Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 11.4.2006 13:13

Absolut píše:Jenomže ne vždy je taková etapizace dobrá pro výsledek. Stane se, že se něco dělá na etapy a s delším omezením MHD a většíma finančníma nákladama jen proto, aby zůstala průjezdná trasa pro IAD.
JJ, pamatujete několik let zpět na opravu křižovatky na Senovážném náměstí :?: kdy TT na Gorkáči byla zbytečně uzavřená několik týdnů po skončení prací a to jen z důvodu, že bylo potřeba někde v noci odstavovat stavební techniku pracující na opravě přilehlé TT. Alternativně by totiž gumokolové přišly o parkovací místa...
:oops:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 11.4.2006 13:01

Ad 1) - v pohodě. Já jsem zase byl několik dní mimo internet, takže jsem o tom nevěděl, že takové vypravení bude.
Ad 2) Jenomže ne vždy je taková etapizace dobrá pro výsledek. Stane se, že se něco dělá na etapy a s delším omezením MHD a většíma finančníma nákladama jen proto, aby zůstala průjezdná trasa pro IAD. Technické důvody, proč je jednodušší a rychlejší vyměnit křižovatku v Brně jsou triviální a nesouvisí s výkonem lidského faktoru a můžeš je i jako laik odhalit, schválně to zkus:-)

KM

Příspěvek od KM » 11.4.2006 9:30

Absolut:
1) děkuji za sms, měl jsem vybitej mobil, taxem nepoděkovat stejnou cestou.
2) průběh oprav a výluk v Brně a v Praze mi říká, že něco přeci jen by šlo v Praze dělat lépe, operativněji a rychleji. Nakonec mi to říká i průběh některých výluk v Praze , kdy skutečně o něco jde (že např. dokáží vyměnit křižovatku po částech).
Jenže když se trať uzavře a zavede NAD, je to jednak jednodušší, jdou náklady na NAD do nákladů stavby a tramvaje šetří vozokm, které pak mohou projezdit na cestách do vozoven přes celé město. Takže co by se někdo organizoval s jednokolejkama a částečnýma výlukama , že jo.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 11.4.2006 9:21

Milý KM. Je to trošku jinak, než píšeš, a taky trošku jinak, než píše Radek. Někdy je polovičaté řešení možné a někdy ne. Někdy je dobré a někdy ne. Nakonec se sami můžete jít podívat, co se opravdu dělá. Akorát Tě můžu ujistit, že žádná rezerva tam nebyla ani při těch 30 dnech, natož teď. Nemám bohužel posledních pár dní vůbec čas ani na fórum, pokecáme někdy u (smajlík piva, co tady není)

KM

Příspěvek od KM » 10.4.2006 15:40

No, řekl bych, že Praha ve stavu kolejí patří k těm lepším. Ne tak už v délce oprav. Ale já to nijak nemyslel, já prostě chtěl nějakej odhad, protože já nevím, já to neodhadnu. Ale jestli oprava v délce měsíce umožní jezdit 10 let a oprava v délce 10 dnů 5 let, pak asi je jasné, co vítězí z hlediska času. 20 dnů uzávěry za 10 let je méně než 30 dnů. Pak ovšem se musí spočítat i náklady na zřízení a zrušení výluky. Ale stejně si myslím, že tu ta rezerva je.
Viděl bych to tak, i vzhledem k tomu, co jste tu psali vy někteří o důvodech zrušení původního plánu výluky, že prostě zastupitelstvo tentokrát na DP pořádně zatlačilo a ne že mu pasivně odkývalo všechno s čím přijde. Zapadá mi to do logiky dění - kdyby se někdo na magoši aktivně staral o to, odkud vyjíždějí vozy na linky, že by to dlouho netrvalo, tento bordel.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 10.4.2006 15:00

V Praze se dá jezdit jak známo po všem :? Tímhle způsobem se "šetří" již dlouho.

