Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 09.6.2017 23:08

9001 píše:Spíš stranická knížka :lol: :lol: :lol:
Dr. Chochološek, Kosmonosy, Lípy 15... :roll:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petrpes » 09.6.2017 22:57

TWL když už dá ten kverulant s X12 pokoj :zadnice :lol: :!: :?:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 09.6.2017 19:59

trainzjohny píše:
fricoolinek2 píše:Ok, tak jaká (masověji využívaná) relace by při vedení X12 v trase Smíchov - Lihovar - Geologická - Högerova tak tratila?
Ta nejdůležitější - CENA.
Spíš stranická knížka :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od trainzjohny » 09.6.2017 16:25

fricoolinek2 píše:Ok, tak jaká (masověji využívaná) relace by při vedení X12 v trase Smíchov - Lihovar - Geologická - Högerova tak tratila?
Ta nejdůležitější - CENA.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od fricoolinek2 » 09.6.2017 15:59

Ok, tak jaká (masověji využívaná) relace by při vedení X12 v trase Smíchov - Lihovar - Geologická - Högerova tak tratila?

vávra
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 06.11.2008 20:12

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od vávra » 09.6.2017 13:32

fricoolinek2 píše:Já nějak nevěřim tomu, že nějaké větší množství lidí potřebovalo jezdit z Barrandova do Hlubočep/Zlíchov.
O tom se tu ale, pokud vím, nikdy nemluvilo.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od fricoolinek2 » 09.6.2017 2:00

Já nějak nevěřim tomu, že nějaké větší množství lidí potřebovalo jezdit z Barrandova do Hlubočep/Zlíchov.

vávra
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 06.11.2008 20:12

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od vávra » 08.6.2017 9:50

trainzjohny píše:Já bych měl trošku kacířské okoukané z jižního města X-C a X-C1 .. co udělat X-12 která by jela do Hlubočep na tramvaj a X-20, která by jela na Smíchov na metro, s tím že by se část X-12 přesunula na X-20 (například každá třetí).
Ano, bylo by to nepochybně dražší, bylo by to složitější na pochopení pro kaštany, ale víceméně by se každý dostal kam chce a někteří rychleji.
A tom to je... Můžeme udělat geniální dopravní opatření, ale když ho nikdo nepochopí, je to na nic. Když to rozeberu - buď bude linka X20 prostě navíc a je to drahé. Nebo se to bude nějak střídat a pak budu mít v Hlubočepích tramvaje od kterých nic nepojede. Nebo budu mít do Hlubočep jen jednu linku a je tu zmiňované oslabení Lihovaru a Zlíchova...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od trainzjohny » 08.6.2017 8:01

Já bych měl trošku kacířské okoukané z jižního města X-C a X-C1 .. co udělat X-12 která by jela do Hlubočep na tramvaj a X-20, která by jela na Smíchov na metro, s tím že by se část X-12 přesunula na X-20 (například každá třetí).
Ano, bylo by to nepochybně dražší, bylo by to složitější na pochopení pro kaštany, ale víceméně by se každý dostal kam chce a někteří rychleji.

prochy2
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 29.11.2013 13:42

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od prochy2 » 07.6.2017 19:48

fricoolinek2 píše:Tak snad právě proto píšu, že by relace Smíchovské nádr. - Hlubočepy byla obsluhována linkou 5...
Na Lihovaru jsou i o víkendu silné nástupy. Určitě lidi potěší sólo po 15-20 minutách. Nehledě na omezení možnosti přestupů z a na 128...

Realizovatelné to ale určitě je, jenom chudáci co dojedou do Hlubočep budou pěkně nasraní, když jim ujede 120 i30 min. Z hlediska nákladů na nad je to ale dražší.

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od KarlosK » 07.6.2017 13:32

Tak po 14 dnech se někomu podařilo svařit tu prasklou kolej v zatáčce Zenklovy a u zastávky Vosmíkových ZC ale neodstranil už to pomalu. Takže pokud to tu někdo zainteresovaný sleduje, díky za nápravu...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.6.2017 16:50

fricoolinek2 píše:Tak snad právě proto píšu, že by relace Smíchovské nádr. - Hlubočepy byla obsluhována linkou 5...
chápu to tak, že ti tu věci znalí tvrdí "NA ZKRÁCENÍ TRAM SE SKORO NEUŠETŘÍ (nedostane práci jen pár brigádníků), ALE NA PRODLOUŽENÍ NAD VZROSTOU NÁKLADY VÝRAZNĚ (platí se nikoliv najeté km, ale asi paušál dle času a počtu nasazení vozů) :!: "

+ si uvědom co nastane po ukončení výluky Z:arrow: je potřeba výjezdu dalších TRAM kvůli prodloužení trasy linek, a čím větší je prodloužení tím více těch TRAM musí vyjet (a na čím kratší dobu vyjíždějí tím je ten výjezd nákladnější na kilometry apod.) !

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 06.6.2017 16:20

...která by tim pádem jezdila narvaná a v Hlubočepích by ti jí zuřící dav převrátil s křikem jak je možný, že odtama nejezdí náhradka.
Ještě se máš hodně co učit. :wink:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od fricoolinek2 » 06.6.2017 15:38

Tak snad právě proto píšu, že by relace Smíchovské nádr. - Hlubočepy byla obsluhována linkou 5...

vávra
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 06.11.2008 20:12

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od vávra » 06.6.2017 10:01

Dovolím si reakci. Nemám jak zdůvodnit, že nevedu NAD k nejbližší zastávce TRAM, ale až k metru. Navíc to není tak, že by na Smíchovském nádraží od Barrandova vystoupilo z TRAM 80% cestujících. Tramvaje a NAD se platí z poněkud jiných peněz, rozdíl 1,7 km krát cca 150 spojů krát dva směry je přes 500 km... Spotřeba se v ceně za NAD opravdu nezohledňuje. Nemluvím o tom, že na Zlíchově je taky přestup na linku 128 (a 120).
fricoolinek2 píše:Tak třeba takto si to vemme...
- do Hlubočep by jezdila jen d-5, 12/20 konec na SN = jedna linka 1xT určitě spotřebuje méně šťávy než dvě 2xT (co se týče relace SN Z:arrow: HL)
- 3,2 km je to od Chaplinova nám. do smyčky v Hlubočepích trasou přes Hlubočepy, 4,9 km je to z Chaplinova nám. na Smícháč trasou ulicí K Barrandovu
- to je tedy o 1,7km delší trasa - nicméně vznikne energetická úspora nižším vypravením tram v relaci SN Z:arrow: HL a dále by zřejmě autobusy měly mít v prakticky přímém úseku nižší spotřebu než při klikatění se Hlubočepy
- v Hlubočepích je sotva někdo zvědavý na hustý provoz KB busů - ať už místní či třeba cyklovýletníci
- a samozřejmě ta časová úspora

Odpovědět