Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 11.5.2015 18:25

MM: K těm tisícům... DPP má podle výroční zprávy 10 600 k 31.12.2013 z toho je 4158 řidičů, další 3616 jsou dělníci a jenom 2800 jsou "kancelářské krysy". A to ještě z té poslední části budou mít nejspíš slušný podíl vedoucí dep, dispečeři, škola ED atd. takže osobně mě tohle tak příšerná přezaměstnanost nepřijde...

K těm informujícím řidičům. By mě zajímalo, kdyby si tam přijel a tohle jim řekl, že mají jít na zastávky informovat :twisted: . Minimálně by si byl poslán do pr... Z větší části nejsou schopni něco říct do mikrofonu natož si někam jít stoupnout...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 11.5.2015 18:05

K mastodontům a spol. snad ani nemá cenu se vyjadřovat. Jinak tím online systémem s obrovským potenciálem jsem myslel IDOS (resp. CIS JŘ), ne "síť sloupků". Chápu, že "není možné" okamžitě reagovat na nějaké mimořádnosti, ovšem hypotetická představa:
Něco se stane ve čtvrtek po úřednické pracovní době (tj. po 14:30) a je nutná změna JŘ Z:arrow: nikde nikdo. I kdyby na DPP ještě někdo byl, tak na ministerstvu už stopro ne. Tedy bude to zapracováno a zveřejněno nejdříve v pondělí.

V tak dynamickém odvětví, jako je doprava, musí prostě být nepřetržitá pracovní doba a tyhle změny se prostě musí řešit A ZVEŘEJNIT do pár hodin. No jo, jenže se to nikdy nedělalo.

Jinak výjimečně souhlasím s MM-M, že v situaci, kdy DPP zaměstnává tisíce úředníků na jedno brdo, by pár střídajících se "referentů informovanosti cestujících" bylo potřeba jako sůl.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 11.5.2015 18:03

Proto taky psal TÉMĚŘ!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 11.5.2015 18:01

Protože když se bude hlásit každá blbost tak lidi otupí...

martin8211
Uživatel
Příspěvky: 125
Registrován: 28.8.2013 10:29

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od martin8211 » 11.5.2015 16:52

Ano, někdo tu měl dobrou připomínku ke generální volbě do vozu. To je další věc, která by byla hodně užitečná. Lidi jsou rádi když "vědí co a jak". Ono konec konců, co brání tomu, pouštět generální relaci naplno TÉMĚŘ vždy? (pátrání po zmatených osobách, nehody, odklony, přerušení metra a tak podobně) Lidé by nějaké ty oficiality typu "KGX5...." pochopili a ničemu by to neuškodilo.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 11.5.2015 15:21

No jo, no. :roll: :roll: Já taky žil v domnění, že si zkrátka někdo sedne na Bojišti k počítači, nakliká si ze seznamu mastodonty, které chce, zadá text: POZOR l.18 ODKLON PŘES ÚJEZD, zmáčkne enter, a ono se to objeví. No tak takhle ne, soudruzi, to by nešlo. (-X
Dobře, tak aspoň vydat sloupkům povel: l.18 nezobrazovat. Hmmm, tak to taky nejde. (-X
Tak už nezbývá než ten sloupek prostě vypnout. Určitě by bylo lepší, kdyby to neukazovalo nic, než když to ukazuje nesmysly. Ale hádám, že to dálkově taky určitě nejde, takže nic. #-o #-o :roll: :roll:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.5.2015 11:49

