A podle mě bys měl konečně držet pysk, když tomu prd rozumíš. Ti to nestačilo říct desetkrát slušně?uzivatel35 píše:blablabla
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Výluky a jiná omezení
Re: Výluky a jiná omezení
Podle mě by se měla postavit TT na Pelc Tyrolku,aby se tím vyřešil problém linkového vedení,když M17 ukončena na Výstavišti nemá smysl a 14 taky ne a smyčka na Holešovicích není a tři linky v Trojské jsou moc,kdyžby zde bohatě stačila jedna.Pak by byly možnostiAbsolut píše: - Na Hercovce se vyměřuje pro projekt rekonstrukce TT, která se však bude dělat asi až s přepojením ne nový Trojský most = cca 2013.
1) M17 jede přes Hercovku do Ďáblic všechny spoje,14 na Pelc-Tyrolku (takže na Trojské je provoz nezměněn)
2)M17 jede na Pelc-Tyrolku,přes Hercovku 14 (takže na Hercovce provoz pozměněn na jednu linku (úplně stačí))
3) půl M17 jede na Pelc Tyrolku a půl na Ďáblice,14 jede beze změny přes Hercovku,popřípadě v případě poptávky lze přesunout na Pelc Tyrolku
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Veskere panely mezi Levskeho a Branikem pujdou do </>.m@rtin píše:Půjdou BKV panely na poliklinice v Modřanech do háje?
Re: Výluky a jiná omezení
Půjdou BKV panely na poliklinice v Modřanech do háje?Absolut píše:Odpověď po pořádku na více dotazů od více lidí:
- 193 k Vršovickému nádraží bude a málem byla už teď v březnu.
- V Zenklově se chystá oprava letos dole u Palmovky a Stejskalovy. Bohužel část Zenklovy je ve stavební uzávěře Libeňské spojky.
- Mezi ND a Jiráskovým nám bude samozřejmě W-Tram. Mezi Výtoní a Podolskou vodárnou taky W-tram.
- Mezi Jíráskovým nám. a Výtoní zůstanou BKV, tam letos výluka nebude.
- V celém úseku Podolská Vodárna - Levského samozřejmě S49 nebude. Zůstane tam pár úseků na NT1.
- Na Hercovce se vyměřuje pro projekt rekonstrukce TT, která se však bude dělat asi až s přepojením ne nový Trojský most = cca 2013.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
V letech 2013-2015 se mozna dockas. Letosni rekonstrukce se tyka useku Palmovka - Elznicovo namesti (- Stejskalova mimo) + dojde k lokalnim opravam vysypanych BKV U Krize, v oblouku mezi Bulovkou a Vychovatelnou a mezi Bulovkou a podjezdem D8. Ostatne lze to identifikovat dle cakancu spreje uz dnes..Pepa z Nuslí píše:TT Zenklovou ulicí potřebuje opravu a doufám že se i tam dočkáme lepšího svršku nežli polo.rozpadlé BKV. Klidně bych si uměl představit S49 z Bulovky na Vychovatelnu.
U ND nebude nic jineho ne zlabkova kolejnice a asfaltovy kryt. S nejvetsi pravdepodobnosti W-tram, případně zabetonovane betonové pražce.Ještě se zeptám. Jaký svršek lze čekat při výluce u ND směrem k Výtoni? Předpokládám S49 v celém úseku Podolská vodárna - Levského (kromě výhybek a křížení s okolními komunikacemi), ale co ty ostatní?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Výluky a jiná omezení
Odpověď po pořádku na více dotazů od více lidí:
- 193 k Vršovickému nádraží bude a málem byla už teď v březnu.
- V Zenklově se chystá oprava letos dole u Palmovky a Stejskalovy. Bohužel část Zenklovy je ve stavební uzávěře Libeňské spojky.
- Mezi ND a Jiráskovým nám bude samozřejmě W-Tram. Mezi Výtoní a Podolskou vodárnou taky W-tram.
- Mezi Jíráskovým nám. a Výtoní zůstanou BKV, tam letos výluka nebude.
- V celém úseku Podolská Vodárna - Levského samozřejmě S49 nebude. Zůstane tam pár úseků na NT1.
- Na Hercovce se vyměřuje pro projekt rekonstrukce TT, která se však bude dělat asi až s přepojením ne nový Trojský most = cca 2013.
- 193 k Vršovickému nádraží bude a málem byla už teď v březnu.
- V Zenklově se chystá oprava letos dole u Palmovky a Stejskalovy. Bohužel část Zenklovy je ve stavební uzávěře Libeňské spojky.
- Mezi ND a Jiráskovým nám bude samozřejmě W-Tram. Mezi Výtoní a Podolskou vodárnou taky W-tram.
- Mezi Jíráskovým nám. a Výtoní zůstanou BKV, tam letos výluka nebude.
- V celém úseku Podolská Vodárna - Levského samozřejmě S49 nebude. Zůstane tam pár úseků na NT1.
- Na Hercovce se vyměřuje pro projekt rekonstrukce TT, která se však bude dělat asi až s přepojením ne nový Trojský most = cca 2013.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
193 k vršovickému nádraží? Apríl je až za měsíc. Nepředpokládám, že by ty autobusy tam tudy jezdily, i když, bylo by to velice přínosné. V tuto chvíli tam však nejsou provedeny stavební úpravy, aby tam mohl končit autobus. Toť můj postřeh, případně mě opravte.krtinek píše:Vzhledem ke zpoždění většiny staveb (RTT u ND, Podbaba, vlastně i 193 k Vršovickému nádraží...) kvůli nepříznivým povětrnostním nebo byrokratickým podmínkám, jaká je nyní zhruba šance, že RTT Zenklova (Palmovka - Elznicovo náměstí) začne plánovaného 21. března?
