Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od gabuliatko » 29.10.2010 13:30

Jakub píše:Já mám pocit, že si pan Mikulovský dal omylem 2 výluky dohromady. Ta, kde jezdily dvojice KT8D5, byla někdy v závěru roku 1993 v úseku Střelničná - Sídliště Ďáblice (nevím, jestli se stavělo i na zastávkách po cestě).
Já vím že stavělo. Někde je o tom povídání, jak se řidiči v obloku schválně shazovali ze sedaček.

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od BerryML » 29.10.2010 13:14

Já bych řek, že tam bude problém hlavně s těma svorkovnicema (chybí). Pokud by se to nějak předělávalo, to papírování okolo se asi určitě nevyplatí... :?

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MF » 29.10.2010 12:55

trainzjohny píše:Jenže v kachně jsou dva progressy "proti" sobě. Takže by to bylo jako udělat soupravu dvou souprav PX R.Péček - a to je dost hrozná představa.
No ta výzbroj jede furt stejně, akorát jsou jinak reverzy. To by šlo vošéfovat.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2010 12:53

Jenže v kachně jsou dva progressy "proti" sobě. Takže by to bylo jako udělat soupravu dvou souprav PX R.Péček - a to je dost hrozná představa.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od P_V » 29.10.2010 12:48

MOp píše:reko KT8 pry nejde provozovovat ve dvojicich kvuli zdvojene vyzbroji progress.
Čím to, že trojice T3RP jezdit můžou? Zjevně se víc progressů než 2 propojit dá, když se to udělá.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 29.10.2010 12:14

reko KT8 pry nejde provozovovat ve dvojicich kvuli zdvojene vyzbroji progress.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Jakub » 29.10.2010 12:00

Já mám pocit, že si pan Mikulovský dal omylem 2 výluky dohromady. Ta, kde jezdily dvojice KT8D5, byla někdy v závěru roku 1993 v úseku Střelničná - Sídliště Ďáblice (nevím, jestli se stavělo i na zastávkách po cestě). Ta druhá, z důvodu výstavby metra C, kdy byla na Ládví zřízená trvalá úvrať, byla někdy mezi léty 2004 a 2008. Tam už jezdila 24 v běžné sestavě 1xKT8D5.

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od BerryML » 29.10.2010 11:59

Navíc to nebylo při výstavbě metra, ale o cca 10 let dřív 8-)

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od gabuliatko » 29.10.2010 11:55

MM-Mikulovsky píše:Ovšem díky skutečnosti tak jako tak manipulačního přejezdu, to však možná občas klidně mohlo (neoficiálně) projet vcelku - vždyť pro okolí se to rovnalo sunutí/vlečení jednoho KT druhým.
Nikoli, vzhledem k vyhybkám a poměrně velkému kopci.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2010 11:53

MM-Mikulovsky píše:Jestli mne paměť neklame, tak to bylo při výluce Ládví - Sídl. Řepy, kdy pendlovala mezi zastávkami Střelničná a Ládví...
Paměť tě neklame, ale prsty ano 8-[

Uživatelský avatar
Oskar
Uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: 10.6.2006 11:17
Bydliště: Ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Oskar » 29.10.2010 11:44

V tomto kontextu mě napadá, že by bylo záhodno aspoň dvě KT8D5 po rekonstrukci vybavit rozhraním pro spojení s dalším vozem, neboť až se všechny rekonstruují, taková možnost už nebude.

Ovšem je otázka, kolik by taková úprava (a hlavně papírování kolem toho) stála peněz a jestli by tedy stála za to.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 29.10.2010 11:26

7080 píše:
XSC píše: Já měl zafixováno, že to byly pouze testy. :oops:
Žádné testy, ale regulérní provoz. Pokud mám správnou informaci, tak celá souprava najížděla už z vozovny.
Jestli mne paměť neklame, tak to bylo při výluce Ládví - Sídl. Řepy, kdy pendlovala mezi zastávkami Střelničná a Ládví. Již si nepamatuji po které koleji či zastavovala-li na Kyselově. Jel jsem s ní jednou jedinkrát, když jsem při jedné z mých tehdejších návštěv Prahy chtěl vidět výstavbu metra a řešení výluk TRAM s ní související. V kurzu jsem na to vzpomínal a jeden z instruktorů tehdy říkal, že na tom jezdil - rozhodně uváděl, že z/do vozovny jezdili samostatně a spojování/rozpojování bylo prováděno na místě. Ovšem díky skutečnosti tak jako tak manipulačního přejezdu, to však možná občas klidně mohlo (neoficiálně) projet vcelku - vždyť pro okolí se to rovnalo sunutí/vlečení jednoho KT druhým.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2010 10:37

gabuliatko píše:A klouby nejsou, bo jezdí po Evropské.
A kolik jich tam je ?! Ono kdyby se chtělo, tak by se našli, nebo by se nasadilo o to víc krátkých...

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od gabuliatko » 29.10.2010 10:21

A klouby nejsou, bo jezdí po Evropské.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od thriller2 » 29.10.2010 10:09

krtinek píše:Co je podle vás pravdy na zprávě, kterou jsem dneska zaslechl, a sice, že tato superšoto akce je jen pokus o nejdelší provozní soupravu v ČR a tedy trumfnutí zmiňovaných souprav Varií v Brně? :D Jinak by byly nasazeny kloubové busy jezdící po tram-pásu.
Asi nic, protože náhradní doprava v podobě tramvají má lepší možnosti obratu než kloubové busy a to na obou stranách úseku.

Odpovědět