mart337 píše:......
Fakt je asi ten, že díky tomu, že se jedná o pár kousků z moře zastávek, tak asi není vůle dělat víc, než to co se dělá, co je připraveno pro pravidelný provoz. Když se něco semele, tak asi není nikdo, kdo by zadal do sítě nějaký povel a hlášení o mimořádnosti. Když to tak vezmu, tak je to vlastně stejné i v tom, že při nějaké větší mimořádnosti je taktéž minimálně třeba využívána generální volba do salónu, která by mohla toto suplovat. Proč se toto nevyužívá víc? Co by se stalo, kdyby při jakékoli výrazné mimořádnosti, či výluce se občas ozvalo do salonu hlášení o tom, co se děje? :?:
..............
No to víš:
- na jednu stranu v (minimálně třech kancelářských budovách -Sokolovská/Na Bojišti/Kačerov) sedí v DPP úředníků tisíce!!!
- na druhou stranu se "nenajdou" 3 až 4 lidi střídající se po jednom ve směnách na dispečinku, kteří by měli základní pracovní náplní "zajištění informovanosti cestujících o aktuálním dění v MHD"

A je jedno jestli to provede:
1.) osobně
a) spustí příslušná technická zařízení na zastávkách -např. "rolování" na tam umístěných informačních elektronických panelech
b) vyhlášením generální volbou do salónu TRAM (jde to i do BUS a =M= :?: ), které by se mělo opakovat v určeném intervalu nikoliv delším než cca 15 minut (ovšem nemělo by to znamenat pominutí povinnosti řidičů informovat cestující v/před místem konkrétní MU)
c) uveřejňování na webu DPP

2.) vydá pokyn, aby jiní (v té situaci "použitelní") zaměstnanci DPP prováděli informování cestujících na konkrétních zastávkách (pokud možno by při tom neměli opakovaně přejíždět mezi více jak 2mi sousedními zastávkami):
- např. při obdobě nedávné MU TRAM x BUS u Polikliniky Modřany nebudou přes den PD dlouhý úsek Nádr.Braník - Levského objíždět pouze 2 lidi ve dvou OA (což znamená, že na každé zastávce se někdo z nich "objevil" s bídou po 20ti až 30ti minutách), ale bude aktuálně volným "svačinářům" v Braníku (nyní si v těchto situacích píšících do výkazů "čekání na spoj") přikázána "jiná činnost" Z:arrow: každý z nich se nechá dopravit na jednu ze zastávek "KOMAKA" (ve dvou OA s řidičem by to bylo až nepotřebných 8svačinářů = 5 Nádr.Braník až Nádr.Modřany + 3 Lib.potok až Sídl. Modřany, protože Levského obslouží NAD + na Poliklinice Modřany a Čechově čtvrti je reálné upozornění čekajících zatroubením NAD či zavoláním jejich řidičů a 2 až 4 zastávky z 8 uvedených ve dvou úsecích reálně "obslouží"/odinformují řidiči těch dvou OA, kteří po obdržnení vysílačkou informace, že se blíží obnovení provozu svezou jimi rozvezené "svačináře", případně při řešení MU víc jak "několik" hodin jim zajistí "servis"/vystřídání na WC).

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od mart337 » 10.5.2015 23:24

Je to přesně ono. Když to vezmu, tak ty sloupky v zásadě taky umí vše, co je viděno na výše uvedeném odkazu stránky se sloupky. Umí stejně linku, konečnou a čas. Neumí rolovat, ale v zásadě ty na těch stránkách taky většinou ne. A co se týká rolování, nemusí se chodit ani jinam. V zásadě to umí a už jsem to viděl, panely v Radlicích a na Barrandově (ty jsem dokonce viděl v takové akci - při výluce). Bohužel jsou jenom tam a nikde jinde.
Ale zásadní problém věci je v tom, že jsou vlastně minimálně využívané. Ty cílové stanice jsou uváděné jen tam, kde dochází k pásmování a to ještě jen směrem do Braníka a Modřan. Na opačnou stranu taky ne. Ale těch sloupků je pohříchu málo (Podolí-Braník, Barrandov, Radlice konečná, ND, Staroměstská, Hradčanská, něco směr Řepy a dál si nevzpomínám). Fakt je asi ten, že díky tomu, že se jedná o pár kousků z moře zastávek, tak asi není vůle dělat víc, než to co se dělá, co je připraveno pro pravidelný provoz. Když se něco semele, tak asi není nikdo, kdo by zadal do sítě nějaký povel a hlášení o mimořádnosti. Když to tak vezmu, tak je to vlastně stejné i v tom, že při nějaké větší mimořádnosti je taktéž minimálně třeba využívána generální volba do salónu, která by mohla toto suplovat. Proč se toto nevyužívá víc? Co by se stalo, kdyby při jakékoli výrazné mimořádnosti, či výluce se občas ozvalo do salonu hlášení o tom, co se děje? :?: [-o<
Jen tak mimochodem, neumí něco víc Hradčanská? Mám ten dojem, že jsem tam už něco jiného mimo klasického zobrazení taky viděl, ale už si nevzpomínám (moje hlava #-o) co. :lol:

