Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
KM

Příspěvek od KM » 13.4.2006 16:27

Tohle je přesně případ toho, že je potřeba oddělit MHD od IAD tak aby si každý přišel na své. Pravý břeh obětovat IAD v úseku Jiráskáč-Čechův most, 17 a 18 Spálenou a přes most Legií, levý břeh zneprůjezdnění Malé strany a tamtudy jen tramvaje. Holt se na karlovy lázně bude chodit pěšky a Starom. obslouží 133 a A, nebo (pro šotouše a lenochy) nějakej objezd 17: ... - Malostr. nám - Palackého most - Čechův most a po své trase. Ulevilo by se všem.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1540
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 13.4.2006 15:01

Byl jsem tam dnes kolem jedenácté. Úsek Palachovo náměstí -> Národní divadlo jednoduše na stupni 5, nejrychlejší pohyb byl pěšky :x . Taky bych radši viděl plnou náhradu Malé Strany, ale chápu, proč to udělali. I za normálních okolností je ve špičkách pravidelnost 18 velmi špatná, natož teď.

KM

Příspěvek od KM » 13.4.2006 14:04

No... možná že jedna linka po 4 minutách působí menší konvojování, než 2 po osmi. Asi by to byl problém, ale tam především chybí ta kapacita, protože normálně objíždějí 22 i 23... No naštěstí je to na deset dnů...

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1540
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 13.4.2006 13:50

KM píše:Úplně stejně jako teď 22.
A co to posílení na 4/6/10? Jinak nic proti, nezaškodilo by to.

KM

Příspěvek od KM » 13.4.2006 13:37

Radek píše:No akorát nevím, jak by 23 projela přes nábřeží. Už teď jsou tam neuvěřitelné kolony.
Úplně stejně jako teď 22.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1540
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 13.4.2006 12:14

KM píše:Špatně. Na Barr. bych poslal 22 a 23 nechal jezdit ve stávající objízdné trase 22 přes Starom. a prodl. možná na Vypich, kdyby břevnováci moc řvali ale posílenou třeba na 4/6/10 aby se to v P1 odvezlo a nevozilo to současně v Hostivaři vzduch.
No akorát nevím, jak by 23 projela přes nábřeží. Už teď jsou tam neuvěřitelné kolony.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 13.4.2006 11:52

Californien na Malé straně není nesmysl. Bez problému by šlo řešit současnou situaci se dvěma Californieny a s jednokolejným průjezdem X Klárov. Průjezd IAD by byl ovšem zachován pouze jedním směrem jako teď...

KM

Příspěvek od KM » 13.4.2006 11:06

Californien na Malé straně je nesmysl - nějaká auta, jakkoliv je nemáme rádi, tam jezdit musí, což přes C. moc nejde. a C. až v zast. Malostr. n. je taky asi nesmysl.
Chicht, udělal bych historickou linku 92 Ujezd - Hellichova - Malostr. nám bez přejezdů po jedné koleji (asi té dc) pro největší lenochy, 1x dvoutisícovák a ještě by byla poezie a šotouši by slintali. Těch deset dnů by to ten vůz jistě vydržel.

KM

Příspěvek od KM » 13.4.2006 11:03

Špatně. Na Barr. bych poslal 22 a 23 nechal jezdit ve stávající objízdné trase 22 přes Starom. a prodl. možná na Vypich, kdyby břevnováci moc řvali ale posílenou třeba na 4/6/10 aby se to v P1 odvezlo a nevozilo to současně v Hostivaři vzduch.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 12.4.2006 19:54

MOp píše:a kterou linku bys tam otocil? v rezerve by bylo max 6 poradi vozu KT, takze by mohl vzniknout jedine nejaky bastl typu laurova x malostranska a jeste by na to vozy nestacily..
Japato :?:
Na jaké lince kromě d-24 ještě potřebuješ obousměrné vozy :?:
A na takovou zkrácenou d-23 Malá Strana - Kubáň by stačilo 7 pořadí a na druhou linku d-20 Smíchov - Malá Strana by stačila 4 pořadí.

Předpokládám špičkový interval 10 minut - vzhledem na nasazení vozů KT postačuje; dále střídané přestávky na IPP a u Anděla. :lol:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 12.4.2006 19:16

KM píše:Taxe koukám na starší informaci, že výluka Klárov měla trvat od 14/3 do 15/4 a ejhle, ona se stihne za dobu třetinovou: 7.4.2006 -19.4.2006. Taxi myslím, že tady někdo zatraceně odkryl rezervy. A tak to bude asi se vším, že. :evil:
Taky se původně měla měnit celá křižovatka včetně spodku, teď se jen bastlí jeden vrchol plus oblouky. Na oko jsme uspořili čas, ale zmařilo se toho daleko víc...

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 12.4.2006 18:58

24 :?: :lol: Nějak mi uniká pozitivní dopad takového opatření, místo aby se situace zlepšila, odkloní se kvůli výluce na Malé Straně linky až ve Strašnicích. Protože tu 24 by přirozeně muselo něco nahradit. To je určitě lepší si na Újezdě přestoupit na NAD...

85.160.7.101

Příspěvek od 85.160.7.101 » 12.4.2006 18:43

24

MOp

Příspěvek od MOp » 12.4.2006 18:37

Marek B. píše:Myslím si, že je škoda, že DP více nevyužívá provizorní přejezdy, objezdy či dokonce tratě. Třeba se mohla dát Kalifornien na Mal. Nám., ale uznávám, že výluka je dost krátká.
a kterou linku bys tam otocil? v rezerve by bylo max 6 poradi vozu KT, takze by mohl vzniknout jedine nejaky bastl typu laurova x malostranska a jeste by na to vozy nestacily..

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 12.4.2006 18:29

Myslím si, že je škoda, že DP více nevyužívá provizorní přejezdy, objezdy či dokonce tratě. Třeba se mohla dát Kalifornien na Mal. Nám., ale uznávám, že výluka je dost krátká.

Odpovědět