Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
koci
Uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od koci » 29.10.2010 9:23

Jo článek je to hodně zajímavej. Tak mě napadá nebylo by jednodušší prostě vyměnit spřáhla za automaty, než bastlit zásuvky?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 29.10.2010 8:48

e-e
dpk 7+8/2009 - luxusni clanek od Vladi Borka.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 7080 » 29.10.2010 1:57

XSC píše: Já měl zafixováno, že to byly pouze testy. :oops:
Žádné testy, ale regulérní provoz. Pokud mám správnou informaci, tak celá souprava najížděla už z vozovny.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Pepa » 29.10.2010 1:54

krtinek píše:Já nemluvil o žádném cukání, ale o (nejspíš) pozdní reakci čelisťových brzd u vozu 9039, kvůli které tento "najížděl" do 9020.
A když to najede tak to udělá co? Cukne... :lol:

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 29.10.2010 1:44

Pepa píše:k tomu cukání (...) při rozjezdu se...
Já nemluvil o žádném cukání, ale o (nejspíš) pozdní reakci čelisťových brzd u vozu 9039, kvůli které tento "najížděl" do 9020.
XSC píše:takováto souprava jezdila v Praze už kdysi v Ďáblicích
A to byla tehdy s lidmi? Já měl zafixováno, že to byly pouze testy. :oops:

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Pepa » 29.10.2010 0:54

MOp píše:Nikdo sem zatim nedal poradny detail spojeni. Co si clovek nezaridi sam...
Jsi netrpělivej... :wink:

A k tomu cukání - tak jsem taky nic nevypozoroval, při rozjezdu se trošku protáhly spřáhla jako u T3 ale nic velkýho to nebylo...

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od XSC » 29.10.2010 0:37

krtinek píše:Co je podle vás pravdy na zprávě, kterou jsem dneska zaslechl, a sice, že tato superšoto akce je jen pokus o nejdelší provozní soupravu v ČR a tedy trumfnutí zmiňovaných souprav Varií v Brně? :D Jinak by byly nasazeny kloubové busy jezdící po tram-pásu.
Vzhledem k tomu, že takováto souprava jezdila v Praze už kdysi v Ďáblicích, tak by to bylo jen opakování rekordu :-)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 29.10.2010 0:16

krtinek píše:A ještě bych měl hnidopišský dotaz k D1/2 - vlak musí zastavit v každé zastávce, má tedy tato souprava výjimku nebo dočasně zrušená zastávka není brána jako zastávka?
Stavět musí v každé pravidelné (stálé) zastávce. Zrušené (což Štěpánská je) nebo občasné stavět nemusí. Viz Lazarská pro noční ve Spálené - tu denní linky taky projíždí, nebo Brusnice pro 91.
Jinak dnes jsem si udělal menší šotovýlet - z Hradčanské 15T na Karlák, X na IPP a 22 na Zvonařku, když už se tam zas jezdí. Vřele doporučuju 8-) . Soupravičce kachen to moc sluší a vypadá to monumentálně.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 28.10.2010 23:33

Nikdo sem zatim nedal poradny detail spojeni. Co si clovek nezaridi sam...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 28.10.2010 22:02

No já stál na IPP, abych vyfotil to spojení spřáhel, totéž jsem dělal i na Karláku, ale tam se to samé najíždění nekonalo. Nepřijde mi to, jak řikáš, jako sportovní jízda, spíš jakoby 9039 měla pozdější reakce - buď než tam "doletí" ten signál nebo o něco pomalejší ČB vzhledem k 9020.

Co je podle vás pravdy na zprávě, kterou jsem dneska zaslechl, a sice, že tato superšoto akce je jen pokus o nejdelší provozní soupravu v ČR a tedy trumfnutí zmiňovaných souprav Varií v Brně? :D Jinak by byly nasazeny kloubové busy jezdící po tram-pásu.

A ještě bych měl hnidopišský dotaz k D1/2 - vlak musí zastavit v každé zastávce, má tedy tato souprava výjimku nebo dočasně zrušená zastávka není brána jako zastávka?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 28.10.2010 20:28

Nic takoveho jsem behem jizdy nepozoroval. Zevnitr soupravy neni dojeti ani citit. Zrejme si mel kliku na sportovnejsi ridice.. Tlak je obdobny sunuti.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 28.10.2010 20:01

Kámoš teď hlásí, že (jak jsem výše zmínil) 9039 do 9020 najíždí už tak o 10cm. Z technického hlediska - vadí to těm spřáhlům nějak?
Jasně, že se vyosí, ale ta chvíle, kdy se v přímém směru tlačí 38 tun do železa, které "neví", kam se bude vyhýbat...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 28.10.2010 10:03

demon píše:Asi všichni spolíhaj na tebe :lol:
Až jsem snad slzu v oku zatlačil :lol:
OMH píše:brzo ráno vstávat
já ráno nevstával :D
MOp píše:dneska jezdi/by mely jezdit vlajecky
Samozřejmě jezdí. Přesně - vopruz, ale tak aspoň je ještě trochu oživení navíc :)

edit:


Tak zde ranní foto:

http://www.flickr.com/photos/krinek/set ... 258347500/

(flicker, protože tolik nemrší kvalitu při jejich zmenšovávání fotek jako rajče)

Plus omluvte kvalitu u prvních 3 fotek, jsou z mobilu, dále už klasika. A občas je přehozené přadí.
Popisky budou nejdřív večer, spíš zítra, teď jdu naopak od vás, co jste nefotili ráno, spát :D .

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 28.10.2010 9:28

Presne, vstavat ve volny den pred 9h muze jen silenec. Navic dneska jezdi/by mely jezdit vlajecky, takze vopruz..

Uživatelský avatar
tramvajka
Uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: 11.8.2009 16:43
Bydliště: Bohužel už u "S7"
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od tramvajka » 28.10.2010 9:25

Fuuj, to je hnusný vstávat v 9h, když má člověk volno :D . Tak hurá na 2xKT8 :wink: .

Odpovědět