Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vojta Tramvaj
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 25.8.2010 15:16
Bydliště: Bohužel u "255002"
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Vojta Tramvaj » 25.5.2012 20:50

Já například chodím denně 1 km na bus a nevadí mi to.

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od opocenskylukas » 25.5.2012 18:37

Výluka ul.Moskevská od 0.30 hodin v úterý 29. května 2012 do 22.00 hodin v úterý 19. června 2012:
tramvajové odklony:
4- prodloužena na Kubánské náměstí
6- upravena do trasy Kotlářka - Náměstí Bratří Synků - Kotlářka
22, 57 a 59 budou v úseku Vršovické náměstí – Koh-i-noor odkloněny Minskou ulicí.

Další informace v odkaze: http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/moske ... o-provozu/

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od willyjeff » 25.5.2012 13:35

Sirka píše:petr91: ze ST na Kubáň 500m? Takhle se posílaj lidi?
Proč někteří obyvatelé Prahy toto považují za neuvěřitelnou propast a třeba jiní to mají na zastávku MHD takhle daleko běžně? Možná i dál :) (to tu radší pomlčím o cestujících mimo Prahu). Jinak ST -> Kubáň je asi 950m. Ale podle mě soudný člověk se doveze až na Průběžnou a to je na metro neuvěřitelně dlouhých 250m ;) Což je blíž, než vzdálenost mezi budovou Hl. Nádraží a tramvajovou zastávkou (třeba).

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od gabuliatko » 25.5.2012 13:31

Sirka píše:petr91: ze ST na Kubáň 500m? Takhle se posílaj lidi?
Je to pro většinu populace mnohem rychlejší než jednu stanici X26 a pak 2 stanice 22. (to nepočítám 10 minut než pochopí jak maj jet)

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Sirka » 25.5.2012 11:31

Martin Š., Absolut: to je ale nápad :idea: Jako v Budapešti =D> Tam jezdí metrolinky po zrušené trati, ne? :wink:
petr91: ze ST na Kubáň 500m? Takhle se posílaj lidi?

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od petr91 » 23.5.2012 22:08

Na rychlo řešené informace o výluce na Strašnické DC
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Absolut » 23.5.2012 15:15

Martin Šubrt: Na to není nutné nic vykopat, dá se vzít finišer a položit živice přímo na BKV. A v rámci šetření by se ta permanentní a-X22 spojila s a-271 a a-125 do jedné nové linky. A možná by se na to daly koupit nějaké nové dvoukloubové autobusy.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin Šubrt » 23.5.2012 13:40

Proxy píše:Jediné co mne kladně překvapilo je, že poptávce bohatě stačí krátké autobusy :-) pouze s drobnými výjimkami, kdy z centra přijedou tři soupravy 22 za sebou ;-)
Já bych tu trať do Hostivaře vykopal, položil místo toho betonový kryt a poslal na to jen ty busy...A bude klid :-). Asi by to bylo jednodušší, než někoho přesvědčit, že M22 je nesmysl... Alespoň by jí tam poslat nemohl. Zkloubusujeme 154 a místo Skalky to vezme přes Hroudu na Strašnickou a máme hotovo. Opravil bych trať na Radošovickou a možná s podjezdem železnice výhledově obnovil po Zahraďák, ale to až tak za 10 let :-))). Když už tedy šetříme, tak se musí z gruntu, né? :-)

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Proxy » 23.5.2012 11:46

Karosák píše:Aha, takže pro urážku starostenský nohy, do prázdnin "dočasně" zavřeno. No proč ne, já se tam pohoupal do sytosti, takže kvůli mě to znovu na těch pár týdnů otevírat nemusí :D . Ale co se informovanosti týče, já byl naopak mile překvapen. JŘ, žvanění v tram, označení NAD, její zastávky, velké žluté tabule i doplňující texty na označnících (typu "Pro cestu na Strašnickou využijte X-22", nebo na Kubáni polopatické "Linka 7 odjíždí ze smyčky!"). Když jsem lidem radil, netápal jsem, ale z cedulek celkem intuitivně vše vyčetl a hnedle mohl poradit. Že se nadává, je normálka. Jistě je vždy co zlepšovat, ale na trošku narychlo spíchlou výluku jsem byl mile překvapen.
Já jsem dnes a včera strávil nějaký čas pracovně v uzavřeném úseku a musím říci, že to vidím přesně naopak - poměrně zásadní informace chybí u metra Strašnická a Nádraží Strašnice - tedy na přestupních bodech. Zastávky X-22 a X-26 nejsou vůbec označeny - autobusové zastávkové sloupky se tváří jako kdyby žádná výluka nebyla. Jízdní řád linky X22 je na některých zastávkách přivázán provázkem, ale u metra Strašnická už jej někdo strhnul. Informátoři nikde - cestující i řidiči zmateni. Na Nádraží Strašnice DC je jsou vylepeny všechny tramvajové linky 19, 22 i 26, jen mezi jízdními řády je maličký papír, že na Strašnickou jezdí autobus X22, což cestující nechápou, když zastávkový sloupek zároveň inzeruje i tramvajové linky. Na Radošovické ZC je informace, že autobus staví u chodníku - což je sice pravda, ale o 100 metrů proti směru jízdy. Převlékání autobusů z X22 na X26 také některé lidi pořádně mate a na Strašnické mají potřebu přestupovat.
Jediné co mne kladně překvapilo je, že poptávce bohatě stačí krátké autobusy :-) pouze s drobnými výjimkami, kdy z centra přijedou tři soupravy 22 za sebou ;-)

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od petr91 » 22.5.2012 23:45

9001 píše:Osobně by se mi trávník líbil už od Průběžné, ale pochybuji. Co tu psal myslím Absoult, že se plánuje zastavování BUS na Hroudě. A ono by možná i prospěl provoz busů po TT až na Nádraží Strašnice. Kolony tu jsou v určitých časech slušené. Odbočení z TT by bylo vyřešeno signálem do smyčky.

