Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Typický alibismus. Investor má odborníky, kteří umí zdůvodnit proč opatření právě takto a ne jinak. Jenže jsou podobně laxní, jako zde již kritizovaná policie a dispečeři. Zvednou ruce a řeknou: "Páni rozhodli".Absolut píše:Tak pozor na pojmy.
Investor může prostřednictvím projektanta navrhnout objízdné trasy a dopravní opatření, ale poslední slovo mívá kombinace MHMP + Policie.
Viz příspěvek pode mnou.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
L.6 v původní trase na Kubáň,Káem píše:(varianta 24: UDDP-Otakar.-VozPa, 4 a 11 poloviční int., 18 Petř.-Laz.-Palma se stále jeví jako vyvolávající přestupy, ale ne problémy)
l.7 Vozovna Pankrác - Otakarova - Ústřední dílny,
l.24 přes IPP na Radošovickou,
X-24 i noční provoz.
Vyznačit objízdnou trasu pro IAD Otakarova - Táborská - Petra Rezka - Čiklova - Vyšehradská + policii konečně donutit konat to, co se má v popisu práce - udržovat pořádek na křižovatce Legerova - IPP, IPP - Tylovo náměstí a Bělehradská !
A je po problémech (a nebo se objeví jinde... ).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Problém je, že pražskou dopravu nikdo neřídí. Vše je živelné často na vůli jednoho pána. A když někdo něco může rozhodnout, jde to přes dvacet lidí a ztratí se odpovědnost za to, kdo to udělal. Každá instituce se schovává za jinou. Neexistuje krizová analýza dopravního problému, před akcí, na začátku akce, během akce a po akci. Neexistují plánky objízdných tras. To platí pro IAD, ale často i pro DP. Stejné výlzuky mívají jiné odklony, jinou NAD apod. Také DP nevyhodnocuje své informační snahy během výluky. Pokud jde o IAD, policajti už sedí jen na ústředně u počítačů a ovlivňují myší semafory. Jenže jak jsou auta v křižovatce, už není koho poslat do ulic. Buď se bojí nadřízený, nebo ten policista to neumí, nebo nepřijde příkaz od kohosi... Totéž platí pro dispečery DP, pod kaštanem ve Stromovce je hej, nehody taky jaž takž zvládnou ale často o provozu v ulicích nic moc netuší. Nebo se bojí jít do konfliktu s radním, policií, projevit iniciativu, ta se u DP trestá... Pak vyjíždějí dopravní kontroly na řidiče, jestli neblokují křižovatky, neprojedou na stůj apod. A policie zase včera bločkovala řidiče IAD, kteří z Anglické do Žitné projeli na červenou. Přitom v Jugoslávské se stojí dál na zákazu zastavení... Ale to je prostě zvyk tohle dělat. A když se na základě mého desatera podařilo včera mít policii na IPP a dispečery též, zase se narazí na to, že ti lidé, co tam poslali, to tam chtějí jen odstát a mít klid. Pochopitelně, když je tam pošlou od 7 do 10 a od 13 do 18. Spoustu času to celkem jede a jen chvílema je krize. Ale i tak se vybavují v zastávce nočních linek a auta na kolejích jim včera před šestou byla fuk. Takže, i když se podaří přes vedení města něco protlačit, zas je to o lidech. Zrychlovat odbavení na IPP přijde dispečer, co bude řidičům a lidem nadávat, aby hejbli kostrou a vizitka DP je ještě horší. A nebo se vybavuje za rohem a zastávka je mu fuk. To je prostě o lidech, o tom, že 95% lidí nedělá svou práci proto, aby byl vidět výsledek a pomohli jiným lidem v autech a v tramvajích, ale proto, aby měli svých 8 a půl, případně 12 hodin za sebou a šli domů. Taky je to v nadřízených, kteří neumí podřízeným práci ulehčit, vysvětlit, zjednodušit, aby nebyli na místě postavení před problémy, které nečekali...atd. atd. Po včerejší zkušenosti, kdy auta byla na kolejích v šest stále a dispečeři a policie prostě měli padla a zmizli si říkám, jestli má cenu se v tomhle městě snažit... Pak člověk vypadá jen jako ten, co jiným přidělává práci a narušuje jim jejich letitý pracovní klídek. Ale přitom kolikrát dělat něco pořádně je lehčí než se flákat, člověk z toho má radost, když vidí zlepšení. Jenže tohle vědomí bohužel nemůže ovlivnit funkci systému. Je to stejné na odboru dopravy, v radě města, v TSK, na policii v DP..., prostě všude... Škoda. Naštěstí i na tomhle servru a v mnoha těchto institucí už jsou lidé, kteří se opravdu snaží, čímž jim za to děkuji.Yvona píše:To je tam teď úplně běžné, takže já bydlíc na Nuselských schodech jsem nucena se spoléhat na své nohy, protože ty zdolají daleko rychlejš můj úsek, nežli tramvaj....
