Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
V ODŘ k této výluce bylo jasně napsáno : "řidič linky vyhlašuje zastávku Karlovo náměstí nejpozději 20 sekund před vjezdem do zastávky" tedy zase nerespektování příkazu psaného už tak pro blby.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Ohledně stanicování na Karláku záleželo na řidičích. Řekl bych, že půlka stíhala změnit linku ještě včas. Ale ty, co to udělali během stanicování, bych mučil... Pokud si vybavuju, oběžník kdysi určoval Újezd), kdy linku měnit a tady se to samozřejmě mělo dělat nejpozději před křižovatkou na Moráni... V opačném směru před Myslíkovou. Nebo na odjezdu z poslední zastávky před změnou. Lidé, a dost turistů, kteří se dokázali dopotácet na Karláku k zastávce linky 22 na Hrad jí často nechali odjet, protože přece přijela 16...a pak se divili.
Dál bych doplnil, že na Andělu včera a na Karláku dnes už visely jízdní řády platné od pondělka, takže se na 4,10,16 vesele čekalo. A do 16 se nastupovalo a odjíždělo na Národní třídu...
To papírové značení nakreslili informátoři, takže vlastně svépomoc vlastními papíry a tužkami. V DP by to nikoho nenapadlo... Navíc, na Karláku pro starší lidi bylo potřeba zdůraznit, že se k tramvaji dá jít i vrchem po přechodu a není nutné jít podchodem. Pamatuju si, jak za povodní byly na Pražského povstání na sloupech šipky k tramvajím 18 i 24 i busům. Opravdu to nic nestojí....
Stejně tak na Pavláku. Lidi jakž takž šli dolů někam k tramvaji X, ale jak u McD nepřešli doprava, už se na druhou stranu nedostali a pak přebíhali po Pavláku mezi auty. Mimochodem. To znovu ukázalo, že přechod pro chodce na Karláku dole a na Pavláku před Legerkou fakt chybí a ty důchodce podlézající klandry jsem tam fakt litoval.
Klidně mohly tramvaje ve směru na Národní zastavovat ještě za křižovatkou, aby se usnadnil přestup. Když to jde na Tylově nám. pro linku 11, proč ne tam?
Umístění zastávek na Tyláku. Směr k Muzeu se dala jako kdysi, ale od té doby tam vznikl parkovací záliv hotelu, takže klidně mohla být v tom odbočovacím pruhu až u křižovatky. Naopak ve směru k Bruselské je zase tak těsně za křižovatkou, že řidiči aut odbočující vedle tramvaje byli často v šoku a najeli až do lidí. Pak tam alespoň měly být žluté čáry, ale spíš měla být zastávka o 30 m dále...
Obecně, stavba a údržba tratí se pořád zlepšuje, nicméně info DP prostě za ní kulhá na obě nohy v prostém papírovém zvládnutí výluky.
Dál bych doplnil, že na Andělu včera a na Karláku dnes už visely jízdní řády platné od pondělka, takže se na 4,10,16 vesele čekalo. A do 16 se nastupovalo a odjíždělo na Národní třídu...
To papírové značení nakreslili informátoři, takže vlastně svépomoc vlastními papíry a tužkami. V DP by to nikoho nenapadlo... Navíc, na Karláku pro starší lidi bylo potřeba zdůraznit, že se k tramvaji dá jít i vrchem po přechodu a není nutné jít podchodem. Pamatuju si, jak za povodní byly na Pražského povstání na sloupech šipky k tramvajím 18 i 24 i busům. Opravdu to nic nestojí....
Stejně tak na Pavláku. Lidi jakž takž šli dolů někam k tramvaji X, ale jak u McD nepřešli doprava, už se na druhou stranu nedostali a pak přebíhali po Pavláku mezi auty. Mimochodem. To znovu ukázalo, že přechod pro chodce na Karláku dole a na Pavláku před Legerkou fakt chybí a ty důchodce podlézající klandry jsem tam fakt litoval.
Klidně mohly tramvaje ve směru na Národní zastavovat ještě za křižovatkou, aby se usnadnil přestup. Když to jde na Tylově nám. pro linku 11, proč ne tam?
Umístění zastávek na Tyláku. Směr k Muzeu se dala jako kdysi, ale od té doby tam vznikl parkovací záliv hotelu, takže klidně mohla být v tom odbočovacím pruhu až u křižovatky. Naopak ve směru k Bruselské je zase tak těsně za křižovatkou, že řidiči aut odbočující vedle tramvaje byli často v šoku a najeli až do lidí. Pak tam alespoň měly být žluté čáry, ale spíš měla být zastávka o 30 m dále...
