Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.11.2010 9:41

opocenskylukas píše:
krtinek píše:Tak mě teď při výlukách NBS-Vozovna Pankrác v čase 9-15 hod. napadá - kam vlastně na sedlo zatahují pankrácká šejdrová pořadí linek jako 3, 4, 16, 17, 18?
strašnice
Ještě jsi některá zapomněl - např. 20 (kterou jsem viděl včera na Obloukové kolem 13:20 jet proti mé "čerstvé" 6 směr Barrandov).

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od opocenskylukas » 01.11.2010 19:52

krtinek píše:Tak mě teď při výlukách NBS-Vozovna Pankrác v čase 9-15 hod. napadá - kam vlastně na sedlo zatahují pankrácká šejdrová pořadí linek jako 3, 4, 16, 17, 18?
strašnice

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 01.11.2010 19:49

Tak mě teď při výlukách NBS-Vozovna Pankrác v čase 9-15 hod. napadá - kam vlastně na sedlo zatahují pankrácká šejdrová pořadí linek jako 3, 4, 16, 17, 18?

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 8750 » 01.11.2010 0:02

Letos na jaře bylo i několik převlékání, kde změna linky proběhla už na předchozí zastávce, napadá mě Maratonská 9/22 (nízké kachny ve splítce) a víkendová 9/26 při výluce Senovážné nám. - NNŽ. Problém byl v tom, že jako konečná byla na transparentu zobrazena už ta předposlední zastávka na pravidelné trase (22 Hellichova, 9 Biskupcova) a když se protáhlo stanicování, tak se zobrazila nová linka, která ale oficiálně začínala až na příští zastávce. Ideální by byla tedy kombinace obou systémů, tedy jako konečnou zobrazovat poslední zastávku na trase, ale změnu provést už na předchozí zastávce - ale ne hned po vyhlášení, aspoň půl minuty časová prodleva, nebo nejlépe po projetí zastávkového čidla Dorisu, pokud by to technicky šlo vyřešit, jak to tu někdo navrhoval.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od chemik » 31.10.2010 13:05

Milane, co se děje? Očekával jsem nějaký větší rozbor a né 2 (na tvé poměry dost krátké) větičky

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 31.10.2010 11:37

Petr píše:
Martin Šubrt píše:(...)a tady se to samozřejmě mělo dělat nejpozději před křižovatkou na Moráni...(...)
Nehodlám se nikoho zastávat, jenže tohle znamenalo vyhlásit zastávku Palackého náměstí už tak ve Zborovské, aby paní Hazdrová domluvila a systém se stihl připravit na hlášení Karláku
Jezdil jsem loni nějaké převlékání na Výtoni a dle (obdoby tady již uváděného) nařízení jsem vjížděl do zastávky DC již převlečen - stačilo odhlásit ihned po vjezdu do kontaktu a následném zablokování ROV od Albertova!
Petr píše:
Brejšín píše:To že to systému trvá trošku dýl se ví od prvního použití v praxi. Tzn. absolutně nechápu proč změna 16/22 nemohla být realizována právě po odhlášení Paleckého náměstí a obráceně Národní třídy. Ale je to jenom o lidech.
Ano to je to, proč se pořád ptám, proč několik let navrhuji, proč u linky 21 nemůže překlopení cílové zastávky fungovat po odhlášení Národního divadla, ale musí být vázáno na odhlášení Národní třídy. Proč na Národní třídu musím přijet s orientací zastávky, která je zde stojícímu cestujícímu naprd...
Na 21 ze stejného důvodu odhlašuji zastávku NT při vjezdu do pravého oblouku z ulice NT do Spálené - ovšem Petrovo řešení by bylo samozřejmě elegantnější.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petr » 31.10.2010 9:01

Brejšín píše:To že to systému trvá trošku dýl se ví od prvního použití v praxi. Tzn. absolutně nechápu proč změna 16/22 nemohla být realizována právě po odhlášení Paleckého náměstí a obráceně Národní třídy. Ale je to jenom o lidech.
Ano to je to, proč se pořád ptám, proč několik let navrhuji, proč u linky 21 nemůže překlopení cílové zastávky fungovat po odhlášení Národního divadla, ale musí být vázáno na odhlášení Národní třídy. Proč na Národní třídu musím přijet s orientací zastávky, která je zde stojícímu cestujícímu naprd...

