Trochu málo se to zdá i mně, ovvšem zas na druhou stranu - není jich tolik. A i kdyby se jezdilo na 33 v 2xT, tak dát do Braníka nízkopodlažní ekvivalent taky není jen tak - KT8N je za a) potřeba jinde a za b) nevím, jak náročná je jejich údržba (resp. dá-li se provádět v polních podmínkách). Nabízí se ještě jedna nízkopodlažní možnost, ovšem ta je tak neskutečně nereálná, že jí konkrétně ani nerozepisuji...9001 píše:Jako myslíš slovy pouze JEDNA?? Není to trochu málo, kdyby došlo k nehodě, poruše ...
Btw: Když tedy bude NP garance na 33, tak počítám, že bude NP garance i na X3, nebo jsem se přepočítal? Jakou logiku by pak měla garance na 33? A když už bude jak NP X3, tak 33 - jak bude zabezpečen přestup vozíčkářů mezi X3 a 33, když v obratišti Podolská vodárna není ani jedna zastávka s ostrůvkem a tedy žádná taková, která je pro plošinu NP vozu použitelná? No?