Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.2.2012 14:00

M.Passi: Opravím tě - při výluce IPP jezdila spřažená souprava 2xKT. Výluka Letná nevím oficiálně nic, ale k délce úseku bych očekával to samé (pokud ještě jsou ony dva vozy KT v provozu a stále mají nainstalované přídavné zásuvky mnohačlenného řízení).

M.Passi
Uživatel
Příspěvky: 44
Registrován: 27.2.2007 17:57
Bydliště: Praha 7

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od M.Passi » 19.2.2012 13:53

Vím, že je na to ještě nejspíš brzo, ale v přehledu výluk je u výluky Milady Horákové napsáno "jednokolejka Letenské nám. - Strossmayerovo nám.". Znamená to tedy, že provoz bude zajištěn podobně, jako při výluce IPP, i když třeba jen jako 1xKT?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 18.2.2012 23:09

DPK 2/2012 píše, že v létě čeká PA rozsáhlá rekonstrukce - kvůli odtranění nynější nutnosti odstavovat 15T v lodích s rozestupy!

HOnzula
Uživatel
Příspěvky: 194
Registrován: 23.9.2010 16:53

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od HOnzula » 25.1.2012 20:29

Ještě bych se vrátil k blížící se výluce Stross.nám.-Štefánikův most. Máte někdo tušení jakým způsobem to bude dělané?? Zda tam přijdou opět velkoplošné panely? Nebo jestli tam bude w-tram? Nebo??

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 24.1.2012 22:01

MOp píše:Preklep to neni, vzdyt je to dvoukolejne asi 700m.
To víš, jak si kaštan od JDCT zvykne na zázraky, jeho náročnost stoupá od nepravděpodobného k nemožnému ;-).

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 24.1.2012 21:35

Preklep to neni, vzdyt je to dvoukolejne asi 700m.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 24.1.2012 21:32

jendelin.i píše:
Martin Šubrt píše: protáhnout 133, ale nikoli na Řásnovku, ale na Stross a zpátky objezdem "plánovací komise"....
Teoreticky vynikající, ale nebude tam při opravě TT příliš těsno? (Zábory levých pruhů atp..?)
Směrem dc by od Strossu žádný bus podél kolejí nejel. Směrem zc by mělo jít projet v pohodě i při záboru celého pruhu podél kolejí mezi nábřežím a Kostelní. Ostatně jsou tam dva pruhy, ten druhý v prostoru bývalé zastávky Nábř. Kpt. Jaroše zc. Takže místa je tam dost. Průjezd by měl být také bez problémů možný i během úprav SSZ na nábřeží. Průjezd podél zastávky Strossmayerovo nám. zc také asi bude zachován, nebo by neměl být problém těhle 60 m průjezdných ponechat. A udělat tam výstupní zastávku, ostatně bývá tam obvykle. Od stavby je ten pruh oddělen zastávkovým ostrůvkem. No a pak už bus odbočí za roh na objezd městského úřadu, přičemž najede na rampu MÚK u Hlávkova mostu a jede zpět už po nábřeží. Nástupní před čajovnou U kostela ;-). Dva odstavy k dispozici, 133 potřebuje rovnat zpoždění. Vždycky, když něco navrhuju, ověřuju si praktickou proveditelnost. Samozřejmě neznám vše, co se tam bude kopat, takže možná nějaká překážka být může. Ovšem považuju prodloužení 133 k danému LV tramvají za velmi vhodné. Fakt to bude zavřený měsíc a půl? Není to o měsíc překlep?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 24.1.2012 21:16

Take si myslim, ze mela 8 jezdit pres Malostranskou a 26 pres Tesnov (a neni to jen o tom, ze bych mel cestu do prace o par minutek kratsi). :-) Chapu ale i soucasnou podobu navrzeneho linkoveho vedeni - jeho smyslem je usetrit co nejvice vylukovych km i vozidel - pri zverejnenem reseni odhadem na 8 usetrim 1 soupravu a na 26 to budou odhadem 1-2.

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od jendelin.i » 24.1.2012 20:38

Martin Šubrt píše: protáhnout 133, ale nikoli na Řásnovku, ale na Stross a zpátky objezdem "plánovací komise"....
Teoreticky vynikající, ale nebude tam při opravě TT příliš těsno? (Zábory levých pruhů atp..?)