TT Zenklovou ulicí potřebuje opravu a doufám že se i tam dočkáme lepšího svršku nežli polo.rozpadlé BKV. Klidně bych si uměl představit S49 z Bulovky na Vychovatelnu.
Ještě se zeptám. Jaký svršek lze čekat při výluce u ND směrem k Výtoni? Předpokládám S49 v celém úseku Podolská vodárna - Levského (kromě výhybek a křížení s okolními komunikacemi), ale co ty ostatní?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Výluky a jiná omezení
Dispečeři tam jsou proč? Bo oblouk DC ještě není vyměněn a je už v tak dezolátním stavu, že potřebuje při průjezdu dohled?
- tramvajka
- Uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: 11.8.2009 16:43
- Bydliště: Bohužel už u "S7"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Pár fotek z dnešní Palmovky :
http://kacka9020.rajce.idnes.cz/Palmovka_-_1.3.2011/
http://kacka9020.rajce.idnes.cz/Palmovka_-_1.3.2011/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Dnes jsem:
1.) zaslechl, že údajně letos čeká halu vozovny MO výluka kvůli údajné potřebě vybagrování podlahy. Co je na tom pravdy?
2.) kolem TT kolem zastávky Hercovky (od samostatného tělesa po kolejové křížení) dnes něco vyměřovali. Chystá se oprava/reko?
1.) zaslechl, že údajně letos čeká halu vozovny MO výluka kvůli údajné potřebě vybagrování podlahy. Co je na tom pravdy?
2.) kolem TT kolem zastávky Hercovky (od samostatného tělesa po kolejové křížení) dnes něco vyměřovali. Chystá se oprava/reko?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
No to ne, ale mají (stejně jako RTT Zenklova) souvislost s povětrnostními a byrokratickými podmínkami
No ptám se, protože čerpám ze zde zveřejněného harmonogramu, kde bylo např. uvedeno RTT U Výstaviště od 1. března a nakonec byla teď v únoru, tak jestli má někdo zprávy o tom, že Zenklova se připravuje na půlku března, jak bylo původně plánováno/odhadováno.
No ptám se, protože čerpám ze zde zveřejněného harmonogramu, kde bylo např. uvedeno RTT U Výstaviště od 1. března a nakonec byla teď v únoru, tak jestli má někdo zprávy o tom, že Zenklova se připravuje na půlku března, jak bylo původně plánováno/odhadováno.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Výluky a jiná omezení
Myslím, že uvedené stavby nemají se Zenklovou sebemenší souvislost.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Vzhledem ke zpoždění většiny staveb (RTT u ND, Podbaba, vlastně i 193 k Vršovickému nádraží...) kvůli nepříznivým povětrnostním nebo byrokratickým podmínkám, jaká je nyní zhruba šance, že RTT Zenklova (Palmovka - Elznicovo náměstí) začne plánovaného 21. března?
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Přes den jsou tam dokonce čtyři. Systém metra je úplně jiný, například se jim hlásí všechny soupravy, které vyjíždějí na trasu nebo na trase odstavují (v případě ranních výjezdů není ve vysílačce slyšet nic jiného než "dobré ráno, vlakem xxx, dobré ráno vlakem xxx,...). Také komunikují se staničním personálem nebo si při odskočení některého SPT berou obsluhu staničního zab. zař. "na dálku" a obsluhují ho přímo z dispečinku. Pokud je nějaká velká MU, tak se ke konkrétní trase seběhnou všichni co jsou v okolí a řeší se to kolektivně. Např.: Jeden organizuje provoz, druhý informuje cestující, třetí informuje staniční personál a čtvrtý obvolává vnitropodnikové složky.gabuliatko píše:Na metru je dispečer na každou trasu (sry linku) (aspoň doufám, že se to nezměnilo) a v případě MÚ má fakt co dělat. A to má 100% přehled o poloze všech souprav. Naše M22 má cca stejně pořadí jako trasa C, M9 jako trasa B a M17 jako trasa A. K tomu ještě zbytek 23 linek. Kolik dispečerů sedí na sále?
Ale něco by se určitě do provozu tramvají dalo přenést. Například vlakoví dispečeři metra, vůbec neřeší výkony strojvedoucích. Od toho je na trase funkce Dozorčí SPO (SPO sice už nejsou, ale funkce stále zůstala). Tomu se hlásí všichni strojvedoucí, že nastoupili do směny, on zajišťuje v případě potřeby vystřídání strojvedoucího pohotovostí. Pokud se stane nějaká MU - např. dnes, kdy se ráno na trase C zrušilo z důvodu závady na zab. zař. ve st. LA pásmo a všechno jezdilo do Letňan - tak je to on, kdo to dává personálně dohromady. Třeba by tuto funkci v rámci tramvají mohlo vykonávat oddělení plánování směn.
V případech velkého problému se to většinou řeší tak, že se akorát hlídá maximální doba řízení (tuším, že to je 2,5 hodiny). Ale vždycky je to velice individuální. Záleží na tom, kolik střídacích bodů zůstane odříznuto od provozu a tak podobně.MF píše:Nevím, jak to mají legislativně, ale asi jinak, jelikož metro nejezdí po pozemních komunikacích a tak zákonem dané přestávky se řeší asi jinak než na povrchu a hlavně podle jiné právní normy.
Re: Výluky a jiná omezení
A hlavně na metru máš ještě kromě dispečerů na každé trase samostatně člověka, který si hlídá jen strojvedoucí a jejich přestávky a umístění na vozech.