Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Jonáš

Re: Výluka Nám. Míru

Příspěvek od Jonáš » 22.4.2005 12:42

Martin Šubrt píše:Jinak ta moje 10 má zajistit přímé a kapacitnější propojení od IPP s okolím Korunní a Florou i dál. Pokud někdo přijede metrem, či z Ječné, musí buď pěšky do Blanické, nebo na náhradní bus a má o přestup a zdržování navíc. Ta Vinohradská se dá využít lépe s tou 10, případně 16. Tu lze zvolit taky a k IPP připojit místo Palmovky Spojovací :-).
Ani nevím proč :wink: , ale ta 10 po Vinohradské se mi moc líbí! :smt038

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluka Nám. Míru

Příspěvek od Martin Šubrt » 22.4.2005 12:07

Taky přidávám svůj návrh:
Linka číslo 4: Kotlářka - IPP - Otakarova
Linka číslo 6: Laurová - Karlovo nám. - Nádraží Braník
Linka číslo 10: Vozovna Kobylisy - Flora - Muzeum - Zvonařka
Linka číslo 16: Spojovací - Blanická - Čechovo nám.
Linky číslo 22, 23, 57 a 59 - objezd přes Otakarovu
Linka číslo 51 - objezd přes Otakarovu a Ruskou
Linka číslo 30: Sídliště Řepy - IPP - Zvonařka
Linka číslo 34 (sóla): Kubánské nám. - Blanická - Flora - Olšanské hřbitovy

Na návrhu DP se mi nelíbí ta linka 6, ale vzhledem k tomu oblouku na Otakarově, obsazenosti Zvonařky a nutnosti něco vést do Braníka, budiž.
Mop má skutečně hodně podceněný úsek IPP - Národní třída, i bez té linky 6 tam budou problémy, ale 1,5 linky je přímo strašně málo. Naopak ta 4 v 1/2 intervalu je dobrý nápad, jen by lidi řvali, kde mají druhou linku :-). Ale to by byl jejich problém. Mně se ale nevejde na Zvonařku ani jinam, takže jsem jí musel zavrhnout. Jinak Řepy se 4 a 9 v 1/2 intervalu není ve špičce problém, v sedle pak ale ano. Jonášova 23 je zajímavá, ale není důvod ke Koh-i-nooru vést 4 a 22, když spodem na Palačák jede i linka 7. Souběh 22 a 23 je tady důležitější, protože má větší vazbu k centru :-), takže nevadí, jak by vadil v jiných případech.

Jinak ta moje 10 má zajistit přímé a kapacitnější propojení od IPP s okolím Korunní a Florou i dál. Pokud někdo přijede metrem, či z Ječné, musí buď pěšky do Blanické, nebo na náhradní bus a má o přestup a zdržování navíc. Ta Vinohradská se dá využít lépe s tou 10, případně 16. Tu lze zvolit taky a k IPP připojit místo Palmovky Spojovací :-).

Jonáš

Zvonařka a dvě linky tam!

Příspěvek od Jonáš » 22.4.2005 8:19

Petr píše:Jonáši, přehlcuješ Otakarovu, právě problémy se SSZ na této křižovatce stojí za ukončením dvou linek na Zvonařce
Proto jsem na Zvonařce také dvě linky ukončil :wink:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 21.4.2005 17:52

u lidí od Smíchova a Podolí se asi očekává, že se při cestě na Vinohrady (10,16) přesunou do metra. zato od lidí, co jedou po 22 z újezda/národky do Vršovic, se přesun do metra konat nebude, protože ve Vršovicích žádné není. myslím tedy, že dp v rámco možností zvolil ještě nejlepší možnou variantu.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 21.4.2005 17:42

Z pohledu cestujícího je zatažení linky 6 do výluky nešťastným řešením - jí se totiž výluka prostě netýká. Proto možná stálo za úvahu linku 6 zrušit a přečíslovat jí na 36 (po dobu výluky), když už jí odkláním.
I názor na linku 4 v půleném intervalu chápu (nemusela se v té chvíli zavádět NTD), naopak linka 7 mohla celodenně končit na Kotlářce a tím by to bylo částečně vykompezované. Ani s BP by nebyl problém (již se to stalo několikrát), linka 9 by se odsunula na střední kolej a své BP by měla na Spojovací. Každopádně i za současného stavu v Ječné chybí 1,5 vlaku (linky 6 a 16).
Jonáš píše:Tak jakpak bych to vedl já?
Jonáši, přehlcuješ Otakarovu, právě problémy se SSZ na této křižovatce stojí za ukončením dvou linek na Zvonařce
Naposledy upravil(a) Petr dne 21.4.2005 17:45, celkem upraveno 1 x.

Jonáš

Chcete mě?

Příspěvek od Jonáš » 21.4.2005 17:40

pawel píše:už jsem chtěl něco napsat, ale prox to napsal za mě. řepy=zbytečnost, navíc problém s BP; ubrat 0,5 linky (6) versus ubrat celou (23) doopravdy rozdíl je...
A můj návrh? :cry:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 21.4.2005 17:34

už jsem chtěl něco napsat, ale prox to napsal za mě. řepy=zbytečnost, navíc problém s BP; ubrat 0,5 linky (6) versus ubrat celou (23) doopravdy rozdíl je...

