Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Tohle je přesně případ toho, že je potřeba oddělit MHD od IAD tak aby si každý přišel na své. Pravý břeh obětovat IAD v úseku Jiráskáč-Čechův most, 17 a 18 Spálenou a přes most Legií, levý břeh zneprůjezdnění Malé strany a tamtudy jen tramvaje. Holt se na karlovy lázně bude chodit pěšky a Starom. obslouží 133 a A, nebo (pro šotouše a lenochy) nějakej objezd 17: ... - Malostr. nám - Palackého most - Čechův most a po své trase. Ulevilo by se všem.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
No akorát nevím, jak by 23 projela přes nábřeží. Už teď jsou tam neuvěřitelné kolony.KM píše:Špatně. Na Barr. bych poslal 22 a 23 nechal jezdit ve stávající objízdné trase 22 přes Starom. a prodl. možná na Vypich, kdyby břevnováci moc řvali ale posílenou třeba na 4/6/10 aby se to v P1 odvezlo a nevozilo to současně v Hostivaři vzduch.
Californien na Malé straně je nesmysl - nějaká auta, jakkoliv je nemáme rádi, tam jezdit musí, což přes C. moc nejde. a C. až v zast. Malostr. n. je taky asi nesmysl.
Chicht, udělal bych historickou linku 92 Ujezd - Hellichova - Malostr. nám bez přejezdů po jedné koleji (asi té dc) pro největší lenochy, 1x dvoutisícovák a ještě by byla poezie a šotouši by slintali. Těch deset dnů by to ten vůz jistě vydržel.
Chicht, udělal bych historickou linku 92 Ujezd - Hellichova - Malostr. nám bez přejezdů po jedné koleji (asi té dc) pro největší lenochy, 1x dvoutisícovák a ještě by byla poezie a šotouši by slintali. Těch deset dnů by to ten vůz jistě vydržel.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
JapatoMOp píše:a kterou linku bys tam otocil? v rezerve by bylo max 6 poradi vozu KT, takze by mohl vzniknout jedine nejaky bastl typu laurova x malostranska a jeste by na to vozy nestacily..
Na jaké lince kromě d-24 ještě potřebuješ obousměrné vozy
A na takovou zkrácenou d-23 Malá Strana - Kubáň by stačilo 7 pořadí a na druhou linku d-20 Smíchov - Malá Strana by stačila 4 pořadí.
Předpokládám špičkový interval 10 minut - vzhledem na nasazení vozů KT postačuje; dále střídané přestávky na IPP a u Anděla.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Taky se původně měla měnit celá křižovatka včetně spodku, teď se jen bastlí jeden vrchol plus oblouky. Na oko jsme uspořili čas, ale zmařilo se toho daleko víc...KM píše:Taxe koukám na starší informaci, že výluka Klárov měla trvat od 14/3 do 15/4 a ejhle, ona se stihne za dobu třetinovou: 7.4.2006 -19.4.2006. Taxi myslím, že tady někdo zatraceně odkryl rezervy. A tak to bude asi se vším, že.
a kterou linku bys tam otocil? v rezerve by bylo max 6 poradi vozu KT, takze by mohl vzniknout jedine nejaky bastl typu laurova x malostranska a jeste by na to vozy nestacily..Marek B. píše:Myslím si, že je škoda, že DP více nevyužívá provizorní přejezdy, objezdy či dokonce tratě. Třeba se mohla dát Kalifornien na Mal. Nám., ale uznávám, že výluka je dost krátká.