, Bílá labuť - Urxova (jen v nočním provozu)
od 5. 3. (4.30 hod.) do 21. 5. (4.30 hod.) - rekonstrukce tramvajové trati v Sokolovské ulici

Změny linkového vedení:

3: Březiněveská - ... - Palmovka - Libeňský most - Maniny - Dělnická (Z) - Tusarova (T) - Pražská tržnice - Vltavská - Těšnov - Bílá labuť - ... - Nádraží Braník (- Levského); na Levského jede jen ve špičce pracovních dnů; interval 8 minut ve špičce pracovních dnů, 10 minut v sedle pracovních dnů, 20 minut v sobotu ráno, 15 minut v sobotu dopoledne a odpoledne, 20 minut v neděli ráno a dopoledne, 15 minut v neděli odpoledne, 20 minut celotýdenně večer
8: Nádraží Podbaba - ... - Invalidovna - Urxova (západně od křižovatky se Šaldovou ulicí); na linku budou nasazeny vozy KT8

21: Nádraží Braník - ... (po lince 3) ... - Invalidovna - Urxova (západně od křižovatky se Šaldovou ulicí) (zvláštní tramvajová linka v denním provozu); interval 8 minut ve špičce pracovních dnů, 10 minut v sedle pracovních dnů, 20 minut v sobotu ráno, 15 minut v sobotu dopoledne a odpoledne, 20 minut v neděli ráno a dopoledne, 15 minut v neděli odpoledne, 20 minut celotýdenně večer; na linku budou nasazeny vozy KT8)
28: Březiněveská - ... (po lince 3) ... - Palmovka (zvláštní tramvajová linka, v provozu pouze v pracovní dny, v sobotu od 7 hodin a v neděli od 9 hodin; interval 8 minut ve špičce pracovních dnů, 10 minut v sedle pracovních dnů, 20 minut v sobotu ráno, 15 minut v sobotu dopoledne a odpoledne, 20 minut v neděli dopoledne, 15 minut v neděli odpoledne, 20 minut celotýdenně večer; na linku budou v pracovní dny nasazeny soupravy, vozy KT8 nebo vozy 14T a v sobotu a neděli sólo vozy)

52: Lehovec - ... - Palmovka - Libeňský most - Maniny - Dělnická (Z) - Tusarova (T) - Pražská tržnice - Vltavská - Těšnov - Bílá labuť - ... - Levského

Změny tramvajových zastávek:

Po dobu výluky se ruší zastávky Invalidovna; zastávky Florenc, Karlínské náměstí, Křižíkova a Urxova nebudou v nočním provozu obsluhovány. Zastávky Urxova (po dobu výluky výstupní a nástupní pro linku 8 a zvláštní linku 21) se přesouvají do Sokolovské ulice západně od křižovatky se Šaldovou.

Náhradní autobusová doprava:

X8: v úseku Urxova - Palmovka (v denním provozu)
X52: v úseku Masarykovo nádraží - Palmovka (v nočním provozu)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 05.2.2016 13:32

Splítková kolej s výměnou je pouze ve vjezdové části (důvodem je směrové přiblížení kolejí v oblouku). Řešení výjezdové části zůstane zachováno v současné podobě, žádné přidání oblouku k Hlávkovu mostu se nekoná. Takže žádné záhady a konspirační teorie.

canonet
Uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 22.10.2009 12:21

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od canonet » 05.2.2016 12:36

Zdraví, sílu všem! Tak jsem dnes po cestě do práce očumoval rekonstrukční činnosti na smyčce Florenc... Kromě chystaného vjezdu do ní ve směru od křižovatky jsem si všiml k montáži připravené splítkové koleje ve směru k výjezdu ze smyčky. Napadlo mě, zda se nechystá také výjezdová větev ke směru k Hlávkovu mostu - ale to nejspíš nikoli, protože ten výjezdový oblouk by byl příliš ostrý. Anebo by měla být smyčka průjezdná obousměrně??? JE TO PRO MNE ZÁHADA.Ví o tom někdo něco? Za případnou zprávu díky.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 01.2.2016 17:57

Pánové uniká vám několik věcí - předně o dopravě rozhodují (mají v ní poslední slovo) především ti, co o ni reálně vědí prd (bez ohledu na to, kolik škol maj vystudovanejch, praxe je holt něco jinýho než teorie). A dále pak to, že aby to fungovalo, tak to znamená, že je potřeba to i zaplatit. Dneska holt frčí zaklínadla typu úspora, předimenzovanost a podobně.

MARV
Uživatel
Příspěvky: 91
Registrován: 06.1.2014 18:58

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MARV » 01.2.2016 17:51

mart337: nemyslím, že by se mělo čekat, ale v rámci změn co nejrychleji změnit. Mimoděk před tím, než byla tento "skvělý výmysl ROPIDu" realizován, projížděly Holešovicemi 3 plnohodnotné linky tramvají, současně 2 a aby to tak blbě nevypadalo, tak z té jedné se na Ortenově nám. udělaly 2. Proto tvrdím, že by měl být tvůrce tohoto zmetku náležitě "oceněn".

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od mart337 » 01.2.2016 15:39

MARV píše:mart337: u 14/24 vůbec nejde o to, zda jí řidič jezdí rád, nebo nerad. Ono se vlastně jedná o jednu polokružní linku, která se na trati přečísluje. Jestli si někdo vzpomíná, tak kdysi, myslím na konci 70. let, pokud mne paměť neplete, tak podobně byla vedená l. č. 18 (jela z Pankráce do Braníka přes Holešovice). Pak jí tehdejší plánovači zrušili, neb trpěla tím samým neduhem, co dnešní l. č. 14/24, tj. nepravidelností. Ono nejde jen o to, že se blbě dohání zpoždění, ale když se něco stane dejme tomu na Smíchově, tak to zasáhne dvojitě centrum + Nusle a Vršovice. O tom to celé je. Pražská tramvajová doprava má svá specifika a proto považuji např. za hloupost navrhovaných 14 linek v krátkém intervalu. Tam hrozí, že když se něco stane před centrem, tak to zhroutí dopravu mnohem více, nežli v současném konceptu linkového vedení. Neznamená, to, že zavrhuji úplně páteřní linky typu l. č. 9, ale nesmí se to přehnat na celou síť. Jistě dá mnohem více práce dělat proklady a pracovat ze svazky linek, ale pro boha, od toho ti plánovači tam sedí a za něco berou peníze.
Ano, v tomto s tebou plně souhlasím a už jsem to tady takhle kdysi taky psal, že když se na úsecích (převážně koncích) ponechá pouze jedna linka, pak je vysoké riziko, že v případě větší MU třeba na Smíchově, potom v Ďáblicích nejede nic (už se to několikrát stalo). Problém je ale nahradit to smysluplně jinak, aby se zrušením a nahrazením tohoto propletence nenarušilo propojení a smysl dopravy v Holešovicích a okolí. Čili si myslím, že by asi bylo dobré ji rozdělit, ale až po reko (zkapacitnění) Výstaviště a nebo po výstavbě "plánované smyčky" v Troji.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 01.2.2016 15:07

Výstavba nového bratiště již započala 30. ledna 2016, ale od 13.2. bude následovat výluka traťových kolejí Bílá Labuť - Florenc.

Odpovědět