Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 16.6.2006 13:39

Petr píše:Neřekl bych, že problém bude v nějaké předpisu (a pokud ano, rád bych si ho konečně přečetl, když se tu o něm básní)... Opravdu si osobně neumím představit, jak cestující, který si na Olšanských hřbitovech sedne na linku 10 (což bude tak jediné, co ho trkne, nikoliv orientace např. Nákladové nádraží Žižkov) pochopí, že dále už nejede desítkou ale devítkou... Opravdu tohle nikdo nechápete? Měnit číslo linky po její cestě s cestujícími je prostě zrůdnost a na tom trvám
Tady se jedna o zmenu linkove orientace v miste, kde v pripade vyluky tramvaj tak jako tak opusti svoji pravidelnou trasu. Ono je jedno, jestli najednou jede linkou 9 misto 10, nebo sice jede porad desitkou, ale uplne nekam jinam. V tomto bode bude problem at uz se "prevleka", nebo ne. Naopak pri "prevlekani" nezpusobi tato vyluka zadne problemy na opacne strane mesta.

Je zajimave, ze v Brne se to pravidelne pri vylukach pouziva a nejake chaosy mezi cestujicimi to nepusobi. Zahlasi se vuz pokracuje jako linka xx. Naopak na opacne strane mesta neni linkove oznaceni vylukou vubec dotcene.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 16.6.2006 12:28

demon píše:Bože kdy už konečně pochopíš, že prostě není možný stěhovat vozovny podle toho jaký linky jezděj zrovna kolem... To by Pankrác vypravoval jenom osmnáctky a takovej Motol nebo Žižkov by mohly přistavit další haly.
No já bych to tak nehrotil, podle mého názoru by to šlo pro příklad udělat nějak takhle, vzít z 18 2 VO pořadí a přesunout je na linku 20 a zní 2 KO pořadí na linku 14 a odtud vzít 2 pořadí PA a plácnout je na 18. A ušetřili by jsme si tím to stavěný hal. :D Tendle příklad beru jen jako vzor neřikam že by to šlo udělat na 100% .Ale jako názorný postup by to stačit mohlo.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 16.6.2006 11:44

K-M píše:To je ale až druhotná zrůdnost. Prvotní zrůdnost je, že někoho vůbec napadne vypravovat linku 20 z Kobylis a někdo další mu to schválí a další dokonce i proplatí. A titíž lidé pak pošlou vokovické vozy 8XXX na 26 a 1
Bože kdy už konečně pochopíš, že prostě není možný stěhovat vozovny podle toho jaký linky jezděj zrovna kolem... To by Pankrác vypravoval jenom osmnáctky a takovej Motol nebo Žižkov by mohly přistavit další haly.

K-M

Příspěvek od K-M » 16.6.2006 10:59

Isidor píše:Jo, a právě proto se pravidelně potýkám s lidmi, kteří se např. v zatahující 20 někde kolem Nádraží Holešovice diví "A kdy to pojede na kulaťák..?" :?
To je ale až druhotná zrůdnost. Prvotní zrůdnost je, že někoho vůbec napadne vypravovat linku 20 z Kobylis a někdo další mu to schválí a další dokonce i proplatí. A titíž lidé pak pošlou vokovické vozy 8XXX na 26 a 1

Uživatelský avatar
Isidor
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 03.11.2004 20:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Isidor » 16.6.2006 10:48

Petr píše:... sedne na linku 10 (což bude tak jediné, co ho trkne, nikoliv orientace např. Nákladové nádraží Žižkov)...
Jo, a právě proto se pravidelně potýkám s lidmi, kteří se např. v zatahující 20 někde kolem Nádraží Holešovice diví "A kdy to pojede na kulaťák..?" :?

K-M

Příspěvek od K-M » 16.6.2006 10:32

ad admin: A co to výlukové vedení? To není zrůdnost? (souhlas s tím, že číslo linky by se asi měnit nemělo)

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 16.6.2006 8:45

adam_r píše:Tohle jsem tady navrhoval uz nekolikrat, ale vzdy to bylo smeteno s tim, ze to nejde a argumentovano onim predpisem. Ten mel mozna smysl v dobe, kdy se kvuli vymene linkove orientace muselo vylezt na strechu vozu. Proste zde plati dogma cislo 1 - nikdy se to tak nedelalo :?