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
No to je nářez ta X24!!! Někdo propadá panice a vyvíjí hyperaktivitu.
(varianta 24: UDDP-Otakar.-VozPa, 4 a 11 poloviční int., 18 Petř.-Laz.-Palma se stále jeví jako vyvolávající přestupy, ale ne problémy)
Po přeložení magistrály ZA muzeum bude Vinohradská ukončena kuse, pokud nebude zrušena vůbec. Radním a lidem se zalíbí pěší zóna mezi dvěma budovami muzea (býv. radio SE).
MŠ:Jistě, když se udělá blbé linkové vedení, lze vyvolat problémy kdekoliv a zdůvodnit to čímkoliv.
(varianta 24: UDDP-Otakar.-VozPa, 4 a 11 poloviční int., 18 Petř.-Laz.-Palma se stále jeví jako vyvolávající přestupy, ale ne problémy)
Po přeložení magistrály ZA muzeum bude Vinohradská ukončena kuse, pokud nebude zrušena vůbec. Radním a lidem se zalíbí pěší zóna mezi dvěma budovami muzea (býv. radio SE).
MŠ:Jistě, když se udělá blbé linkové vedení, lze vyvolat problémy kdekoliv a zdůvodnit to čímkoliv.
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
Ano, tato trasa je navržena jako objízdná - viz pondělní MFD, ale jaksi není nijak značena. Tedy je, ale stylem Chomutov, Karlovy Vary, Plzen. Motoristy by více zaujalo značení - Smíchov, Malá Strana a pod. Pak by se možná i někdo chytil..martyn píše:Možná by nebylo od věci automobilisty navést na trasu Otakarova - Táborská - Petra Rezka - Čiklova - Vyšehradská. Dopady na MHD rozhodně menší, maximálně u Nuselské radnice dc. zasahuje často IAD do profilu tramvaje. A X-18 by to snad tolik neodnesla.
To je tam teď úplně běžné, takže já bydlíc na Nuselských schodech jsem nucena se spoléhat na své nohy, protože ty zdolají daleko rychlejš můj úsek, nežli tramvaj.7036 píše:Dneska odpoledne se vytvořila kolona u Nuselských schodů i směrem na Synkáč, díky čemuž stály tramky v obou směrech, ve vhodných časech se stálo již u Bruselské (kupříkladu mně se podařilo chytit šestku zpožděnou o 21 minut )
Tato výluka se nepovedla ze strany zajištění IAD. Jedna linka navíc v tomto směru nehraje tak velkou roli, jako odklony automobilů, které město vůbec nebylo schopné zajisti tak, aby MHD byla preferovaná.
Co se týče parkujících aut na Bělehradské, tak ty dělají hodně, co se týče brždění tramek v tomto úseku. Parkující auta zaberou jeden jízdní pruh. Další průšvih vidím v SSZ Bělehradská-Rumunská, kde je velice krátký interval signálu Volno pro IAD.
A mimochodem, kdo chce jet autem přes tento úsek do centra, tak dá se to objet i jinými ulicemi, nežli je Bělehradská.
Mimochodem řešení odtahovek pro parkující auta v Bělehradské je více problémový.
Značky zakazjící stání a zastavení v tomto úseku tam měly býti dané pár dní před tím, nežli výluka vůbec začala. Dát je tam ze dne na den, když už je IAD a MHD v průšvihu je dost "české" a nepromyšlené.
Mě někdy přijde, že prostě jsou orgány, co vůbec nemají šajn o tom, co udělá uzavření tahu na nábřeží s ulicí, kde se to vše bude štosovat.
Praha je dost pozadu, co se týče této problematiky a jak je vidět na názroném příkladu viz Bělehradská "co je české, není hezké".
Tato výluka se nepovedla ze strany města. DP s jednou linkou navíc nic nepokazil, ale přesto si myslím, že podnik pod záštitou města by měl mít větší slovo a problematiku dopravy předvídat dřív nežli nějaká Policie.
Mno, prostě žijeme tam, kde žijeme a jiné už to nebude, dokud lidi na svých vlivných postech nezapojí své mozkové buňky směrem, kterým mají.