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od jendelin.i » 24.1.2012 20:32

ZXS91 píše:Mě napadlo prohodit 8 a 12 - 8 Holešovicema na Palmovku a 12 Karlínem do Hloubětína. Sice by to mátlo kaštanstvo, hlavně na palmovce, ale o jednu linku víc na NR a ještě by se splnilo zbožné přání P1 8-) EDIT: Zapomněl jsem na d-15, tkže osmička na Vysočanskou
To by bylo super, vyzkoušet si spojení Malá Strana - nám.Rep. aspoň při výluce. Bylo by zajímavé, kolik by to za ten měsíc a půl nalákalo lidí (ale čísla by byla stejně zkreslená výlukou).
Nicméně má to jednu vadu. Navržená trasa 12 odveze lidi z Malé strany (a příp. přestoupivší z 17) do Holešovic, sice oklikou, ale přece. Jinak by museli pouze 20 a přestupem do úvrati na Hradčanské.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 24.1.2012 9:20

Pomalu se začínám přiklánět k tomu prohozenému vedení 8 a 26. Když si člověk uvědomí, že nejvíc lidí z Republiky (i těch, co přijdou z okolí) chce na Stross a tam řada z nich vystoupí a ještě na něco přestoupí, tak úplná absence tohoto spojení je poněkud divná. Dle návrhu opatření takového cestujícího čeká narvaný bus 207 na Bílou Labuť a pak čekání na 14, která jediná pojede na Stross. Nebo na 3 a 5, pokud si ještě zajede za roh na Vltavskou na své linky typu 1 a 25. Cesta na Letnou pak skoro lepší pěšky do kopce...

Zatímco při prohozené 8 a 26 mám na Bílou Labuť ještě popojetí 8 a z Labuťe na Stross a rovnou dál 14 i 26. Mladší dojdou rovnou na Masnu. Tenhle kontakt s přestupním bodem na Strossu bude hodně chybět.

Pokud by zůstalo navržené LV, tak bych tedy doporučoval skutečně protáhnout 133, ale nikoli na Řásnovku, ale na Stross a zpátky objezdem "plánovací komise"....

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od ZXS91 » 23.1.2012 23:29

8251 píše:Já bych radši prohodil 12 se 14.
12- Vysočanská....Strossmayerovo náměstí - VLTAVSKÁ-TĚŠNOV-BÍLÁ LABUŤ-NÁMĚSTÍ REPUBLIKY-DLOUHÁ TŘÍDA-Čechův most-..... Sídliště Barrandov
14-Voz.Kobylisy....Strossmayerovo náměstí- KAMENICKÁ- LETENSKÉ NÁMĚSTÍ-SPARTA-CHOTKOVY SADY-MALOSTRANSKÁ-ČECHŮV MOST- Dlouhá třída.... Sídl.Barrandov

Tudíž přes NR by dokonce jezdili tři linky a to 12,14 a 26 ;-)
To sice jo, ale ten objezd d-14 je moc dlouhej. Mě napadlo prohodit 8 a 12 - 8 Holešovicema na Palmovku a 12 Karlínem do Hloubětína. Sice by to mátlo kaštanstvo, hlavně na palmovce, ale o jednu linku víc na NR a ještě by se splnilo zbožné přání P1 8-)

EDIT: Zapomněl jsem na d-15, tkže osmička na Vysočanskou

Uživatelský avatar
8251
Uživatel
Příspěvky: 242
Registrován: 15.7.2007 20:58
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 8251 » 23.1.2012 22:50

Já bych radši prohodil 12 se 14.
12- Vysočanská....Strossmayerovo náměstí - VLTAVSKÁ-TĚŠNOV-BÍLÁ LABUŤ-NÁMĚSTÍ REPUBLIKY-DLOUHÁ TŘÍDA-Čechův most-..... Sídliště Barrandov
14-Voz.Kobylisy....Strossmayerovo náměstí- KAMENICKÁ- LETENSKÉ NÁMĚSTÍ-SPARTA-CHOTKOVY SADY-MALOSTRANSKÁ-ČECHŮV MOST- Dlouhá třída.... Sídl.Barrandov

Tudíž přes NR by dokonce jezdili tři linky a to 12,14 a 26 ;-)

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 23.1.2012 22:25

To víš, já mám partyzánsky vymyšlené okolo ministerstva i zastávku a odstavy (pro 207, 133 na Staroměstskou) ;-), ale zatím na naší lodi v Řásnovce vládnou odpůrci hlomození busíků po dlažbě... A ty -4 parkovací místa v oranžové zóně by mi asi taky neprošla. Ale koukal jsem, že v Revoluční dodatková tabulka pro busy doleva do Řásnovky zvostala, takže dočasně by tam busy zas jezdit klíďo mohly. Nikomu kromě generality tu nevadily...

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od jendelin.i » 23.1.2012 22:02

Martin Šubrt píše: na Republice je směr Florenc metro

No vidíš, na to jsem úplně zapomněl :idea: . Ale než 2x fárat pak stejně docházet, to už snad radši tím pěškobusem přes Petrské nám.
Martin Šubrt píše: Třeba by Ropid mohl nenápadně poprosit o klouby na 207 ;-). Nebo na 133 ;-).
I ty poťouchlíku, a to bys jako namaloval další žluté kříže v Lannově, nebo jen na chviličku do Řásnovky, jen jeden kloubíček tam strčíme a hned zase půjdeme?

A nebo obě nechat ve standardu, ale prodloužit 133 s ukončením objezdem Řásnovkou kolem Ministerstva průmyslu :wink:

Odpovědět