Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 3604
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od P_V » 19.7.2017 23:02

I to je na dlouho, vždyť těch BKV je tam jen 100 m, a zbytek trati je relativně nový.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3377
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 19.7.2017 21:58

To je docela na dlouho. To bychom se mohli dočkat i náhrady BKV :?: Z:idea:

lupinek
Uživatel
Příspěvky: 38
Registrován: 15.11.2015 20:36
Bydliště: Letná

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od lupinek » 19.7.2017 8:06

Vltavská – Strossmayerovo náměstí: dočasné přerušení provozu tramvají

Od úterý 1. srpna 2017 (přibližně od 0.30 hodin) do neděle 27. srpna 2017 (přibližně do 0.30 hodin) je z důvodu opravy tramvajové trati v ulici Antonínské obousměrně přerušen provoz tramvají v úseku Vltavská – Strossmayerovo náměstí.

Změny tras tramvajových linek:
Linky číslo 1 a 25 jsou v úseku Maniny – Strossmayerovo náměstí odkloněny přes zastávky Ortenovo náměstí, Nádraží Holešovice a Výstaviště Holešovice.
Linka číslo 6 je ve směru od Kubánského náměstí ze zastávky Masarykovo nádraží odkloněna přes zastávky Bílá labuť a Vltavská do zastávky Dělnická, kde je ukončena – dále pokračuje jako linka číslo 36 směr Bílá labuť.
Linka číslo 12 je v úseku Strossmayerovo náměstí – Výstaviště Holešovice odkloněna přes zastávku Veletržní palác.
V denním provozu je zavedena tramvajová linka číslo 36 (v trase Dělnická – Nádraží Holešovice – Strossmayerovo náměstí – Náměstí Republiky – Bílá labuť).
Náhradní doprava:
Náhradní autobusová doprava není zavedena.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6043
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 23.6.2017 6:36

Sítě ale nejsou jen vodovod a kanalizace a pak ty termíny i cena stoupají geometrickou řadou.
Nepamatuju v poslední době případ, kdy se při opravě trati hýbalo s polohou pojížděné plochy (obrubníky). Mírné změny polohy trati nepočítam, ale to by tady stejně ničemu nepomohlo.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3604
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od P_V » 23.6.2017 0:36

Když už se bude předělávat celá vozovka, má se tam přeci kopat i vodovod a kanalizace, tak by to posunutí už tolik nestálo. (a ty nové roury nebudou vyhozené peníze? :) )

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6043
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 22.6.2017 21:27

Mohli by a pak asi tisíc aktivistů podávalo TO na nehospodárné nakládání se svěřenými prostředky...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3604
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od P_V » 22.6.2017 10:13

S Libeňskou spojkou počítá jak oficiální verze, tak ta opoziční. Opoziční verze dokonce předpokládá vedení okruhu zatunelovanými Holešovičkami a Libeňskou spojkou, aby se ušetřilo na stavbě v Povltavské.
Ty tanečky kolem toho, jakou verzi okruhu, jsou jen kvůli oddalování. Obě soupeřící verze mají mnoho prvků společných a ty by se mohly připravovat už dnes, bez ohledu na to, co ze studie vypadne.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9660
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 22.6.2017 9:54

Bobek píše:Mohli by, ale nehnou, Věčné Provizorium™.
Bohužel... Nebylo náhodou nedávno, že "stará" verze MO je hozena do koše a dělá se nová tunelová studie?

Takže W tram s životnosti 20 let tam mohli klidně udělat :lol:

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 929
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobek » 22.6.2017 9:37

Mohli by, ale nehnou, Věčné Provizorium™.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3746
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 22.6.2017 9:18

MM-Mikulovsky píše:taky píši konečně - je otázka, jestli nebyla na zavření již loni!
Již předloni, případně i předpředloni. :lol:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3604
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od P_V » 22.6.2017 8:42

Mohli by při té rekonstrukci v Zenklově hejbnout s osou trati a možná i obrubníky tak, aby tam byl dc souvislý pruh pro auta.
Mohli by...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9660
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 21.6.2017 21:48

MM-Mikulovsky píše:1.) taky píši konečně - je otázka, jestli nebyla na zavření již loni!
2.) 100% souhlas + IAD nařídit v příslušných mistech dočasnými DZ max.30km/h
1) Tohle už z Prahy známe... Dokud tam něco nevyskočí při jízdě pomalu a nebo to někdo nepráskne na DÚ tak se jezdí.

2) To je zbytečné... Už jenom k povaze trati auto má stejně minimální možnost tramvaj "předjet"... Takže spíš by to bylo vysvětlení proč tramvaj jede tak pomalu...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 21.6.2017 21:32

1.) taky píši konečně - je otázka, jestli nebyla na zavření již loni!
2.) 100% souhlas + IAD nařídit v příslušných mistech dočasnými DZ max.30km/h

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9660
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 21.6.2017 21:24

MM: Ona už je na uzavření dnes...

Malé rýpnutí. Možná by se na JDCT mohli trochu zasnažit a dát tam cedule pro IAD, proč se tramvaj tak plazí jako známe z Brna :devilsmokin

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 21.6.2017 21:14

9001 píše:Tak hlavně TT už je dobře v háji, když kolej vytáhla i panel nahoru...
Však se to ví, tak jako to, že na ukončení stavební uzávěry (výstavbou tzv. Libeňské spojky) DPP konečně čekat nebude, protože zjevně již ani nemůže (bez reko by příští rok byla ta TT na 1000% na uzavření/přerušení provozu), a příští rok v Zenklově udělá RTT posledního úseku v BKV panelech.
Jen kvůli té stavební uzávěře DPP při té RTT úseku TT pojížděného IAD nepoužije metodu W-tram, ale pražce ve štěrkovém loži s pevným zákrytem - železa, pražce a vlastně i štěrk se dají (naroizdíl od TT na betonové desce, což je i W-tram) rozebrat a následně opět vrátit, jen nevím jestli pro plnou rozebýratelnost budou jako pojezdový kryt TT zvoleny zákrytové panely (které stále máme na TT Ohrada - Spojovací a do nedávna byly desetiletí v horní části nedaleké Trojské ulice) nebo něco jiného, co se při demontáži té TT (nějaké její části) bude muset zničit.

Odpovědět