Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kasme » 21.5.2010 11:25

trošku podrobnější výčet letních výluk bez uvedení zdroje...

http://www.praha7.cz/11622_Prehled-zmen-v-provozu-TRAM

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od jara » 21.5.2010 10:42

9001 píše:Jak bude ukončená S65 na Smíchově? Bude se nakonec jezdit na šturce k Na knížecí? V JŘ je uveden jako přestup na metro právě Na Knížecí.
Přesně tak

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 21.5.2010 10:15

Jak bude ukončená S65 na Smíchově? Bude se nakonec jezdit na šturce k Na knížecí? V JŘ je uveden jako přestup na metro právě Na Knížecí.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od XSC » 21.5.2010 0:11

7080 píše:Kapacita výhybny Vyšehrad je opravdu na maximum. Při stavu zabezpečovačky a personálním obsazení neví výpravčí občas, kde mu hlava stojí.
Když už je řeč o Vyšehradu. Jak je to s železničním mostem směr Smíchov - smí po něm jet dva vlaky současně? - Když po něm občas jdu, nikdy jsem to nezaznamenal. Jeden čas se mluvilo o tom, že most už překročil plánovanou životnost.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 7080 » 20.5.2010 23:35

martyn píše:Souhlas, ovšem opětovné personální obsazení výhyben a dřevorubecké práce na druhých kolejích od toho odrazují. Osobně si myslím, že atraktivita S65 by ještě víc vzrostla s prodloužením linky na Hlavák, ale kapacita tratě ze Smíchova do centra je holt asi využitá na maximum.
Kapacita výhybny Vyšehrad je opravdu na maximum. Při stavu zabezpečovačky a personálním obsazení neví výpravčí občas, kde mu hlava stojí.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od martyn » 20.5.2010 23:31

Souhlas, ovšem opětovné personální obsazení výhyben a dřevorubecké práce na druhých kolejích od toho odrazují. Osobně si myslím, že atraktivita S65 by ještě víc vzrostla s prodloužením linky na Hlavák, ale kapacita tratě ze Smíchova do centra je holt asi využitá na maximum.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od m@rtin » 20.5.2010 23:19

Škoda, že se nekřižuje i na Žvahově a ve Stodůlkách. Interval by pak mohl být možná i 15-20 minut. Stejně tak je škoda, že se nevyužije zastavování na Žvahově, protože půlhodinový takt by prokázal, že ze Žvahova potenciál je. Lidi by na vlak v tomto intervalu možná i chodili.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od pawel » 20.5.2010 22:20

matti píše:Plánované výluky na období 1.6. až 30.9.2010 (...) Z:arrow: http://picasaweb.google.com/matata91/Vy ... directlink
jsem zvědav, jak bude jezdit 25 - jestli dvouvozově a CD CT, když představuje jediný spoj na VL, nebo jestli se to jakože "spláchlo" ponecháním 15 na letné a odklonem 8 na vypich (to bude nostalgie, až mi budou kachny řvát pod oknama a cachtat se na smyčce vypich, jako za dávných časů..).

jinak ty ropidí úpravy moc nechápu, spíš bych šetřil, tj. 15 na vypich, 25 do dvojic, 8/20 podle starého plánu, 14 nahrazena protažením krátkých spojů M17 z výstaviště k vozovně (větvení, hihi) nebo na kobylisy.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Damir Holas » 19.5.2010 19:14

OMH píše:Koukám, že půjde o expresní spoje. Nezastavujeme, máme zpoždění :lol:
Tím líp. V destinacích, kolem kterých se vine trať 122, až na výjimky dávají lišky Gute Nacht a nedá se tam ani moc na co přestoupit, takže hurá tradá rychle dolů na Smíchov. :wink:

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od OMH » 19.5.2010 16:47

martyn píše:S65 a dvě Regionovy v pracovní dny aneb... http://www.cdrail.cz/gvd/k122vyluka05.pdf
Koukám, že půjde o expresní spoje. Nezastavujeme, máme zpoždění :lol:

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od gabuliatko » 19.5.2010 10:14

Venca píše:a budou tam jezdit RS1. =D>
Zatím tomu věřím stejně jako že na Kladno měly jezdit Desira. Sry za OT.

Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24.4.2004 23:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Venca » 19.5.2010 2:11

cwapa píše: Ono taky jezdí "trio" 814+914+814 a to má už o něco lepší jízdní vlastnosti při jízdě do stoupání.
-Tria sice jezdí, ale spíš po rovině. Při jejich pořizování do LBK se počítalo s jejich nasazením do Harrachova, ale kvůli jejich špatným adhezním podmínkám na sklonově náročných tratích tam nejezdí a budou tam jezdit RS1. =D>
-Na tom Semmeringu to spíš vidím, když už RN tak spíš ve verzi classic.
-Možná RN proto, že byla požadována bezbariérová vozidla, ale to je jenom moje domněnka.

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od cwapa » 19.5.2010 0:49

vávra píše:No, mezi 810 a Regionovou (814+914) je docela rozdíl v té hmotnosti řídícího vozu 914 navíc, takže na sklonově náročné tratě nejsou nasazovány (např. Hanušovice - Jeseník).
Ono taky jezdí "trio" 814+914+814 a to má už o něco lepší jízdní vlastnosti při jízdě do stoupání.

vávra
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 06.11.2008 20:12

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od vávra » 19.5.2010 0:45

No, mezi 810 a Regionovou (814+914) je docela rozdíl v té hmotnosti řídícího vozu 914 navíc, takže na sklonově náročné tratě nejsou nasazovány (např. Hanušovice - Jeseník).

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 19.5.2010 0:11

No Regionova je vlastně "lepší" 810, ne? :D No dobře, no, 8-) ale rozdíl je asi jako mezi T3 a T3R.P

Odpovědět