Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 27.4.2014 8:03

Martin Šubrt píše:Město (DP) prodloužení zastávky zajistilo tak, že přeškrtlo velmi viditelně značku zastávka tramvaje s dodatkovou tabulkou 00-05, která je v Lazarské zc cca 60 metrů od označníku a mezi auta o 25 metrů dále dalo stejnou, zcela neviditelnou značku zastávka tramvaje, která je přenosná. Řidič, který tam jede, tak tuhle značku nemá šanci vidět, ale je spokojenej, že původní značka je zneplatněna a v klidu zaparkuje,
Přenosná značka je pravděpodobně umístěna neviditelně schválně. :D
Kolega MMM navrhuje zastávku Lazarská vyšrafovat žlutou páskou, která se používá pro dočasné značení. Hádám, že během 2 měsíců by se to mohlo stihnout. I když v Praze... :roll: :roll:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 27.4.2014 6:22

9001 píše: Včera jsem se motal okolo 19 hodiny na Kolbenově a soupravě 16 byli 2 lidi a z toho myslím jeden řidič jedoucí do práce...
Joo, kdyby jezdila 19, tak se to vecer, ci o vikendu smrskne na sola... :prase Budiz, i na 16 jsou solo polonoce, ale to co by vyresila, ci usporila 19 to neni. Hersvec, ta mi teda, a asi nejen me fakt chybi. Asi stejne jako 217, hov@da.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 26.4.2014 23:51

MF píše:Nejkrásnější na celé té výluce je, že DP, potažmo město není schopné zajistit ani neparkování aut v zastávce, ani pořádné prodloužení zastávek (stanicuje až 5 sól za sebou). Dále skvělé vedení linky 58. Divím se, že někdo nerozbil okno nebo tak. Když si představím, že stojím u Národního divadla a chci jet směr Řepy a vlezu ze stanice směr Újezd a ono to hrkne vpravo, že jede na Žižkov to by se i mně zatmělo.
Město (DP) prodloužení zastávky zajistilo tak, že přeškrtlo velmi viditelně značku zastávka tramvaje s dodatkovou tabulkou 00-05, která je v Lazarské zc cca 60 metrů od označníku a mezi auta o 25 metrů dále dalo stejnou, zcela neviditelnou značku zastávka tramvaje, která je přenosná. Řidič, který tam jede, tak tuhle značku nemá šanci vidět, ale je spokojenej, že původní značka je zneplatněna a v klidu zaparkuje, včetně noci, což dříve alespoň občas nebylo. Jako tady rozhodně chybí nejméně dvě přenosné značky typu Zvonařka: Pozor, zastávka tramvají v denním i nočním provozu a nejméně dvě přenosné značky zákaz zastavení...nebo aspoň stání - Číňan rád zásobuje..

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 26.4.2014 23:11

9001 píše:MM: Jenže "tlusté" B ti udělalo Lazarskou na první pohled jednosměrnou.
Dlážděná a Lazarská jsou skoro nečitelné a splývají s okolím.

Takže nápad dobrý, ale chce to doladit.
...
promiň, že jsem nenapsal, že je to skica = (na rozdíl od názvů Národní třída a Náměstí Republiky) se mi nechtělo dokreslovat TT, které samozřejmě vedou nad =M=, protože se mi ani nedařilo "trefit" správnou barvu = to je důvod splývání těch dvou zvýrazněných názvů vložených dočasných zastávek.

MŠ: díky za pochvalu - mne šlo skutečně i o to, že to lidi velmi pravděpodobně využijí, ale také, že by to mohlo snížit počet pěších podél REKO TT mezi Václavákem a dočasnými vloženými zastávkami Lazarská / Dlážděná = mít za následek snížení rizika zdržování prací na REKO či v horším případě i nějaké nehody procházejících.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MF » 26.4.2014 7:13

Nejkrásnější na celé té výluce je, že DP, potažmo město není schopné zajistit ani neparkování aut v zastávce, ani pořádné prodloužení zastávek (stanicuje až 5 sól za sebou). Dále skvělé vedení linky 58. Divím se, že někdo nerozbil okno nebo tak. Když si představím, že stojím u Národního divadla a chci jet směr Řepy a vlezu ze stanice směr Újezd a ono to hrkne vpravo, že jede na Žižkov to by se i mně zatmělo.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 25.4.2014 22:20

MOp píše:MMM: zbytecne preplacane a sipcicky nesrozumitelne, stejne jako tve prispevky na t-f
Tady bych Milana pochválil, nejsou to špatné nápady. Tohle jsou věci, které lidi celkem využijí. Určitě úvahy správným směrem.

