Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 17.5.2007 22:05

radek31 píše:no a na to by právě měla reagovat PČR - jmenuje se to neoprávněné vjíždění na tramvajový pás a je to za 2 body
No jo ale policie tam musí stát. A když měřej rychlost tak můžou jet v autě, pak zapnou majáčky a předjedou tě. A vylezou ale furt mají ***** v teple. Tady by museli být 8 hodin na nohách a furt psát bločky a to je nebaví!!!

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 17.5.2007 21:54

9001 píše:Jaký by byl problém....
Jak říkal můj otec, když jsem byl malej - Když se chce, všechno jde. A měl pravdu.
Jenže ono se nám v DP, v Praze, u policie, ve vládě, v Evropě, na celém světě, moc nechce :(

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 17.5.2007 21:45

radek31 píše:no a na to by právě měla reagovat PČR - jmenuje se to neoprávněné vjíždění na tramvajový pás a je to za 2 body
Jaký by byl problém tam udělat plnou žlutou čáru. :wink: Pak by bylo pokutování na místě.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 17.5.2007 21:38

demon píše:devět z deseti aut stejně jede po kolejích i přesto, že je vedle nich dostatek místa pro náklaďák... :x
no a na to by právě měla reagovat PČR - jmenuje se to neoprávněné vjíždění na tramvajový pás a je to za 2 body

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 17.5.2007 20:02

demon: Právě že nechci zatahovat linky 4 a 6 do tý výluky, tak prostě 18 nahrazuje 7 v části Palackého nám. - Sídl. Řepy.
K 24: Jo to mi nedošlo, samo sem tim jako dnes myslel odklon přes IPP, jinak samo nechat na Radošovický ukončit, zapomněl sem :wink: .
A ta 7 nahrazuje krásně 18 na Pankráci.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 17.5.2007 19:37

4021 píše:Můj návrh:...
Už to vidim taky podobně... :?

U l.18 proti současnosti změnu nevidim (až na ty Řepy),
pokud l.7 jak navrhuješ, tak l.24 do ÚD postrádá smysl, takže vrátit do původní trasy na Nádr.Strašnice a l.6 taky v původní trase na Kubáň.
X-24 souhlas, nechápu proč není i noční.
Jezdit z Otakarky na Ostrčilovo nám. přes IPP a KN je zhovadilost... :roll:

Zákaz zastavení doplnit taky ve směru ZC, dnes v 19.hodin kolona od Wenzigovy až po Otakarovu, ve směru DC "jen" od Delvity.
Bohužel se ale zákazy zastavení poněkud míjí účinkem - devět z deseti aut stejně jede po kolejích i přesto, že je vedle nich dostatek místa pro náklaďák... :x

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 17.5.2007 18:17

Napadá mě toto: Kdyby za Museem mohla zůstat jen jedna kolej, nedal by se provoz řešit přes nějakou (inteligentně řízenou) splítku?

Edit: Nedal, je to kravina - jde o ten oblouk. To je tak, když se rychleji píše, než myslí...

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 17.5.2007 18:07

Martin Šubrt píše:Když jsem v diplomce o Václaváku psal, že kolaps v Ječné bez existence VN neodnese dopravně jen centrum, ale i lidi v okrajových částech města, co budou čekat desítky minut na tramvaje, všichni říkali, že přeháním. A máme to tu. Na 22 to na koncích taky asi odnáší, ale ta 24 už byla asi moc. Otázkou je, zda nebýt tam dílny, bylo by vypravení X uskutečněno i pro obyčejné kaštany? :-)
Tvé dílo o Václaváku jsem viděl někde prezentované a chtěl jsem se zeptat, slyšel jsem, že pokud se magistrála u Muzea dá částečně pod zem (směr IPP), tak bude možné za Muzeem udělat plný trojúhelník. Pokud však se přesune za Muzeum i směr na IPP, tak prý k současnému oblouku přibude jen přímý úsek z Vinohradské dolů na Václavák a tudíž ten nejdůležitější oblouk zde bude chybět (relace Václavák - IPP.). Co je prosím na tom pravdy? Pokud by to tak udělali, tak trať pozbývá pro odklony smysl.

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 17.5.2007 17:46

Můj návrh:
4 neměnit
6 neměnit
7 Vozovna Pankrác - Otakarova ... Ústřední dílny DP
18 Petřiny ... Karlák - Anděl - Kotlářka - (Sídl. Řepy ve špičce)
24 souhlasim jak to jezdí
38 nezavádět
53, 55 souhlasim jak to jezdí
X18 souhlasim jak to jezdí
X24 souhlasim jak to jezdí, jen by to chtělo taky noční provoz a zajistit na ostrčilově nám. návaznosti s X18.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 17.5.2007 17:31

pan Vedoucí píše:Že by konečně nastala drobná úprava? Co tak třeba 24 ukončit na Otakarce a do dílen poslat 38? Divné je, že najednou nevadí označení X-24, když má takové i bus NAD..
A když už, tak 38 přečíslovat na 7, ať je v tom aspoň trochu pořádek.

