Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Rashid
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 09.8.2009 20:10
Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Rashid » 20.7.2012 4:58

Dnes jsem měl tu čest projet se náhradní dopravou za vyloučenou dopravu na Letné.
Zhrozil jsem se když jsem viděl v jakém stavu je způsob řešení NAD, který DP nabízí lidem.
Opravdu se někdo z DP myslí, že je nástup do busu X-1 komfortní. Nejen,že stav komunikace v ulici Ovenecká v katastrofálním stavu. A k tomu ještě, když Vám autobus zastaví metr od obrubníku. Nechci v tomto případě celou vinu házet na řidiče, i když kdyby se chtělo tak se ke hraně zajede. Ale hlavně viním minimální zábor, který znemožňuje dobrý nájezd do zastávky.
Ale DP s*r* na lidi, neděláme to pro ně ale přece pro sebe. Kaštani tam nějak doskáčou, a pokud ne, mají smůlu. Chtěl bych vidět chudáka vozíčkáře, jak by se mu najíždělo do busu v tak debi*ní pozici. Pro příklad přidávám foto. Omlouvám se za špatnou kvalitu.
Hanba DP i Městské části Praha 7.
Další věc, proč bus X-1 končí na Valech (to není Hradčanská - DP pěkně mlží.)
Ať mi nikdo netvrdí, že by byl problém dojet do zastávky v Milady Horákové,nechat vystoupit kaštanstvo a pak to odstavit Na Valech.
Ale zbytečně nechat lidi se trmácet z ulice na Valech zpátky dolů na "Hrádču" a ještě po těch nepříjemných schodech.Fajn to musí být, když chcete na bus 174 či noční 515, to se hezky projdete na zastávku, která je sama nesmyslně daleko od stanice tramvají. Tahle výluka není na týden.Ale proč to dělat jednoduše.... normálně prostě kašleme na lidi a na to jak jdeme vstříc těm hendikepováným a pomáháme jim, si jenom hrajem před volbama, kdy se zas budeme chválit kolik nízkopodlaž. busů se koupilo atd... propaganda v DP kontaktu a v Šestce.... :smt041 ... "jak jsme výluku dobře zvládli"...
Tak dík DP Praha a náš magistráte a tudíž i obě jednotlivé městské části.
Obraz003.jpg
Obraz004.jpg
Obraz002.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Proxy » 11.7.2012 23:40


MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 08.7.2012 23:33

willyjeff píše:No hlavně bude zajímavý, jak se zvládne vypravení, když ve Vokovicích je uvězněno spoustu vozů a řidičů a už zítra ve 4 ráno to musí být zorganizovaný (tzn. nový jízdní řády, řidičům přidělené směny a hlavně je informovat o změně). Fakt bych nechtěl mít tyhle starosti na hlavě. Jestli se to zvládne, tak klobouk dolu. Díru zasypou, to je myslim ten nejmenší problém.
velmi souhlasím ohledně organizace, ale pevně věřím, že to v zásadě (až na nějaké malé zádrhele v jednotlivcích) bude zvládnuté
vkocourekpha píše:Osobně se domnívám, že za "mimořádné" situace by asi šlo ty vozy "vytáhnout" po TT ve směru DC, to je dále od té díry. Ohledně její opravdy, už to tam zalévají betonem, co jsem tak viděl...
Např. dle tohoto fota (od jaydee2008) díra je minimálně pod okraj koleje ZC = ani DC bych manipulační "průtah" VO vozů zbytečně neriskoval.
Zejména když:
1.) ostatní vozovny kromě PA (mající v opravě jednu loď - 5 kolejí, a proto několik desítek vozů přemístěno do jiných vozoven) mají jistě, díky nižšímu prázdninovému vypravení + uzavření značného množství TT, nějaké "volné" vozy
2.) díky náhradě za =M=A byly mimořádné výjezdy na X-A i posílenou a prodlouženou l.25 - co jsem se namátkově koukal, tak jsem přesvědčen, že díky místu vedení těch linek, byla asi valná většina vozů na nich právě z VO