9001: Já rozlišuju drtivou většinu pracovníků Ropidu, s nimiž jsem v přátelském vztahu, od vedení, s nímž jsem sice také v relativně přátelském vztahu, ale ve vážném a nesmiřitelném sporu odborném ;-). V oblasti informování je Ropid o několik mílí dále než DPP a je to zásluhou několika lidí, kteří odvádějí skvělou práci. Nemám problém v něčem chválit i instituci, s jejíž celkovou politikou v oblasti plánování LV nesouhlasím.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 25.4.2014 21:25

MM: Jenže "tlusté" B ti udělalo Lazarskou na první pohled jednosměrnou.
Dlážděná a Lazarská jsou skoro nečitelné a splývají s okolím.

Takže nápad dobrý, ale chce to doladit.

MŠ: Ty sis dal špeka? Mluvíme o tom samém ROPIDu, které už několik let ničí dopravu v Praze? :lol:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 25.4.2014 21:21

MMM: zbytecne preplacane a sipcicky nesrozumitelne, stejne jako tve prispevky na t-f

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.4.2014 21:14

Mne zase naopak zklamal obsah mapy OFICIÁLNÍ uvedené např. zde na webu DPP, ale zejména na velkých tabulích v centru ve směru k Lazarské a asi i (počítám, ale sám jsem neviděl) Dlážděné (viz první příloha).
Jsem naprosto přesvědčen, že v ní mělo být (viz. 2. příloha):
1.) zvýraznění mimořádně vytvořených dočasných zastávek Lazarská (ve Spálené) a Dlážděná
2.) vypsány a přeškrtnuty 3 dočasně zrušené zastávky v REKO úseku
3.) zvýrazněn centrální úsek =M=B sloužící jako náhrada skrz a do centra za uzavřený úsek TT
4.) zvýrazněny 2. EXITY do okrajových stanic "náhradového úseku" =M= od zastávek TRAM jiného názvu
5.) vyznačeny nejlepší docházkové vazby k/od 3 dočasně zrušených zastávek TRAM
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 25.4.2014 20:38

Pánové z Ropidu mají totiž k cestujícím daleko vřelejší vztah a jsou rádi, když mohou informační podklady rozšířit o to, co je k dispozici, byť ne v oficiální grafice. Není to přece žádný zločin sdílet mapu, která může být užitečná. Děkujeme.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od ElWapp » 25.4.2014 20:04

Na ropid.cz je podrobny popis vyluky a dokonce ke stazeni mapa bez designu dpp a ropidu, ale zato s logem prazsketramvaje.cz ;)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 24.4.2014 21:28

9001 píše:Otázka je jestli kvůli pár spojům v ranní špičce tam nechat jezdit M17 až na Výstaviště Holešovice. Stejný příklad je 16. Včera jsem se motal okolo 19 hodiny na Kolbenově a soupravě 16 byli 2 lidi a z toho myslím jeden řidič jedoucí do práce...
Od začátku M17 tvrdím, že pro úsek Staroměstská - Výstaviště je to předimenzované, ale že tzv. vložené spoje (ať již pod číslem 17 či 21 nebo 27) lze provozovat s průjezdním obratem "kolem bloku" Právnická fakulta - Malostranská (u vlády - přestup na/z l.5 i =M=DC - přestup zejména z 12, 20, 22) - Staroměstská!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 24.4.2014 20:45

-KUBI- píše:Zkuste si tu prázdnou 17 v ranní špičce v úseku Palackého náměstí - Staroměstská. V úseku od Národního divadla ke Staroměstský si představte, jak je v té tramvaji 2x více lidí, když chcete dvojnásobný interval :wink: V opačném směru je obsazenost sice slabší, ale v době výluky nábřeží u Národního divadla, kdy měla linka 17 standartní interval se ukázalo, že po těch 8 minutách to pobíralo s "odřenýma spřáhlama".
Otázka je jestli kvůli pár spojům v ranní špičce tam nechat jezdit M17 až na Výstaviště Holešovice. Stejný příklad je 16. Včera jsem se motal okolo 19 hodiny na Kolbenově a soupravě 16 byli 2 lidi a z toho myslím jeden řidič jedoucí do práce...

-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od -KUBI- » 24.4.2014 20:37

Zkuste si tu prázdnou 17 v ranní špičce v úseku Palackého náměstí - Staroměstská. V úseku od Národního divadla ke Staroměstský si představte, jak je v té tramvaji 2x více lidí, když chcete dvojnásobný interval :wink: V opačném směru je obsazenost sice slabší, ale v době výluky nábřeží u Národního divadla, kdy měla linka 17 standartní interval se ukázalo, že po těch 8 minutách to pobíralo s "odřenýma spřáhlama".

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od willyjeff » 24.4.2014 16:51

v úseku Staroměstská - Palackého náměstí jede vůz slušně obsazen jen pokud vznikne nějaká nepravidelnost. O počtu cestujících na/z Karlových Lázní radši nemluvim, dají se spočítat na prstech 1 ruky.

Odpovědět