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 17.5.2007 17:15

I.am.good píše:Teda vážení, úplnej nářez, to jsem dlouho neviděl. DP si zřejmě uvědomil, že obsluha malešické oblasti tramvajemi linky 24 není nic extra při jejich problémech v centru, takže výsledkem tu máme návrat vozů X, a to konkrétně jednoho sólo vozu X-24. Odjížděl z konečné UD v 14:49 s linkovou orientací č.24, konečnou Kubánské náměstí; boční orientace byly klasické X-24.
Že by konečně nastala drobná úprava? Co tak třeba 24 ukončit na Otakarce a do dílen poslat 38? Divné je, že najednou nevadí označení X-24, když má takové i bus NAD..

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Šubrt » 17.5.2007 16:38

I.am.good píše:Teda vážení, úplnej nářez, ...
Když jsem v diplomce o Václaváku psal, že kolaps v Ječné bez existence VN neodnese dopravně jen centrum, ale i lidi v okrajových částech města, co budou čekat desítky minut na tramvaje, všichni říkali, že přeháním. A máme to tu. Na 22 to na koncích taky asi odnáší, ale ta 24 už byla asi moc. Otázkou je, zda nebýt tam dílny, bylo by vypravení X uskutečněno i pro obyčejné kaštany? :-)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 17.5.2007 16:29

I.am.good píše:...výsledkem tu máme návrat vozů X, a to konkrétně jednoho sólo vozu X-24. Odjížděl z konečné UD v 14:49 s linkovou orientací č.24, konečnou Kubánské náměstí; boční orientace byly klasické X-24. Na kubání se otočil a svištěl si to znovu zpět do UD, další jeho osudy neznám (zatažení?.. :D).
Jinak ještě mě překvapil další vlak linky 24 vyjíždějící z voz. Strašnice kolem 15:15 směrem UD, přitom touhle dobou již nějakou tu chvíli linka má pravidelných 8 minut interval, takže jestli to bylo vložené pořadí :?: A vyjížděl klasicky z lodě, ne z objízdné koleje (otáčení do času).
Zjevně vládní speciály právě a jen pro bezceňáky z dílen... :lol: :lol: :lol:

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 17.5.2007 16:15

Teda vážení, úplnej nářez, to jsem dlouho neviděl. DP si zřejmě uvědomil, že obsluha malešické oblasti tramvajemi linky 24 není nic extra při jejich problémech v centru, takže výsledkem tu máme návrat vozů X, a to konkrétně jednoho sólo vozu X-24. Odjížděl z konečné UD v 14:49 s linkovou orientací č.24, konečnou Kubánské náměstí; boční orientace byly klasické X-24. Na kubání se otočil a svištěl si to znovu zpět do UD, další jeho osudy neznám (zatažení?.. :D).
Jinak ještě mě překvapil další vlak linky 24 vyjíždějící z voz. Strašnice kolem 15:15 směrem UD, přitom touhle dobou již nějakou tu chvíli linka má pravidelných 8 minut interval, takže jestli to bylo vložené pořadí :?: A vyjížděl klasicky z lodě, ne z objízdné koleje (otáčení do času).

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Šubrt » 17.5.2007 9:48

Karotka píše:A co kdyby se posunul sloupek až ke světlům? Odpadlo by jedno popojíždění a navíc by bylo od eskalátoru blíž do druhé soupravy.
Vadí tam sekce? Nebo roh křižovatky? Nebo něco jiného?
Tam vadí to, že by se lidi řidičům pořád dobývali do vozu. Ostatně, kdysi tam tak zastávka byla, ale pak se i kvůli tomuhle problému posunovala. Hůř by se tam řidiči zavíralo, pořád by mu do většiny dveří nekdo dobíhal. A pak, když by čekal třeba minutu na volno, měl by u dveří pořád naštvané lidi. Takže je lepší, když už je tram u světel mimo zastávku a lidi ji už ignorují. To by spíš šlo dočasně posunout sloupek i konec zastávky o 15 m dozadu, aby se tam vešly dvě soupravy a vyhovělo se předpisům. Stanicovaly by jen dvě soupravy a třetí by byla celá u světel mimo zastávku. Ale je tam vjezd, takže by to bylo jen dočasné opatření. Ve výhledu by se ke světlům dalo výzvové návěstidlo se třemi vteřinami a ke sloupku na zeď druhé výzvové návěstidlo, které by začalo blikat tak 15 sekund před volnem. To je ale složité technicky vyřešit vzhledem k typu řízení, co na SSZ je.

Odpovědět