KM

Příspěvek od KM » 10.4.2006 13:40

Odhadni, Radku, jak dlouho by vydržela trať po původně zamýšlené rekonstrukci a počkáme si, jak dlouho se bude jezdit po tomhle. Pak tedy srovnáme.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 10.4.2006 13:20

Pokud je mi známo, tak se oproti původním předpokladům nepůjde do spodku, nová konstrukce se narve (doslova) na ten starý spodek a podle toho to bude taky vypadat. Takovéhle odkrývání rezerv děkuju pěkně :evil:

KM

Příspěvek od KM » 10.4.2006 12:58

Taxe koukám na starší informaci, že výluka Klárov měla trvat od 14/3 do 15/4 a ejhle, ona se stihne za dobu třetinovou: 7.4.2006 -19.4.2006. Taxi myslím, že tady někdo zatraceně odkryl rezervy. A tak to bude asi se vším, že. :evil:

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 02.4.2006 20:41

MOp píše:jednalo se o vozy 7042, 7048 a 8211
chytrej...čím to bude =D> :-k :D

MOp

Příspěvek od MOp » 02.4.2006 13:36

Pepa píše:Ještě abych doplnil ty odklony tak v trase Nádraží Hostivař - Koh-i-noor jezdily tři sóla na X-22 (dvě pořadí (21., 22.) z SA a jedno (23.) z PA) během první části odklonů.
jednalo se o vozy 7042, 7048 a 8211

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 02.4.2006 9:19

Ještě abych doplnil ty odklony tak v trase Nádraží Hostivař - Koh-i-noor jezdily tři sóla na X-22 (dvě pořadí (21., 22.) z SA a jedno (23.) z PA) během první části odklonů.

K-M

Příspěvek od K-M » 02.4.2006 6:13

Já vím, že provozovatel MHD a pořadatel půlmaratonu jedno jsou, takže nelze čekat nějaké zázraky, a že ta akce je prezentací Prahy a Česka a blablabla... ale stejně - je nutné několikrát za rok dělat, byť jen na půl neděle, takové barbarské věci v MHD? To opravdu nejsou v Praze v centru ulice BEZ MHD, kudy by ta komerční věc (o sportu není ani slovo) mohla vést? Nebo alespoň bez tramvají, aby se tyhle věci neděly? Na rovinu - obyčejné lidi to nasere. Těch odklonů bylo tolik, že než by to jeden prostudoval a pochopil, radši vzal auto. A když vyjedou jednu neděli autem, vyjedou i druhou... A určitě to stojí spoustu peněz, protože vymyšlení a organizaci těch odklonů někdo dostal zaplaceno. A silně se mi nelíbí, že platím takovéto opakující se nesmysly.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 01.4.2006 0:21

Phabbey píše:Nevíte prosím někdo něco podrobnějšího o výlukách během PIM, nebo alespoň kde je najít (oproti předcházejícím letům to DP s informovaností moc nepřehání...)
Odklonové trasy:

časový rozsah cca 11:45 hod. - cca 13:15 hod.:

Linka č. 3

Trasa A:
LEHOVEC ….. Moráň (T) - BOTANICKÁ ZAHRADA - ALBERTOV - Výtoň ….. LEHOVEC

Trasa B:
LEVSKÉHO ….. Kublov - PODOLSKÁ VODÁRNA (v Podolské ul.) - PODOLSKÁ VODÁRNA (ve Vodárenské ul.) - Kublov ….. SÍDLIŠTĚ MODŘANY

Linka č. 4

ČECHOVO NÁMĚSTÍ ….. Moráň (T) - BOTANICKÁ ZAHRADA - ALBERTOV - VÝTOŇ - PALACKÉHO NÁMĚSTÍ - Palackého náměstí ….. ČECHOVO NÁMĚSTÍ

Linka č. 5

OLŠANSKÉ HŘBITOVY….. Masarykovo nádraží - BÍLÁ LABUŤ - TĚŠNOV - VLTAVSKÁ - Vltavská ….. VÝSTAVIŠTĚ

Linka č. 6

LAUROVÁ ….. Anděl - ANDĚL - BERTRAMKA - U ZVONU - KLAMOVKA - KAVALÍRKA - KOTLÁŘKA - POŠTOVKA - HOTEL GOLF - VOZOVNA MOTOL - MOTOL - KREMATORIUM MOTOL - HLUŠIČKOVA - SLÁNSKÁ - BLATINY - SÍDLIŠTĚ ŘEPY (vnější kolej)

Linka č. 7

ÚSTŘEDNÍ DÍLNY DP ….. Otakarova - NUSELSKÉ SCHODY - BRUSELSKÁ - I.P.PAVLOVA - ŠTĚPÁNSKÁ - KARLOVO NÁMĚSTÍ - MORÁŇ (T) - BOTANICKÁ ZAHRADA - ALBERTOV - Výtoň ….. Palackého náměstí - PALACKÉHO NÁMĚSTÍ - KARLOVO NÁMĚSTÍ - ŠTĚPÁNSKÁ - I.P.PAVLOVA - BRUSELSKÁ - POD KARLOVEM (T) - NUSELSKÉ SCHODY - Otakarova ….. ÚSTŘEDNÍ DÍLNY DP