MOp

Příspěvek od MOp » 21.4.2005 13:51

Proxy píše:Mope, bohužel jsi poddimenzoval úsek Národní - IPP. Tady 1,5 linky nestačí.
Naopak, jsi předimenzoval úsek do Řep. 2 linky v půleném intervalu mimo špičku je zbytečný nadstandard.
IPP - ze jsem ji poddimenzoval? ubranim jedne dvojice 23? kdyz slo ubrat solo 6, tak proc nejde odebrat dvojice 23 :-D

ano repy by mely nadstandard.. slo by to udelat tak ve spicce, v sedle jen na kotlarku .. pres poledne by to ta devitka mela zvladnout v pohode odvozit. :-D

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 21.4.2005 13:33

Mope, bohužel jsi poddimenzoval úsek Národní - IPP. Tady 1,5 linky nestačí.
Naopak, jsi předimenzoval úsek do Řep. 2 linky v půleném intervalu mimo špičku je zbytečný nadstandard.

MOp

Re: Náměstí Míru

Příspěvek od MOp » 21.4.2005 13:20

Tak jakpak bych to vedl já?

4 Sídliště Řepy - Zvonařka, 1/2 interval
6 normálně
10 Vozovna Kobylisy - Kubánské náměstí
16 Spojovací - Čechovo náměstí
22 Bílá Hora - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
23 .. - Karlovo náměstí - Palackého náměstí - Nádraží Braník
51 Divoká Šárka - Nádraží Strašnice (přes Otakarovu a Ruskou)
57 Bílá Hora - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
59 Sídliště Řepy - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)

Jonáš

Náměstí Míru

Příspěvek od Jonáš » 21.4.2005 12:01

Tak jakpak bych to vedl já?

4 Kotlářka - Oblouková (objezd Moskevskou, Čechovým náměstím a Minskou - úprava parkování = možnost konečné, jinak průjezd)
6 Laurová - Zvonařka (z důvodu vybírání BP by neprošlo, tak holt Nádraží Braník)
10 Vozovna Kobylisy - Kubánské náměstí
16 Spojovací - Čechovo náměstí
22 Bílá Hora - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
23 Malovanka (smyčka Královka) - Zvonařka
51 Divoká Šárka - Nádraží Strašnice (přes Otakarovu a Ruskou)
57 Bílá Hora - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)
59 Sídliště Řepy - Nádraží Hostivař (přes Otakarovu)

NTD 30 Sídliště Řepy - Otakarova (přes IPP)

MOp

Příspěvek od MOp » 20.4.2005 14:45

L24_VP píše:V březnu byly některé oběhy pro linku 24 vypraveny z vozovny Pankrác.
Byly tam tedy dočasně deponované KT8D5?
ano! fotky jsou na spratelenych strankach.. ne mych..

Proxy píše:Mope, obávám se, že všichni nemají čas prohlížet všechny přátelské internetové stránky :mrgreen: Nemohl bys příště rovnou napsat odkaz 8-)

L24_VP

Příspěvek od L24_VP » 20.4.2005 14:42

V březnu byly některé oběhy pro linku 24 vypraveny z vozovny Pankrác.
Byly tam tedy dočasně deponované KT8D5?

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 23:37

Martin píše:PS:Teda Martine, to tvoje linkový vedení je celkem vymakaný a vcelku proti němu nemám výhrady... Pracoval jsi na něm dlouho :?: :D
Martine řeknu Ti, že moc dlouho jsem na něm nepracoval, ale zkusil jsem skloubit dohromady to co mi řekl Petr jako BP, spojení s centrem a tak nicméně pokud tato výluka nastane, tak to bude pravděpodobně úplně jinak... :oops: Snaha se, ale cení... :D

Martin

Příspěvek od Martin » 11.4.2005 21:24

Výluka na Podkovářské ukončena dnes v 16.40. Průjezd trati před zprovozněním provedl dipečersky řízený vůz ev.č. 8080 (ze smyčky Starý Hloubětín). NAD zajišťovaly klíčovké vozy 5705 a 5707.
Po víkendové výluce v Nuslích bohužel zmizela jen OR na sjezdové výhybce k Fidlovačce. Ostatní oblouky bylyjen provizorně navařeny, pomalé rychlosti ovšem zůstaly :evil:
Chcete-li se podívat, jak může vypadat vcelku nová trať po pár letech čilého provozu, zamiřte na Anděl... Kroková rychlost a sjezdových výhybkách na křižovatce Plzeňské s Radlickou je už evergreenem, teď k ní přibyl výstavní "hup" za zmíněnou křižovatkou směrem k zastávce Anděl od Bertamky. Máte pocit, že tramvaj se usilovně snaží opustit
koleje...
PS:Teda Martine, to tvoje linkový vedení je celkem vymakaný a vcelku proti němu nemám výhrady... Pracoval jsi na něm dlouho :?: :D

Odpovědět