Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Radek » 26.6.2023 12:30


OKN81
Uživatel
Příspěvky: 142
Registrován: 28.10.2010 20:25
Bydliště: Praha - Čakovice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od OKN81 » 07.2.2023 15:14

Petrpes píše:
07.2.2023 13:29
Přestávky nebylY... (-X
Jejda :oops:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petrpes » 07.2.2023 13:29

Přestávky nebylY... (-X

OKN81
Uživatel
Příspěvky: 142
Registrován: 28.10.2010 20:25
Bydliště: Praha - Čakovice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od OKN81 » 06.2.2023 12:00

Od pondělí 13.2. se vrací normální provoz tedy interval 8 minut ve špičkách pracovních dní. Znovu se zavádí střídané přestávky tam kde přes poloprázdninový provoz nebyly.
Naposledy upravil(a) OKN81 dne 07.2.2023 15:13, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petr » 02.2.2023 13:52

Adam108 píše:
02.2.2023 11:07
Při pohledu na fotky z výluky na Malé Straně jsem trochu zmatený. Nerozkopává se náhodou to, co se opravovalo v roce 2018? Tehdy tam byla výluka podobného rozsahu. Nebo to už po 5 letech dožilo?
Nerozkopává. Tehdy se lokálně měnily některé oblouky a kompletně splítka i s částečnou změnou polohy a poloměru oblouků z náměstí do splítky. Letos se mění to, co se neměnilo tehdy. Trať byla rekonstruována na tři etapy: 1995 Malostranská-Malostranské náměstí, 2001 (Újezd-Hellichova a 2002 Hellichova - Malostranské náměstí. Takže letos se mění 28 let staré železo v Letenské a přidá se spousta úseku v Karmelitské, kterým je také 22 (21) let...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 02.2.2023 11:25

Podobného rozsahu ne, tehdy to byl necelý měsíc, teď se do toho jde víc zgruntu.

Adam108
Uživatel
Příspěvky: 47
Registrován: 01.1.2014 18:29

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Adam108 » 02.2.2023 11:07

Při pohledu na fotky z výluky na Malé Straně jsem trochu zmatený. Nerozkopává se náhodou to, co se opravovalo v roce 2018? Tehdy tam byla výluka podobného rozsahu. Nebo to už po 5 letech dožilo?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 29.1.2023 15:11

kruťák píše:
27.1.2023 19:21
Odkud máš tu informaci? Není to od agentury JPP-ŘT?
Ano, je to agentura JPP, ale jiné oddělení. Není to ŘT, ale OJŘ @3667

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 28.1.2023 14:32

Karosák píše:
27.1.2023 4:51
Joo, někdo si možná myslel, že by se mohla obracet na trianglu před vozovnou a odjíždět z nácestné a bezbariérové zastávky do centra, kde pohodlně vyčká na čas odjezdu....tak si to myslel špatně :devilsmokin
Jelikož před vozovnou bude další zastávka pro vyjíždějící vlaky, tak takhle by to nešlo, to by v tom kaštánci měli bordel. A pak taky hlavně světla svatá a couvání z protisměru a a a vůbec, šílíš, kde žiješ? :D
Nehledě na to, že zastávka před vozovnou by byla "smyčka bez wc a vody", to přece nejde, aby švec nechal tramvaj postávat jen tak na ulici a šel do vozovny na kafe. #-o

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 27.1.2023 20:30

Kruták: Na druhou stranu moc dobře víme, jak fungují dvě linky na jedné koleji....

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 27.1.2023 19:21

Odkud máš tu informaci? Není to od agentury JPP-ŘT?
Podle slov pana technického ředitele z tiskovky o výlukách, kde se dokonce přímo na tohle někdo ptal, mají na DŠ končit 20 i 26, kvůli čemuž se mají upravit jř, aby to vycházelo.
Navíc ukončení jedné linky na Červeňáku by jistě nedovolil radní pro dopravu na Praze 6 8-)

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Jenda1989 » 27.1.2023 18:24

Karosák píše:
27.1.2023 4:51
Nic se nepodjede, 20 na Šárku ani nedojede. Bude do otevření Dědiny tábořit na Červeném Vrchu. Kaštani mají smůlu. Komu nestačí 26, může využít 225, pokud se ten štrůdl vůbec pohne. Ikdyž ono 26 otáčená přes vozovnu Vokovice v době zátahů taky čertví, kdy se prokouše hadem zatahujících vlaků doplňujících písek apod. Joo, někdo si možná myslel, že by se mohla obracet na trianglu před vozovnou a odjíždět z nácestné a bezbariérové zastávky do centra, kde pohodlně vyčká na čas odjezdu....tak si to myslel špatně :devilsmokin

A já mám ještě pocit, že máme s tou Šárkou možná štěstí - vnější kolej je tvořena konstrukcí naprosto dožilých BKV. No a jestli je to takhle koučovaný, tak by asi technologie nešla vyměnit a jen by se muselo vyměnit za nějaké méně dožilé. Oprava. Reko je fuj, rozpadlý železobeton v rezervaci nevadí, nová technologie ano. Ale vnitřní kolej je (a teď je to naštěstí) tvořena klasickou konstrukcí na pražcích, kde stačí jen vyměnit železo, takže oprava bez stavebniho zásahu. Uff, ale alespoň něco [-o< ](*,)
Tomu se říká přestupní uzel po česku.
l.č. 20 ukončená na Červeném Vrchu a autobusy jedoucí z konečné Nádraží Veleslavín.

Gratuluji!!!!

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 27.1.2023 4:51

Nic se nepodjede, 20 na Šárku ani nedojede. Bude do otevření Dědiny tábořit na Červeném Vrchu. Kaštani mají smůlu. Komu nestačí 26, může využít 225, pokud se ten štrůdl vůbec pohne. Ikdyž ono 26 otáčená přes vozovnu Vokovice v době zátahů taky čertví, kdy se prokouše hadem zatahujících vlaků doplňujících písek apod. Joo, někdo si možná myslel, že by se mohla obracet na trianglu před vozovnou a odjíždět z nácestné a bezbariérové zastávky do centra, kde pohodlně vyčká na čas odjezdu....tak si to myslel špatně :devilsmokin

A já mám ještě pocit, že máme s tou Šárkou možná štěstí - vnější kolej je tvořena konstrukcí naprosto dožilých BKV. No a jestli je to takhle koučovaný, tak by asi technologie nešla vyměnit a jen by se muselo vyměnit za nějaké méně dožilé. Oprava. Reko je fuj, rozpadlý železobeton v rezervaci nevadí, nová technologie ano. Ale vnitřní kolej je (a teď je to naštěstí) tvořena klasickou konstrukcí na pražcích, kde stačí jen vyměnit železo, takže oprava bez stavebniho zásahu. Uff, ale alespoň něco [-o< ](*,)

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kruťák » 26.1.2023 20:48

Kdepak, strašně to hoří. Sice to 70 let nikomu nevadilo, ale teď jde o každou minutu.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od P_V » 26.1.2023 20:35

Ta smyčka se měla redukovat při stavbě prodloužení trati, ale čekal jsem, že až na konec.

Odpovědět