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 10.5.2015 22:24

Je to jako se vším tady, možnosti jsou, ale neni vůle se pro lidi "roztrhat". Soudě podle toho, že i v IDOSu jezdí 18 normálně, má tento případ dle mne jednoduché vysvětlení: výluka byla oznámena ve středu odpoledne. Ve čtvrtek se donesla na patřičná místa, jenže než se rozhodlo, že se vytvoří odklonové jízdní řády, čtvrtek uběhl, no a v pátek byl svátek, takže to se neúřaduje, no a potom už je víkend, což se už tuplem neúřaduje. Takže zkrátka máme online systém s potenciálem zapracování každé výlukové prkotiny během pár minut, ale vše do databáze musí někdo vytvořit (a pak ještě schválit ouřada na ministerstvu), takže...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 10.5.2015 21:57

Martin: Ono nemusíme ani do Německa... Olomouc, České Budějovice už to umí dávno...

martin8211
Uživatel
Příspěvky: 125
Registrován: 28.8.2013 10:29

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od martin8211 » 10.5.2015 21:52

Tyhle sloupky jsou na h*v*o už od začátku. Rolovat plynule text to stejně neumí, což je vlastně nejdůležitější. Designově zplatlaný z několika označníků různé velikosti do sebe. Aktuálnost dat občas zaspí, a jak mám vědět že to občas není zrovna teď? Kam spoj jede se ve většině případů taky nedozvíme. To mi přišel praktičtější ten na Nádraží Vysočany. Aspoň nebyl tak hnusný a působil poměrně jednoduše. Nebo na této adrese vyjede tolik krásných nápadů https://www.google.cz/search?q=dresden+ ... altestelle , ketré budou asi tak maximálně stejně drahé.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 10.5.2015 21:35

MF: Potom jsou sloupky, ale už totálně na ho.... Jsem si myslel, že to právě pomůže při MÚ a on ten papír je pořád skoro lepší...

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MF » 10.5.2015 18:12

VŠ: napadá mě jediné - na tuto výluku nejsou zpracované JŘ (v dorisu se zobrazují jako sjeté z trasy) a tudíž sloupek slibuje příjezd...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 10.5.2015 16:33

Tak pochvala byla, takže pro "vyváženost" bohužel zase kritika: Potřeboval bych, aby mi někdo srozumitelně vysvětlil, proč digitální označníky na Staroměstské a u Národního divadla/nábř. slibují příjezd l.18, když tato linka jezdí plánovaným odklonem přes Újezd (http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/staro ... -15-05-06/) :?: :?: #-o #-o
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od mart337 » 09.5.2015 23:55

Teda vážení, děláte z komára velblouda. Jestli se nepletu, tak se pravděpodobně jedná o infopanel na chodníku u zastávky Michelská DC. To znamená, že z této zastávky jede na M "C" ta zmiňovaná 188 a nic jiného. Pak je tam též doporučeno dojít za křižovatku, kde jsou též čtyři busy směr M "C" a to sice 124, 139, 150 a 196. Když mu 188 ujede a nechce čekat, tak si dojde za křižovatku. To je snad pro dopravu na metro dostačující. #-o
A zřejmě něco podobného je situováno i v oblasti pod Jezerkou a Kloboučnická. Zavádět trampendl Spořilov Pankrác by bylo k ničemu a vyhazování peněz. (-X

Odpovědět