Oznacovani vozu je interni predpis DPP - tedy udelat z nej vyjimku pro takoveto vylukove linky je jedno razitko na generalnim reditelstvi.
Neřekl bych, že problém bude v nějaké předpisu (a pokud ano, rád bych si ho konečně přečetl, když se tu o něm básní)... Opravdu si osobně neumím představit, jak cestující, který si na Olšanských hřbitovech sedne na linku 10 (což bude tak jediné, co ho trkne, nikoliv orientace např. Nákladové nádraží Žižkov) pochopí, že dále už nejede desítkou ale devítkou... Opravdu tohle nikdo nechápete? Měnit číslo linky po její cestě s cestujícími je prostě zrůdnost a na tom trvám

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 15.6.2006 16:01

pawel píše:a pokud by 30 a 39, resp. 9 a 10 vypravil jen PA+MO, doopravdy by nešlo převlíkat na NNŽ??? problém je zřejmě zase v nějakém předpisu, ale proč ho tedy proboha nezmění? BUSE bude mít brzy bezmála polovina vozů v Praze a tohle je výsledek.
Tohle jsem tady navrhoval uz nekolikrat, ale vzdy to bylo smeteno s tim, ze to nejde a argumentovano onim predpisem. Ten mel mozna smysl v dobe, kdy se kvuli vymene linkove orientace muselo vylezt na strechu vozu. Proste zde plati dogma cislo 1 - nikdy se to tak nedelalo :?

Oznacovani vozu je interni predpis DPP - tedy udelat z nej vyjimku pro takoveto vylukove linky je jedno razitko na generalnim reditelstvi.

K-M

Příspěvek od K-M » 15.6.2006 14:10

pawel píše:KM P.S. to tak, třeba tvé věštění z koule ohledně linky 20.... @3662
Pravda ne že by tato věštba nevyšla, spíš se nějak oddálila nebo co :oops:

K-M

Příspěvek od K-M » 15.6.2006 14:09

pawel píše:možná by nebylo od věci tu 19 označit normálně jako 9. vždyť z devatenáctky to bude mít jen krátký ocásek ve strašnicích (a pravda provozní parametry). a lidi budou tušit, kam to jede.
PROVOZNÍ PARAMETRY jsou ale hochu to nejdůležitější! Ty určujou všechno, jak se to jeví kaštanovi, po tom je prd!

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 15.6.2006 14:08

KM P.S. to tak, třeba tvé věštění z koule ohledně linky 20.... @3662

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 15.6.2006 14:02

možná by nebylo od věci tu 19 označit normálně jako 9. vždyť z devatenáctky to bude mít jen krátký ocásek ve strašnicích (a pravda provozní parametry). a lidi budou tušit, kam to jede.

K-M

Příspěvek od K-M » 15.6.2006 13:59

pawel píše: summa summarum: 19 na václaváku bude zajímavá, ale 9 v půleném intervalu by byla lepší. stačí?
Teď mě napadlo - nebude ta 9/19 test na 9/29??? Že by se plnila moje další věštba? :twisted: :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 15.6.2006 13:54

KM: ale dej pokoj, já doopravdy nejsem z těch, co chtějí 11 DŠ-ÚD, 20 na Petřiny, jedničku na BH apod. Jestli mě znáš, tak mi přece tohle nemůžeš podsouvat. Zajímavý to sice na pohled bude, ale tím to končí. taky sem dneska koukal na 20 zatoulanou u vozovny střeš., zpátky ji ale nechci. skoro denně pozoruju starobylý původní nápis "apotheke zum goldenen adler" na mal.nám., to ale neznamená, že se chci vrátit do 19.stol. Jinak mohu ti garantovat, že první a poslední fotky co jsem si kdy nafotil jsou T6 na 22 v roce 1995 (96?).

summa summarum: 19 na václaváku bude zajímavá, ale 9 v půleném intervalu by byla lepší. stačí?

K-m

Příspěvek od K-m » 15.6.2006 13:28

pawel píše:a
zajímavý bude taky návrat 19 na václavák, .
Sorry, Pawle, ano, takhle nějak si toho, co vymyslel tu výluku představuju. Chce si vyfotit 19 na VN. Ještě študuješ, doufám? MŠ taky stále pracuje tam co pracoval, ano? Dromolog (z jiného fóra) snad je taky pořád v Neratovicích... tak nevím kdo ještě by to moh být... :evil:

Odpovědět