Spíše jsem přesvědčen, že díky množství uzavřených TT bude přebývat mnoho řidičů TRAM (už tak včera jsme na PA studovali, jak je "postaveno" moc záloh) -
DPP by to měl okamžitě řešit dvěma způsoby:

1.) jsou-li mezi řidiči TRAM jedinci s "papíry" na BUS, tak ty dočasně přeřadit na NAD za TRAM
2.) ostatním ve zvýšeném počtu nařídit dovolenou (případně výběr 1 dne neplaceného volna v měsíci, na nějž má každý dle KS právo)

jaydee2008
Uživatel
Příspěvky: 49
Registrován: 25.6.2010 22:11
Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od jaydee2008 » 08.7.2012 22:05


Uživatelský avatar
7105
Uživatel
Příspěvky: 282
Registrován: 30.4.2008 21:48
Bydliště: Wokowice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 7105 » 08.7.2012 20:40

Pár fotek k MÚ Horoměřická:

Autobusová zastávka Horoměřická přesunutá do smyčky Bořislavka:
http://2i.cz/80ecf2d80b

SOR NB18 vypravený na linku 119 přijíždí na Bořislavku:
http://2i.cz/079b85af7c

Ten samý vůz stanicující na tramvajové zastávce Sídliště Červený Vrch. Většina řidičů na linkách 119 a 218 tady nestavěla.
http://2i.cz/71fde3c91a

Onen propad, údajně až šest metrů hluboký.
http://2i.cz/e8647a5083

Ulice Liberijská, po které vede objízná trasa.
http://2i.cz/368a94be6d

Uživatelský avatar
vkocourekpha
Uživatel
Příspěvky: 2
Registrován: 05.1.2012 22:41
Bydliště: Praha 5

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od vkocourekpha » 08.7.2012 20:36

willyjeff píše:No hlavně bude zajímavý, jak se zvládne vypravení, když ve Vokovicích je uvězněno spoustu vozů a řidičů a už zítra ve 4 ráno to musí být zorganizovaný...
Osobně se domnívám, že za "mimořádné" situace by asi šlo ty vozy "vytáhnout" po TT ve směru DC, to je dále od té díry. Ohledně její opravdy, už to tam zalévají betonem, co jsem tak viděl...

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od willyjeff » 08.7.2012 20:27

No hlavně bude zajímavý, jak se zvládne vypravení, když ve Vokovicích je uvězněno spoustu vozů a řidičů a už zítra ve 4 ráno to musí být zorganizovaný (tzn. nový jízdní řády, řidičům přidělené směny a hlavně je informovat o změně). Fakt bych nechtěl mít tyhle starosti na hlavě. Jestli se to zvládne, tak klobouk dolu. Díru zasypou, to je myslim ten nejmenší problém.

Uživatelský avatar
vkocourekpha
Uživatel
Příspěvky: 2
Registrován: 05.1.2012 22:41
Bydliště: Praha 5

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od vkocourekpha » 08.7.2012 19:55

Aktuální situace a organizace provozu u MU Horoměřická je již celkem ustálená, přináším pár aktuálních poznatků z provozu včetně fotografií.

Provoz tramvají:
Provoz tramvají je přerušen mezi Dejvickou a Divokou Šárkou, linka X-A ukončena v Podbabě a linka 20 odkloněna přes Pohořelec na Královku (nejspíše kvůli uvolnění kapacity smyčky Podbaba).
Mezi Vítězným náměstím a Divokou Šárkou jezdí poněkud nepravidelně (pozn., to není kritika nýbrž pouze konstatování) NAD X-20.

Kousek pod zast. Horoměřická je zazkratováno od odpoledne i trolejové vedení.

Provoz autobusů:
Do centra bez omezení, z centra po nutné úpravě komunikací odklon přes smyčku Bořislavka, Kladenskou a Liberijskou ulicí – na chodníku mezi smyčkou a Kladenskou operativně uřezáno zábradlí, provizorně vyasfaltovány nájezdy, osazeno dopravními značkami a BUS tak jezdí přes chodník včetně X-20 => zdržení není až tak tragické.