Linka č. 8

VYSOČANSKÁ ….. Florenc - TĚŠNOV - VLTAVSKÁ - STROSSMAYEROVO NÁMĚSTÍ - Kamenická ….. PODBABA

Linka č. 9

SPOJOVACÍ …. Lazarská - KARLOVO NÁMĚSTÍ - ŠTĚPÁNSKÁ - I.P.PAVLOVA - NÁMĚSTÍ MÍRU - JANA MASARYKA - KRYMSKÁ (T) - RUSKÁ - VRŠOVICKÉ NÁMĚSTÍ - ČECHOVO NÁMĚSTÍ (T) - KOH-I-NOOR - SLAVIA - KUBÁNSKÉ NÁMĚSTÍ (vnější kolej)

Linka č. 10

Trasa A:
VOZOVNA KOBYLISY ….. Moráň (T) - BOTANICKÁ ZAHRADA - ALBERTOV - VÝTOŇ - PALACKÉHO NÁMĚSTÍ - Palackého náměstí ….. VOZOVNA KOBYLISY

Trasa B:
SÍDLIŠTĚ ŘEPY ….. Anděl - ANDĚL - NA KNÍŽECÍ - PLZEŇKA - SMÍCHOVSKÉ NÁDRAŽÍ - ČSAD SMÍCHOV - LIHOVAR - ZLÍCHOV - HLUBOČEPY - GEOLOGICKÁ - K BARRANDOVU - CHAPLINOVO NÁMĚSTÍ - POLIKLINIKA BARRANDOV - SÍDLIŠTĚ BARRANDOV (vnitřní kolej)

Linka č. 14

VOZOVNA KOBYLISY ….. Nábřeží Kapitána Jaroše - ČECHŮV MOST - MALOSTRANSKÁ - MALOSTRANSKÉ NÁMĚSTÍ - HELLICHOVA - ÚJEZD - ŠVANDOVO DIVADLO - ARBESOVO NÁMĚSTÍ - Anděl ….. SÍDLIŠTĚ BARRANDOV

Linka č. 16

SPOJOVACÍ ….. Moráň (T) - BOTANICKÁ ZAHRADA - ALBERTOV - Výtoň ….. SPOJOVACÍ

Linka č. 17

Trasa A:
BŘEZINĚVESKÁ …. Strossmayerovo náměstí - VLTAVSKÁ - TĚŠNOV - BÍLÁ LABUŤ - MASARYKOVO NÁDRAŽÍ - JINDŘIŠSKÁ - VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ - VODIČKOVA - LAZARSKÁ - KARLOVO NÁMĚSTÍ - MORÁŇ (T) - BOTANICKÁ ZAHRADA - ALBERTOV - Výtoň - Palackého náměstí - PALACKÉHO NÁMĚSTÍ - KARLOVO NÁMĚSTÍ - LAZARSKÁ - VODIČKOVA - VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ - JINDŘIŠSKÁ - MASARYKOVO NÁDRAŽÍ - BÍLÁ LABUŤ - TĚŠNOV - VLTAVSKÁ - STROSSMAYEROVO NÁMĚSTÍ - Veletržní….. KOBYLISY

Trasa B:
LEVSKÉHO ….. Kublov - PODOLSKÁ VODÁRNA (v Podolské ul.) - PODOLSKÁ VODÁRNA (ve Vodárenské ul.) - Kublov ….. SÍDLIŠTĚ MODŘANY

Linka č. 18

VOZOVNA PANKRÁC ….. Náměstí Bratří Synků - NUSELSKÉ SCHODY - POD KARLOVEM (Z) - BRUSELSKÁ - I.P.PAVLOVA - ŠTĚPÁNSKÁ - KARLOVO NÁMĚSTÍ - LAZARSKÁ - VODIČKOVA - VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ - JINDŘIŠSKÁ - MASARYKOVO NÁDRAŽÍ - BÍLÁ LABUŤ - TĚŠNOV - VLTAVSKÁ - STROSSMAYEROVO NÁMĚSTÍ - KAMENICKÁ - LETENSKÉ NÁMĚSTÍ - SPARTA - Hradčanská ….. PETŘINY

Linka č. 21

LEVSKÉHO ….. Kublov - PODOLSKÁ VODÁRNA (v Podolské ul.) - PODOLSKÁ VODÁRNA (ve Vodárenské ul.) - Kublov ….. SÍDLIŠTĚ MODŘANY

