Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
lupinek
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 15.11.2015 20:36
Bydliště: Letná

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od lupinek » 18.6.2020 10:20

Výluka metra na lince C 4.7-12.7 Hlavní Nádraží-Pražského Povstání
Linka rozdělena na 2 úseky
Háje-Pražského Povstání
Hlavní Nádraží-Letňany
zavedena NAD XC Pražského Povstání-Hlavní Nádraží

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3879
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 26.5.2020 17:40

Úpravy intervalů
Od čtvrtka 4. 6. bude dále obnoven večerní provoz na tramvajových linkách č. 8 a 20 v období 22:30 až 0:30.

MARV
Uživatel
Příspěvky: 49
Registrován: 06.1.2014 18:58

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MARV » 24.5.2020 21:25

Žel zde není o tom, zda je to bulvárek, nebo ne. Současné vedení Prahy je značně amatérské a prosazuje věci, kdy odborník se diví a laik žasne.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6151
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 21.5.2020 20:15

A bere to ve skutečnosti ještě někdo vůbec vážně ? V porovnání s články OMG mi dneska přijde i Radio Jerevan jako relevantní zdroj informací...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3879
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 21.5.2020 13:38

Trocha bulvárku...
...se zajímavými informacemi. 8-)

lupinek
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 15.11.2015 20:36
Bydliště: Letná

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od lupinek » 14.5.2020 8:07

Starostrašnická: dočasné přerušení provozu tramvají
Platnost
18. 5. 2020, 04:30 – 4. 6. 2020, 04:30

Dotčené linky
7, 13, 26, 91, 95
Popis události
Od pondělí 18. května 2020 (přibližně 4.30 hodin) do čtvrtka 4. června 2020 (přibližně 4.30 hodin) je přerušen provoz tramvají v části křižovatky u vozovny Strašnice.

Změny tras tramvajových linek
Linky číslo číslo 7 a 95 jsou ve směru z centra zkráceny do zastávky Vozovna Strašnice (nástupní zastávka Nad Primaskou).
Linka 13 je zrušena.
Linka 22 všechny spoje jedou k Nádraží Hostivař
Linka 26 je ve směru z centra ze zastávky Vozovna Strašnice odkloněna přes zastávky Solidarita a Nové Strašnice do zastávky Černokostelecká, kde je ukončena.
Linka 91 je ve směru z centra ze zastávky Vozovna Strašnice odkloněna přes zastávky Solidarita, Nové Strašnice a Černokostelecká do zastávky Ústřední dílny DP, kde je ukončena.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 08.5.2020 22:35

Bobik: Ti se už vidí minimálně v PS nebo ve Strakovce :D Pro ty je Praha už jenom možnost jak se ukázat...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4405
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 08.5.2020 21:48

9001 píše:
08.5.2020 19:15
Já myslím, že si zapomněl....
Já ne. Pokud někdo zapomněl, tak ti politici, co tak brojí proti těm fujfuj autům. :D

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3536
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 08.5.2020 21:35

VonŠ: Nejen odezdi ke zdi, ale také to, co funguje leckde ve státním > že se proplatí to, co se utratilo v předchozí sezóně. Takové ty zběsilé nákupy výpočetní techniky na konci roku apod. Vpodsatě i předvánoční posílení lze vidět podobně. Takže teď je potřeba to nadupat a vyjezdit do krve, aby se při následném ořezávání dalo uhájit co možná nejvíce vozom, aby bylo na nějaký základ. Bo když to teď "rozumně" omezíme, tak při porcování medvěda utřeme hubu. Vždyť jste loni jezdilo lážo, tak co bychom vám přidávali. Smutné a děsně ekologické a ekonomické, ale obávám se, že blízko pravdě :cry:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 08.5.2020 19:15

Bobik: Já myslím, že si zapomněl na jeden velmi zásadní problém....

Pražská MHD se zaplatí cestujícími z 20%... A to ještě průměr zlepšují turisti jezdící na jednoráz.... Roční kupony budou tragédie, co do výdělečnosti...

V překladu do MHD teče ročně cca 16 mld korun (ze 60 mld rozpočtu Prahy) a z toho cca 13 do DP... A to v tom nejsou investiční akce typu Metro D... + nevím jak probíhá nákup vozů všech trakcí atd. ale možná to taky bude navíc.... :-(

Pokud by si navýšil dopravu třeba o 10%, tak to máš cca 1,6 mld +, ale vybereš navíc v lepším případě jenom 320 mil...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4405
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 08.5.2020 16:42

von Špilberk píše:
08.5.2020 16:03
Víc lidí se do MHD narvat nedá.
Tak ono kdyby se udělaly skutečné preference, navíc se skutečně vymáhaly, ono by se toho dalo protlačit i víc po současnejch tratích. Ale to by zase stála autíčka...
von Špilberk píše:
08.5.2020 16:03
A ty jmenované linky jezdí večer prázdné od chvíle, kdy bylo stávající LV a rozsah provozu za Dolínka zavedeno.
Ono je leccos blbě už od Ropidí revoluce. Jenže, politika, nezrušitelné (viz 12 přes Letnou), takže se někde platí kraviny a zrušit je, je prakticky nemožné.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3879
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 08.5.2020 16:03

Myslím, že poměr mezi MHD a IAD je v Praze více než dobrý. Víc lidí se do MHD narvat nedá. To by chtělo další tratě, ty nejsou a nebudou, tratě by chtěly další vozy a další vozy další řidiče. Nic z toho není a v dohledné době nebude.
A ty jmenované linky jezdí večer prázdné od chvíle, kdy bylo stávající LV a rozsah provozu za Dolínka zavedeno. Celou dobu je to jen plýtvání, jenže na něj peníze byly. Za chvíli nebudou. 8-)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4405
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 08.5.2020 15:39

Šetřit? Naopak, posilovat! Ideální doba na pořádný obutí se do hesla auta jsou fuj drahý a překáží, jezděte MHD. Jestliže chceš lidi dostat do MHD, nemůžeš jí začít omezovat, nebo z těch aut nevylezou. Jenže to pochopitelně stojí peníze. 8-)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3879
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 08.5.2020 14:54

Já to samozřejmě myslel za normálního stavu: linky 2,13, 15 a 20 byly po uvedeném čase (kolem 22:30) na prd vždycky (snad jen v pátek to bylo lepší). Stejně tak by se uvedené linky mohly ráno zapínat později, což se děje (myslím) jen u l.13.
A nějaká forma šetření by se měla projednat urychleně, protože prašule prostě nebudou, to je už jasné. A za mě je lepší šetřit trochu a dřív, když to ještě nebude skoro nikoho bolet (a tohle by opravdu nebolelo), než plýtvat a pak šetřit později a víc, když už to bolet bude.
Ale to neumíme. Umíme dopravu plánovat jen ode zdi ke zdi.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1415
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Radek » 08.5.2020 12:27

mart337 píše:
08.5.2020 11:43
Nevím co je ekonomičtějšího na tom, pokud jednu linku utnu a druhou naopak zahustím. Potom 0 od 0 pojde.
Jinak co se týká informovanosti naprostý souhlas.
Jo takhle, pokud se to bere se zahuštěním, já myslel bez.

Odpovědět