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Brejšín » 31.10.2010 7:23

To že to systému trvá trošku dýl se ví od prvního použití v praxi. Tzn. absolutně nechápu proč změna 16/22 nemohla být realizována právě po odhlášení Paleckého náměstí a obráceně Národní třídy. Ale je to jenom o lidech.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Marek B. » 31.10.2010 2:11

Martin Šubrt píše:V obou vítezných návrzích tato zastávka je zobrazena ...
V normální zemi by zapíchli sloupek a bylo by.

Uživatelský avatar
peterkostelecky
ovocnář
Příspěvky: 211
Registrován: 26.4.2010 12:47
Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od peterkostelecky » 31.10.2010 0:48

MOp píše:Ad převlíkání 16/22 - je na palačáku čidlo? To je tak těžké vymyslet programovou nástavbu, která po přejetí čidla automaticky změní orientaci a zahlásí do salonu "Ze zastávky Karlovo náměstí vlak dále pokračuje jako linka 22 do zastávky Bílá Hora." ? To je to opravdu tak těžké? Když to umí přehazovat výhybky, proč ne i orientace?
Ten spoj MUSI prijet na Karlak jiz jako následna linka, to je ten problem, co stale nekteri nemohou pochopit. Zadne meneni v zastavce..
Platne je to na panelu tehdy az kdyz je umoznen nastup cestujicim do vozu. To znamena, ze kdyz tam prijizdi jako linka linka 16 zastavi, odevrou se dvere a v tu chvili se to zmeni na 22 je to v poradku, a ridic ma odjet ze zastavky, resp. ukoncit nastup a vystup nejdrive tehdy, az kdyz je vyhlasena zastavka, info o vyluce, prestupu atp ...

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petr » 31.10.2010 0:33

Martin Šubrt píše:(...)a tady se to samozřejmě mělo dělat nejpozději před křižovatkou na Moráni...(...)
Nehodlám se nikoho zastávat, jenže tohle znamenalo vyhlásit zastávku Palackého náměstí už tak ve Zborovské, aby paní Hazdrová domluvila a systém se stihl připravit na hlášení Karláku

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 30.10.2010 23:50

8750 píše:krtinek: O podobném návrhu se zřízením zastávky "Žitná" se uvažovalo už před několika lety. Možná někdo povolanější doplní, jak to nakonec dopadlo.
Před dvěma lety jsme v TSK-ÚDI připravovali podklady pro Prahu 2 a její výběrové řízení na urbanistickou úpravu Karlova náměstí. Do požadavků jsme začlenili zastávku Žitná, a to až před křižovatkou s Žitnou ulicí. V obou vítezných návrzích tato zastávka je zobrazena a je pravděpodobné, že v případě úprav Karlova nám. bude realizována. Součástí konceptu bylo i posunutí zastávek Štěpánská nad křižovatku.

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 8750 » 30.10.2010 23:22

krtinek: O podobném návrhu se zřízením zastávky "Žitná" se uvažovalo už před několika lety. Možná někdo povolanější doplní, jak to nakonec dopadlo.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 30.10.2010 23:08

Martin Šubrt píše:Klidně mohly tramvaje ve směru na Národní zastavovat ještě za křižovatkou, aby se usnadnil přestup.
Já vlastně nechápu, proč tam není zastávka stálá. Jasně, teď mě mnoho řidičů začalo kamenovat, ale pro kaštanstvo by to bylo vynikající. Sám když chci jet dejme tomu směr Václavák a vystoupím z 22 na KN, než projdu podchodem, ujede mi jedna nebo i dvě čtyřiadvacítky.

Stejně linky od IPP staví na KN a pak ještě na Moráni, tak by se z KN(od Moráně) udělala Moráň DC a nové KN přesunout semka.

Snad jsem to napsal srozumitelně. :oops:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 30.10.2010 22:37

Ad převlíkání 16/22 - je na palačáku čidlo? To je tak těžké vymyslet programovou nástavbu, která po přejetí čidla automaticky změní orientaci a zahlásí do salonu "Ze zastávky Karlovo náměstí vlak dále pokračuje jako linka 22 do zastávky Bílá Hora." ? To je to opravdu tak těžké? Když to umí přehazovat výhybky, proč ne i orientace?
Ten spoj MUSI prijet na Karlak jiz jako následna linka, to je ten problem, co stale nekteri nemohou pochopit. Zadne meneni v zastavce..

Odpovědět