Linka č. 22

BÍLÁ HORA ….. Újezd - ŠVANDOVO DIVADLO - ARBESOVO NÁMĚSTÍ - ANDĚL - BERTRAMKA - U ZVONU - KLAMOVKA - KAVALÍRKA - KOTLÁŘKA - POŠTOVKA - HOTEL GOLF - VOZOVNA MOTOL - MOTOL - KREMATORIUM MOTOL - HLUŠIČKOVA - SLÁNSKÁ - BLATINY - SÍDLIŠTĚ ŘEPY (vnější kolej)

Linka č. 23

MALOVANKA ….. Újezd - ŠVANDOVO DIVADLO - ARBESOVO NÁMĚSTÍ - ANDĚL - BERTRAMKA - U ZVONU - KLAMOVKA - KAVALÍRKA - KOTLÁŘKA (vnější kolej)

Linka č. 24

LÁDVÍ….. Karlovo náměstí - STĚPÁNSKÁ - I.P.PAVLOVA - BRUSELSKÁ - POD KARLOVEM (T) - NUSELSKÉ SCHODY - Otakarova ….. NÁDRAŽÍ STRAŠNICE

časový rozsah cca 13:15 hod. - cca 14:15 hod.:

Linka č. 3

Trasa A:
LEHOVEC ….. Moráň (T) - BOTANICKÁ ZAHRADA - ALBERTOV - Výtoň ….. LEHOVEC

Trasa B:
LEVSKÉHO ….. Kublov - PODOLSKÁ VODÁRNA (v Podolské ul.) - PODOLSKÁ VODÁRNA (ve Vodárenské ul.) - Kublov ….. SÍDLIŠTĚ MODŘANY

Linka č. 16

SPOJOVACÍ ….. Moráň (T) - BOTANICKÁ ZAHRADA - ALBERTOV - Výtoň ….. SPOJOVACÍ

Linka č. 17

Trasa A:
BŘEZINĚVESKÁ …. Nábřeží Kapitána Jaroše (T) - DLOUHÁ TŘÍDA - NÁMĚSTÍ REPUBLIKY - MASARYKOVO NÁDRAŽÍ - JINDŘIŠSKÁ - VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ - VODIČKOVA - LAZARSKÁ - KARLOVO NÁMĚSTÍ - MORÁŇ (T) - BOTANICKÁ ZAHRADA - ALBERTOV - Výtoň - Palackého náměstí - PALACKÉHO NÁMĚSTÍ - KARLOVO NÁMĚSTÍ - LAZARSKÁ - VODIČKOVA - VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ - JINDŘIŠSKÁ - MASARYKOVO NÁDRAŽÍ - NÁMĚSTÍ REPUBLIKY - DLOUHÁ TŘÍDA - Strossmayerovo náměstí ….. KOBYLISY

Trasa B:
LEVSKÉHO ….. Kublov - PODOLSKÁ VODÁRNA (v Podolské ul.) - PODOLSKÁ VODÁRNA (ve Vodárenské ul.) - Kublov ….. SÍDLIŠTĚ MODŘANY

Linka č. 18

VOZOVNA PANKRÁC ….. Národní divadlo - ÚJEZD - HELLICHOVA - MALOSTRANSKÉ NÁMĚSTÍ - Malostranská ….. PETŘINY

Linka č. 21

LEVSKÉHO ….. Kublov - PODOLSKÁ VODÁRNA (v Podolské ul.) - PODOLSKÁ VODÁRNA (ve Vodárenské ul.) - Kublov ….. SÍDLIŠTĚ MODŘANY

časový rozsah cca 14:15 hod. - cca 15:00 hod.:

Linka č. 17

BŘEZINĚVESKÁ …. Nábřeží Kapitána Jaroše (T) - DLOUHÁ TŘÍDA - NÁMĚSTÍ REPUBLIKY - MASARYKOVO NÁDRAŽÍ - JINDŘIŠSKÁ - VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ - VODIČKOVA - LAZARSKÁ - KARLOVO NÁMĚSTÍ - MORÁŇ (T) - PALACKÉHO NÁMĚSTÍ - Palackého náměstí ….. SÍDLIŠTĚ MODŘANY

Linka č. 18

VOZOVNA PANKRÁC ….. Národní divadlo - ÚJEZD - HELLICHOVA - MALOSTRANSKÉ NÁMĚSTÍ - Malostranská ….. PETŘINY

nepřihlášený Phabbey

Příspěvek od nepřihlášený Phabbey » 31.3.2006 23:03

Díky :)

Odpovědět