Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 10.3.2007 17:14

Mě celkem dostává, že DP zveřejňuje podrobnosti o jednotlivých výlukách relativně pozdě. :wink:
Např. za dva týdny se v Praze koná půlmaraton a obávám se, že DP zveřejní podrobnosti na poslední chvíli... :wink:

Mmch. kdy se koná výluka v Průběžné? :)

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 10.3.2007 17:07

9001 píše:Může se zeptat proč při výluce na Průběžné bude mít 19 a 26 výstupní zastávku Nádraží Vršovice, když v zámecké je plnohodnotná stanice
Protože u DP pracují ne zrovna bystří lidé... Já na tohle čuměl taky, jak vrána. :shock: :shock: Přitom, více, jak dvě soupravy se tam nevejdou, jedině když je jedna už najetá do oblouku, a bylo to vždycky, jo to jsou holt ty "inovace". Devítka když byla odkláněna na Palmovku, tak také měla z nepochopitelných důvodů výstupní zastávku Krejcárek... Inu, některé kroky mě už ani nepřekvapují.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 10.3.2007 16:51

Musím dnes kritizovat.DPP o naprostém nezvládnutí informovanosti cestujících při výluce Průběžná. Již týden před výlukou jsem hledal na zastávkách nějaké informace a...

Nikde jsem nenašel informační leták na zastávkovém přístřešku o této výluce, pouze na sloupku strohá cedule. Nenašel jsem nikde zmínku, že noční linka 51 je prodloužena na Hostivař (možná jsem se špatně díval). Některé zastávky NAD jsou v mnohým místech daleko od Tram. Mnoho lidí čekalo na tramvaj a kolem nich projel bus X-57. Zajímalo by mě proč nejezdí NAD po kolejích, myslím si, že pro cestující by to bylo lepší. Místo do tram by nastoupili do busu. Naštěstí je to kraťounká výluka, takže v pondělí se to vrátí k normálu.

ad. 2 Škoda, že se neuskutečnila ta plánovaná výluka Průběžná-Nádraží Strašnice a výměna panelů BKV. Mohla byt třeba zavedena linka 32 z Nádraží Hostivař na Radošovickou v sólo vozech jako před lety. Alespoň by se využily ty druhé oblouky obratiště na Radošovický.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martyn » 08.3.2007 22:08

Odhaduju, že kvůli ukončení dvou linek panuje na Oddělení přípravy provozu obava, zabezpečila-li by se 100% předpisově manipulace s kaštany. Samozřejmě je to jen takový pseudodůvod, při přípravě tabulek mě to zarazilo také.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9936
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 08.3.2007 18:32

Může se zeptat proč při výluce na Průběžné bude mít 19 a 26 výstupní zastávku Nádraží Vršovice, když v zámecké je plnohodnotná stanice

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6379
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 01.3.2007 15:22

Káem píše:No ale ty si prostě jako popel přejdeš to že to hovoří proti tvé teorii a přesedání do IAD. :roll:
Asi budu natvrdlej...
Nekoná se tebou předpovídané a "potřebné" zhoršování nabídky MHD, neni žádnej důvod aby se konal masovej odliv cestujících.
To hovoří pro...
V případě výluk v menší míře odliv probíhá, to ostatně přiznáváš i ty, viz:
Káem píše:Tak například do Ďáblic nahradil 3x2T po 15 min., tedy 2,5 minuty/vůz jeden standardní autobus po 10 minutách....
Ale relevantní důkazy přinese nejspíš až výměna Dvořák @3632 Káem... :wink:

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 01.3.2007 13:05

demon píše:Taky ještě nenastalo to, čím tady strašíš !
A stoupá to proč ? Protože lidi přibejvaj (myslim obecně - v ulicích) nebo chudnou ? :lol: :lol: :lol:
To není strašení, to je prostě předpovídání budoucnosti. To je jednoduchý, někdo to prostě umí. Z:idea:
No ale ty si prostě jako popel přejdeš to že to hovoří proti tvé teorii a přesedání do IAD. :roll: Nechudnou, spíš počítaj. A řekl bych, že ten nárůst je hlavně vlivem lepší příměstské dopravy 3,4XX a vlaky.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1979
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 01.3.2007 12:46

Proxy píše:(...) Ve špičce se podle mne na čas jezdit příliš nedá, například dnes jsem na Holešovicích čekal téměř čtvrt hodiny na dvanáctku. Bohužel chybějící preference dělá své :roll:
Jo, napiš hasičům, proč sakra zasahují zrovna na Malé Straně....

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6379
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 01.3.2007 12:35

Káem píše:To není mýtus. To je podloženo čísly. Podívej se na % přepravených lidí MHD od roku 1989 do současnosti a zjistíš, že po strmém poklesu do roku 1995 nastává vodorovná přímka , po roce 2002 jen mírně stoupající. Prostě už nepřesednou.
Taky ještě nenastalo to, čím tady strašíš !
A stoupá to proč ? Protože lidi přibejvaj (myslim obecně - v ulicích) nebo chudnou ? :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 01.3.2007 12:34

Radek: Ale jistě, smysluplné prodloužení 148 by snížilo přeplnění tramvají v Ječné, to není nic nového (pro mě). Já taky samozřejmě předpokládám, že změny se musí podložit průzkumy, ale tady na tomto fóru prostě spousta lidí z lásky k tramkám ignoruje průzkumy, které probíhají automaticky a nezávisle prostě tím, když někde vznikne nějaká výluka. Prostě opičí láska, kdy si fandové myslí že čím víc budou tramky cpát, tím víc je budou lidi milovat. Opak je pravdou. A výsledkem jsou svazky linek, kdy 4 linky odjedou během 3 minut a pak 5 minut nic. myslíš, že tohle prospívá pověsti tramvají a MHD jako celku?