Za Radošovickou bych klidně nechal OKS, protože stejně u hasičárny musí být pevný podklad.
Ano také bych nechal autobusy jezdit po TT celý úsek Průběžná - Nádrží Strašnice, informace se schodují s tím co jsem před časem slyšel a četl. Dále by měl být přestup hrana/hrana i na nové zastávce u NC Park Hostivař, pokud tedy vznikne.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 22.5.2012 22:47

Osobně by se mi trávník líbil už od Průběžné, ale pochybuji. Co tu psal myslím Absoult, že se plánuje zastavování BUS na Hroudě. A ono by možná i prospěl provoz busů po TT až na Nádraží Strašnice. Kolony tu jsou v určitých časech slušené. Odbočení z TT by bylo vyřešeno signálem do smyčky.

Za Radošovickou bych klidně nechal OKS, protože stejně u hasičárny musí být pevný podklad.

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Láďa » 22.5.2012 22:13

gabuliatko píše:
Láďa píše:... ale zase takové opravy u DPP nejsou zvláštní, viz. rozjezd ČO na B741, ale když není s čím jezdit...
Nevím zda je levnější opravovat tyto vraky nebo kupovat nové SORky, ale asi to jde z jiných peněz. Nebo musí mít pan primátor za každou cenu pravdu. U 22 bych to viděl i jako úsporu provozních prostředků, přeci jen ta nádradka vyjde levněji než 22.
Peníze na to jdou jiné. Investice vs. něco jako provozní náklady. ČO vyjde řádově na stovky tisíc. Takže když budeme počítat životnost SORky 12 let a dobu, jakou tu s námi budou B741, dostaneme se na +- podobné peníze. Ovšem vysokopodlažní vůz vs. nízkopodlažní vůz, který má navíc mnohem menší emise a co vím, tak i o pár litrů menší spotřebu...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 22.5.2012 20:57

Aha, takže pro urážku starostenský nohy, do prázdnin "dočasně" zavřeno. No proč ne, já se tam pohoupal do sytosti, takže kvůli mě to znovu na těch pár týdnů otevírat nemusí :D . Ale co se informovanosti týče, já byl naopak mile překvapen. JŘ, žvanění v tram, označení NAD, její zastávky, velké žluté tabule i doplňující texty na označnících (typu "Pro cestu na Strašnickou využijte X-22", nebo na Kubáni polopatické "Linka 7 odjíždí ze smyčky!"). Když jsem lidem radil, netápal jsem, ale z cedulek celkem intuitivně vše vyčetl a hnedle mohl poradit. Že se nadává, je normálka. Jistě je vždy co zlepšovat, ale na trošku narychlo spíchlou výluku jsem byl mile překvapen. Pardón, že furt votravuju s GOPem, ale při cestě z Katowic do Sosnowce loni na podzim, se přihnal vůz a za čelním sklem měl zapadlou plechovou ceduli "zmiana trasy". Odkud? Kam? Kdy? To je aktuální, nebo jí tam má, aby mu nesvítilo do xichtu? Pak nás vyhodil na hrázi kousek za Szopienicemi a opodál u křoví pokuřoval zasloužilý řidič v montérkách vedle ještě více pokuřujícího autobusu Jelcz a za oknem měl na víku od krabice od bot napsáno "za tramwaj". Kam jede? Hlášení? Co nahrazuje? Ani normál, natož při výluce. Dále zasloužilý mistr volantu naprosto netušil, kudy ze Sosnowce do Bedzinu a tak mu radil místní opilec, kterého vyzvedl u stánku u nádraží. Cestou jsme jednou zabloudili a otáčeli se "tu za kosciolom, tu za kosciolom", kde bylo sakra málo místa a rejd busu asi tak 10°. Opilec radil "tu na Bedzin, tu na Bedzin...", ale cestující křiceli "wpravo, wpravo" a tak jsme to narvali pod most a lehce štrejchli střechou. Na Bedzin jsme dorazili, já řval smíchy a lidi si v klidu přelezli do Konstalu =P~ Kdo bude jen nadávat, zírat do nebes a čekat, až mu "to" přijede, toho nespasí ani teleport, ale po těch dopravně-informačních apokalypsách z let minulých, o kterých MŠ psal, mi přijde, že se to kapánek zvedlo. Po ramenech nikoho plácat nebudu, protože to už mělo být dávno, ale jsem rád, že se někdo trochu probral. Kdo udělá jen pár kroků ke sloupku se potřebné dozví, ale kde nic neni ani smrt nebere. Možná bych trochu podpořil informovanost zaměstnanců, protože kdo není šotouš, nebo nešmejdí na TF a přijde po víkendu do práce, musí bejt z vlepky ve 4. ráno děsně moudrej a nedejbože, aby se ho nějaký cestující zeptal Z:idea:

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od petr91 » 22.5.2012 18:20

pepe píše:četl jsem,ale zajímaloby mě jestli se bude reko i ůsek Průběžná - Radošovická pokud se nepletu tam měla být travá na tram.tělesa
Dle mě by se úsek Průběžná - Radošovická uzavřela až v létě, aby byl úsek co nejdéle v provozu. Trávník bych odhadoval až na mezistaničním úseku Radošovická - Dubečská.

pepe
Uživatel
Příspěvky: 60
Registrován: 30.3.2007 19:18

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od pepe » 22.5.2012 16:38

četl jsem,ale zajímaloby mě jestli se bude reko i ůsek Průběžná - Radošovická pokud se nepletu tam měla být travá na tram.tělesa

Odpovědět