Obecně, stavba a údržba tratí se pořád zlepšuje, nicméně info DP prostě za ní kulhá na obě nohy v prostém papírovém zvládnutí výluky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 354
- Registrován: 29.4.2006 20:34
- Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Jest-li se nepletu, tak to záleží na tom, kdy je vyhlášena zastávka. Pokud je hlášena jako ostatní zastávky, tak převlíkání proběhne až v zastávce, ale když ji tramvaják odhlásí dříve, tak na příjezdu do zastávky je už převlečen. Na převlečení je potřeba nějaký čas a na tom to záleží...ElWapp píše:Pár poznámek k výluce na IPP:
- Převlékání 22/16 až při stanicování na KN. To je prostě špatně, lidé zmateně nastupují a vystupují...
Re: Výluky a jiná omezení
Pár poznámek k výluce na IPP:
- Převlékání 22/16 až při stanicování na KN. To je prostě špatně, lidé zmateně nastupují a vystupují...
- K otáčení 10 kolem Otakarovy mohla zaznít do salonu taky nějaká větička (Linka jede vlevo po objezdu přes zastávky Otakarova a NBS... no zní to blbě ale něco by se vymyslelo), ono to otáčení lidi docela zmate
- od KN k lince X značení nula nula nic, jen na ulepených papírech propiskou napsané instrukce... tady by stálo za to třeba načárat na zem šipky apod.
- na NBS se lidé netrefovali do 10 do jejich směru, mimo jiné proto že jízdní řád jeden byl v jiné vitríně než druhý, takže prostě nikoho nenapadne že to jede na druhou stranu. To že se jezdí do víc směrů mělo být na té zastávce výrazně.
- Převlékání 22/16 až při stanicování na KN. To je prostě špatně, lidé zmateně nastupují a vystupují...
- K otáčení 10 kolem Otakarovy mohla zaznít do salonu taky nějaká větička (Linka jede vlevo po objezdu přes zastávky Otakarova a NBS... no zní to blbě ale něco by se vymyslelo), ono to otáčení lidi docela zmate
- od KN k lince X značení nula nula nic, jen na ulepených papírech propiskou napsané instrukce... tady by stálo za to třeba načárat na zem šipky apod.
- na NBS se lidé netrefovali do 10 do jejich směru, mimo jiné proto že jízdní řád jeden byl v jiné vitríně než druhý, takže prostě nikoho nenapadne že to jede na druhou stranu. To že se jezdí do víc směrů mělo být na té zastávce výrazně.
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
To se potom omlouvám za mystifikaci, ale měl jsem za to, že při reko se dělá komplet nová kabeláž a vývody do svorkovnic tam chybí. Jasně, šlo by to zbastlit z rozvaděče skrz okýnka, ale co na to DÚ?demon píše:Se svorkovnicema by nebyl problém a na papírování to vliv nemá. Dokonce se o spojení nízkých KT uvažovalo, ale tohle už je odzkoušený...BerryML píše:Já bych řek, že tam bude problém hlavně s těma svorkovnicema (chybí). Pokud by se to nějak předělávalo, to papírování okolo se asi určitě nevyplatí...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Musím říci že kyvadlový provoz linky X vzbuzoval v kolemjdoucích značný údiv, konec konců nechtěně jsem zjistil že i v samotných kachnách, takhle blbě kupříkladu koukala 9020..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Se svorkovnicema by nebyl problém a na papírování to vliv nemá. Dokonce se o spojení nízkých KT uvažovalo, ale tohle už je odzkoušený...BerryML píše:Já bych řek, že tam bude problém hlavně s těma svorkovnicema (chybí). Pokud by se to nějak předělávalo, to papírování okolo se asi určitě nevyplatí...
Re: Výluky a jiná omezení
přidám trochou do mlýna: http://www.youtube.com/watch?v=STh4e5xoClU
Re: Výluky a jiná omezení
Než studovat jizdní řády, vypravení a doufat, že možná z toho něco vyčtu, není lepší se zeptat??OMH píše:Pravda, ale jízdní řád prozradí, že poslední spoj jede pokaždé v stejný čas;)DavidD píše:No koukám, ale zrovna u dnešního dne je napsáno, že data nejsou zpracována..
Re: Výluky a jiná omezení
Pravda, ale jízdní řád prozradí, že poslední spoj jede pokaždé v stejný čas;)DavidD píše:No koukám, ale zrovna u dnešního dne je napsáno, že data nejsou zpracována..
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
K rozpojení dochází v 0:39 @ KN
Re: Výluky a jiná omezení
No koukám, ale zrovna u dnešního dne je napsáno, že data nejsou zpracována..OMH píše:Doporučuji pročíst např. vypravení;)DavidD píše:V kolik večer se 2xKT rozpojuje a veze domů?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
MF naznačil, nyní je již oficiální:
http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. ... 1029140604
http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. ... 1029140604
Re: Výluky a jiná omezení
Doporučuji pročíst např. vypravení;)DavidD píše:V kolik večer se 2xKT rozpojuje a veze domů?
Re: Výluky a jiná omezení
V kolik večer se 2xKT rozpojuje a veze domů?