Pokud je problém rozlišit situaci, kdy člověka vyloží ze čtyř souprav linky 17 v řadě na Veletržní a při tom mu vysvětlují, že TOHLE nejsou ty 17, které jedou na Trojskou, od situace, kdy tam jako pravidelná linka skončí čtyři vlaky linky 27, které nikdy ambici jet na Trojskou neměly a všichni cestující to ví, tak uznávám, že jsem falešnej a prázdnej Topol
. Pochopitelně, že dál nejede stejně nic, ale cestující si připadá jako vůl, protože pořád vidí přijíždět na obzoru 17 a tak nějak touží po tom dojet domů...
Pokud vím, tak největší frekvenci změn v LV způsobilo uplynulé obdobé směřující k metrolinkám. Upravování připrcávek je naopak to nejpozitivnější, co máme. Vždy se tím dosud dala přizpůsobit kapacita nějakého úseku změněné poptávce. Metrolinky způsobují opak. Nárůst nabídky, kde není úplně potřeba a pokles tam, kde potřeba je. To vše proto, abychom na metrolinky provozně měli. Výsledkem jsou večerní přecpáné spoj mezi IPP - Andělem, ale naopak víkendové prázdné od Míráku na Ohradu. Prázdný Hostivař a už i Bílá Hora, kde se lidi vracejí do normální 25.
Pořád nechápeš, že nikdo nechce, aby část spojů 22 končila na Čechově, část na Kubánském, část na Radošovické a část v Hostivaři. Zejména proto, že kvůli střídání a obratům a pauzám a směnám to budou různé linky a kvůli tomu, jak to jezdí přes centrum, prostě nevím, jestli do Hostivaře dojedu. Pokud se v metru C ušklíbnu, že to jede na kačerov, vím na 100% že za 3 minuty pojedu na Háje. Toto v tramvajích nevím. Když uvidím, že jede na IPP 22 na Kubáň a já chci dál, nemám žádnou záruku, že mi do 4 minut něcop přijede. A proto mě štve, že to má číslo jako linka, kterou jezdím dál. Naopak mě neštve, když mi současně jede 6, protože o ní vím, že do Hostivaře prostě nejede.
17/(27) si vymysleli metrolinkaři. Peníze pochopitelně nebudou. Protože 27 je luxus nasazený dřív, než se řešily jiné důležitější a víc přetížené úseky. Viz sólo 6 v Ječné a 11 IIP - Spořilov apod. Ve všech mapách ale je úsek M17 vyznačen, takže se taky bude překreslovat... A do nástupu M-šotoušů na Ropid se linkové vedení tramvají měnilo opravdu jen dle potřeb a vůbec ne často...
Taky vidím u M více nepřehledné JŘ, máme dva, možná časem budou tři... Taky oužasné "pozitivum". Také se při změně musí měnit oba, normálně by se vyměnil jen jeden...
Asi je složité pochopit, že pražské tramvaje a U-Bahny je maličko něco jiného....