Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3300
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 29.5.2019 18:53

Začetl jsem se na nástěnce do zápisu z PEKu, kde byla informace, že při letošní dvouměsíční uzavírce Nádražní budou na Barrandově uvězněny T6ky. Nic překvapivého. Zázemí depa bude v přistavených buňkách, proč ne. A teď ten fórek - nepodařilo se vysoutěžit zhotovitele revizní jámy ve smyčce Barrandov, jáma tedy nejspíš nebude. Už to samo o sobě je dost úlet, když je jáma na takovou akci ku_a potřeba! Ovšem hořkost celé show umocňuje fakt, že zrovna u T6 jsou strategicky důležité stykačové bedny umístěny pod vozem a jejich plechový kryt nelze sundat, pokud pod vozem není dostatečná hloubka, například montážní jáma. Vplazit se pod vůz a sundat kryt "na rovině" dost dobře nejde, jestli vůbec. Zbývá tedy spoléhat na bezporuchový provoz, nebo v případě potřeby vyměnit nějaké relátko přijede Berger vůz zvednout? :devilsmokin

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 27.5.2019 23:46

Karosák: On je spíš problém, že i novodobý HOT nemá lidi za volant...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3300
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 27.5.2019 15:43

A myslím, že i počet KB je ve špičce problém a odvézt ráno Modřany do práce Sd by bylo asi větší maso. Třeba si to vezme do parády zase nějaký Hot :devilsmokin

vávra
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 06.11.2008 20:12

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od vávra » 27.5.2019 15:09

Bobik píše:Ale počítám, že tahle opičárna je hlavně z nedostatku strojů a zdrojů (nejsou auta, nejsou lid).
Přesně tak, nedostatek řidičů BUS bude letos problém u všech výluk, proto přichází řada na jindy neprojednatelná řešení...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4230
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 25.5.2019 22:05

Pokud narážíš na to, jestli by raději neuvítali NAD Modřany-Dvorce a dále tram, než tram Modřany-Braník, NAD Braník-Dvorce a dále tram tak samozřejmě by byl bus durch lepší. Ale počítám, že tahle opičárna je hlavně z nedostatku strojů a zdrojů (nejsou auta, nejsou lid).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 25.5.2019 21:39

Možná ještě trochu brzo, ale jak reaguje obecenstvo na tenhle styl řešení výluky?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3300
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 25.5.2019 19:07

Mistr tesař právě nějak utnul, že zpětný pohyb KT je do 30 8-[ Zbytek je mi nad slunce jasný :wink:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1931
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petr » 25.5.2019 8:31

Karosák píše:(...)Jen by se mělo asi celé obratiště projíždět do 10, bo je to zpětný pohyb :roll: V tom případě je pak zbytečné vyvěšovat navěst "Rychlost přes výhybku", když vyšší rychlosti stejně není povolena a také vás asi vytroubí v křižovatce...
Kolik že má zpětným pohybem povoleno KT? 30 km =D> V obloucích smyčky je, dle D 1/2 povoleno jezdit 15 km no a rychlost přes výhybku? To je jednoduché. Jde o čepové výhybky a protože máme do výhybek do odbočné větve povoleno 15 km (právě s výjimkou čepových) bylo nutno tento stav ošetřit. Howgh

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 24.5.2019 17:07

Otakarka: tunel pod mostem skoro hotov.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3300
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 18.5.2019 10:43

Třeba tam bude odstavená nějaká záloha, nebo vyžvýkaná vexle?... Z:idea: 8-[
Sice by pro takový účel byla stylová kusá na Levského, ale to je poněkud nepraktické.
Jinak zas tak šílené mi to nepřijde, KT se nebudou vypínat, ale jen přetahovat řízení, čímž se minimalizuje riziko zdechnutí, přední stanoviště může zůstat nastavené... pohoda. Jen by se mělo asi celé obratiště projíždět do 10, bo je to zpětný pohyb :roll: V tom případě je pak zbytečné vyvěšovat navěst "Rychlost přes výhybku", když vyšší rychlosti stejně není povolena a také vás asi vytroubí v křižovatce...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 18.5.2019 4:19

Mne v tom oběžníku zaujal zákaz průjezdu KT vnější kolejí (jen pod dozorem). Ať přemýšlím, jak přemýšlím, nenapadá mne, kde je to problémové místo. :-k :-k

-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 115
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od -KUBI- » 17.5.2019 23:45

Pěkná šotošílenost #-o ale levostranný provoz na rychlodráze a skrz smyčku v Braníku klasicky by byla ještě větší :lol:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3300
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 17.5.2019 17:36

Čti pořádně a dozvíš se, že křižovatka Modřanská x U Kempinku bude přidělovat volno pro tram v každém cyklu. Čili se to tam přepne na pevno :wink: Z:idea:

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 823
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od mart337 » 17.5.2019 12:56

No jsem teda zvědavej. Teď přišel oběžník.
Provoz Modřany Braník v KT. To je rozumný, jinak by to asi nešlo, protože zpětněj pohyb jiným vozem za plného provozu IAD ve špičce přes křižovatku by asi nešel.
Ale jsem zvědavej na provoz na křižovatce přes hlavní do smyčky.
Píše se, aspoň to dle mého vychází, že na hlavní trati provoz v normálu, výstup v zastávce NBDC a pak se tedy pojede za sjezdovou výhybku a změnou směru jízdy do smyčky v protisměru (jestli jsem to dobře pochopil). A nakonec se po projetí smyčky najede za ROV 04 a opět změna směru jízdy a po hlavní trati do Modřan.
Tady je pro mne otázka, jak se to bude stíhat přes křižovatku. Navolit se tam Tram nebude umět, neb se jezdí v protisměru. Pak tedy zbývá běhat na kličku. Ale stejně v tom bude podle mne binec, protože se bude brnkat vlastně za křižovatkou. Navíc. Aby se to dalo stíhat.
Rozumný by asi bylo na tu dobu křižovatku vypínat a řídit to policií.
Jsem hodně zvědavej, jak to tam bude vypadat. :devilsmokin :devilsmokin :devilsmokin

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 17.5.2019 10:04

Couvání smyčkou Branik bude pěkná šotoušárna. Už se těším. 8-)
Taky ten provoz: ráno tramvaj pojede, pak někdo půjde na tramvaj a zjistí, že jezdí bus. Pak zas někdo půjde na bus a zjistí, že už jezdí tramvaj. To bude legrace. :wink:

Odpovědět