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 01.3.2007 12:29

demon píše:Ale to je mýtus že nepřesednou, prostě existuje značná část obyvatel, který si uvědomujou výhody i nevýhody MHD a každičká sebemenší změna k horšímu je z MHD vyžene. Sám jezdim přes tejden do práce MHD, ale o víkendu je nabídka pro mě nedostatečná a beru auto.
To samý při výlukách v mym směru, věř že stačí málo a ten přesun nastane.
To není mýtus. To je podloženo čísly. Podívej se na % přepravených lidí MHD od roku 1989 do současnosti a zjistíš, že po strmém poklesu do roku 1995 nastává vodorovná přímka , po roce 2002 jen mírně stoupající. Prostě už nepřesednou.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 01.3.2007 12:07

Také jezdím cca 2x týdně z práce IAD. Tak, Káemíčku, do mě :D

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6379
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 01.3.2007 11:33

Káem píše:Lidi nikam nepřesednou - ti co chtěli to již učinili v první polovině 90 let, ti co to neučinili na to prostě nemaj nebo z jinejch důvodů nechtěj.
Ale to je mýtus že nepřesednou, prostě existuje značná část obyvatel, který si uvědomujou výhody i nevýhody MHD a každičká sebemenší změna k horšímu je z MHD vyžene. Sám jezdim přes tejden do práce MHD, ale o víkendu je nabídka pro mě nedostatečná a beru auto.
To samý při výlukách v mym směru, věř že stačí málo a ten přesun nastane.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1474
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 01.3.2007 11:05

Káem píše:Radek: Nic proti tomu, s tím naprosto souhlasím. Pokud bychom měli nekonečno peněz , vozů i řidičů, nemám nic proti lince č. 3 a ještě bychom její trase mohli zavést i autobus. I já připouštím, že často večer jedu přímo a nepřestupuju.
Ale když máme peněz tolik co máme, přijde mi hloupé, když jsou volná místa v souběžně jedoucích dopravních prostředcích a snažím se jeden z nich zaplnit. A logicky ten, se kterým se hůře hýbe a je provozně dražší.
Navíc , všimni si, je to jen syndrom tramvají, NIKOHO (soudného) z P4 nenapadne, že by chtěl mít přímé busy do centra (mimo 136, ale to je dané nákupní lobby a ne kaštanama).
To že preferuju, aby žili na ulicích lidé a ne jezdily stroje je už jen zanedbatelná maličkost.
Znovu. Ano, v místech, kde je metro, je často i tramvaj. Oboje je velmi vytížené (metro taky nemá nevyčerpatelnou kapacitu) a přitahuje jinou část cestujících. A já tvrdím, že to je důvod, proč máme tak výkonnou MHD (z hlediska poměru přepravených). Ano, znám Spálenou a vím, že tramvaje řvou. To se ale dá řešit a osobně mi mnohem víc vadí auta - zeptej se lékařů, co oni na to. Koneckonců to řeší soud v případě magistrály, že.
Což samozřejmě neznamená, že bychom neměli šetřit, ale nejdřív bych se zaměřil na jiné věci než osekávání nabídky. Aby bylo jasno, nebráním se v konkrétních případech diskusi o přesměrování například tramvajové kapacity pokud je to skutečně podloženo průzkumem. Pokud jde o šetření, zaměřil bych se třeba menší autobusy na méně vytížené linky, třeba pokračování v modernizaci vozového parku tramvají, třeba preferenci, snižování stavu zaměstnanců, namátkou.
Jo, a pokud jde o Prahu 4, myslíš, že 18 jezdí prázdná? Zkus nabídnout inteligentní prodloužení 148 do centra a uvidíš... :) To, že P4 tohle nepožaduje, není směrodatné. P4 totiž nepožaduje vůbec nic a podle toho to vypadá.
Jo, a znovu tě vyzývám, aby sis zkusil namodelovat svojí linku Řepy - Barandov v intervalu 2 minuty s reálnými parametry a sleduj, co se bude dít. Nápověda: znáš ranní vláčky na C?

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 01.3.2007 10:23

Radek: Nic proti tomu, s tím naprosto souhlasím. Pokud bychom měli nekonečno peněz , vozů i řidičů, nemám nic proti lince č. 3 a ještě bychom její trase mohli zavést i autobus. I já připouštím, že často večer jedu přímo a nepřestupuju.
Ale když máme peněz tolik co máme, přijde mi hloupé, když jsou volná místa v souběžně jedoucích dopravních prostředcích a snažím se jeden z nich zaplnit. A logicky ten, se kterým se hůře hýbe a je provozně dražší.
Navíc , všimni si, je to jen syndrom tramvají, NIKOHO (soudného) z P4 nenapadne, že by chtěl mít přímé busy do centra (mimo 136, ale to je dané nákupní lobby a ne kaštanama).
To že preferuju, aby žili na ulicích lidé a ne jezdily stroje je už jen zanedbatelná maličkost.

Odpovědět