Mezi Horoměřickou a DŠ se jezdí po TT, autobusy pravidelných linek zde navíc fungují zároveň jako NAD za TRAM.

Výluka bude rozhodně trvat i v začátku pracovního týdne, je tedy otázkou, co se stane s tramvajovým provozem (2, 8, 20, 36), protože Podbaba čtyři linky nezvládne a po Evropské se dá dojet tak maximálně k Bořislavce...

Na závěr pár fotografií z terénu.

Obrázek
Obrázek

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kasme » 05.7.2012 22:28

Bobek píše:Na Šumavské se cosi kope (příspěvěk v postřezích), tak nejspíš proto ta Korunní.
vodovod :)

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobek » 05.7.2012 19:47

Na Šumavské se cosi kope (příspěvěk v postřezích), tak nejspíš proto ta Korunní.

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od petr03 » 05.7.2012 19:43

vždyť to šlo na té radhošské vyřešit jednodušeji tak, aby nebyl přejezd přes tu křižovatku. Stačilo californii umístit před zastávku, příjezd na zastávku, otevření dveří vpravo ve směru jízdy ( výstupní ), zavření dveří, přechod na druhou stranu, otevření druhé strany ( nástupní ), a pak odjezd. A nemuselo se zbytečně vexlovat přes křižovatku. Jen snad zda by to vyšlo místo kvůli esíčku.

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od petr03 » 05.7.2012 19:35

ono na té floře je více věcí trošku mimo mysl. Když vyjmenujeme: proč tramvaj na vinohradské a né v koruní ( přitom v korunní je menší provoz a byl by větší prostor pro umístění přejezdu = dříve tam již takto byla ukončena výluková linka s tím, že byl přejezd v bývalé vozovně ), proč ukončení tramvaje na radhošské a přejezd za docela velmi frekventovanou křižovatkou ( předevčírem jsem tam jel autem od flory, zahybal jsem do leva, a ten bordel co tam byl. Chudáci řidiči tramvaje ). Nemá to cenu řešit, je to tak, jak to je. Bohužel.

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od cwapa » 05.7.2012 12:24

Ještě jeden poznatek k výluce na Floře. Proč je ta zastávka Radhošťská pro X11 daná až za křižovatku? Vždyť když ten autobus jede po Slezský tak mohl zajíždět na Vinohradskou Libickou a stavěl by přímo u tramvaje. Tím pádem by lidi nemuseli přes křižovatku.

Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 03.7.2012 9:16

MM-Mikulovsky píše: Sice mám mezery ve znalosti tarifu PID (zejména ceny), ale vím jedno - musím dát v této tvé vítce za pravdu ROPIDU, protože tarif s přestupy počítá. Od posledního zdražování/upravování ceny jízdného je i nejkratší jízdenka PŘESTUPNÍ (a mimochodem, díky její delší časové platnosti, stojí jedna minuta méně než té původní levnější nepřestupní)!
Tak se omlouvám za mystifikaci, je pravda, že já o tarifu nemám přehled páč jsem držitelem průkazu ZTP, takže mě tarif PID nějak extra nezajímá. Sám téhle problematice moc nerozumím. Dřív když jsem průkazku neměl, tak jsem to sledoval, jenže teď už vůbec.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 03.7.2012 7:41

Pepa z Nuslí píše:...Já ti nevím, ale třeba, když budeš mít (příklad) jednotlivý lupen na jednotlivou jízdu (ne přestupní), tak se radši necháš odvézt spojem až na Spořilov, pokud tam teda jedeš....
Sice mám mezery ve znalosti tarifu PID (zejména ceny), ale vím jedno - musím dát v této tvé vítce za pravdu ROPIDU, protože tarif s přestupy počítá. Od posledního zdražování/upravování ceny jízdného je i nejkratší jízdenka PŘESTUPNÍ (a mimochodem, díky její delší časové platnosti, stojí jedna minuta méně než té původní levnější nepřestupní)!

Odpovědět